skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dorazy a kratší pužiny
10:02:08
30.10.2008
30.10.2008

Klubko_
-> Tuner#2: fest...no kdyz uz to fakt az tak propruzi, tak to neni to prave orechove. Nicmene az tak to propruzi opravdu malokdy. To uz musim chytit fakt blbej hrbol a mit plnej kufr.
09:57:31
30.10.2008
30.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Pokud není otočené horní rameno, tak to musí fest mlátit do kasle. Tohle není rozumné řešení.
09:40:47
30.10.2008
30.10.2008

Klubko_
-> Tuner#2: ted sem se uplne lekl, ze uz ani nevim, jak vypada silentblok a pak sem se mrknul na tvoje auto.
A takle to dopada bez dorazu. Nekdy to jde az do kastle.
Na naprave No. 2 uz doraz bude 
A takle to dopada bez dorazu. Nekdy to jde az do kastle.


06:45:26
30.10.2008
30.10.2008

havlik
asi sem radši nebudu dávat foto jak mam doraz já

23:31:07
29.10.2008
29.10.2008

Kloggie
Ještě jsem s tím nejel, ale pružiny jsou seriový zkrácený tuším o 1 závit.
23:28:20
29.10.2008
29.10.2008

Kloggie
já to mám takhle:
16:26:30
29.10.2008
29.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Taky doraz není do špičky, ale je s větší rovnou plochou

16:25:09
29.10.2008
29.10.2008

Klubko_
-> Tuner#2: ja bych si dovolil tvrdit, ze uplne nejlepsi reseni by bylo spodni doraz prevarit niz do ramene. Mam pocit, ze kdyz tam bude jen rovnej plech, tak pri propruzeni ten doraz nikdy nemuze byt tak idelane kolmo k tomu plechu, aby se jen stlacoval. Takze si myslim, ze se pak doraz ohyba, protoze ho nepordzi miska toho dorazu.
08:17:51
26.10.2008
26.10.2008

PeterP136
niekto, neviem ci engi tusim tu misku po otoceni vyplnil gumou prilepenou silikonom ale mozno si to mylim s niecim inym
19:11:46
19.10.2008
19.10.2008

MATTESS
-> nikuve02: co se třeba podívat na fotky u Tunera#2?
14:43:53
19.10.2008
19.10.2008

nikuve02
-> Tuner#2: -> Pedro boy: Cus mohli by ste sem hodit nejakefotky nebo obrazky tech misek a ramen
22:43:28
07.10.2008
07.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Jak už tady opakovaně píšu, tak já to nedoporučuju, neb se pak větší část dorazu schová do díry a když se vezme fakt velká díra, tak mě kleplo rameno až do nápravnice (byla tam odštíplá barva) a pokud se tohle stane, tak už je horní rameno těsně u kasle a nebo už se jí dokonce dotkne a hrozí vytržení tlumiče. Mě se tahle úprava neosvědčila a lepší je rovný plech zespoda vyztužený Téčkem nebo nějaký plech s prolisem. Rovné dorazy měla i RSa a je to lepší jak otočená miska.
21:57:12
07.10.2008
07.10.2008

Pedro boy
Ja mám seriové pružiny ale skráťené o 2 závity.zo začiatku mi to sadlo na dorazy.potom som tie spodné misky otočil.úlava.auto sa správa ako obvikle akurát to nebúchá a nesedí na na dorazoch.je tam miesta abi sa ten doraz mohol letať hore-dole.Auto je bližšie k zemi,je aj citelne lepšie v zatáčkach,mám komfort pri jazde a dobrí pocit z toho že to aj dobre vyzerá.Skrátka, vrelo doporučujem otočiť miski :-)
21:52:47
07.10.2008
07.10.2008

Zdeněk.
nějaký údaje by se hodily, jestli to není úplně nějaký extrém, tak stačí gumový doraz zkrátit

21:36:01
07.10.2008
07.10.2008

miško
zdarec mam doma snižovaný přitvrzený pružiny a tlumiče na šade ale nikde sem se nedočetl jesli třeba není dobrý při tomto snížení auta obrátit misky dorazů spodního ramene,přece jenom nemam to odskoušeny jak se to auto pak chova,abych potom pořad nevisel na dorazech pač v serii tam moc mista taky není....?