
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Enggik: Sečská přehrada? 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Naštěstí jsem z auta ani nemusel, ale bylo to o prsa
Potkat se tam s něčím větším než s osobákem, tak jsme v ř..i
Ale první okamžik byl šok, zdál se fakt nízkej.


-> Enggik: Vypustils mechy a projel?

-> Matthes, záškodník z TechWebu: joo, bohužel někdy není zbytí
Nejhorší, je že kolikrát dorazíš do fabriky, a jinej způsob otočení tam není, z důvodu malýho prostoru. To bych pak střílel, proč si tam vůbec kamiony objednávaj na zavážku
-> Kaprof: dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.03.12 20:46:54 napsal: → Kaprof: S váhou, s výškou… to je všude něco. Když už o tom mluvíte
tenhle týden, jsem si našel supr zkratku.
Jedu jedu a najednou značka tunel a zůžení. projedu zatáčkou a za ní tohle




-> Kaprof: dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.03.12 20:46:54 napsal: → Kaprof: S váhou, s výškou… to je všude něco. Když už o tom mluvíte





-> Kaprof: S váhou, s výškou... to je všude něco. Taky jsem se takhle otáčel (s 12t), dokonce třikrát ( vždy po pár km u třech žel. podjezdů), pak jsem to vzdal a jel dál souběžně s tratí než jsem našel nějakou větší silnici.
Ale tady to je spíš kvůli zákazu NA, který je na části okruhu přes centrum a je všude na návěstidlech.
Ale tady to je spíš kvůli zákazu NA, který je na části okruhu přes centrum a je všude na návěstidlech.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak co maj kolikrát delat když jelimani leckde nedaj ceduli s váhou s dostatečným předstihem... :o)
Já už jsem několikrát viděl otáčení na křižovatce u nás ve městě. A otočit se na státovce taky není žádný problém. Na tom videu je spíš zajímavé, s jakými minimálními odstupy míjí návěsem značky a auta. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo, tohle jsem jednou viděl na živo, když jsme brigádoval v jedné firmě. Zrovna se betonovala část chodníku, kterou jeden kamioňák před tím rozbil, takže jeho kolega musel udělat něco podobného... úzký výjezd na hlavní silnici o 90° doprava, borec to vzal rovně až k protějšímu pangejtu, pak otočil předek o 90° k návěsu a pomalu se rozjel. prostřední kolo na návěsu stálo, a přední a zadní se točily v opačném směru. Vymotal se ještě s rezervou... A to měl naloženo myslím nějakých 18 tun...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nj, má to v malíku. :)
-> Tommyk: Jesi je nalozenej tak asi jo. Pamatuju kdyz z vesnice odvazeli nejakej drtic mostu
tak byl problem se vytocit na jedny krizovatce, tak jeli taky smykem. No pak se musel dat novej asfalt





-> Matthes, záškodník z TechWebu: akorat že to udělá 3x a může ty gumy zahodit
-> David29 26.02.12 18:43:16: jo to mam taky v plánu



-> tomsal55: a vo tom to je)
-> myschaak AZNP K.Hora: Je mi to jasné já to mám než doknčím školu.Dá se tam i učit při čekání.
-> tomsal55: jasný,já radši ty svoje dva joysticky)
-> myschaak AZNP K.Hora: My máme jen to to a v březnu přijde nový Iveco a to dostane kolega já a ten novej zůstanem na tomhle.
-> tomsal55: když nám padne firma tak bych šel...ale chcu na lejtu "Vaše hovna,naše radost"

-> Milan 136: Je mi to jasný
. Tohle je trochu voňavjejší.


-> tomsal55: legrace
jen mě to napadlo, jak jsem viděl ten předek

jen mě to napadlo, jak jsem viděl ten předek
-> tomsal55 28.02.12 21:37:26: to je jak dělaný pro Davida29

V práci hledáme kolegu ,na ten to stroj. Je to 6t podmínky přijetí řidičák skupiny C a profesák prakse v řízení nad 3,5t není potřeba. Je to Praha nástup od poloviny března. Bližší info sz.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: OK 

-> myschaak AZNP K.Hora: A posles to i me? 

-> David29: v tom případě LIKE)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na autoškolu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na autoškolu
-> David29: Vole to hned smaz radsi, ale myslel sem si to 
-> myschaak AZNP K.Hora: Na praci nebo autoskolu?

-> myschaak AZNP K.Hora: Na praci nebo autoskolu?
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak v práci hledaj někoho s CE... Tak když přistoupěj na moje podmínky, budu jezdit s kindersoupravou
-> David29: Mas overenou autoskolu?
-> David29: dobře děláš,zas možnost dalšího zaměstnání...taky jsem dodělával 2roky zpět
A je to. Budu si dělat E k C. takže budu mít C+E 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 25.02.12 10:42:37: Do Brna. Plnej automat,něco jako Skanča,jenom D-N-R,řazení vpravo Lucasem,možnost přepnutí automat,automat economy nebo manual,v tom případě Lucas jako "pádlo".
-> haso: Má,vyvoláš si ho v menu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 25.02.12 11:50:50: Správně.
-> haso: Má,vyvoláš si ho v menu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 25.02.12 11:50:50: Správně.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ja som myslel motora teplotu 

-> haso: Řekl bych, že venkovní teplota je to pod časem.
-> Bobesh: a teplomer to nema?
-> Bobesh: Pěkný kočár. Kopírujou všichni od všech, to se není už čemu divit. Když vidím to ovládání na volantu, tak to asi nebylo do Čecháčkova. Co to mělo za řazení, nějaký to sekvenční s džojstigem?
Budíci ala nový Camaro. Ale bez těch brejlí je pod tím starej základ. A jejich palubní počítačová hra na hospodárnost,Scania Déja Vu...
Palubka doznala drobných změn,panel ventilace obšlehli od Mana
-> Enggik: už jsem tahal konťák s olejovým předkem....tatra a její výkyvný 6x6 je prostě něco jinýho)
No jo MAN
Ovšem bejt naloženej, tak si tam asi stejně asi ani neškrtne 



-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj to je parada ...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hydrodrive u Manu je bomba pro lesáky a auta,co se dostanou do terénu,je to lehký oproti klasice 4*4,špéra tam není,a není tak znát na spotřebě paliva.




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak az dostudujes a skoncis na pracaku. Ale je tam myslim podminka ze musis byt registrovany uz asi ctvrt nebo pul roku nez si muzes zazadat. Pak potrebujes sehnat doporuceni od potencionalniho zamestnavatele (nejaky znamy ti to treba napise) a pak musis nekam na tu pozici ridice nastoupit (a pak klidne zas hned skoncit, to uz nikdo neresi).
-> WMA - navigátor :): No ted studuju, takze pracak ne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 20.02.12 22:23:29: tak si zjisti jetli u vas na uradu prace delaji jeste rekvalifikace. U nas ve meste to takle jeden cas slo, a mel jsi ridicak za 10, a profesak zadara...
-> Jarda/felda: praxe se vyřeší,jsou firmy kde tě vezmou bez praxe ale za jiný peníze...chce to šáhnout po prvním co bude a pak až hledat lepší a lepší
-> afro100:
To nepopírám. Jen mi přijde trochu divný, že bys potřeboval bejt 2 roky v provozu snad za dohledu zkušenýho šoféra. Dřív tohle celý bylo daný. Nejdřív závozník, pak malej náklaďák, střední, kamion, autobus. Čili začít se může na něčem menším, pak k tomu vlek a pak už ty skoky nejsou tak velký. Už mezi velkou dodávkou a malým náklaďákem není velký velikostní rozdíl.
To nepopírám. Jen mi přijde trochu divný, že bys potřeboval bejt 2 roky v provozu snad za dohledu zkušenýho šoféra. Dřív tohle celý bylo daný. Nejdřív závozník, pak malej náklaďák, střední, kamion, autobus. Čili začít se může na něčem menším, pak k tomu vlek a pak už ty skoky nejsou tak velký. Už mezi velkou dodávkou a malým náklaďákem není velký velikostní rozdíl.
-> palinator: na prazdnej asi tazko a avia je stale len avia ..
navyse, aj ked si spravis papiere, uz z autoskoly budes vediet ake to je. A cim dlhsie bude trvat, nez sa do toho zas posadis, tym vacsi problem to pre teba bude.
Ja uz by som sa dneska na to vyprdnul.
navyse, aj ked si spravis papiere, uz z autoskoly budes vediet ake to je. A cim dlhsie bude trvat, nez sa do toho zas posadis, tym vacsi problem to pre teba bude.
Ja uz by som sa dneska na to vyprdnul.