skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
21:57:13
29.04.2012
29.04.2012
cPetan
-> Tommy017 29.04.12 21:41:34: Jak to svítí?
21:43:42
29.04.2012
29.04.2012
Tommy017
-> shakal: :) ano
21:42:43
29.04.2012
29.04.2012
shakal
-> Tommy017: ale ...kolega z babett speaker fóra :)
21:41:34
29.04.2012
29.04.2012
Tommy017
Toto je moje hlavni priblizovadlo :) pak mam jeste pionyra 21 a babetu 207
21:37:40
29.04.2012
29.04.2012
shakal
já se pořád hrabu v tomto :D ...dá se na tom po městě celkem slušně dračit ...je tam jen pár jednoduchých úprav a nedávno sem na tom jel 70 :D
21:31:41
29.04.2012
29.04.2012
Jarda/felda
-> MATTESS: vidim že máš poškozenej rám
21:27:46
29.04.2012
29.04.2012
MATTESS
-> RON: jo, je to tam nějaký utržený a předělaný. Tak už to je od nepaměti
21:26:08
29.04.2012
29.04.2012
RON
-> MATTESS: ten pant sedačky je nějakej divnej, ne? jinak pěkné
20:56:44
31.03.2012
31.03.2012
RON
-> cPetan: omlouvám se za pozdní dodání, ale nějak jsem pozapomněl...
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
Jinak klucí děkuji za ohlasy! Kdyby někdo z vás věděl o 05, nebo 20 v pěkném stavu, tak mi můžete dát vědět. Díkes!
16:05:50
31.03.2012
31.03.2012
cPetan
-> RON: Paráda, a díky za ty fotky
13:18:35
31.03.2012
31.03.2012
castrol
-> RON: tak ta je
10:35:52
31.03.2012
31.03.2012
MOLSO
-> RON 30.03.12 22:13:22:
22:28:19
30.03.2012
30.03.2012
Jimmi
-> m8rinek: Nene prave proto je z toho KXa...je z tenkych trubek a cast je vyrezana a misto ni brisko z pincka...puvodne jsme to dělali z čínských pitbiku ale to bylo dost těžké...čínani totiz neumi ani udelat lehke predni tlumice navic tam jde upravený motor takze nejake to kilo navíc zvládne
22:23:11
30.03.2012
30.03.2012
m8rinek
-> Jimmi: a není ten rám zbytečně těžkej na fekála?
22:21:18
30.03.2012
30.03.2012
Jimmi
Taky se pochlubím ...bývalo to KX 85...převařený + prodloužený rám a je speciál na fichtl cupy ...už jenom dodělat motor
22:12:44
30.03.2012
30.03.2012
RON
Tak se musím pochlubit - moto koupeno v těchto barvách s tím, že na něj nemusím sáhnout... opak byl pravdou, a toto je výsledek :) Díky žluto-černému zbarvení jsem z něj udělal edici "golden sport", která šla na vývoz
22:59:09
09.03.2012
09.03.2012
cPetan
-> RON: Poslal bys mi to prosím na mail, až budeš mít čas? Mam tady zbytky jednoho pincka, co už teda původně skončily na hromadě železa, ale nějak se mi ho zželelo, a taky je to jedna z prvních jednadvacítek, což jsem nikdy neměl Tak právě přemejšlím, že bych ho opravil a dal do tutý barvy, ta se mi vždycky líbila
20:05:19
09.03.2012
09.03.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> Boomber: no otvotene sanie je to že mas len drateny filter priamo od krabeca a a nas ty podedadlove plechy lomene nemas to zatvorene ako tu pisal kolega
19:27:33
09.03.2012
09.03.2012
RON
-> cPetan: pokud neseženeš číslo barvy, tak mám nafocené detaily origo pincka v oranžový, tak by se to dalo později podle vzorníku domíchat
19:25:47
09.03.2012
09.03.2012
RON
-> Suty: jsou to papíry na Jawa Pionýr typ 05, čili ne na 20, nebo 21 - ve výsledku bych se toho nebál a normálně na to jezdil.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon ). Sežeň si prázdný štítek, přeraž na něj správná čísla a jezdi .
Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
05 je proti 21 oplechovaná (ročníkově nemusí sedět rám, což bych taky neřešil) a má jiný motor - pravé víko karteru je jiné, válec má malinko odlišné kanály (oproti 21 ještě menší výkon ). Sežeň si prázdný štítek, přeraž na něj správná čísla a jezdi .
Pokud by si chtěl se papírů zbavit, ozvi se, mám zájem.
19:24:19
09.03.2012
09.03.2012
cPetan
-> Boomber: Tak to nic, ja jestli nevis cislo ty oranzovy barvy.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.
A u 250 otevreny sani znamena, ze primo na karburatoru je nasazena dratenka, novejsi verze mely airbox pod sedlem.
19:21:39
09.03.2012
09.03.2012
cPetan
-> Suty 09.03.12 17:46:24: to je na 05 coz je predchudce 20. Vzhledove totozny az na pravy viko motoru. Jinak motor je celej jinej od 20
18:06:30
09.03.2012
09.03.2012
castrol
-> Suty: mas k tomu aj stitok ?
18:00:40
09.03.2012
09.03.2012
Boomber
-> cPetan 09.03.12 08:40:12: Vlevo je po kompletní GO, včetně nového laku. V pravo je bez papírů, jen na lítání po poli, natíraný štětkou, jen světlo a přední blatník mají původní barvu. Ale toho jsem tak již koupil.
Jinak, ta 250 je z roku 1958, kdy opravdu bylo možné všechno :-)
Mám otázku, Jawám moc nerozumím. Co se myslí pojmem otevřené sání? To, že kolem karburátoru není ten hliníkový žebrovaný kryt?
Jinak, ta 250 je z roku 1958, kdy opravdu bylo možné všechno :-)
Mám otázku, Jawám moc nerozumím. Co se myslí pojmem otevřené sání? To, že kolem karburátoru není ten hliníkový žebrovaný kryt?
17:48:36
09.03.2012
09.03.2012
Qwak
-> Suty: koupím
17:46:24
09.03.2012
09.03.2012
Suty
Zdravím, dostaly se mi do ruky papíry,
Tovární značka : Jawa
Typ:05
Obchodní označení: 50 Pionýr
Celková délka : 1780
Rozvor: 1210
a v malém TP:
Tovární značka : Jawa 50
Max. výkon: 3 K/6 000
Zdvihový objem : 49.9
A teď dotaz - měli by to být doklady na jawu 20 je to tak ?.
A co se stane když tyto doklady budu mít na 21. ?
Tovární značka : Jawa
Typ:05
Obchodní označení: 50 Pionýr
Celková délka : 1780
Rozvor: 1210
a v malém TP:
Tovární značka : Jawa 50
Max. výkon: 3 K/6 000
Zdvihový objem : 49.9
A teď dotaz - měli by to být doklady na jawu 20 je to tak ?.
A co se stane když tyto doklady budu mít na 21. ?
08:40:12
09.03.2012
09.03.2012
cPetan
-> Boomber 07.03.12 15:37:32: Ty pionyry maji puvodni barvu, nebo jsou strikany?
08:38:43
09.03.2012
09.03.2012
cPetan
To uz ja jak na jawamanii a i tam se shodli, ze rok 58 je prelomovej a je mozna v podstate snad jakakoliv kombinace
06:49:41
09.03.2012
09.03.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> Boomber: nejsu povodne otvorene sanie tam idu ribiny dutniky nikdyyy RON ma pravduuu
20:06:53
07.03.2012
07.03.2012
RON
-> Boomber: doutníky nesedí k otevřenému sání a ampármetru na nádrži
15:37:32
07.03.2012
07.03.2012
Boomber
Pánové, máte pravdu, světlo není původní. Něco na něj spadlo a toto světlo je ze Spartaka. Nějak jsem to zapoměl zmínit. Ale těmi výfuky jsem si na 100% jistý, že jsou původní!!!!!!
Jinak, první jarní starty a zkoušky dnes ve stodole. Za chvíli nebylo vidět na krok.....
Jinak, první jarní starty a zkoušky dnes ve stodole. Za chvíli nebylo vidět na krok.....
15:50:42
28.02.2012
28.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> Vopalda: dobre kraviny to su ale bolo to tak a mam to uplne v p cele neohanam sa knihama je to tam tak a kuni sa tam no dobre prehliadol som svetlo a ? co ? a odbornikmi lebo ti ludia sa v tom vyznaju viac ako ti a kaslem už na tom nebudem tu riesit somariny s tebou
22:36:54
27.02.2012
27.02.2012
m8rinek
-> Vopalda: bod pro Tebe;).
21:50:37
27.02.2012
27.02.2012
Vopalda
-> jawa250: řešíš kraviny, zrovna rok 1957 byl přelomovej, takže takováhle kombinace je víc než možná, prostě se montovalo co bylo na skladě, spíš mně zaráží,že jsi neupozornil na to neorigo přední světlo z oktávky..když se tu tak oháníš těma knihama a rozhovory s odborníky
21:01:48
27.02.2012
27.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> m8rinek: ja neresiem povod tvojej motorky mam ho uplnev p vieš kde ja len hovorim ako sa to robilo v jawe takto to bolo je to pisane v knihach aj dobove vieda ked kuknes je to tak a je mi to jedno
20:21:37
27.02.2012
27.02.2012
m8rinek
-> jawa250: byla to jedna z prvních motorek s doutníkama a ještě asi jely Ametry, nevim co řešíš, původ motorky znám a je mi dost blízkej...
19:54:25
27.02.2012
27.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> castrol: presne len sa natuknu čisla podla tp, v motorene to natukavaju tie čisla na tie štitky
19:36:13
27.02.2012
27.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> Boomber: no ale ked kuknes jawa knihu a pital som sa vela ludi a vela odobornikov a rok 57 bol ampermeter otovrene sani a rybyni ale mali by tam byt ribiny ale nebudeme sa tu hadat no -> m8rinek: ked sa prehupol rok 58 este zo zaciatku roka isli ampermeter rybiny a otovorene sani a až od maja 58 boli dutniky teda cigara bošksa v maske a zatvorene sanie a no aže ma 354 dutniky a ma ampermeter v nadrži tak robili sa aj vyvozne verzie no
17:16:35
27.02.2012
27.02.2012
castrol
17:14:42
27.02.2012
27.02.2012
Suty
Tak jsem sehnal dokaldy na pionýra.
Ale bez šťítku :-( je problém ho "sehnat " ?
Popřípadně byl by někdo schopen ?
Ale bez šťítku :-( je problém ho "sehnat " ?
Popřípadně byl by někdo schopen ?
13:31:44
27.02.2012
27.02.2012
m8rinek
-> jawa250 21.02.12 22:20:33: Opravdu nemáš pravdu, dědova 350/354 z roku 58 má ještě Ametr, ale už má doutníky a je to motorka, kterou měl od novoty...
12:09:59
27.02.2012
27.02.2012
castrol
-> jawa250:
09:31:49
27.02.2012
27.02.2012
Boomber
jawa250 21.02.12 22:20:33 napsal:
→ Boomber: trochu ta sklamem ale neni uplne v povodom stave,lebo to mas
rok 57 alebo posledne 58 co boli ampermeter v nadrzi a otovrene sanie a
rybyni a ty ta mas dutniky teda cigara a maju tam bit rybiny okrem vyfukov
vyzera byt origo zozen si naike rybiny lebo to neni origo
www.motoren.sk/shop/.../4 8
tytok tam maju byt ne dutniky ale je origo okrem vyfukov ale pavik pekny
Nechci se s tebou hádat, ale jedna věc je, co mělo být a druhá, co se montovalo. U téhle mašiny vím na 99%, že se na ni nikdy nic neměnilo a neopravovalo. Původní majitel si ji moc pochvaloval, že na ni nikdy nemusel nic měnit a opravovat, jen že výfuky začaly rezivět, tak je začal natírat stříbřenkou 2x za rok.
Jinak, je to rok JAWA 250-353 rok 1957. Ampérmetr s klíčkem na nádrži a na světle tachometr.
→ Boomber: trochu ta sklamem ale neni uplne v povodom stave,lebo to mas
rok 57 alebo posledne 58 co boli ampermeter v nadrzi a otovrene sanie a
rybyni a ty ta mas dutniky teda cigara a maju tam bit rybiny okrem vyfukov
vyzera byt origo zozen si naike rybiny lebo to neni origo
www.motoren.sk/shop/.../4 8
tytok tam maju byt ne dutniky ale je origo okrem vyfukov ale pavik pekny
Nechci se s tebou hádat, ale jedna věc je, co mělo být a druhá, co se montovalo. U téhle mašiny vím na 99%, že se na ni nikdy nic neměnilo a neopravovalo. Původní majitel si ji moc pochvaloval, že na ni nikdy nemusel nic měnit a opravovat, jen že výfuky začaly rezivět, tak je začal natírat stříbřenkou 2x za rok.
Jinak, je to rok JAWA 250-353 rok 1957. Ampérmetr s klíčkem na nádrži a na světle tachometr.
06:33:53
27.02.2012
27.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> castrol: však hej uvidiš žre čo a ako
22:29:26
26.02.2012
26.02.2012
castrol
-> jawa250: nastriekame doma ale ne uvidime co vymyslime
22:23:20
26.02.2012
26.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> castrol: ale jedno tieto nove farby nemaju,kamoš dal lakovat kyvu do jednej lakierne,a dost za to zacvakal,a nemal ten lak moc kvalitni trochu sa mu niako supalo a ked to lestil tak take akoby rihi tam mal, stare laky vydržali vela ,ale ked das dobry kvalitny tak je to fajn
22:19:01
26.02.2012
26.02.2012
castrol
-> jawa250: jj pravdu mas
22:15:20
26.02.2012
26.02.2012
jawa250 - zrušená registrace
-> castrol: hej lebo original na tom vyzera dobre a hnusit to niakov inu farbou je oničom ked origo tak origo, a na veteranovy to robi velmi vela