
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
bracho si tiez uz asi 2-3 roky stavia cz 250 tusim typ 455, totalny old skul zavodak...zatial ma len motor
par rokov to este potrva

-> chooki: vypada to hezky
Jawa 250/353, okolo roku 2006, este stale u nas...tiez bracho ju daval do kopy z totalneho vraku...je to used style
Jawa 350 druha, okolo roku 2006, cafe racer, na foto ja. podotykam ze ten kotuc vpredu na bubne je kvoli odovdu tepla z brzdy...v 60tych rokoch sa to v UK pouzivalo...rozpisujem sa len preto aby si niekto nemyslel ze to je akoze imitacia kotucovej brzdy

-> Forman: stastnej to clovek ... KRALOVSTVI ZA 23 NADRZ 

náhradních dílů mám zatim dostatek,mam ještě Jawu 05 na papírech a21, 23bez papírů
-> RON: To je presne ten navod, o ktorom som pisal
-> Forman: kdysi mi tohle www.velorexy.cz/clanek/re
novace-palivove-nadrze nekdo poslal, je to na me moc, dlouhy, ale treba tam najdes neco zajimavyho, ja to jeste necetl
-> Forman: stastny to clovek ked ma nahradne nadrze ... mne jedna praskla a nemam inu 

Nádrž je orezlá až moc,asi nemá cenu čistit. Šáhnu dovnitř a plno rezavejch kamínků na stěně. Vzal jsem jinou a tou samou barvou jsem ji stříkl ikdyž to na fotce není poznat.
-> Forman: Pokud to není moc, tak by melo stačit rez uvnitř omlátit kamínkama a vylejt barvou. Pokud už je to víc, používá se myslím kaučuk.
-> Forman: Niekde na nete bol navod, ako renovovat nadrz aj zvnutra, tunajsi clen Duri - Prasa Rider ten navod urcite ma, skus mu napisat
A dnes, byl jsem nucen vyměnit nádrž protože je uvnitř rezavá jako prase a nevim co stím
-> Forman: hezkýýýý moc hezkyyyy 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): poradne to ostrikej wapkou, spodek bych obrousil dratakem na brusce, nemusis az na holej plech, a kastli zvenku bych na plech probrousil taky jen tam, kde je to rezaty... delal jsem to stejne a za 5 let provozu zadny problem... ale mel jsem an tom puvodni barvu
Tak vidim, ze motorkarov je tu pozehnane, snad niekto poskytne par rad. Mam rozobrate prasa (CZ 175), vlastne uz je to holy skelet a vela dielov. Tu zacina problem - mam moznost nechat opieskovat vacsinu dielov (v bpxe), no skelet tam nevojde, musel by som ho viezt 120 km na pieskovanie a potom zase domov... Poradite nejaky moznost, ako skelet zbavit jednoducho a setrne starych naterov? Korozia je tam minimalna, ale chcem to renovovat od zakladu, od holeho plechu. Jedine co ma zatial napada, je odstranovac naterov a potom skrabat a brusit az kym to nebude ciste... ma niekto lepsi napad?
taky se pochlubim....nechce se mi to vypisovat tak koukněte sem
www.jawamania.info/master s/.../default.aspx?content =us...
www.jawamania.info/master s/.../default.aspx?content =us...
to ž já se teda taky přidám Jawa 250/559 s blinkrama, po go, + PAV 41
, příšti sezonu ji snad víc využiju, mám ji 8 let, předtím byla dědy, foto někdy příště, je v garáži


babetta taty,v originale,jede s tim tak 1x za 2roky,je to jen otazka casu,kdy ji znarodnim
-> Bagrr- máma mele Emu: jj na 250 to bylo živý dost
Jinak začínal sem na Jawa 50/05 překoplá na 21ku (neměla plechy ale jen bříško) a pak to šlo postupně 125ka dvojvejfuck pak 175 pak třinta a první mašinka na papírech byla ČZ125 roadster, která mi do teď stojí rozebraná v garáži s přidřeným motorem...
-> Motomaniak 15.12.08 09:30:53: Tuhle mašinku měl chvíli jeden známej... Jezdilo to moc pěkně...
-> aceboss: vecir to dojdu vyfotit...
-> FORM: Já bych teda řekl,že je to typ356-175ccm dvouvýfuk na rybyny rok výroby zhruba 1957
-> FORM: takovy ten kus zeleza co mas na radici tycce je kus tahla razeni ze skutra ;) to samy je jeste u samotne radici paky a mezi je to spojene takovym tahlem, nechtejte po me, abych to dosel vyfotit

No vidíte, to by mohlo odpovídat, z kejvačky asi vzhledem k té páce nebude, ale skůtr měl řazení na táhlo, že? 175 to klidně může být. Znaky JAWA to nemá, typové označení jsem nenašel.
-> Fifa: 175 motor na kejvacce je stejnej jako na skutru... akorat ta hlava je ze skutra
tohle mám mamysli : www.slycosh.kvalitne.cz/n
ow/foto_ted.htm
je možný že na motoru máš hlavu z nějakého z prvních ze skůtrů který ještě neměl nucené chlazení ventilátorem
je možný že na motoru máš hlavu z nějakého z prvních ze skůtrů který ještě neměl nucené chlazení ventilátorem
-> FORM: Čau, ten motor je z Jawy-Čz 175 dvouvýfuk, dělala se červená, hranatý profily rámu a ampérák v nádrži. Jednu na díly jsem míval.
-> RON: Starý 175 měli takovou hlavu se svíčkou u strany ,měli 2 vývody na výfuk a páka na startování nebyla společná s pákou pro řazení.
-> FORM: mne to pripomina Skutra Cezetu, prvy typ, to nemalo ventilator a sviecka bola na boku kvoli lepsej dostupnosti
-> FORM: pusobi to na me jako motor ze skutra bez nuceneho chlazeni, popr prebastlenej bez chlazeni... nebo je to 175 s jinou hlavou
-> RON: K těm jízdním vlastnostem Bizona: Problém u něj je dost vysoké těžiště - poměrně těžko se skládá do zatáčky. Na svůj výkon však jede jak z praku.
S přední vidlicí jsem nikdy neměl problém, jak se často jinde píše, naopak se mi zdá poměrně malý zdvih zadních tlumičů.
Jinak bezkonkurenčně nejdebilnější je u něj přístup ke karbecu, nebo když chce člověk sundat hlavu. To se rovná demontáži kolen výfuků, rozpojení řetězu a celkovému povolení a sklopení motoru ven z rámu...
S přední vidlicí jsem nikdy neměl problém, jak se často jinde píše, naopak se mi zdá poměrně malý zdvih zadních tlumičů.
Jinak bezkonkurenčně nejdebilnější je u něj přístup ke karbecu, nebo když chce člověk sundat hlavu. To se rovná demontáži kolen výfuků, rozpojení řetězu a celkovému povolení a sklopení motoru ven z rámu...

Tak tady se na poličce, v bedýnce a v koutku krčí mé nové puzzle. Škoda jen, že si ho zatím nikdo neposkládá neb chybí ještě mnoho drahých puzzlíků.
-> Maxx: Myslím že jo
-> FORM: dvou vyfuk?
-> FORM: -> Jarda: tak teda tak, do teďka mu stojí hotová na dílně
