skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Stepan FUN: to je hovno terén....ale na slickách jseš tam hned
Stepan FUN 11.01.13 16:22:53 napsal: Pak jsem tu tatru skoro 2 hodiny myl, aby z toho bylo zase auto a ne koule bláta…
Simte dokud nemas kilovy hroudy na strese, tak je to dobry

Simte dokud nemas kilovy hroudy na strese, tak je to dobry


-> castrol: Já si to nevymyslel tam jet. Kdyby se počkalo do pondělí, tak to mohlo bejt umrzlý.
-> Stepan FUN: pekne si to tam rozoral
Tím bagrem mě sice vytáhnul, ale tohle tam po nás zbylo. Doufám, že to trochu do pondělka přituhne (ne moc) a půjde to trochu srovnat čelňákem... Pak jsem tu tatru skoro 2 hodiny myl, aby z toho bylo zase auto a ne koule bláta...
No a takhle tam byla po odpřažení jeřábu a ujetí cca 5m. :-/
A tady jsou možná vidět vzorky na zadních gumách. :-/ Skoro hladkej "had"... Na silnici asi ideální, do bláta moc ne. :-/
No a tatra hrabala statečně ale ani dopředu, ani dozadu...
Tak jsem dneska zjistil, že když jsou na T815 namontovaný silniční kola (mimo předku), tak to zrovna velkou průchodnost terénem nemá. Navíc když zátěž je blbě naložená (na betonárce jim došel písek, řidič od nakladače nebyl, takže jsem místo 6ti kubíků měl jenom 4 a naložený na přední části korby) a hlína dostatečně prochcaná, tak to tam spadne po rouru jako nic...
Nejdřív to začalo tím, že prej přetáhnout jeřáb. Ideální kšeft na páteční odpoledne. K němu jsem zajel, zjistili jsme že do zadního závěsu nelze připojit (je tam ringfeeder a jeřáb má oj nízko), tak do předního spodního. No měko tam bylo řádně, takže jeřáb se po cca 4m zaříznul tak, že dřel spodkem, a to byla konečná. To jsem ještě stál na tvrdým. Pásová JS240 mi ho nadlehčila a vytáhnul jsem ho na tvrdo. Zpátky se s ním couvnout nedalo, tak jsem si jenom stočil oj, že si přejedu a stáhnu ho tam, kam potřebuju. Ale ouha.Tam už bylo příliš měkko, takže jsem tam byl až po rouru. :-/
Ty koleje jsou tam jenom jak jsem se otáčel, abych tam najel předním závěsem...
Nejdřív to začalo tím, že prej přetáhnout jeřáb. Ideální kšeft na páteční odpoledne. K němu jsem zajel, zjistili jsme že do zadního závěsu nelze připojit (je tam ringfeeder a jeřáb má oj nízko), tak do předního spodního. No měko tam bylo řádně, takže jeřáb se po cca 4m zaříznul tak, že dřel spodkem, a to byla konečná. To jsem ještě stál na tvrdým. Pásová JS240 mi ho nadlehčila a vytáhnul jsem ho na tvrdo. Zpátky se s ním couvnout nedalo, tak jsem si jenom stočil oj, že si přejedu a stáhnu ho tam, kam potřebuju. Ale ouha.Tam už bylo příliš měkko, takže jsem tam byl až po rouru. :-/
Ty koleje jsou tam jenom jak jsem se otáčel, abych tam najel předním závěsem...
-> Arnold: Nenji zač

-> Bobesh: dík 

-> Arnold: www.imcdb.org/vehicle_514
8-Peterbilt-281-1955.html
Jinak v týhle databázi najdeš skoro všechno,co kde v kterým filmu či seriálu jezdilo;z českých je tu třeba seriály Pan Tau www.imcdb.org/movie.php?i d=157238 Arabela www.imcdb.org/movie.php?i d=175381 nebo Návštěvníci www.imcdb.org/movie.php?i d=165019
Jinak v týhle databázi najdeš skoro všechno,co kde v kterým filmu či seriálu jezdilo;z českých je tu třeba seriály Pan Tau www.imcdb.org/movie.php?i d=157238 Arabela www.imcdb.org/movie.php?i d=175381 nebo Návštěvníci www.imcdb.org/movie.php?i d=165019

Matthes, záškodník z TechWebu 11.01.13 00:00:42 napsal:
→ Shackall: To neni problem svarit, staci ukrast 6 m
kolejnic z nadrazi
můžeš to zkusit metr váží tušim 27kilo 
→ Shackall: To neni problem svarit, staci ukrast 6 m
kolejnic z nadrazi


-> Shackall: a ten kamion to byl starý Peterbit že??
-> Arnold: Jj, natočeno roku 1971. Tahač řídil Carey Loftin a dělal s ním věci, které příliš nechápu. Zvláště ty otáčky jsou pekelné. http://www.youtube.com/wa
tch?v=65gGrnprCwU&feat
ure=player_embedded
-> Shackall: To neni problem svarit, staci ukrast 6 m kolejnic z nadrazi 

-> Shackall: Duel to byl první od Spielberga co ho proslavil né? 

-> Pavel P..: Bingo. Uznejte, že ten nárazník je luxusní. Na Tatře 148 by se vyjímal taky dobře 

Duel

-> Shackall: No honil jednoho chlapa s osobakem po pousti... Ale jmeno se mi nevybavuje.
Tento pohlad zboznujem... Za sebou 20t, pod sebou 440PS. Krasa. :)
-> Mr_Kubas: Nene,je to v Teplarne Trmice.Nakladka vapenneho mleka z odsireni.
-> Soptikmartin: Ta fotka vypadá jako by to bylo z elektrárny Mělník
Nejezdí tam pro sádrovec?

-> Majki88: A do prdele




-> Soptikmartin: A jezdi slušně je tam sledovací zařízení... Sám jsem ho tam montoval 

-> bibendum30:




Dnešní výpomoc známému.Vypadá to že s tim budu jezdit 2x v týdnu jen taková malá brigádička.Poprvé jsem se svezl s Dafem a docela mě překvapilo jak se s tim hezky jezdí.Náklad cca 21 tun a na to jak je to stará mrcha tak to upalovalo slušně.
-> Stepan FUN: Taky bych se svezl 

-> Pavel P..: si dej bacha na švédský koruny!!!!
-> myschaak AZNP K.Hora: pro malý píva nemám nic
-> Martin120L: jsou vánoce... za 7,-

-> Martin120L: jsou vánoce... za 7,-

-> Pavel P..: Beru za 5,50

-> Pavel P..: nemáš bony???
-> myschaak AZNP K.Hora: pro tebe dostačující... teda pokud došáhneš na pedály

Tak s tímhle jsem dnes jezdil. Ta hezčí (kšilt, "novej" lak a podobný kraviny) stála víc vzadu, tak jsem si vzal tuhle. Byl to sice boj (zatím je to já vs. Tatra remíza :-D ), ale přežili jsme oba. Druhý sklápění bylo sice s potížema (neotevřel omezovací ventilek na podkově majleru) ale po 10ti minutách laborování jsem na to přišel. :-) A musím říct, že mě překvapilo, že po 14ti dnech chtla na otočení. :-O
Foto z betonárky...
Foto z betonárky...
-> palinator: Řetěžu bych se taky nebál. Ten když praskne, tak letí "v ose".
-> myschaak AZNP K.Hora 08.01.13 21:39:00:
Ten na tom řetězu se toho nebojí... by se docela divil kdyby se mu zapích článek na zadní stěnu kabiny... když né na xicht.
Ten na tom řetězu se toho nebojí... by se docela divil kdyby se mu zapích článek na zadní stěnu kabiny... když né na xicht.
-> Stepan FUN: nám jezdí kolovej 316 pomalu dozadu....ale dneska na dílně jsem ho vzal do pucu,vyndal gumu z podlahy a až vydloubu tu hlínu smíchanou se sklem,tak ten pedál půjde došlápnout a už to zas bude vesele couvati)))
s kostkama dík)
s kostkama dík)
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak takhle drastický to snad nebude. Ale bordelu je na místě nakládky i vykládky dost. :-/ Vykládky ale bude v pohodě. Tam je pásová JS240. Nicméně ty 2,5 tunvý silničáky mi bude nakládat JS145 a to bude prdel. Ten to na dlouhý rameno nedá, takže musím až k němu. Bohužel JS200 jezdí jenom dozadu (dopředu jenom pomalu - asi převodovka) a JS170 je nechaný na horách... :-/
OT: Na ty kostky se Ti zeptám zejtra. Jarda dnes nebyl. Ale je jich tam pěkná hromádka. ;-)
OT: Na ty kostky se Ti zeptám zejtra. Jarda dnes nebyl. Ale je jich tam pěkná hromádka. ;-)
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak ta mi snad ani problém nedělá. :-) Ale s T815 mám zatím najeto cca 1km a zejtra mě čeká 2x beton (otočka cca 35km) a asi 4 fůry panelů. To je sice kousek (do 3km jedna cesta), ale včetně teréní vložky. Doufám, že si vyberu tatru, na který chodí všechno... :-)
-> Stepan FUN: doublespojka?
Tak zejtra ráno mě zase po delší době čeká svezení. :-D Já a T815 bude boj, ale snad to nějak zvládnem...
-> Pipo26: znám a není co závidět....
myšleno ten vlek s točnou)

-> afro100: juuuj tak s tandemom to je jedna radost...
To ide skoro samo 

