tlumiče 120ls

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 21.11.2008 do 09.12.2008, založil/a hugo22
řadit dle data
22:59:52
09.12.2008
minno
-> alesek - 105 S: tak sorry, o tej spojitosti Monroe a Ateso som fakt nevedel. Ale tie nove Atesa co som mal ja pred par mesiacmi v predu na S120, tak tie fakt neboli na tom tvrdostou ani zdaleka rovnako ako seriovy podvozok z vyroby.... Nedalo sa to ani porovnat a ver, ze som mal moznost vyskusat aj nove original stare PAL...., je to niekde inde....
20:30:03
09.12.2008
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Saky: A zapoměl jsi na



- rychlopruhy - 6km/h navíc

- falešné nasávače - 2km/h navíc

- plastový nárazník až na zem - 12/km/h navíc

- 16"-ti palcové kola s 4cm podložkou ze železa v šířce 195 - 70km/h navíc

- výfuk stylem něco někde najdem a rubnem to tam - 5km/h navíc....



a tak by to šlo psát donekonečna...47
19:55:21
09.12.2008
Zdeněk.
-> Saky: účinnost brzd se měří podle barvy, je tady dokázáno, že červený třmeny brzdí víc4
17:22:22
09.12.2008
spartra
kayaba robí ale ta cena někde byl odkaz
16:06:38
09.12.2008
suri
-> MOLSO: alasek má pravdu s tými tlmičmi a najlepšie čo bolo boli koni bilstein kayaba a QH čo sa teraz robia sa mi páčia
15:43:00
09.12.2008
Saky
-> alesek - 105 S: jsi tu jeste moc kratce.. tady se bezne tlumice a pruziny meri na koleni, vykony motoru se odhaduji podle vahy setrvacniku ucinnost brzd se resi dalsim me neznamym vypoctem atd atd.. bezne pouzivane metody jsou tu tabu-) a nedej boze kdyz nekdo rekne neco proti slechte virtu-) ale budou se tu vest dlouhe nesmyslne debaty o tom co je lepsi pricemz vetsina z debatujicich nikdy nevyzkousela rozdil..
12:51:11
09.12.2008
alesek - 105 S
No sběžně jsem to prolétl a co člověk to názor. Někdo tam soudí tlumiče podle toho, jak se mu zdály "tvrdé"v ruce. To je taky pěkný nesmysl, protože tlumič (dvouplášťový), začne pracovat na 100% až po několika zdvizích, kdy se naplní pracovní válec olejem, který i po jen několikahodinové přestávce vyteče z pracovního válce do vnějšího (vyrovnají se hladiny) takže pokud se zkouší v ruce jedním nebo dvěma zdvihy, tak tlumič jen "cedí vzduch" a nic nepoznáš. Konstrukční problém u těchto tlumičů je to, že nemají žádný omezovač ohybu planžet, takže stačí rychle projet jednu velkou díru a tlumič ztrácí útlum vlivem plastické deformace planžet.
11:37:59
09.12.2008
MOLSO
-> alesek - 105 S: ani ja sa nechcem hadat ja len vravim svoj nazor .... precitaj si toto skoda-virt.cz/cz/.../8596 2-tlmice-lepsie-ako-ateso- kde



minnovi po 2 mesiacoch jazdenia tlmiče odišli .. mali nabehane 2 - 3 000 km .... a aj tlmiče gabriel na otcovom aute po roku opotrebovanejsie ako povodne 20 ročne PALy co som odtial vybral ... tie povodne neboli vytečene a tlmili rovnakko tak isli na moje auto a po par mesiacoch som zohnal pritvrdene PALy a som spokojny.
10:27:34
09.12.2008
alesek - 105 S
-> MOLSO: Já se nechci a nebudu hádat. Ještě před půl rokem jsem pracoval jako reklamační technik v Monroe, takže vím, co říkám. Rozhodně není pravda, že by Ateso bylo jakási druhá třída Monroe. Pro příklad tlumiče Fa/Fe i se vyrábí na jedné lince jak pro servisy Škoda tak pro maloobchody, jediný rozdíl je ve štítku na tlumiči, kde pro Škoda servisy je ľogo Škodovky a pro prodejny s autodíly je nápis Ateso. To platí i pro Š742. Teď nemám na mysli nějaké plynokapalinové tl., Reflexy, nebo Senza trucky, což jsou takové reklamní taháky sice taky od Monroe, ale nevyrábí se v ČR a nikdy se nedávaly na auta ve fabrice. Jinak ty origo PAL jsou zase předchůdci Atesa, popř. Monroe. Po celou výrobuˇse vyrábějí v jedné fabrice, již od dob Octavie. Je pravda, že za dlouhá desetiletí výroby tlumiče prošly několika designovými změnami. Dříve byly šroubované, později se změnil tvar matice vodítka a nyní již cca 10 let se tlumiče tzv. zavalují a jsou již nedemontovatelné (z důvodů levnější výroby). Nicméně stále pocházejíze stejné fabriky, bez ohledu na to, zda na sobě mají nápis PAL, ATESO, nebo MONROE.

Jinak z diskuse mi stále není jasné, o jaké auto se jedná. Pokud jde o Š 105/120, tak s těmito tlumiči (z novodobé výroby) problémy příliš nebyly. Pokud je to na Fa/Fe, tak je pravda, že s předními tlumiči byly v určitých obdobích velké problémy.
09:38:31
09.12.2008
MOLSO
-> alesek - 105 S: tak to rozhodne nie je pravda.... ateso su asi tlmice monroe druhej triedy - ktore nevyhovuju poziadvakam a prto su take lacne ... nevydrzia skoro nic 4 a ver tomu ze minno ma s atesami nejake skusenosti a nie prave dobre ... a ani gabriely su neni ziadna vyhra .... holt zlaté origo PAL 5
09:36:07
09.12.2008
alesek - 105 S
-> minno: 3 3 3 A kdo myslíš, že vyrábí Ateso? Ateso jako firma dávno neexistuje. Na štítku tlumiče je dodnes nápis Ateso, ale vyrábí se v Monroe v Hodkovicích nad Mohelkou. A že jsou měkké? Mají útlum takový, který odpovídá seriovému podvozku, jako z výroby.
22:29:35
08.12.2008
minno
-> alesek - 105 S: Monroe nie je Ateso. A Ateso určite nebrať, sú strašne mäkké.
22:27:44
08.12.2008
alesek - 105 S
A co třeba klasika, Monroe (tj. ATESO)?
18:53:07
21.11.2008
milhaus
Ale dají, japonské kayaby, jak klasika kapalinovéasi do 600kč ,tak i plynokapalinové asi do 1300.já mám ty kapalináče+pružiny křístek a super
18:49:30
21.11.2008
vhml
Vezmi staré tlumiče a nech si je zrepasovat. Na trhu nic lepšího v poměru kvalita/cena není...
18:38:38
21.11.2008
hugo22
chtěl jsem si dnes koupit nové tlumiče pérování, ale byly mě nabídnuty nějaké za 200,-/ks když jsem chtěl nějaké jiné" lepší" tak se prý nic jiného nedělá.Na netu jem objevil pouze hp, cena pěkná....ale hodí seto vůbec na seriové auto s trošku tvrdšími pérami od sakyho?( pouze kvůli snížení, jinak seriové využití)?Dají se koupit nějaké jiné kvalitní tlumiče??
Extreme Tyres