otazka pre majitelov LPG

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 27.10.2004 do 01.11.2004, založil/a BEYER - zrušená registrace
řadit dle data
10:16:31
01.11.2004
King
2 Gryzly: Ja jsem zatim odolnost tech medenych trubicek k lpg nadrzi radsi moc netestoval - radsi obe odsroubuju o d multiventilu (nejdriv samozrejme utahnout oba kohoutky a vyjet zbytek plynu z trubek a kulickou v plnici pripojce vyprazdnit plnici trubku) a nadrz si hodim vedle auta. I plna nadrz e da namontovat v jednom cloveku, ale pomaham si drevenejma klinkama pod nadrzi....
07:48:42
29.10.2004
BEYER - zrušená registrace
mno ja som sa vzdy bal dat dole nadrz kvoli tym medenym trupkam ono ta med toho zas tak vela neznesie 7 ako raz zacas v poho... ale ked napr. praskne to bude zuzo 173
20:26:04
28.10.2004
Gryzly
-> BEYER: No já vyndám ty tlumiče v pohodě. No v pohodě, asi jako když ti spadnou klíče do záchodu a jsou za tou první zatáčkou. Ale nesmíš mět ruce jako lopaty. A to já mám ještě na tlumičích kontramatky. A nádrž jsem párkrát sundal ze stěny a položil vedle. Ale když jsem zjistil že v těch hadicích jsou mědění trubky tak jsem to už nesundával. Jinak jsem viděl auto který má plyn z roku 1995 a ten měl nádrž v takovém kovovém okně přišroubenou na dně zadního kufru. takže prístup imposibile.
11:22:17
28.10.2004
Baghira
-> BEYER: No já mám plyn tak 3 roky a nádrž byla venku...asi 20krát...bohužel mám nádrž nízko, takže při každym štelování spojky. Ale v pohodě, žádný problém.
08:14:53
28.10.2004
BEYER - zrušená registrace
mno jane ze ste ma prelomili na LPG pri tych cenach benalu sa ani nedivym 1 ale este nan nasetrit 1... mam este malu otazku keby som chcel menit zadne tlmice... je problem s demontazou a montazou LPG nadrze ? teda v beznych samo-domo podmienkach... aby som nahodou nesiel na cestu okolo sveta 3
22:58:21
27.10.2004
Boris S
No ako pisal Racyk,ja mám otvorené sanie a šlape to krásne.Nemám kit ako ty lebo som sa tiež bál ako to bude reagovať,ale keď to odskúšaš a pôjde to tak to možno zmením.6
21:29:18
27.10.2004
King
2 Komar: U sedanu to taky neni zadna krize: s 1cm tlustou redukcni podlozkou mezi saci potrubi a SEDR + mix + seriovej airbox + nekolik dobre mirenych uderu vetsim kladivem (poradil rOMAN :) a taky neni problem5
21:26:15
27.10.2004
King
Tak to vypadam, ze jsme kolegu Beyera svymi chvalozpevy na LPG hooodne nalomili :) Na lpg bych se primlouval za toho SEDRa (viz Baghira), protoze vyska lekra + misto na mixer = vetsinou problem, aby se to veslo. Taky tady padlo, ze je problem s pristupem ke spojce - neni, pokud si clovek obhlidne, jak konkretni firma pripevnuje lpg nadrz za sedacky. Jeste dneska se najdou joudove, co to namontujou skoro na dno prostoru za sedackama a tak stelovani spojky ci vymena oleje v prevodovce = pakarna. Normalne uvazujici firma to montuje cca 10cm nad podlahu, takze i s nadrzi tam je, sice tezsi, ale pristup. Na povoleni zadnich tlumicu, ale nadrz musi ven. Stejne k tomu sani - v Beyerove pripade to je aspon trosku dlouhy, takze se snad bude konat potrbny minimalni podtlak v mixeru pro dobrou funkci volnobehu.
17:14:03
27.10.2004
Komár 1981
me se to tam veslo vsechno tip top, zlatej rapid!!! ma vetsi prostor mezi vrskem airboxu a hranou mot. prostoru. :)))
17:00:44
27.10.2004
Gryzly
No a já musel upravovat airbox protože jsem pod karbec dal vyrovnávací klín a nad karbem mám rozprašovač.
Ta fotka je z února.
zvětšit otazka pre majitelov LPG - obrázek od Gryzly vložen 27.10.2004 17:00:44
15:29:24
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: aha tak potom viem preco niektory tvrdili ze je to s nim lenivsie 1 benalisti 1 tak fajn takze viac menej potrebne info mam... moze to ist na aj na motorovu variantu jedna a aj na variantu dva 1 to som chcel pocut 1
15:12:09
27.10.2004
Baghira
-> BEYER: To si pak nastavíš na šroubu na tý hadici, ale neměl by bejt problém. Jinak na LPG doporučuju SEDR, LEKR má menší difuzory.
15:07:29
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: mno a nieje problem nakrmit motor s cca 100cm3 vetsim obsahom s LPG ktore je stavane na 1.3L ? ako mozno su to blbe otazky ale je dobre to vediet...
15:05:59
27.10.2004
Racyk
nejlepší je vyměnit motor ještě před montáží LPG, bo budeš potřebovat poštelovat spojku a to bys musel vytahovat bombu, což sice není problém,ale do nového systému rýpat, když víš že si nemusel:)) tak bych to udělal já, i když se to u mě stalo uplně naopak:)
14:59:58
27.10.2004
Baghira
To je asi fuk, pokud tam je lepší vačka, větší komprese, tak to nemá na LPG žádnej vliv, no s větší kompresí je to snad na LPG i lepší protože plyn má víc oktanů. Vyleštěný kanály jsou dokonce větší přínos na plyn než na benál.
14:56:38
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
teda na konbinaciu s LPG samozrejme
14:55:41
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: mno fcul sa uz len rozhodnut ci tam dat jemne upravenu seriu 742.136 ale alebo lepsie upravenu neseriu 1 ta prva moznost je zrealizovatelna aj cez wiiik... a potom tam dat uz len LPG 1 co je lepsia volba... ?
14:47:48
27.10.2004
Baghira
-> BEYER: osobně myslim, že by to fungovat mělo.
14:35:55
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: mno ale nemam to ako vyskusat 8 hmm... mno ale mam sancu ze by to mohlo fungovat tak to je aspon dobre... 1
14:21:47
27.10.2004
Baghira
-> BEYER: Těžko říct, musel bys to zkusit porovnat se sériovým. Ty máš to sání celkem dlouhý, takže by to snad nic dělat nemělo. Určitě ale nejde použít kit přímo na karbec.
14:17:42
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Baghira: mno a keby som chcel nehat teto airbox co mam... teda upravim ho tak ako sa patri pre LPG tak to s nim moc dore nepojde alebo som to pochopil zle ?
14:01:31
27.10.2004
Baghira
-> BEYER: Komu to nejde na LPG, tak nejprv nastatruje na benál a pak přepne na LPG. S el.zapalováním z Fáva to ale startuje do hodně minusovejch teplot i na plyn. Seřízení ti udělají tam kde to budou montovat, ale jinak se bychází z dobře seřízeného motoru na benzin. Bohatost se pak dá podle otáček asi o 100-200ot. více a při vyšších otáčkách by se to nemělo dusit ani vynechávat. Dál pak podle startů a jízdy na volnoběh poznáš jestli je to o.k., kdyby ne (špatnej start, cukání), přidá se. Přesně ti to seřídí na diagnostice. Výkon a spotřeba se pak doladí časem šroubem na přívodní hadici. Snad jsem na nic nezapoměl...
13:54:34
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
Racyk: mno ten moj airbox je tiez seriovy 1 ale iba z casti a upravit ho nieje taky problem... otazka je co treba kde a ako upravit na airboxe pre LPG 1 potom sa uz LPG naladi podobne ako benzin alebo ako... teda mam na mysli ci staci nastavit na neutrali emsie pre LPG a bohatost zmesi bude teoreticky primerana v rozsahu otacok ako napr. u benalu ? ak sa mylim oprav-te ma...
mno a aj keby to nestartovalo v zime na LPG naco je benzin 1 da startovat tak ze naprv to zazihnem na benale a suvilo sa prejde na LPG ?
13:45:44
27.10.2004
Baghira
-> Racyk: Jen doplním, že ani 105 a 120 nejsou vůči LPG "imunní", jen tam k zaklepávání ventilů dochází pomaleji. Jinak můj poznatek je, že čím "delší" tedy spíše sériové sání je lepší, protože s kratším nebo s kitem to moc respektive vůbec nejede. Ještě mě napadlo, že mixer, kde prochází hadice LPG skrz airbox není zrovna nejlepší, i když je nižší. Lepší je mix s hadicí na připojení pod airboxem...a sací potrubí rozhodně origo, protože s různejma podložkama se tam pak mix nevejde.
12:33:23
27.10.2004
Racyk
no jaký systém si dáš je vcelku jedno (BRC, Lovato) nevidím v nich nějak velký rozdíl... motor vyměn dřív než dáš to LPG, litiniva hlava nemá LPG rádo, teda 130tka nemá ráda 105 120 je ji to jedno... karburátor SEDR kvuli LPG s LEKRem nevím to by bylo možná trochu problematické při montáži.... v zimě uvidíš, to záleží na elektrice a nastavení plyn.... jinak neměl jsem problémy do -7°C ale např Baghira -20°C a v poho (má zapalovani Favo, taky si chci dat:)) v létě nebude problém žáden, a ten kit nevím to by mohlo trochu zlobit, ale Borisovi to jede, ale má to trochu jinak než ty, má upravený seriový airbox.. to ja záležitost nastavení plynu, ale u LPG je sáni strašně háklivé... měním vzduchový filtr co 4000km abych měl nízkou spotřebu:) jinak mi LPG ušetřilo kupu peněz a tobě ušetří taky a s plynem jako takovým jsem měl jediný problém a to že mi jednou došel:) jinak bez problému... musím zaklepat:)
11:46:09
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
11:43:14
27.10.2004
BEYER - zrušená registrace
zacinam rozmyslat nad LPG... ale beha mi po rozume par veciii ktore by som si rad ujasnil... takze casom budem menit motor a to bud na 742.136 original alebo 742.136 combinacia fabia ala saky... ako sa vysporiadat potom z bohatostou zmesi plynu a ktore zariadenie je najvhodnejsie... este neviem aky karburator by som pouzil ci Favo alebo SEDR... laka ma odstranenie sitica... alebo vymena za automaticky... aj tak ho nepouzivam...1 co by ste odporucili ake su s tym problemi v zime v lete a tak celkovo... nech mam aspon obraz... mno a zabudol som nevadil by LPG-cku moj air kit 1 ten by som rad zachoval... dik 1
Extreme Tyres