skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odklon na predni naprava
17:24:18
17.10.2008
17.10.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> aceboss: Jako při závodech jezdit, jezdit, jezdit a zkoušet.Nic víc ti snad nikdo kromě Eidyho a Tuner#2 neporadí.Ti dva to mají odježděné, odtestované a jsou schpni ti alespoň napovědět popř. říct jakým směrem se dát.
16:44:58
17.10.2008
17.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak to som asi blbo pozoroval..ja to mam ted dnu...musim postelovat kusa este

00:33:25
17.10.2008
17.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Směrem ven. Však zvedni kolo a zkus si to, je to krásně vidět.
23:49:27
16.10.2008
16.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No vidíš a já bych potřeboval víc podložek v pravo, neb tam mám stejně a levý kolo jde nastavit excentrem na větší A. Holt si přes zimu zas budu hrát s přední nápravou 

22:57:16
16.10.2008
16.10.2008

spartra
-> Eidy: heh no to mám, 4x1mm a 2x3mm, nevím levá prává, měl jsme to napsaný
22:40:07
16.10.2008
16.10.2008

Eidy
Proč složitě vyrábět podložky, když tam jdou nastrkat normální M8 jako to mám já? Mám příklony cca 3° a jsem maximálně spokojenej. Kam to pošlu, tam to jede. Vím třeba z okruhu, že se starou geometrií, kdy byly malinkatý áčka, byly gumy sjetý spíš z venku. A hlavně na zadku. Pneumatika se deformuje a jede hlavně po vnější hraně.
A co se týká nastrkání síly podložek tak zatím jsem se vždycky setkal pouze s 3mm vlevo a 2mm vpravo. Buď měli ve fabrice křivej přípravek na nápravnice anebo nevím. Vždy když jsem dodržel o 1mm silnější podložky vlevo, tak mi při maximálním nastavení excentru vycházelo větší ačko taky vlevo.
A co se týká nastrkání síly podložek tak zatím jsem se vždycky setkal pouze s 3mm vlevo a 2mm vpravo. Buď měli ve fabrice křivej přípravek na nápravnice anebo nevím. Vždy když jsem dodržel o 1mm silnější podložky vlevo, tak mi při maximálním nastavení excentru vycházelo větší ačko taky vlevo.
21:21:32
16.10.2008
16.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
zneuzijem tamat a opytam sa..najvecsi odklon s nastavenim excentra mam ked ten znak ukazuje smerom do vnutra ramena..teda smerom k narpavnici?..dakujem
21:16:05
16.10.2008
16.10.2008

aceboss
-> Bedřich: No právě toto jsem už taky slyšel a právě ted nevim jaký odklon udělat budu to mít na eRku s eM nápravama ale to stejně moc neřekne chtěl bych něco lepšího než serie ta se mi moc nelíbí

20:23:30
16.10.2008
16.10.2008

spartra
to by mě zajímalo jakej přípravek dával jsem nový levý ramena, podložky jsme dal jako předtím, uvidíme.
20:22:46
16.10.2008
16.10.2008

Bedřich - zrušená registrace
-> aceboss: Podle toho jaká je trať, podle toho jaké je to auto a podle toho kdo s tím jede.Chci tím říct, že taková hodnota +- neexistuje.Ne pro soudobé automobily a i ty naše škodovky se dají doladit až na kopci.
19:42:14
16.10.2008
16.10.2008

aceboss
Taky bych měl jeden dotaz
Taky skládám novou nápravu a řeším taky problém s odklonem opravdu to nejde jinak vyřešit něž jak píše-> Tuner#2: přes ten přípravek.
A druhá věci jaký se používá odklon -+pro vozy do vrchu pokud to jde nějak jednoduše popsát.

A druhá věci jaký se používá odklon -+pro vozy do vrchu pokud to jde nějak jednoduše popsát.
17:56:08
16.10.2008
16.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> color: Chybu neuděláš, když tak dáš alespoň 3 - 4mm, já tam mám asi 6 - 7mm teď z hlavy nevím ale co nápravnice to originál. Existuje na to přípravek, ale ten moc lidí nemá, dělá se to na vyndané nápravě.
17:43:18
16.10.2008
16.10.2008

color
rozebrane jsem to mel ale zadne podlozky tam nebyly asi se v tom uz nekdo hrabal predemnou a jaky by bylo lepsi nastaveni,auto nebude na normalni jezdeni.
17:41:15
16.10.2008
16.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> color: Jo to je ono, pokud chceš mít sériové nastavení, tak tam nechat ty podložky tak jak tam byli, pokud jsi to měl rozebrané.
17:36:50
16.10.2008
16.10.2008

color
-> petr s: ne nedelal a je tam vlecna naprava
17:35:42
16.10.2008
16.10.2008

color
myslis tohle
17:29:49
16.10.2008
16.10.2008

petr s
-> color: A na zadku jsi taky něco dělal?
17:28:22
16.10.2008
16.10.2008

color
-> Tuner#2: no ne primo za volant ale odskakuje to do strany jako by te nekdo tahal za kolo do L/P
17:23:04
16.10.2008
16.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> color: To že to tahá na nerovnostech za volant bude spíš sbíhavostí a kozlíky jsou to co drží čep horního ramena na nápravnici a mezi to se dávají podložky. Normálně k sehnání a nebo si je uděláš/necháš vypálit.
17:16:26
16.10.2008
16.10.2008

color
-> Tuner#2: a jsou ty podlozky normalne k sehnani a kde konktretne myslis ty kozliky?nevim co mas na mysly
17:14:26
16.10.2008
16.10.2008

color
-> Nwkt: dik za radu ale jel jsi s tim nekdy kdyz je to takhle rozhozene ja jo a stacilo mi to kazda nerovnost a pekne to s tebou haze
17:13:32
16.10.2008
16.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> color: Nijak, tohle stejně ovlivní odklon jen minimálně, základ je udělat odklony podložkama u kozlíku.
17:11:37
16.10.2008
16.10.2008

Nwkt
-> color: Zajet na geometrii
17:11:06
16.10.2008
16.10.2008

color
a jak to mam teda nejlim udelat?-> petr s:
17:08:54
16.10.2008
16.10.2008

petr s
-> color: Neexistuje
17:07:57
16.10.2008
16.10.2008

color
mam prosbu skaldam predni napravu a potreboval bych vedet jestli exiastuje nejaky zakladni nastaveni exetrickeho sroubu,vim ze potom musim na geometrii ale aspon ze bych to tak nejak priblizne nastavil.