nabízí se tu možnost

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 10.11.2008 do 16.11.2008, založil/a hany
řadit dle data
14:52:09
16.11.2008
hany
-> vhml: to by se muselo celý poměřit a upravit
17:39:10
15.11.2008
vhml
-> hany: Jo, v tomhle by to mělo bejt v pohodě. Jde jenom o to tam navrtat rozteč 4x130 a původní 4x100 buď zavařit, zazátkovat, nebo jí tam prostě nechat. A vyfrézovat drážky na čtyřlístek jako u předního kotouče. Problém spíš bude v držáku brzdiče, kterej by měl velký osazení kvůli hloubce kotouče...
17:17:25
15.11.2008
hany
-> vhml: vyrobit z kovu se dá hromaha věcí, ale spíš obrábění než nějaký kalení a podobně... mají frézy, cncéčka soustruhy... každopádně se ty kotouče daj testnout jak říkáš ty
12:22:50
15.11.2008
vhml
-> hany: pro normální ,,tunerský" provoz je to v podstatě jedno. ALe pokud to někdo potřebuje na závody jako já, tak musí bohužel striktně dodržet homologaci, která říká průměr 260mm. Má to i výhodu v tom, že pak jdou nasadit 13" plecháče, protože kotouč je ,,hlouběji" a brzdiče už pak mají místo. Takže pokud máš nějaké výrobní možnosti, zkus popřemejšlet i nad touhle variantou. Pro mnoho lidí by to určitě bylo zajímavé řešení...4
18:30:18
14.11.2008
hany
-> Saky: máš asi pravdu.. tak jsem psal že by byla možnost 1 kdž nic tak se nic nestane 4 ale každopádně díky za rady to se cení 1



-> vhml: stejně divoký jao varianta s těmi GSI je stejně krkolomná jako ta s rapiďíma takže to bude asi fuk který
00:15:26
13.11.2008
vhml
-> hany: dostupnost L/A kotoučů podle homologace je v podstatě nulová. Popř narazit na ně je otázkou náhody. Proto jsem rád za každou šanci kde by se dali pořídit popř vyrobit. Jedna z variant je použití zadních kotoučů z Astry GSi, který odpovídají průměrem, tloušťkou i "zálisem". Ovšem museli by se v něm zavařit díry na rozteč 4x108, navrtat 4x130 a vyfrézovat drážky pro nasazení na čtyřlístek. Což už ve výsledku dává dost divoký řešení...
21:15:38
12.11.2008
Saky
-> hany: jinak vse je otazkou ceny.. tohle si v podstate udela kdokoliv kdo ma frezku.. nekdo to tady nabizi za 2ku komplet..
21:14:22
12.11.2008
Saky
-> hany: jetsli to ma cenu si musis odpovedet sam.. podle zajemcu.. par lidi to taky vyrabi.. primo tohle..
20:55:10
12.11.2008
hany
-> Saky: fajn další otázka... má to cenu? byly tu názory že to je low end výmysl... co se týče funkce tak v tom problém nevidim... nabídka výroby tu je...
20:52:57
12.11.2008
hany
tahle první pokusná sada je na ozkoušení... a ostatní se upravěj tak jak bude potřeba ale nebudu tu nic zamlčovat... buď pomůžete vy s radou nebo se s tim poperu sám... pokud víte jaká je dostupnost LA kotoučů tak písněte
20:51:54
12.11.2008
Saky
-> hany: kotouc nesezenes.. pokud si ho nenechas odlejt-) a upravit drzak samozrejme jde..
20:46:37
12.11.2008
hany
-> Saky: -> vhml: ano omlouvám se uznávám chybu... nyní se nabízí otázka... dá se sehnat LA kotouč nebo se musí vyrábět? nebo verze dva že se upraví držák aby to sedělo na menší kotouč... v tom případě je každá rada drahá 3
20:12:51
12.11.2008
Saky
-> hany: uz jsem ti psal na mejla tak jeste jednou pro vsechny..

pokud pouziju selsky rozum a podivam se na drzak brzdice a vidim kotu mezi osami uchycovacich sroubu brzdice a celeho drzaku 70mm a vezmu si seriovej 4pistkovej drzak a namerim tam neco kolem 65mm tak si muzu udelat zaver takovy ze ten Ackovej brzdic je o 5mm vysunutej vic ven.. a to znamena pouze to ze tam musi byt vetsi kotouc nic jineho..

ono podobny neznamena stejny.. zmer si to a uvidis.. taky sem to kdysy zkoumal..

ae je to urcite lepsi reseni nez to cpat zezadu a sroubovat to k nabojku..
19:22:54
12.11.2008
vhml
Jak říkám, funkční řešení to určitě je. Jediná nevýhoda je v nutnosti použití podložek pod kola protože se ti do 13" nevejde brzdič, jinak to plní funkci stejnou, ale origo L/A kotouč vypadá jinak...
zvětšit nabízí se tu možnost - obrázek od vhml vložen 12.11.2008 19:22:54
18:49:30
12.11.2008
hany
-> Saky: poslal jsem ti mail
18:48:54
12.11.2008
hany
-> vhml: výroba se zakládá na dodržení dokumentace a pokud je v dokumentaci katalogové číslo kotouče a ten kotouč je dle katalogu kotouč z rapida... těžko budu někde schánět jinej kotouč a testovat atd... děkuju za pochopení 4
18:41:55
12.11.2008
hany
-> Saky: je to dělaný dle dobový dokumentace, jediný co se na těch plánech držáků změnilo jsou radiusy, protože to pak je jednodušší na výrobu
23:21:03
11.11.2008
vhml
Ano, funkční řešení to je, ale není to L/A kotouč, kterej má průměr 260mm a je o hodně hlubší...
21:55:48
11.11.2008
Saky
-> hany: pokud by byly drzaky presne dle LA za rozunou cenu tak bych treba mel zajem .. ale potreboval bych kus na omereni.. nebot po jistych zkusenostech od ruznych vyrobcu se uz bez omereni prototypu na nic nespolehnu a ani neobjednam..
21:44:24
11.11.2008
hany
-> Saky: vím já asi budu taky prostředek 4 cena držáků bude příští týden snad... asi v pátek by to mělo být hotové, ale neni to jistý
21:22:24
11.11.2008
Saky
-> hany: co se tyce me ja se ptal na cenu drzaku tak cekam odpoved..

jinak ja nic nedelam ja jsem jen prostrednik.. to je ta nejhorsi prace..
19:57:33
11.11.2008
hany
-> m8rinek: jj máš pravdu... je to tak...



a co se týče pana Sakyho... vím že je dělá taky... a v kuse a líp, ale čekací lhůta je nepřiměřená.. proto jsem to zadal výrobci zde když mám možnost... a on mi navrhl že bych se mohl poptat jestli by je ještě někdo nechtěl....
19:51:14
11.11.2008
m8rinek
abych se hanyho zastal, koukněte se do podvozkový dokumentace obr44, já tam vidim takhle skoda110r.ic.cz/140rr/brz dy.jpg odfrézovanej kotouč
19:34:08
11.11.2008
hany
dodací doba odhadem měsíc max... je to předběžné... udělala by se série podle zájemců... je jenom na vás zda budete mít zájem
19:31:58
11.11.2008
hany
tak jsem prohlídnul L/A dokumentaci a řekněte mi jakej kotouč najdu pod označenim 441.0.2415-015.6



a jestli to nebude sériovej z rapida tak pak jsou vaše řeči že to je k ničemu na místě... děkuji 4
19:16:21
11.11.2008
m8rinek
-> vhml: proč pak? funkční řešení to je
19:09:46
11.11.2008
hany
mělo by to být z předních kotoučů, ale podrobnisti o materiálech a cenách a všem bych měl dostat příští týden... to by měla být hotová zkušební verze...
16:19:51
11.11.2008
vhml
pokud to jsou upravený předky tak to nejsou kotouče L/A ale tuzingovej low-end výmysl :-)
16:17:35
11.11.2008
Saky
-> m8rinek: aha tak to nema smysl..
13:07:00
11.11.2008
m8rinek
mam takovej pocit ze jde o upravu prednich kotoucu skoda-virt.cz/cz/.../5309 -kotouce-na-zadni-napravu- a-podlozky
09:47:57
11.11.2008
vhml
-> hany: cena, materiál, dodací doba???
07:13:51
11.11.2008
Saky
cea drzaku dle L/A
22:05:18
10.11.2008
hany
-> petr s: jasný.. ale ke škodovkám chdí víc lidí 4
22:05:08
10.11.2008
m8rinek
Zájem by byl, podle ceny a použitých materiálů (kotouče)
20:39:29
10.11.2008
petr s
-> hany: Tak podvozek a převodovka
20:01:09
10.11.2008
hany
výroby kotoučových brzd na zadní nápravu dle L/A

a nebo rozšiřovacích podložek na míru...



pokud by jste mělůi zájem písněte.. je to předběžná nabídka podle zájemců by se udělalo několik kusů...



podložky platí stále
Extreme Tyres