skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zavařený diferák
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyriešené presvedčil som ho z vašimy komentármi že nech to nezvára :)
Zastavil:enzox
-> enzox: nič nezváraj na blate jee to možno dobré ale po ceste sa stým nedá a aj tak to vydrží pár jazd potom pojde do prdele celá prevodovka
-> enzox: Nic nevař to auto potom nechce zatočit
-> gabo00000: pomohlo to zavarenie??? je to dobre vlastne na cestu?
A ten kamoš ma len tak zastavil po dlhom čase na ulici že či neviem samosvor alebo že mám zistiť co zaviť. Viem iba jeho nick na pokeci 


Ďakujem každému za príspevok naštastie som ho presvedčil že nech to nezavaruje
Myslím že by to veľmi nepomohlo...jedine ked samosvor


Hoši, svarosvor je sice prasečina, ale proč ne?
Na ježdění po louce nebo po sněhu to dle mého názoru musí fungovat squěle...

-> Fén - Neznalej a neodborník: a rohlíky to nezachrání

David29 05.11.08 09:43:05 napsal: Mám otázku - jaký výhody má zavařený diferák? V couvání ti to nepomůže. :o)
David29 05.11.08 09:43:05 napsal:
Mám otázku - jaký výhody má zavařený diferák?hlavna nevzhoda je ze ked skocis rychlo do zakruty tak je skodovka este nedotacavejsia ako pôvodne...ale ma to aj vzhody..ked s tym ides smzkom auto ovela lepsie pocuva na volant...ovela lepsie smyky sa s tym daju robit a v snehu mas napr ovela mensiu sancu zapadnut...v zime to je celkom fajn len treba s tym vediet jazdit...
-> enzox: ja teraz nie som doma ale mam nejake foto...ja som tiez zavaroval...
Mám otázku - jaký výhody má zavařený diferák?hlavna nevzhoda je ze ked skocis rychlo do zakruty tak je skodovka este nedotacavejsia ako pôvodne...ale ma to aj vzhody..ked s tym ides smzkom auto ovela lepsie pocuva na volant...ovela lepsie smyky sa s tym daju robit a v snehu mas napr ovela mensiu sancu zapadnut...v zime to je celkom fajn len treba s tym vediet jazdit...
-> enzox: ja teraz nie som doma ale mam nejake foto...ja som tiez zavaroval...
-> David29: nebo na driftovani a jine praseciny:D
-> enzox: ako sa vola ten tvoj kamarat?
-> David29: Treba do rozblaceny polni ci lesni cesty mas furt zavrenou uzaverku diferaku 

Mám otázku - jaký výhody má zavařený diferák?
-> Samantus (Ovce? Ne dekuji:-)): A viem že tam to myslel tak že o co jde neboj sa
len go by tiež taká prevodovka mala mat ked to xce na závody

-> Samantus (Ovce? Ne dekuji:-)): Ja to nerieším že v akom stave je ta prevodovka...a keď mu ju rozbije do 2 dní tak mi to je jedno. Len som vedel že okrem samosvoru je ešte riešenie zavariť diferák. Pýtal sa na to tak nech má odpoveď
nič iné. Ja si svoju škodovečku pekne gitujem a brúsim v garáži


-> enzox: bavim se o te GO, vo generalce se tu totiz vubec nikdo nebavil:-)
Samantus (Ovce? Ne dekuji:-)): ved toto že ja to pišem vážne
Len keď máte niekto foto tak pošlite že mu to prepošlem...viacej nerieším 


-> enzox: doufam ze ten tvuj posledni prispevek si myslel tezce z prdele:-D :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ja to nerobím. Ja by som zavarený diferák určite nedával
a GO to neviem či mala tá prevodovka ale pochybujem že by bola po GO 


-> Ratoo: Tá škodula nebude na denné jazdenie bude vraj na autoshow MRC v moldave. Skoda ze nemas foto aby som mu to poslal
ale diki

To zase tuni nekdo kdo nema paru o co go (ne ze bych vzdy vedel vse...) 

proboha proč chce zavařit ten diferák?
první zatáčka na suchym a poloosa v hajzlu... jinak teda foto nemam, ale svařte planetový ozubení a přivařte planety k tělesu diferenciálu.

Kamoš skladá prevodovku a chce na nej zavariť diferák. Hľadal som v historií na virte nieco ohľadom toho aj s foto že ktoré miesta sa majú zavariť ale nič..
Ak viete poraďte najlepšie aj s foto že čo zavariť. vopred dakujem
Je to škoda 130 teda suché poloosy.


Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyriešené presvedčil som ho z vašimy komentármi že nech to nezvára :)
Zastavil:enzox