Identifikace dilu...

prohledat
11772 příspěvků (zobrazeno 9701 až 9750) od 04.02.2009 do 16.04.2024, založil/a Targa
řadit dle data
21:03:08
18.04.2012
Enggik
21:00:57
18.04.2012
Enggik
Zkusím to i tady. Náhodou nevěděl by někdo z čeho by mohli být tyhle podběhy??? I za případné návrhy díky. Škodná to asi nejspíš nebude 3
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Enggik vložen 18.04.2012 21:00:57
19:08:41
14.04.2012
m8rinek
-> J3STER: dutý netřeba, ale výdod tam je, stačí navrtat...



-> TTomas: vždyť se, ale na tenhle bod přenáší váha ať použiješ L nebo tuhle nohu, vyvážení dosáhneš tak, že nějakou váhu přeneseš někam daleko mimo osu... Ale možná si jen stále nerozumíme :).
19:08:21
14.04.2012
TTomas
-> David.: Mrknu se ti dneska v garazi, ale mam za to, ze je to ono.



-> J3STER: Ano melo, vsak to tu i pisu:)
19:03:54
14.04.2012
darklord
-> David.: brzdovy spinac, neviem ci na skodovku, ale wartas w353 ma taky
18:22:44
14.04.2012
David.
-> TTomas: to já netuším ve "stovkách" nejsem zase tak zběhlý tak se právě ptám
18:14:02
14.04.2012
J3STER
-> m8rinek: -> TTomas: -> vhml: Nemělo by to být duté kvůli odvětrání?
17:28:22
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: No ja mam udajne original fabrickou nohu a je zavarena stejne jako vsechny co jsem mel moznost videt na original autech:) Tato original noha z lr je pudone taky duta a podle poctu svaru take rada praskala.

S tim vyvazenim jsi me nepochopil. Slo jim o to mit podepreny motor, tak aby oba drzaky byly stejne zatizeny. Proto pro motorsport vymysleli takovouhle nozku:)
17:26:50
14.04.2012
vhml
-> TTomas: že bych v rámci uložení na svislakovy silenbloky rovnou i pouzil nohu?
17:21:22
14.04.2012
m8rinek
-> TTomas: Petr S tuším říkal, že RS mělo jiný odlitek nohy a ne jen pokrácenou, samozřejmě my (já) hobbybastleři máme nohu jen uřízlou a zavařenou :).



Nicméně vyvážení motoru funguje já myslim jen s větrákem, tohle přeci mimo osu na levou stranu zas tak moc váhy nepřenese (přestože to je jistě plnej ingot)...



Nicméně jsem rád že vim, kam to je :)).
17:16:45
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: Ano, je to skutecne replika doboveho drzaku z Lr a je to soucast evoluce. Co jsem videl i original auta 110Lr/120S/130rs, tak mely seriovou nohu jen pokracenou a zavarenou. Na lr uz navrhli toto. Oproti L drzaku to ma vyhodu, ze motor je uchycen v ose a je vyvazen. Pricka a cele uchyceni bylo puvodne vymyslene na tisicovkovou nohu a pri pouziti L drzaku se kotevni bod znacne posunul.
17:11:54
14.04.2012
TTomas
-> David.: Neni to nahodou k brzdovemu valci na kilo?
17:11:16
14.04.2012
m8rinek
-> TTomas: takže opravdu LR? A má to nějakej přínos? L držák mi přijde pevností dostatečnej, klasickou kilí nohu už jsem viděl v místě držáku i prasklou...
17:09:46
14.04.2012
TTomas
-> m8rinek: Je to odlitek leveho drzaku ze 130lr resp jeho replika.
17:07:24
14.04.2012
David.
neví někdo kam to je? vypadá to jako olejové čidlo, ale má to dva vývody
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od David. vložen 14.04.2012 17:07:24
upraveno 2x, naposled 14.04.2012 17:08:09
09:48:30
14.04.2012
m8rinek
-> Milan 136: Tak tak, jen jsem ho nikdy neviděl....



-> suri: RS mělo jinej, ale tohle vypadá jako ono ;).
08:34:32
14.04.2012
suri
-> m8rinek: m2.aimg.sk/forig/f_400339 93_7e880c081f91e185a948931 cdbbf6014.jpg nie je to tento odlitek držiaku motora z rs? ľavá strana
00:35:14
14.04.2012
Jarinko
Vala sa mi tu uz dlho a asi je novy, vie niekto z coho to moze byt? priemer 200...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jarinko vložen 14.04.2012 00:35:14
22:17:46
13.04.2012
j_j
-> Pavel P..: viz Dave, pro mě už jsou skoro zbytečný i stěrače na kile, jezdím jen za hezkýho počasí. jen jednou jsem využil tu "turborychlost" když pršelo na D 1.
21:59:03
13.04.2012
Milan 136
-> m8rinek: nějakej odlitek držáku motoru?
21:57:40
13.04.2012
m8rinek
Viděl někdy někdo?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od m8rinek vložen 13.04.2012 21:57:40
22:24:07
11.04.2012
Gryzly
21:04:35
11.04.2012
Pavel P..
podobnej má i octávka, 1202, apod..
20:52:20
11.04.2012
suri
-> maras: zetor?
20:25:42
11.04.2012
maras
chlapy z čeho je to brzdovej válec? našel jsem ho při vyklízení garáže, byl zabalenej ve voskovim papíru nápis HV 2203 Fragokov
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od maras vložen 11.04.2012 20:25:42
14:01:29
08.04.2012
Gryzly
-> darkstar93: 9 zubů mají obě, ale Favorit má o 2mm menší průměr.
12:30:53
08.04.2012
peti
-> darkstar93: 9 zubov
12:10:51
08.04.2012
darkstar93 - zrušená registrace
-> David.: koľko zubov by mala mať tá volnobežka aby to pasovalo na 120 veniec?
11:43:28
08.04.2012
David.
-> darkstar93: ty cívky na 120tku nejsou podle toho špičatého konce jádra u černé a u té druhé je ten konec nejaký divný, volnoběžka se liší minimálna na 0,66Kw a 0,8Kw a pak zubama zda je to na favorita/felicii nebo 105/120 atd.
11:35:24
08.04.2012
darkstar93 - zrušená registrace
-> su.tech: -> OJOUCH: diky :) teraz som si už istý. a tie cievky neviete?
11:31:47
08.04.2012
OJOUCH
-> darkstar93: odpojovace volnobehu na sedr a edsr a asi cidlo na oil!!
11:30:46
08.04.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> darkstar93: Zleva doprava.



1. elektromagnetický ventil karburátoru tuším SEDR

2. elektromagnetický ventil karburátoru tuším EDSR ?

3. olejové čidlo
upraveno 1x, naposled 08.04.2012 11:31:20
11:27:05
08.04.2012
darkstar93 - zrušená registrace
toto. nejaké odpojovače do karburátoru?... nejaké čidlo tlaku? netuším :D
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od darkstar93 - zrušená registrace vložen 08.04.2012 11:27:05
11:24:05
08.04.2012
darkstar93 - zrušená registrace
do akých štartérov? jedna cievka väčšia druhá menšia... pastorok tiež netuším či nejaký čo pasuje na všetky alebo len určitý typ...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od darkstar93 - zrušená registrace vložen 08.04.2012 11:24:05
20:56:09
06.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> David.: kdo by ho taky natíral základovkou3
20:55:07
06.04.2012
David.
-> Pavel P..: ale ne v základu
17:29:50
06.04.2012
Pavel P..
j_j 06.04.12 17:07:27 napsal:

→ colaczech: je tomu bohužel tak…kilo mělo cyklovač,

105 ne 6


kecáš... 105 taky mělo cyklovač, sice s jedním nastaveným cyklem, ale mělo.
17:07:27
06.04.2012
j_j
-> colaczech: je tomu bohužel tak...kilo mělo cyklovač, 105 ne 6
17:04:37
06.04.2012
Gryzly
-> James1991: 85x110x13 je Š130
19:18:20
01.04.2012
James1991
Tohle gufero(85×110×13) by mělo být na zadní víko setrvačníku na Favorita(vpravo hore), ale v seznamu dílů koukám, že píšou gufero s rozměry 85×105×12. Nevíte které z nich tam má být?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 01.04.2012 19:18:20
00:21:52
27.03.2012
dragon_cb_cz
-> James1991: Tak to netuším, já se vždycky zajímal jen o to co můžu použít na Rapida nebo 136GL, Favo a Felda jdou mimo mě (Feldu jsem měl pár let jako spotřebák, ale tohle jsem na ní neřešil).
23:24:57
26.03.2012
James1991
-> Vít Heřman:

Děkuju, jinak uložení apod je stejné ne? i gufera.. jednoduše by měla jít prohodit poloosa z Fa93+ do starýho ne?
upraveno 1x, naposled 26.03.2012 23:25:32
23:12:31
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> James1991: Větší provedení je Š130 až starší favo, menší novější favo a felda.
21:49:37
26.03.2012
Tomaso435
-> James1991: tak nějak to je
21:47:36
26.03.2012
James1991
Teď mě napadlo, jestli ten větší kloub není na Fa 89-92 a ten menší 93+ až Felicie
20:17:20
26.03.2012
Mates
-> Vít Heřman: Dík
19:55:43
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> Mates: skoda-virt.cz/cz/.../1519 79-rozdil-crhom-narazniku- 110-a-120



Užovka má od středu k díře na šroub gumy cca 47cm, kilo cca 50cm.
16:18:03
26.03.2012
afro100
-> colaczech: kecáš
14:53:54
26.03.2012
James1991
Tak teďka sem byl překvapen a zároveň nasrán. Dělám si poloosy na Favorita. Mám nový manžety na vnitřní klouby, ale poloosy, který sem si sehnal na menší repas, co teď dělám, tak maji vnitřní klouby menší než ty původní a mám k nim i ty tripod s těma válečkovýma ložiskama, ale ty se zase do do těch větší kloubů nevejdou a na ty menší zas nemám manžety.. tomu se řiká pech.. můžete mi někdo identifikovat do jakých ročníků Fa se dávaly jaký poloosy? Díky
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 26.03.2012 14:53:54
23:52:36
25.03.2012
colaczech
-> darkstar93: jo, cyklovače. Jenom ty knofliky maji byt prohozene. Ten cerny cyklovac je ze 100 a ten bily ze 120. Montovalo se to u stovek docela bezne ne li standartne, a u 120 jen v lepsich vybavach a nebo na prani.
Extreme Tyres