skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
predne naboje-odlahcene
22:22:56
16.10.2008
16.10.2008

Majklsto
a dalsi napad:dat vyrobit podlozky pod kolesa s vybratim ako je na nabojoch.to by som mal dalsie usetrene gramy,po spocitani mozno aj kilogramy
21:59:06
16.10.2008
16.10.2008

Majklsto
taaakze naboje sa budu odlahcovat znova,ine pretozie tieto presli ohnom pri poziari a bojim sa zmeny struktury materialu a tym aj pevnosti
bude lepsie odlahcovat naboje zo 120ky s tym vystredenim na disk alebo bez neho?alebo odlahcit 120kovy naboj a nechat stiahnit 1mm z toho vystredenia pre disk aby som na to mohol dat prilezitostne aj 14ky disky a nezostali tam nalisovane?ako to urobit najlepsie?
bude lepsie odlahcovat naboje zo 120ky s tym vystredenim na disk alebo bez neho?alebo odlahcit 120kovy naboj a nechat stiahnit 1mm z toho vystredenia pre disk aby som na to mohol dat prilezitostne aj 14ky disky a nezostali tam nalisovane?ako to urobit najlepsie?
16:11:06
13.10.2008
13.10.2008

suri
-> gabo00000: jojo moja bude vyzerat rovnako jedine ine budu naboje ...
00:18:55
13.10.2008
13.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: To si nemyslím. LRa měla chlazený kotouč a s hliníkovým středem to bylo lehčí než sériový - alespoň jsem to někde četl. 100% informace to není. Každopádně jednoduchý kotouč zkroutíš hodně rychle.
23:41:11
12.10.2008
12.10.2008

Gemini
Tuner#2 11.10.08 21:59:23 napsal:
-> gabo00000:
Jenže to máš náboje, tam ubereš 400 gramů, pak dáš pořádný kotouč s hliníkovým středem jako měla LRa, to je zas 900gramů dolů, pak dáš malé kolo z elektronu a nebo dneska kevlaru a to je 2500 gramů dolů :-) a ve finále jsi o 3,8kg na kole méně a to je sakra znát jak na zrychlení, tak na brždění. Roztáčíš prostě menší hmotu nehledě ještě na zlepšení jízdních vlastností. Vždyť si vem letos třeba Mantru na Hrocháči.. Když jezdil na 15", tak mu Vrba ujížděl, když dal 13". hehe a niekto da na to chladeny kotuc a je to v prdeli :)
-> gabo00000:
Jenže to máš náboje, tam ubereš 400 gramů, pak dáš pořádný kotouč s hliníkovým středem jako měla LRa, to je zas 900gramů dolů, pak dáš malé kolo z elektronu a nebo dneska kevlaru a to je 2500 gramů dolů :-) a ve finále jsi o 3,8kg na kole méně a to je sakra znát jak na zrychlení, tak na brždění. Roztáčíš prostě menší hmotu nehledě ještě na zlepšení jízdních vlastností. Vždyť si vem letos třeba Mantru na Hrocháči.. Když jezdil na 15", tak mu Vrba ujížděl, když dal 13". hehe a niekto da na to chladeny kotuc a je to v prdeli :)
22:08:52
12.10.2008
12.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
Tuner#2 11.10.08 23:34:51 napsal:
Molčan se toho taky nebojí: www.pmautosport.cz/compon ents/.../www view.php?popup=1&cati d=69&key=62&hit=1akokeby som videl suriho dream narpavu
Molčan se toho taky nebojí: www.pmautosport.cz/compon ents/.../www view.php?popup=1&cati d=69&key=62&hit=1akokeby som videl suriho dream narpavu

22:08:06
12.10.2008
12.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: aha..ale to je pdoal man uz len posledna vec dobre spraveenho auticka...
22:00:32
12.10.2008
12.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: Však já vím, dal jsem to sem jen jako příklad

19:32:35
12.10.2008
12.10.2008

suri
-> Majklsto: nema sa co stat takto jazdilo vela aut a jzadi
19:29:48
12.10.2008
12.10.2008

Majklsto
-> pistaa: a je to bezpecne aj ked chcem jazdit obcas na plechacoch?
15:08:49
12.10.2008
12.10.2008

pistaa
-> Tuner#2:
-> gabo00000:
NENI sa coho bat... mam to tak a robim to tak a nema sa co stat
-> gabo00000:
NENI sa coho bat... mam to tak a robim to tak a nema sa co stat
23:34:51
11.10.2008
11.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Molčan se toho taky nebojí: www.pmautosport.cz/compon
ents/.../view.php?popup=1&
am...
21:59:23
11.10.2008
11.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000:
Jenže to máš náboje, tam ubereš 400 gramů, pak dáš pořádný kotouč s hliníkovým středem jako měla LRa, to je zas 900gramů dolů, pak dáš malé kolo z elektronu a nebo dneska kevlaru a to je 2500 gramů dolů :-) a ve finále jsi o 3,8kg na kole méně a to je sakra znát jak na zrychlení, tak na brždění. Roztáčíš prostě menší hmotu nehledě ještě na zlepšení jízdních vlastností. Vždyť si vem letos třeba Mantru na Hrocháči.. Když jezdil na 15", tak mu Vrba ujížděl, když dal 13".
Jenže to máš náboje, tam ubereš 400 gramů, pak dáš pořádný kotouč s hliníkovým středem jako měla LRa, to je zas 900gramů dolů, pak dáš malé kolo z elektronu a nebo dneska kevlaru a to je 2500 gramů dolů :-) a ve finále jsi o 3,8kg na kole méně a to je sakra znát jak na zrychlení, tak na brždění. Roztáčíš prostě menší hmotu nehledě ještě na zlepšení jízdních vlastností. Vždyť si vem letos třeba Mantru na Hrocháči.. Když jezdil na 15", tak mu Vrba ujížděl, když dal 13".
21:38:18
11.10.2008
11.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Majklsto: dobre ale prakticky co to prida...
13:02:50
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
-> gabo00000: je fakt dobre znizovat vahu neodpruzenych hmot,preco by sa inak robili napriklad elektrony ktore su o dost lahsie ako Al?to je len priklad.daj si do google neodpruzene hmoty a studuj.napriklad hmotnost ktoru uberiem na nabojoch,tak zase pridam hmotnostou podloziek v mojom pripade
12:59:55
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
???tak podla toho obrazku to vizera ze by som este mohol pekne ubrat s toho vonkajsieho priemeru???
12:19:37
11.10.2008
11.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> milan444: a naco je dobre znizit vahu neodpruzenych hmot?:D
-> petr s: sa mi nejak nezda..vsak to nemôze by cititelne
-> petr s: sa mi nejak nezda..vsak to nemôze by cititelne
11:58:18
11.10.2008
11.10.2008

milan444
-> gabo00000:snížení váhy neodpružených hmot.
11:54:35
11.10.2008
11.10.2008

petr s
-> gabo00000: auto je rychlejší
11:31:28
11.10.2008
11.10.2008

gabo000000 - zrušená registrace
vie mi neikto pvoedat an co to je dobre?
08:44:50
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
-> m8rinek: tak podla toho obrazku to vizera ze by som este mohol pekne ubrat s toho vonkajsieho priemeru
08:43:45
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
-> suri: ako plsek nakreslil v knizke,tak som dal urobit
08:42:22
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
-> suri: poziadam o to nejaku specializovanu firmicku.ale ak to nikto nikdy neriesil tak to nebudem riesit ani ja
08:41:41
11.10.2008
11.10.2008

suri
-> Majklsto: to je dost ubrane
08:41:15
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
moje vizeraju takto
08:38:26
11.10.2008
11.10.2008

suri
-> m8rinek: ja som mal stocene na sustruhu a vybrany material a hadzalo to po vymene naboov za seriu je to ok ....tak neviem ci to bolo nabojmi
08:36:16
11.10.2008
11.10.2008

m8rinek
-> suri: je tam malej moment setrvačnosti takže asi nic moc vyvažovat nebude....
vyvážit by to samozřejmě šlo...
tak jak to dělaj ve speedpru to stojí za howk, takhle to má vypadat... skoda110r.ic.cz/140rr/nab oje.jpg
vyvážit by to samozřejmě šlo...
tak jak to dělaj ve speedpru to stojí za howk, takhle to má vypadat... skoda110r.ic.cz/140rr/nab oje.jpg
08:21:35
11.10.2008
11.10.2008

suri
-> Majklsto: mna len zaujima ako to vyvazis...
08:18:16
11.10.2008
11.10.2008

Majklsto
Dal som si odlahcit predne naboje tak ako to popisoval plsek v sportovnich upravach,a teraz uvazujem ci by nebolo este vhodne zobrat na sustruhu nejaky ten milimeter z celkoveho priemeru,kolo dalsiemu odlahceniu a neviem ci to treba davat nakoniec vyvazit alebo nie.
nema s tym niekto skusenosti?
nema s tym niekto skusenosti?