Taky bez oběda ?

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 02.11.2004 do 06.11.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
14:56:47
06.11.2004
Gryzly
-> K původnímu tématu: no mě a bráchu máti na oběd nutí chodit, takže todle nehrozí. vždycky mě sere že si musím drhnout ruce a za hodinu je mám zas špinavý. Ale dost šasto se mi stalo že jsem v garaži zatuhl třeba do 3 do rána. Jednou jsem z práce dotáhl v sedum večer auto na výměnu spojky. V osm jsme s bráchou začly a v 01:00 bylo auto složený a ve tři po porjetí sme šli spat.
14:45:46
04.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Jistě, z kopce to utíkalo jak nevim co. 1
Takhle pravidelnej a tichej chod jako měla ta 105ka jsem na škodovce hodně dlouho neslyšel. A další věc, že mi to stačilo a nevadilo mi, že je to pomalejší než máte vy.
Kam jsem chtěl, tak tam jsem se dostal spolehlivě taky.
Ale je fakt, že 136 je jiný posvícení, tady mi leze tachometr jako otáčkoměr do kopce. 1 Jezdím celkem často s 50KW Mpi, ale ta má těžší převod. Ale se 4.22 ta potvora slušně cvičí. 1
14:29:32
04.11.2004
Baghira
-> Boss: Překvapivě :-).
14:18:29
04.11.2004
Boss
A nejlíp to jelo z kopce že..1
14:16:31
04.11.2004
aDAm
no tak ja si dneska zašel na oběd;-)
14:10:34
04.11.2004
sep
Jiřík:sem toho tolik neřek5
14:05:02
04.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Sep: to si trochu pleteš. Ono to nejelo do kopce. Po rovině je to něco jinýho.
12:58:19
04.11.2004
Baghira
-> Jirik: Jo ty jsi myslel Feli versus 120, tak to jo, já myslel, že máš na mysli 105 versus fa motor.
12:57:28
04.11.2004
sep
sakra pred tejdnem litala 160 a tedka se ji na troju nechtelo1
12:50:01
04.11.2004
Jirik - zrušená registrace
1 1 jojo, na trojku to už nemohlo, taxem jí tam lísknul dvojku a nohu do kufru. Jóóó kopečky to nebylo její hobby.
12:45:45
04.11.2004
TUNER
-> Jirik: Taky gratuluju...Aby jsi nám pak všem neujížděl až to zjara pojedem projet na nějakou spanilku...Když jsem jel na tu Radyni za tebou,tak jsem myslel že už tě musim předjet jinak zastavíš...Najednou vyšel čmoudík z fucku a auto malinko jelo..(asi 20) a tak jsem tě nepředjížděl...3 4
11:06:47
04.11.2004
sep
stejně tak je velkej rozdíl 50 BMM a MPI.......
11:05:05
04.11.2004
sep
ony se dělaly 1,6 s dvouma převodama,ten kratší je oheň .............
11:01:59
04.11.2004
Jirik - zrušená registrace
To nemyslíš vážně, to že 100 kg je rozdíl na motoru ? 3
Tam je přeci rozdíl v tom, že Felina má výztuhy a další prvky bezp. výbavy, kdežto škodovka má jako prvek nejvyšší bezpečnosti tapecírung ze sololitu, rezervu na nápravnici a skřížený ruce před obličejem.. 3
10:44:33
04.11.2004
Baghira
-> Jirik: No ale o těch 100kg to není tím motorem, to jedině že bys jezdil na setrvačník :-). Felinám 40 to ukážeš i na dálnici, 50 už budou horší. Já třeba že mám 3,9 převod, tak se feli 50 nechytaj a maj co dělat i 1,6, přeci jen jsem i o dost lehčí.
10:29:46
04.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Jirik: ale nevokážou
10:22:12
04.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Ještě jeden dotaz.
Může bejt motor 105 těžší kvůli litinové hlavě než 136 ?
Protože se mi subjektivně zdá, že se mi trochu zvednul zadek. Takže na jaře budu muset dát kratší pružiny. Což jsem chtěl sice stejně udělat, ale teď je to o to urgentnější. Zajímavý.
Jinak vzhledem k tomu, že mám převod 4.22 a je to o nějakejch 100 kg lehčí, tak jsou ze mě felicie v kopečkách smutný. Hurááááá. Ale na dálnitsi mi asi vokážou záda. 10
12:06:10
03.11.2004
Borin - Král tuzerů
Gratuluju!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!1
09:47:52
03.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Jirik: jasně jžíku, nemusí tě to mrzet, ty si to vlastně o moc vylepšil.

A to nech tě chválí po celý tvůj život :-)
08:48:51
03.11.2004
Bery
Pokud to je vylepšení-určitě by mě to nemrzelo.Holt soudruzi v MB udělali jen ''polotovar''...
08:34:15
03.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Děkuji vám za slova podpoři. Jinak pane U-geene, skvělý 105kový motor to je. Takže nebude nikdy prodán, pěkně ho vyčistím a čeká ho výsostné místo na stolečku v koutku garáže.
Jediný co je smutný, je fakt, že z původního auta tam toho skutečně moc nezbylo. Poháněcí ústrojí je kompletně jiný.
Obal auta taky, vnitřek taky, osvětlení taky.
Jediný co zůstalo původní je skelet po GO a kousek přední nápravy.
Trochu mě to mrzí, že jsem tomu autu vzal něco, s čím se narodilo. 10
08:29:37
03.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: ooo no tak nech ti pekne sluzi a nech ti moc neviteka 3
22:32:23
02.11.2004
U-Geen
-> Jirik: to bylo kecu jak mas skvelou 105ku :-) konecne si nahradil setrvacnik motorem :-) gratulace.
21:53:56
02.11.2004
Honzik
já sem se tak zasek jen jednou. sem přiběh ze školy asi ve 12 a zaleh sem pod auto. dával sem dohromady chladící soustravu. skončil sem asi ve 22:00, akorát v tričku a kraťasech a to už bylo tak 7°C. pak už sem ano nemoh jíst, jak mi bylo blbě, tak sem se jen umyl a usnul. ráno sem měl dva rohlíky a ve škole 1 tatranku se podle staré receptury
18:08:43
02.11.2004
Komár 1981
-> Jirik: blahopreju k upgrade! 4
10:46:02
02.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 BEYER : Výtečný motor 742.136 od Tomáše. 1 Ten jaxem vám vyfouknul během 2 dnů v inzerci. 3
Jede jako brousek. Víte že po montáži 5qaltu byl původní motor v autě pouze něco přes 14 dní a pak jsem si nachystal opětovnou výměnu ?
Osobně si myslím, že výměna motoru a převodovky za pětistupňovou byla po GO karoserie druhá nejlepší investice.
10:20:44
02.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Jirik: 3
10:11:43
02.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Nene 1, vypouštěl jsem fridex a tý škodárny je 3 prdele spon a hadic.
Za hovno stojí i nový hadicový spony, protože některý byl stržený i nový nepoužitý !!! 8
Jinak ještě k tomu vypouštění. Aby vám to nebylo líto, tak za tu dobu jsem byl 2x čůrat a 1x kakat. 1
09:52:09
02.11.2004
kirri - zrušená registrace
kdyz je prace, tak na jidlo neni ani pomysleni, to je pravda. Jinak jestli si to delal sam, tak te chvalim za poradnej kus prace a stim vypoustenim kapalin, jsem zvedavej jak se to zase rozvine :]]] Jinak si zaslouzis105
09:41:37
02.11.2004
wekky
-> Jirik: To by mne zajímalo jaké vypouštění kapalin tě zdrželo. 6
V motoru nebo nenápadný náznak dalšího jiříkovského tématu? 5
09:18:28
02.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: xixi ja to riesim sladkostami a kofolou... 3 vytecna konbinace... 1 a co si tam daval za motor... ?
08:59:03
02.11.2004
Samantus
parada, drzim palce, jinak to znam kdyz makam tak nejim ale pak se vecer nacpu k prasknuti, to asi proto sem tak tlustej
08:53:43
02.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Taky když něco na káru děláte, tak to prostě musíte dodělat klidně bez oběda ?
V podstatě od rána do večera ?
Já jsem to tak praktikoval včera a byl jsem tak zapálenej do práce, že jsem ani nepocítil hlad. Sám jsem prohazoval ty motory, docela makačka, neváží to zrovna 10 kg a začal jsem cca v 10:30 a tak v 18:00 jsem byl převlečenej a umytej.
Ten den jsem akorát snídal a vydatně večeřel (čti: nažral jsem se jako prase 1).
Trochu mě zpomalilo vypouštění kapalin a zjištění, že musím převrtat vrchní díry pro štefty na převodovce a štefty na výfuku. Obojí z 8 na 10ku. Docela jsem uplatnil to že chodím cvičit, protože dříve bych sám ten motor nezvednul a nepřendal z vozíku do obrácené pneumatiky s ráfkem (provizorní úložiště).
Makal jsem jak smyslů zbavený, a ještě ten den jsem prostě musel slyšet vytoužený motor zavrčet. Vše klapalo tak dobře, že k večeru jsem to vytáhnul na pár koleček před garage. Natáhnul jsem benzín do karbecu, na škrtnutí nastartoval a v podstatě okamžite sytič vypnul, krásně se to drželo na cca 790 rpm. Na sytič to neudělá ani čmoudíka (zato původní motor ano) a není to na něj skoro ani cejtit, bez sytiče vůbec.
Zátah a záběr to má krásně plynulej a jemnej, asi jako když se rozjíždíte s dobrou Filckou. Svým způsobem to pro mě byl celkem šok, jak sametově může i stará škodovka zabrat. Ještě zajedu tak příští tejden ke známému na paltest a kontrolní seřízení.
Zvuk motoru s laďákem je úplně jinej než u 105ky. Ta měla zvuk krásně hlubokej a dunivej, tady je to o dost tišší, jakoby víc mechanický a ne tak hluboký.
K&N víc syčí.
Jsem zvědavej na první normální projížďku. 1
Extreme Tyres