-> COL: Hele, mohl jet pozdě. Ono kolikrát jsem potkal kamion v totálních prdelích a hele - on tam něco veze.
Neřikám, že třeba nemáš pravdu. Ale nevim, jestli bych třeba kvůli ušetřeným 20min jel tímhle než po normální silnici....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
David29 01.10.11 16:42:00 napsal:
→ COL: Taky je ale možný, že tam někam něco vez..
Vecer v cca 20.00h do mista, kde siroko daleko neni civilizace?
Spis vedel, ze to pri trose dobre vule da a kratil si cestu.
→ COL: Taky je ale možný, že tam někam něco vez..
Vecer v cca 20.00h do mista, kde siroko daleko neni civilizace?
Spis vedel, ze to pri trose dobre vule da a kratil si cestu.
-> David29: Je to fakt



-> David29: bohužel je to tak....
Dnes řepná kampan :)- Parádni maxik oturbenej jezdí do Dobrovic ikdyž navěs teda šílenej....:o)
-> COL: Taky je ale možný, že tam někam něco vez..
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
to je mozny (asi mel TomToma) a u znacek zakaz vjezdu vozidel delsich nez ... ho zrovna oslnovalo slunicko :-)
Kazdopadne, druhej cvok v protismeru ve "vhodnem" useku a stoji tam oba dodnes.
Fotka je rok 2008.
to je mozny (asi mel TomToma) a u znacek zakaz vjezdu vozidel delsich nez ... ho zrovna oslnovalo slunicko :-)
Kazdopadne, druhej cvok v protismeru ve "vhodnem" useku a stoji tam oba dodnes.

-> COL: Asi mu navigace našla nejkratší cestu. 

Kamion na neobvyklem miste. Bohuzel mraky v ceste a skorotma se na tom podepsaly. Foceno z vrcholu Cima de la Bonette, kamion se nachazi ve vysce neco pres 2600m (na vyhlidkovou cestu 2802m nejel). Jak tam vyjel a hlavne jak to na jizni strane sjel nekam do civilizace, netusim... nahore je to sice relativne rovne, ale nize jsou pekna streva.... Pochopitelne tam byl pro neho zakaz.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 23.09.11 19:19:08:




-> Radek Retro eLeSo: To je to Volvo?
dneska sem zastavil vedle tohodle monstra
jinak už tu ode mě je
jinak už tu ode mě je

-> David29: Taky už jsem zaregistroval. Jsem zvědavej co z toho vzejde 

Že by Volvo naslouchalo stížnostem na malý kabiny?
www.truck-forum.cz/forum/ viewtopic.php?t=7377&.. .
www.truck-forum.cz/forum/ viewtopic.php?t=7377&.. .
-> Enggik: jo máš pravdu jsem se seknul 316 má kapalinu těch čísel je nějak moc:-)
-> Pivodak: 316ka? ta by mněla mít obyč. kapalinovou, ne? já mněl za to že to mnněly jen 616ky? Mi máme na firmě 416ku a ta má taky jen kapalinovou.
-> Enggik: jojo staré 316 měly vzduchokapalinové brzdy,motor to mělo tuším 2,8L a kuva to jelo já jezdil s pekařskou skříní
-> Enggik: Starej
-> David29: Tak na Ajveku se ani nedívím
To byl ten starej, nebo novej Sprinťas. Pokud vím tak ty starý 6tistovky (nejtěžší) mněly vzduchokapalinový brzdy ve standartu 



-> Enggik: Já je dávám
Prázdnej dám rychlost (na dejlin můžu), naloženej tam hodim klín
Jo, jinak jsem viděl skříňovýho Sprintera, co měl vzduchovou ručku
Ale taky neměl retardér (či motorovku)

Jo, jinak jsem viděl skříňovýho Sprintera, co měl vzduchovou ručku

-> David29 14.09.11 23:05:08: Ale proč to dělat jednoduše
Víš co by jim za tu dobu uteklo peněz na mýtu
-Tak, a kdo zvás, když parkuje na svahu dává za kola klíny? Přiznejte se?


-Tak, a kdo zvás, když parkuje na svahu dává za kola klíny? Přiznejte se?

-> palinator: Tak ZVU odjakživa dělalo kotle pro lihovary, pivovary apod. pro celý svět (i do PRC). 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :




A já si myslel, že se daj jednoduše zdvihnout jako závory a ono kulový
-> Mr_Kubas: V tom budou na Ukrajině vařit chlast. 

-> jok3r: Ňákej výměník prej..
-> Enggik 14.09.11 19:38:34: co to do hajzlu je za obrovskej bojler?

-> Mr_Kubas: Presne tak. Ja nechapu jakyho curaka mohlo napadnout stavet tyhle picoviny pres dalnici. To zas byl nejakej tunel, znamej v ocelarne nebo tak neco.
Mr_KubasJednodušší bylo asi rozebrat mýtnou bránu, projet nadměrem a bránu vodvízt do sběrny





-> Enggik 14.09.11 20:32:16: Možná jsem to přehnal, ve dvě tam asi v koloně nestál 
Jednodušší bylo asi rozebrat mýtnou bránu, projet nadměrem a bránu vodvízt do sběrny

Jednodušší bylo asi rozebrat mýtnou bránu, projet nadměrem a bránu vodvízt do sběrny

-> Mr_Kubas: Pán si v televizi asi trošku přihřál polívčičku, protože já tam jel v šest ráno (to už tam stál), ale kolona žádná, ani v jednom směru
Začalo se to tam ucpávat až po sedmí, když začaly lidi jezdit do práce. Kdyby na to každej nečumněl
,tak by tam kolony nebyly 



-> Nwkt: viď...ja bych to dal kapschi k náhradě...prostoje,ušlej zisk,jeřáby.....
-> Nwkt: maximalne by to psadlo na auto za nim i s branou 

Se na tu bránu měl vysrat a projet to prostě
-> Mr_Kubas: Uzavírka i jeřáb a to popotahování pod bránou a mostem bylo tak v plánu předem, ale nikdo nemohl počítat s tím, že se jeřáb rozbije a bude se shánět jiný a tím se uzavírka časově prodlouží.
-> Enggik: Mluvili tam s nějakým řidičem, co řikal, že jel okolo ve dvě ráno a pak odpoledne zpět a pokaždé si postál v koloně 

-> Mr_Kubas: Jojo, reportáž jsem zahlíd, akorát když jsem to sem nahrával. No, trochu se jim to nevyvedlo
A já už když tam jel ráno za tmy, tak jsem si říkal co to tam stojí za neskutečný hovado 


-> Enggik: Teď to bylo na TV H@vna
Největší nadměr v historii CZ a trochu to nevychytali. Věděli, že se pod tu mýtnou nevejdou a stejně vyrazili. To se ještě nevejdou pod další most, co je po 300 metrech. Takže museli sehnat jeřáb, kterej se na místě podělal, tak sehnali další a hoděj to na zem podtáhnou a pak zase na podval. Jsou tam někdy skoro od půlnoci a budou tam až do 4 do rána, toť reportér TV Nova Kubas 


Tak tady se někdo přepočítal !!
Ale jinak chlapci mají můj obdiv





-> David29 11.09.11 22:37:39: Možná bych našel i plakát se modrou a červenou
-> David29 11.09.11 22:37:39: taky chodil do VW z Ukrajiny, vzdy som sa divil ze to este ide 

-> David29: No Scanie se mi líběj snad jen s čumákem starý jinak pro mě nuda ikdyž technicky samozřejmě super o tom žádna ale hold radši druhýho švéda 
Mimochodem začne řepná kampaň a tchán má 6*2
Tak tu krytku na tažny asi zrovna necháme v kastliku
...

Mimochodem začne řepná kampaň a tchán má 6*2


-> pinokio110: Jako vzhledově pěkný, hlavně ten novej. Man je taková klasika...
Ale to je tak všechno, v manu jsem se ještě nesvez
Ale to je tak všechno, v manu jsem se ještě nesvez
-> David29: Co říkáš na Mana?G-Scanča má 120 000 po roce,v týdnu
jedu pro TGS,taky se mi bude muset líbit,hlavně o 20 poníků víc a lednice
jedu pro TGS,taky se mi bude muset líbit,hlavně o 20 poníků víc a lednice

-> Bobesh: Ten novej Actros se mi líbí - Ne že bych ho chtěl, je fakt moc agresivní. Ale je to krok jinam. Neni to furt to samý co předešlej Actros.
Ale v soc verzi s plastovou maskou bude děsně vošklivej-)
Ale v soc verzi s plastovou maskou bude děsně vošklivej-)
-> David29: A zrovna Volvo poslední dobou usnulo na vavřínech a krom FMX xichtu nic novýho. A bouda se chová značně neklidně,narozdíl od tý Skánie. Daf,byť silák,zrovna ergonomickej není,to už radši MaNA. Včera jsem viděl ve Worthu ve fabrice M-B nový kozly s novým xichtem. Včem se to ohromně líbilo,jen mě ne. Asi jsem divnej ale moc agresivní design.
-> David29:
Jako DAF se mi taky líbí, ale okoukaností je na tom dost podobně, i když je pravda, že v současný době vypadá moderněji, než Scania. Je to subjektivní názor.
Jako DAF se mi taky líbí, ale okoukaností je na tom dost podobně, i když je pravda, že v současný době vypadá moderněji, než Scania. Je to subjektivní názor.