skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jakej karbech pro upravenej motor s plynem...
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 04.11.2004 do 05.11.2004, založil/a Borin - Král tuzerů
10:46:20
05.11.2004
05.11.2004

Baghira
-> Borin: Akorát s tou "udělanou" rourou by to na benál těžko jelo, takže asi ta tatra nebo upravit sedr, ale pokud chceš jezdit na benál plným výkonem tak s tim sedrem toho moc udělat nejde...
10:06:21
05.11.2004
05.11.2004

King
2 Borin: Nejlepsi je vypit se jak hovado :) Asi ten SEDR z tatry, kvuli minimu nutnejch uprav. A kdyz si tam nabastlis poradnou jednokomorovou rouru (viz Baghira), nevidim duvod proc zkoncit fragmentovan na 30ks :)
20:46:18
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
Tak co mi teda porádíte co je nejlepší ??? Převážně jezdím na plyn ale občas si taky udělám radost a boupím si béňo 

20:44:26
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
-> Baghira: Hmm a pak bych letěl taky...na 30kusů všude po okolí


15:09:05
04.11.2004
04.11.2004

King
2 Tuner: 2 roky v Ledci znamena u Mr. Longa? :)
13:06:17
04.11.2004
04.11.2004

Baghira
Jj tatra má pokud si pamatuju difuzory 24/27, což je zajímavější než 130, ale pokud bys chtěl jezdit výhradně na LPG, stálo by za to vyrobit si jen nějakou v podstatě jednokomorovou "rouru" s klapkou a to by pak teprv lítalo :-)...
12:59:08
04.11.2004
04.11.2004

TUNER
-> Borin: Jasně z tý TATRY...Ještě mam jeden z TATRY a jeden ze 136.....ale v Ledči a asi už 2 roky.....Asi udělam malej výjezd

12:52:38
04.11.2004
04.11.2004

King
2 Borin: Neeee, tos me spatne pochopil :) Ten plyn samozrejme ponechat - lpg forever(nebo aspon na nejblizsi dobu) :) Myslel jsem to tak, ze pro lpg neni potreba komplikovat si zivot druhou komorou, protoze pri pouziti napr. SEDRa se stejne vyplati tu druhou klapku ovladat mechanicky nebo aspon posunout ji odblokovavat drive (viz Baghira)....
12:42:54
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
-> TUNER: A karcec si měj jakej ??? Ten z tý tatry ?????
12:42:10
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
-> King2: Plyn tam zůstane každopádně.....
12:31:27
04.11.2004
04.11.2004

King
Na plyn se muzes smele vybodnout i na druhou komoru a naprat tam nejaky poradny jednokomorovy delo :) Ten SEDR z Tatry nebo dvanacettrosky je asi nejdostupnejsi.....
12:29:06
04.11.2004
04.11.2004

TUNER
-> Borin: Já ho tam měl,a protože jsem měl fabku a neměl jsem el. paliv čerpadlo,tak mi to na nic jinýho než na plyn nejezdilo.....Jelo to slušně...(jestli to nebylo tim obsahem 1490 a dalšíma ůpravama....)....

12:19:32
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
Upravený motor a karburátor z tatry 

12:18:42
04.11.2004
04.11.2004

Borin - Král tuzerů
Chci upravovat svůj motor cca na 80-90koní ale chci ponechat pohon na LPG. Přemýšlel jsem o použití jiného karburátoru pro zvýšení výkonu.....Někdo tu psal že má upravený motor z tatry a v pohodě jezdí i na plyn..... Co vy na to ???
