Felda - 2 dotazy

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 29.11.2008 do 30.11.2008, založil/a King
řadit dle data
21:39:23
30.11.2008
King
-> Kuladmin: Copak to je jasný. právě, že po opravě jsem tam jen tak jebnul ty válečky do světlometů a koukám že i v tý nejnižší poloze oslňuje jakxviň. Hlavní je dostat tam ty koncovky těch pracovních válečků a zacvaknout je dovnitř. Pak už není problém doštelovat to vnějšíma štelovákama na světlometu. Takže jsem to radši nechal zatím nezapojený. Teď akorát váhám, jestli nahodit monterky a vyrazit před panelák k demontáži přední masky a světlometů - ale je tam kosa a tma, tak na to seru :)
21:04:50
30.11.2008
Kuladmin
-> King: Hlavne si nech seridit svetla ted budes svitit na veverky tak bacha a pokud s tim jezdis tak to udelej aspon od odka abys neco videl a neoslnoval.
19:04:29
30.11.2008
King
Mno, tak oprava hadrokorektorů se podařila. Naštěstí to byla jenom varianta, kdy stačilo doplnit nemrzku jenom do těch válečků u světlometů a trošku do hadic.

Na plnění válců jsem vymyslel takovou metodku, kdy váleček jsem za kuličku chytil zeshora do svěráku a na náustek nasadil silikonovou hadičku s cca 50ml stříkačkou na konci. hadička a stříkačka byly už naplněný nemrzkou a jenom pod pístem stříkačky bylo trošku vzduchu jako "odpružení". To "odpružení" jsem tam nechal jako takovou pojistku, protože silikonová hadička mi při experimentování asi 2x sjela ze stříkačky a natlakovanou nemrzku sjem měl po celým gesichtu :) Pak už jenom stačilo trošku zatlačit na píst stříkačky a současně pohybovat pístkem toho hydrokerektoru a menrzka se pěkně nasála. V maximálním vysunutí jsem to pak zafixoval peanem. Pak už jenom stačilo doplnit i hadičku a nasadit váleček.

Porod ovšem nastal při vracení hydrokorektorů zpátky do světlometů, kdy jsem bláhově myslel, že to tam "nějak" zacvaknu zpátky do tý jamky uvniř světlometu - a vono hovno :) Při pokusu zablokovat si parabolu při nasazování hydrokorektoru se mi navíc vysmekla parabola někde na druhý straně, takže světla budou muset ven :(

Tak, už jenom vyměnit kuláky a do jara na to (aspoň doufám :) dlabu. Tak jsem v pátek zvědavej, jak se na to budou soudruzi na STK tvářit :)
12:39:20
30.11.2008
King
-> Kuladmin: Super, díky, podle toho už je to jasný. Ještě jsem se koukal na ten odkaz na Autodíly krč, jak to vlastně vypadá a současnej link je:

www.autodilykrc.cz/eshop/ .../hydrokorektor-svetel-n aklapeni:519cafcd221c1c99

Tak mi držte palečky :)

Uff, už aby to virťácký vyhledávání zase fungovalo :(

-> Milan 136: Tak ten regulátor už se díkybohu hejbe a díky tvýmu popisu jsem šel šel na jisto, ještě jenou dík :)

Oni ty oskenovaný knížky a montážní příručky jsou fajn věc, ale ta kvalita obrázků a fotek je napikaču8
11:44:07
30.11.2008
Kuladmin
-> Zaki: Je to asi fuk jen to nesmi zamrznout.
11:30:44
30.11.2008
Zaki
Co je lepsie naliat, lieh alebo fridex?
10:42:14
30.11.2008
Kuladmin
Neco malo najdes tu v e zpravach to uz nejak nemam a hledani ted nefunguje tak te pak tezky.

skoda-virt.cz/cz/.../6364 2-nastaveni-svetel-fa?offs et=60
10:30:20
30.11.2008
Kuladmin
Najdu a hned posilam - ja to vytahl bylo prislo mi to pak jednodussi on neni problem to vyndat sice je lepsi ve dvou ale i tak to jde v pohode.
22:48:48
29.11.2008
King
-> Kuladmin: Jestli můýu poprosit, ten návod bych bral.

A jenom abych si udělal představu - to štelování si představuju jako nějakej pístek na palubce a 2 pístky u světel. Znamená to teda, že se musí z auta vytáhnout celej ten blázinec i s hadičkama?7

Zatím díky všem za cenné informace :)
20:06:58
29.11.2008
Milan 136
to naklápění se dá naplnit i v autě ale v případě, že to není prázdný úplně.a hlavně nesmí bejt prasklý ty plasty v ústí tý trubičky. jinak když plníš tak musí bejt jak píše kuladmin vytažený ty písty a třeba stříkačkou to plnit a hýbat tím pístem aby se vytlačil vzduch.



a ten regulátor. je to hliníková kostka a na něm plechová páka, za kterou při zatížení tahá pružina. zřejmě se Ti nehýbe. takže odšroubovat prožinu, vzít nějaký to mazadlo a sikovky a rozhejbat pokud není ten hliník úplně rozpadlej. a pak zas přišroubovat tu pružinu ale na stejný místo jako to bylo aby se to nerozštelovalo.
14:09:32
29.11.2008
Kuladmin
JJ ty hydrostely se daji plnit necim co nemrzne ja tam dal fridex nebo jde pozit nemrznouc ido ostrikovacu. Ale musi to ven abys to poradne naplnil bez vzduchu. A nejlepe to jde ve svisle poloze. Navcic musis naplnit i ty pisty a ty drzet vytazeny nejlepe si tma pomoci podlozek a tech sroubu to zajistit. Kdyby neco napis najdu postup co sem uz nekomu psal. Kazdopadne musi to ven a to tak ze tahas opatrne smerem do auta.

Co se tyka toho zatezaku skus to ale zalezi v jakem to mas stavu - a to zjistis az kdyz ulehnes .
13:51:14
29.11.2008
strucy
čo sa týka toho druhého dotazu je to tak ako píšu, sice som to robil po svojom bez návodu no mal som to vybrate cele von ono to nieje take jednoduche že rozpojíš doleješ a spojíš nie nie, musím si to pozrieť už si to moc nepametám a zajtra ti to tu popíšem
13:43:32
29.11.2008
King
Pšátelé, stojím teď před úkolem rozhejbat jeden se zátěžových regulátorů pro zadní brzdy na feldě kombi. Ne STK mi řekli, že by mělo stačit nastříkat tam olej a pak to rozhejbat. Má s tím někdo nějakou zkušenost? Uvítám jakejkoliv postřeh, než pod to v tý kose zalehnu :)

A druhej dotaz se týká toho nešťastnýho napklápění světel - někdo mi tady na fóru radil, že když to už vůbec nereaguje, stačí do toho dolejt snad líh. Otázka zní, kterak to tam nejlíp vpravit. Koukal jsem totiž kvůli oběma akcím do "Jak na to (felda)" a v obou případech tam angličtí soudruzi autoři píšou, že se to komplet vyměňuje a rozebírá se kvůli tomu půl auta :( Tak kdyby někdo měl zkušenost, beru všechno :)
Extreme Tyres