Keramické brzdy

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 19.11.2008 do 30.11.2008, založil/a kobli
řadit dle data
18:17:32
30.11.2008
kobli
Neví někdo jaký je základní rozdíl v karbonových a keramických brzdách? Na některých stránkách dokonce píšou, že je to to samé, což je blbost.1 1
13:28:11
28.11.2008
kobli
Nezná někdo ještě nějaké jiné materiály k výrobě brzdovýc kotoučů mimo šedé litiny a keramiky?
14:16:18
25.11.2008
kobli
díkec moc za ten odkaz5
16:41:32
20.11.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: Třikrát jsem klikl a je to přeložené.Sice se u čtení musí více uvažovat, ale pro neangličtináře vynikající věc...

translate.google.cz/trans late?hl=cs&...
16:40:29
20.11.2008
jad2
skus firmu goldfren tam to delaj ale myslim jen desticky jedna desticka na dvou pist stoji 1000kc tak za sadu 4000kc
14:56:54
20.11.2008
darabos
Nazdar!

O vyrobnej technologii skor najdes info v anglictine...

napr.: www.sglgroup.com/cms/.../ index.html?__locale=e...
12:08:52
20.11.2008
kobli
A opravdu někdo nevíté víc o technologii výroby, jestli se to nějak spéká a pak ještě přesoustruží?
23:26:12
19.11.2008
TTomas
-> kobli: Je to asi rok zpet, kdy prosla tiskem zprava o tom, ze se prave rozjizdi nova technologie vyroby techto kotoucu a cena by mela spadnou o jeden rad niz. Takze pokud driv byly na auto za 150tis, tak v brzke budoucnosti by mely byt za 15tis. Vestili jim velkou budoucnost. Vic ti k tomu ale bohuzel nepovim.
19:20:44
19.11.2008
vhml
-> Bery: tsačí přihodit nulu a není problém.

-> kobli: jinak já ti mohu akorát poreferovat o použítí keramického obložení na bubnech závodní Š1000. Fungují překvapivě i relativně studené, čekal jsem že budou fungovat až za hodně vysokých teplot. Při brždění mají velice agresivní nástup. Hlavně na přejezdech mezi RZ je to hodně znát, když se při každým přibrždění opřeš do pásů. Jinak nevím co k tomu pořádně říct víc. Už snad jenom, že to docela žere sériový bubny...
18:30:31
19.11.2008
Bery
ted už tu jen chybí příspěvek nějakého "nováčka" že je má na autě,za 600-výprodej v jednom tuning shopu
16:01:16
19.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
zaujmave
16:00:22
19.11.2008
deathcat
-> gabo00000: Myslím, že karbon-keramika nebude težší ani náhodou.
15:58:47
19.11.2008
havlik
-> Tuner#2 19.11.08 15:57:58: 40
15:57:58
19.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Jsou lehčí... Keramiku dělá Porschce už nějaký ten pátek, myslím, že tak už 8. rok za příplatek sériově a hlučnost se jim už podařilo eliminovat a dokonce už ani nepískají.
15:49:39
19.11.2008
havlik
-> gabo00000: hlavně hlučnější
15:47:45
19.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: zaujmave..a nie su tahsie?
14:46:14
19.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kobli: Pochybuju, že nějaký virťák to bude vědět. Něco málo o tom psali v Autotipu, ale ten je tak 2 roky starý a asi skončil v kotli. Co si pamatuju, tak tam byla A8 se sériovýma a A8 s keramikou a za studena a na mokru to bylo stejný. Rozdíl byl jen po 10. intenzivním brždění a taky samozřejmě v životnosti kotoučů ve prospěch keramiky.
14:42:24
19.11.2008
kobli
No google je fajn, ale nikde jsem nenašel nic o technologii výroby4
14:40:08
19.11.2008
petr s
-> kobli: Google nic neví?

www.google.cz/search?hl=c s&...
14:38:20
19.11.2008
kobli
Zdravím všechny škodovkáře,

Měl bych prosbu, potřeboval bych do semestrálky co nejvíce informací o keramických brzdách. Například materiály, popis výroby a jiné informace. Budu velmi rád za každý příspěvek sem nebo na mail martin_koblenc@seznam.cz.

díky
zvětšit Keramické brzdy - obrázek od kobli vložen 19.11.2008 14:38:20
Extreme Tyres