skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> darklord: to je v asii to mě nezajímá :D
-> aDAm: hadaj asi ako su plateni ked im chybaju ludia?
ekonomika.sme.sk/c/.../ka
mionisti-maju-problem-chyb
aju-im-vodici.html

Hele borci, trochu osobní otázka....jak je tato práce hodnocena platově? Jední říkaj že královsky, druzí zase že nic moc. Brácha se teď dal taky na tuhle práci a jezdí mezinárodní transit a co pamatuju tak je hodnocen od kilometru + diety a teda nic moc mi to připadalo, na to jaký to je voser práce.
-> Enggik: Kdepak, v neděli dopoledne jsem spinkal 

-> doking 16.05.16 01:33:45:
-> David29: Nebyl jsi s tím v neděli dopoledne (kolem devátý?) na Průmyslový na Agipce?


-> David29: Nebyl jsi s tím v neděli dopoledne (kolem devátý?) na Průmyslový na Agipce?
A zapoměl jsem zmínit hliníkové disky 
Samozřejmě mě čeká jejich leštění

Samozřejmě mě čeká jejich leštění
-> doking: Takhle v laku se mi to líbí, stejně tak tohle (foto).
Co se mi nelíbí je tohle: -> David29 29.04.16 05:55:59:
Co se mi nelíbí je tohle: -> David29 29.04.16 05:55:59:
-> David29: Teda to auto může být vymakaný jak chce,třeba je i dobrý,ale ten disajn je strašnej :-D
-> David29: Dej sem foto čelního pohledu.
Tak pro úplnost...
Má to 430k v manuálu, hodně vybavený (na moje poměry nezvyk - automatická klimatizace, DVD, blutooth telefon, navigace)
Má to 430k v manuálu, hodně vybavený (na moje poměry nezvyk - automatická klimatizace, DVD, blutooth telefon, navigace)
-> David29 13.05.16 21:55:52: to říká každej a realita je jinde 

-> Jarda/felda: To se u nás nepoužívá
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nějaký nápad pane? :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nějaký nápad pane? :-)
-> David29: To nevyužitý místo nad světlama by si zasloužilo zkrášlit. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Kdepak, tady je nárazník v laku, tak netřeba tam něco dělat.
Ale určitě budou nějaký světýlka
Ale určitě budou nějaký světýlka

Příjmu řidiče na C+E, karta na digi, psychotesty, tahač + návěs, základ + diety, jezdí se na +- stejná místa v německu, víkendy volné, dodržování 561 samozřejmostí, žádné šílenosti! Spěchá! Stání v Litomyšli. Hradečáci a Pardubičáci možnost parkování doma pokud mají kde!
kontakt na mě 733735395, sejkoramartin@gmail.com
kontakt na mě 733735395, sejkoramartin@gmail.com
-> David29: A budou i pruhy? :)
-> David29: Taky mne předjížděl stylem dva kamiony na dálnici...
-> Borderer: Tak to si asi 90 nejel, když všechny auta maj na 90 omezovač...
-> David29: Když vidim to tvoje starý pracovní auto, tak takový (i od vaší společnosti) mne rok zpět vytlačilo na výpadovce za Počernicema do příkopu, protože mne předjížděl (jel sem 90, motor v záběhu) a nestíhal to kvůli protijedoucím autům...
Po roce jsem dostal něco novějšího...
Manuál, 430k, ale zkurveně malá kabina
Co se mi líbí je svítící znak a parádní věc na mlhhovkáře a buzeranty - skupina pracovních led světel dozadu
Manuál, 430k, ale zkurveně malá kabina
Co se mi líbí je svítící znak a parádní věc na mlhhovkáře a buzeranty - skupina pracovních led světel dozadu
-> David29: zlatej starej Méda s joystikem a spojkou,MB 2013 taky dobrý,ale MB 2016 na prd,máme to omezený na 83km,díky tý kameře to i samo někdy brzdí,s těmahle novýma motorama se to v CZ začne prodávat ted od května,nebo od června,výkon stejnejch 430,ale je to tišší,a spotřeba tak o 2 litry menší,to ale udělá dost ,že víc využíváš Ečko-pro neznalé volnoběh-jako u Wartburga
Já mám joystick, což je podle mě super. Sice trochu pomalejší než manuál, což bylo znát když jsem s někým závodil nebo když jsem fuňel do kopce - ale výhody manuálu a navíc pohodlný, člověk tam nekvrdlal žádnou pákou. Navíc joystick se dal sklopit, takže krom tunelu bylo auto krásně průchozí
-> pinokio110: Tak to ASR ti právě snížilo výkon, když nějaký kolo mělo tendenci hrabat - takže nehrabalo a místo hrabání se ti rozsvítila kontrolka. A jelikož to auto hrabe prázdný na suchu na pětku, tak dobrá věc. Ale do terénu je potřeba to vypnout
-> pinokio110: Tak to ASR ti právě snížilo výkon, když nějaký kolo mělo tendenci hrabat - takže nehrabalo a místo hrabání se ti rozsvítila kontrolka. A jelikož to auto hrabe prázdný na suchu na pětku, tak dobrá věc. Ale do terénu je potřeba to vypnout
-> Sejki: Co vím, tak ten automat často neví.
Kolikrát tam hodí dvojku, zjistí že to je do kopce moc - tak tam hodí jedničku a najednou auto škubne a vystřelí dopředu - což s řídkým betonem v kopci znamená, že část nákladu letí okamžitě ven
A když se auto zahrabe, tak se rozvsítí a rozbliká palubka s teplotou oleje a nechce to nikam už jet
Kolikrát tam hodí dvojku, zjistí že to je do kopce moc - tak tam hodí jedničku a najednou auto škubne a vystřelí dopředu - což s řídkým betonem v kopci znamená, že část nákladu letí okamžitě ven
A když se auto zahrabe, tak se rozvsítí a rozbliká palubka s teplotou oleje a nechce to nikam už jet
-> Přema: nevím,o jakým snížení výkonu píšeš,to funguje automaticky,pouze když vypneš ASR,tak máš plnej výkon bez omezení a mužeš driftovat-hrabeš.Jinak Méda v automatu má výhodu,aby neřadil v kopci,když je potřeba,zamkne se kvalt zpátečkou
Kluci mluvte prosím v celkovejch. Užitečný jsou dost zavádějící....
-> Sejki: asi každý automat má oproti manuálu zpoždění... jen závisí jak velký, musí se s tím při rozjezdech počítat no... o to víc když máš čtyřiadvacet...
-> David29: ja mam automat na Volvu, Dafu i Renaultu, jelikoz je v Rencku prevodovka z Volva tak obe auta dobry a Daf taky dobry bych rekl, jen by mohl zabirat hned jak treba u Volva, trochu tam je prodleva pri rozjezdu, chce to vic otacek...
-> Přema: No právě.
Co má kolega automat na Volvu, tak si nestěžuje a je spokojenej.
Ale co máme na firmě dva (tohle a ještě jeden Arocs), tak jsou z toho oba neštastný
Doted jsem zapínal mezinápravový uzávěrky až když to klouzalo. Ted se budu muset naučit to zapínat preventivně
To vypnutí ASR je jasný
Co má kolega automat na Volvu, tak si nestěžuje a je spokojenej.
Ale co máme na firmě dva (tohle a ještě jeden Arocs), tak jsou z toho oba neštastný

Doted jsem zapínal mezinápravový uzávěrky až když to klouzalo. Ted se budu muset naučit to zapínat preventivně

-> David29: nemusí ani sjet, stačí poprášit sněhem a trošku kopeček a jakmile před tebou jede nějaký důchodce 30 protože co kdyby, tak to začne klouzat a stojíš... jinak dokud jedeš tak jedeš, částečně můžou pomoct knoflíky v kokpitu (úzávěrka a vypnutí snížení výkonu při prokluzu), jak je to naložený tak ještě, ale jak to valíš po prázdnu a někde se sekneš tak ti nepomůže nic, ale pokud je řidič blbec tak to může být nakonec auto jaké chce...
-> Sejki: Zdaleka necukám po městě.
Hlavní nevýhoda automatu je, že jak to sjede ze silnice, tak už se to na ní nevrátí
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ted mám taky Actros, ale MP2 - to žlutý je MP3
Rozdíly jsou asi spíš kosmetické, ale celkově je to mladší vozidlo
Hlavní nevýhoda automatu je, že jak to sjede ze silnice, tak už se to na ní nevrátí

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ted mám taky Actros, ale MP2 - to žlutý je MP3
Rozdíly jsou asi spíš kosmetické, ale celkově je to mladší vozidlo
-> David29: To co máš teď je taky Actros, ne? A to bys musel zase dělat všechny úpravy znova. 

-> David29: Cukanim nekde po meste jako nevyhodu automat teda nevidim...
A koupili přesně tohle. Jen s tím rozdílem, že to má vzadu dvoumontáž
Tak na firmu koupili nový auto.... A proslýchá se, že dostanu něco jinýho, na místo mého 10let starého Actrose. Tak jsem zvědav.
A přiznám se, že tohle by se mi fakt i líbilo - nevýhoda je, že je to automat
Výhoda je, že je to Actros (a ne Arocs), široká kabina, silnější motor (410k) a hlavně díky žlutý kabině u nás dost raritní
V současnosti je to asi 4. nebo 5. nejnovější auto
A přiznám se, že tohle by se mi fakt i líbilo - nevýhoda je, že je to automat


-> Jarda/felda: Dneska už na to máš i minutu... ;-)
-> David29: jak ty to mas s profesakem?
-> Sejki: Ono bud klidnej - ono pokud celej den neskáčeš na stavbě, kde nějakých 4,5h jízdy tě nezajímá, valnej význam to nemá
-> David29: no pro me je důležitá jízda. To ze davas postylku a jdeš nakládat to je vec druha.
-> Sejki: Jenže režim out ti přeruší pauzu či odpočinek
-> Sejki: Jak?
-> Jarda/felda: magnetem si pomáhali chlapy na nakladkach co jezdily na cisternach když přijel před firmu na parkoviště hodil magnet q jel nakládat. Bezna věc. Přitom to jde udělat bez magnetu a legálně...
-> Přema 27.04.16 21:09:57: to nevim tady maji dafy řidič vždycky vlez pod auto a někam ho dal a nešel tachometr ale je fakt že to házelo nějakou chybu abs ale jelo normálně až na nefunční tachometr 

-> Jarda/felda: my zkoušeli magnet... konkrétně na renaultu a při rozjetí to vyhodilo nějakou chybu do počítače a jelo to max 30-40 na omezený výkon... tak jsme to dávali blbě nebo jak s tím jde jezdit 100km denně?
-> David29: V sobotu jsem ho potkal
Tak já poslední točka na Sicílii přez Francii, a doma na mě čeká V8, akorát to vyjde ze na svém budu mít 300tis km, a preberu si V8 po chlapkovi co jde do důchodu, a já se rozhodl že z ní udělám vlajkovou loď , má něco malo k 800tis, takže to vidím tak na dva týdny renovace, nového laku, precalaunění interieru, milion svetylek a zástavbu hudby a jiných pičovin, až jí dodelam tak se s ní budu motat tak kolem komína do němec a zpět, popř. Občas nějakou hezčí dálku jako sever nebo Skotsko, a obrážet festaky, a volnější čas budu trávit na dílně, už me to lítání nějak pustilo, celou dobu co jsem na kamionce sedim za preclíkem, takhle budu víc doma a V8 byl vždycky můj sen, takže když me to bylo umožněno proč ne :-) prostě starý V8 se už dneska nepotkavaji na každém rohu :-)
-> Nwkt: Minulej tejden jsem byl v Rokycanech. Vím že v Plzni byli naši kluci asi tejden. Někdo tam možná ještě je..