skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
22:08:18
24.09.2012
24.09.2012

m8rinek
-> Gryzly: z venkovní strany to lze...
22:04:10
24.09.2012
24.09.2012

Gryzly
-> havlik: Však to by nešlo nasadit, ne? To musí být navlíkací.
A wartburg pokud vím, tak měl držák součástí těhlice.
A wartburg pokud vím, tak měl držák součástí těhlice.
21:47:33
24.09.2012
24.09.2012

Enggik
-> afro100: Čekal jsem jestli se ozveš



20:34:25
24.09.2012
24.09.2012

afro100
-> macko KE 23.09.12 22:46:07: tak tomu ver .. auto z obrázka -> Enggik 22.09.12 22:36:33: poznám osobne a funguje to uplne normálne, dolejes a jazdis .. nejde o to kde je expanzka, ale slo skor o zvysene mnozstvo chladiacej kvapaliny..
15:55:55
24.09.2012
24.09.2012

MaxSvratka
Tak Waran ani omylem
15:43:28
24.09.2012
24.09.2012

m8rinek
-> Michal N 283: to ale hodně hádáš?
13:25:57
24.09.2012
24.09.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
-> Lůďa: alebo predné z Wartburga možno
13:22:54
24.09.2012
24.09.2012

havlik
-> Lůďa: zadní na 4písty?
13:06:45
24.09.2012
24.09.2012

Lůďa
...
13:06:15
24.09.2012
24.09.2012

Lůďa
Netušíte co je tohle za držáky brzdičů? Děkuji...
22:46:07
23.09.2012
23.09.2012

macko KE
-> Enggik: neverím že to takto môže fungovať. Ak má expanzka len jeden vývod tak len zachytáva vodu čo sa preleje cez ten odvzušňovák na chladiči. Ako dolieva vodu do systému? Zdvihne expanzku vyššie alebo odšrubuje zátku na chladiči? To môže dať rovno obyčajný chladič.
Ak má expanzka 2 vývody tak po otvorení pretlakovej zátky sa z nej voda vyleje lebo je nižšie ako chladič. Tak už fakt neviem
Podobný chladič som videl na jednej fotke z nejakého zrazu no tam mal expanzku zo Š 105 a nad chladičom.
Ešte ma napadlo či sa náhodou nepoužíval do čerpadiel vody s motorom 1203 čo majú hasiči
Ak má expanzka 2 vývody tak po otvorení pretlakovej zátky sa z nej voda vyleje lebo je nižšie ako chladič. Tak už fakt neviem

Podobný chladič som videl na jednej fotke z nejakého zrazu no tam mal expanzku zo Š 105 a nad chladičom.
Ešte ma napadlo či sa náhodou nepoužíval do čerpadiel vody s motorom 1203 čo majú hasiči
21:30:38
23.09.2012
23.09.2012

Enggik
-> macko KE: Pokud si to dobře pamatuju, tak má sloužit jako expanzka, ale máš pravdu je divný, že je umístěná níž. Jo a ta expanzka je z Barkase 

00:07:29
23.09.2012
23.09.2012

macko KE
-> Enggik: tak to vyzerá že je to taký istý chladič. Takže vľavo na podbehu je expanzka? Ako potom funguje keď je nižšie ako chladič? Alebo je to zásobník na viac vody?
22:36:33
22.09.2012
22.09.2012

Enggik
-> macko KE: Na první pohled bych řekl zda se nejedná o ten samej chladič
www.skoda110r.com/archiv/
.../33572_03.jpg
Auto, který mělo být původně vyvežený do Kuvajtu. No, snad někdo poradí víc. Tohle je jediný co mne napadlo, možná indície

Auto, který mělo být původně vyvežený do Kuvajtu. No, snad někdo poradí víc. Tohle je jediný co mne napadlo, možná indície

22:18:21
22.09.2012
22.09.2012

macko KE
Zdravím pánové, neviete náhodou do čoho sa montoval tento chladič? Je podobný ako zo Š 100-110R no nemá pretlakovú zátku len šrubu a má zabudovaný odvzdušňovák. Lamely sú medené a vo vnútri sú 3 rady trubiek. č 443 511112 102
19:22:55
19.09.2012
19.09.2012

Gryzly
-> darklord: Však jo, vyrábělo se to takhle:
- 550 -1955-58
- 555 1958-63
- 05 -1963-66
- 20, 21, 23 - 1967-80
A už 05 měla tacho do 80ti. Vždyt ty stroje mají maximálku 60km/h, tak ten tacho musí být do víc.
- 550 -1955-58
- 555 1958-63
- 05 -1963-66
- 20, 21, 23 - 1967-80
A už 05 měla tacho do 80ti. Vždyt ty stroje mají maximálku 60km/h, tak ten tacho musí být do víc.
18:24:06
19.09.2012
19.09.2012

palinator
Prosím pěkně může mi někdo hodit fotku brzdiče Š100 z pohledu zepředu s plechem před destičkama a závlačkama?
17:27:25
19.09.2012
19.09.2012

darklord
-> Gryzly: ved na tom obrazku mas do 80 a nula vpravo hore... takze prvy riadok co si pisal
17:16:07
19.09.2012
19.09.2012

Gryzly
-> Jawák: Jaký typ Jawy 21 měl tacho jen do 60ti?
Jawa 50 typ 05 která sedělala v letech 63-66 už měla tacho do 80km/h akorát měla nulu vpravo navrchu. Jawa 50 Typ 21 která se dělala v letech 67-80 měla tacho do 80ti a nulu vpravo dole.
Jawa 50 typ 05 která sedělala v letech 63-66 už měla tacho do 80km/h akorát měla nulu vpravo navrchu. Jawa 50 Typ 21 která se dělala v letech 67-80 měla tacho do 80ti a nulu vpravo dole.
17:11:39
19.09.2012
19.09.2012

Peťo_120gL_NZ-sk
2. typ, 5 pútok, rozmer 132x159 cm, katalogove čislo 117 770 713 ??? vyzera to na FORMAN dpč
17:05:46
19.09.2012
19.09.2012

Jawák - zrušená registrace
-> Gryzly: Niektore mali len do 60,tiež som taký mal

17:05:06
19.09.2012
19.09.2012

Peťo_120gL_NZ-sk
takato nalepka na tom je
17:03:13
19.09.2012
19.09.2012

Peťo_120gL_NZ-sk
zdravim, mal by som tu pár druhov strešnych potahov, kt. neviem s istotou identifikovat:
(rozmery su neni na 100% presne odmerane ale stacit orientacne by to malo) farba z druhej strany je taka ista ako š120 a rozmer je 131x125cm a ma to iba 4 pútka
(rozmery su neni na 100% presne odmerane ale stacit orientacne by to malo) farba z druhej strany je taka ista ako š120 a rozmer je 131x125cm a ma to iba 4 pútka
17:02:03
19.09.2012
19.09.2012

Gryzly
-> Jarda/felda: To není tacho na J20-21, ten má do 80ti.
12:45:38
19.09.2012
19.09.2012

Radek Retro eLeSo
-> Jarda/felda 19.09.12 08:53:08: moc děkuju

08:53:08
19.09.2012
19.09.2012

Jarda/felda
-> Radek Retro eLeSo 18.09.12 20:08:50: zleva víčko nádrže jawa 550, půl karbecu Jawa 250, jawa cívka, páky sytiče/topení 100-1000mb, taho pionýr 20-21
08:23:31
19.09.2012
19.09.2012

J3STER
-> Gryzly: Já jsem měl na origo fechtlu(r.v. 1972) do 80-ti. Je fakt že starší měli jen do 60-ti.

07:28:59
19.09.2012
19.09.2012

Gryzly
Na pincka tam není nic, karbec má plokákovou komoru vedle šoupátka a tachometr je do 80ti.
21:28:09
18.09.2012
18.09.2012

havlik
-> Radek Retro eLeSo: ta dvojpáka bude z litra nebo tak něco sytič a topení
21:28:00
18.09.2012
18.09.2012

ToHo
-> Radek Retro eLeSo: 18.09.12 20:08:50 To druhý zleva mi připadá jako karbec z Pionýra :-)
21:22:44
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
a zbytek nikdo nic??
moto věci už sou identifikovaný
moto věci už sou identifikovaný
21:19:38
18.09.2012
18.09.2012

Enggik
-> Radek Retro eLeSo: Ten tachometr taky může být na Jawu 21 Pinska 

21:03:20
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
-> Thomas: taky si myslim

20:40:22
18.09.2012
18.09.2012

Thomas
-> Radek Retro eLeSo: možná nějaká babeta
20:38:45
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
-> afro100: dle mě spíš na kolo nebo moto,je k tomu držák a takovej otočnej systém co dáš do výpletu

20:36:29
18.09.2012
18.09.2012

Thomas
-> afro100: nevim z jaký multikáry myslíš,ale M25 má tacho do 80,čísla po 20 a bílou ručku
20:35:11
18.09.2012
18.09.2012

afro100
-> Radek Retro eLeSo: ano
20:31:01
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
-> afro100: to jako fakt???
-> m8rinek: díky,nabídnu jí motorkářúm
-> m8rinek: díky,nabídnu jí motorkářúm

20:13:11
18.09.2012
18.09.2012

Hurdis
-> afro100: Áno. Vo špeciálnej verzii pre pracovnikov technickych služob bol nahrazen informačným panelom Idě/Stojí.
20:11:31
18.09.2012
18.09.2012

m8rinek
-> Radek Retro eLeSo: takovouhle cívku jsem měl na Jawě 350, respektive dvě ;).
20:09:35
18.09.2012
18.09.2012

afro100
-> Radek Retro eLeSo: tachometer z multikáry
20:09:26
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
jeden detail
20:08:50
18.09.2012
18.09.2012

Radek Retro eLeSo
poprosím místní o kompletní identifikaci
vše sem dostal s bednou dílů a nehodí se mi to,díky
vše sem dostal s bednou dílů a nehodí se mi to,díky
15:54:44
18.09.2012
18.09.2012

auta.petr
A mám tady další pro mě neřešitelnou záhadu...aneb poznej rozdíl, ale to z fotky nejde...takže jedna lišta je kovová a tři jsou plastové, (tu kovovou jsem dával já, protože plastová byla rozlámaná) ale nechápu to. To musí být nějaká origo výroba, protože jsem to na autě absolutně nepoznal. Co znalci, setkali jste se s tím už?
12:23:39
18.09.2012
18.09.2012

Jozka
-> auta.petr: Taky jsem měl, neb na MB namontovat ty kilí jdou a zřejmě se běžně i dělalo, třeba při výměně Z blatníků nebo doplňování zástěr při změně předpisů (původní blatníky ani nový jako ND díry na zástěrky neměly).
E: Pro MB typ má být dírka ve svislý části podběhu, celý držák je výš než u kila, proto je guma delší (než poprvý upadne). A montuje se šroubkem s maticí.
E: Pro MB typ má být dírka ve svislý části podběhu, celý držák je výš než u kila, proto je guma delší (než poprvý upadne). A montuje se šroubkem s maticí.
12:19:32
18.09.2012
18.09.2012

auta.petr
-> Pavel P..: Ale na to MB musí mít teda ještě nějakej držáček na podběhu?
12:17:24
18.09.2012
18.09.2012

auta.petr
-> Jozka: Tak teď už je mi to jasný, ale koukal jsem na moje embéčko a mám tam právě obě zahnutý, tak to už asi někdo měnil, proto mě to zmátlo. Díky. 

12:12:28
18.09.2012
18.09.2012

Jozka
-> Pavel P..: Jak pravíš.. u kila v rámci vylepšování prodloužili plech vodorovně, aby se na něm lépe udržel bordel ze silnice..
(vlevo kilo, vpravo MB, foto laskavostí p. Herbolta)
(vlevo kilo, vpravo MB, foto laskavostí p. Herbolta)
12:07:57
18.09.2012
18.09.2012

Pavel P..
-> auta.petr: protože ta levá je na 1000MB a pravá na kilo

12:01:36
18.09.2012
18.09.2012

auta.petr
Objevil jsem doma dvě zástěrky, ale netuším, proč je jedna origo zahnutá a druhá rovná? Ta zahnutá je asi ze Š 100? Netušíte někdo?