skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
syndrom motoroveho clna
11:16:38
01.10.2008
01.10.2008

Jakub M.
další problém je, že osy ramen přední nápravy je lepší utahovat až po montáži nápravy do auta a při předepsaném zatížení.... je ale lepší nechat přední nápravu klesnout až na doraz a apak utáhnout... výsledkem je auto v rovině .. předpokládám, že zadní nápava je 100% ok
23:31:56
30.09.2008
30.09.2008

minno
uz som ti odpovedal to iste do spravy :)
23:18:25
30.09.2008
30.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Jesi mas kyvku tak pera jsou unavena. Jesi vlecku tak spoje ramen stoji za houno. Normalne se to tu probira kazdej tejden ale ted tady nefunguje inteligentni vyhledavani takze te snad nikdo nebude odkazovat na starsi temata. Tlumice vyndas spodem normalne kdyz zvednes rameno dostatecne vysoko.
23:13:02
30.09.2008
30.09.2008

tvaroch
zdravim chcel by som sa spýtať, prečo ma moja skodka poziciu motorového člna tzn. predok vo vyške a zadok utopený dole. niekde som to čital ale uz sa k tomu nemozem dostať. a druha vec chcel by som sa spýtať či niekto nevie ako sa vymieňajú zadne tlmiče, pripadne nejaký link pre ten postup. díky moc