skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Plovoucí strmeň na 742
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.08.2008 do 12.08.2008, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
17:07:23
12.08.2008
12.08.2008

suri
-> gabo00000: njliatina ono to je inak pozinkovane ochranene dobre len to nie je zlate a pekne
00:25:36
12.08.2008
12.08.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: blby material..viz kolko 4piestov som ja dal pozinkovat a ani ejden nie je pekny

23:45:04
11.08.2008
11.08.2008

Eidy
Tuner#2 11.08.08 17:35:42 napsal: -> David29: Přehřál by se rychle kotouč. Jestli je v předu nebo vzadu je skoro jedno. Krom jiného proudění vzduchu (chlazení) to nemá žádný jiný vliv.Tak jako přehřál, no jako jo, ale protože by byl strašně přebrzděnej. V principu je to ale jedno. Prostě potřebuješ dostat určitý brzdný výkon a hotovo. Takže by stačilo, kdyby 2 třmeny brzdily napolovic, než když by byl jeden. Chlazení je druhá věc. Kotouč by byl víc schovanej. A hlavně druhej třmen tam dát stejně nejde, protože zezadu je páka řízení. Suma sumárum je to blbost.
A co se týká 2pístů, tak v kombinaci s destičkama DS2000 si rozhodně nestěžuju.
A co se týká 2pístů, tak v kombinaci s destičkama DS2000 si rozhodně nestěžuju.
21:13:36
11.08.2008
11.08.2008

suri
-> Matthes z TechWebu: ten pozink na tych strmenoch bohvieco nie je teraz mi prisli 2p s pozinku a miestami nie je zinok ale take cierne flaky
20:50:46
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Bez pozinku? 

20:49:24
11.08.2008
11.08.2008

Nwkt
-> Matthes z TechWebu: Pozink, základ na to, alkyton
20:48:28
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mirek29: Njn, ale ja chci barvu, asi cernou 

20:43:00
11.08.2008
11.08.2008

David29
-> Matthes z TechWebu: Nejhezčí sou v pozinku 

20:18:30
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Co mam dat na ty 4 pisty za barvu? Normalne zaklad a barva? Nebo stribrenku na kotel?
20:11:18
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Tak to je maso
Ale pro moje potreby zase zbytecne ... 


20:06:20
11.08.2008
11.08.2008

Milan 136
-> Matthes z TechWebu: nic není nemožné:)
18:48:56
11.08.2008
11.08.2008

PetrDNX
Další problém je tu brzdnou sílu přenýst na asfalt,s tím lehkým předkem.
17:35:42
11.08.2008
11.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29: Přehřál by se rychle kotouč. Jestli je v předu nebo vzadu je skoro jedno. Krom jiného proudění vzduchu (chlazení) to nemá žádný jiný vliv.
17:26:38
11.08.2008
11.08.2008

David29
-> Saky: Taková debilní otázka.. v praxi je to blbost, ale kdyby si namontil teoretciky dva čtyřpískový brzdíče, jak by to dopadlo?
A na čem závisí, zda je brzdič před kotoučem, nebo za kotoučem?
A na čem závisí, zda je brzdič před kotoučem, nebo za kotoučem?
15:48:55
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: -> Saky: Tak fajn, ale zas vic pistku vic gumicek ... No dam na vas 

15:39:57
11.08.2008
11.08.2008

m8rinek
-> Matthes z TechWebu: www.skoda110r.cz/shop.php
?iid=8
15:30:58
11.08.2008
11.08.2008

Saky
-> Matthes z TechWebu: propojky nabizi nekdo na erkovym webu, ja uz je nedelam.. prave ze naopak cim vic pistku tim lip-) brzdny ucinek muzes zvetsit pouze narustem poctu pistku nebot u jednoho pistku budes limitovany rozmerem kotouce kdezto u vicepistku tolik ne a v souctu to udela vic..
15:23:07
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Saky: Nebo takhle... nezbyly Ti jeste nejaky propojky na 4 pisty? 

15:17:38
11.08.2008
11.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Saky: Tak kdyz to rikas Ty tak na to hazim bobek
Pozadavek byl aby to brzdilo minimalne jako 4 pisty s tim, ze tam nebude tolik pohyblivych casti kde se vyskytuje brzdovka, proste cim min pistku tim lip.

15:12:23
11.08.2008
11.08.2008

Saky
-> Matthes z TechWebu: a kde beres tu jistotu ze ti to bude brzdit z feldovym trmenem lip? velikost brzdne sily je zavisla ne velikosti plochy brzdneho pistku (nebo souctu pistku u vicepistkovych trmenu) pripadne jeste na pace ktera je zavisla na prumeru kotouce kterej menit nechces..a rovnez na koeficientu desek, takze ve zkratce ti to nebude brzdit lip.. to uz ani nemluvim o tom ze tak hlubokej kotouc jako je v serii je pro plovouci trmen k nicemu atd.. proste podle me zbytecne vynalozeni sil s vysledkem horsim nez byla serie (pokud je OK) kdyz uz se placat s nejakou prestavbou tak za neco co aspon bude brzdit lip a ne jit krok zpet..
23:28:23
10.08.2008
10.08.2008

Kuladmin
-> Matthes z TechWebu:
SAMOMLUVA ?






22:13:08
10.08.2008
10.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes z TechWebu: Pise se domnivam ne domnovam, pises jak kokot.
22:12:24
10.08.2008
10.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: jj koukam, ostre brzdis :) Jinak dilema... nevim. 2 pisty jsou naprd. 4pisty s propojkama?
Kdyzby tam sel ten brzdic z feldy tak by to nebylo spatne pro me potreby se domnovam ...

22:06:11
10.08.2008
10.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes z TechWebu: Ale předek brzdí pořád stejnou hmotnost auta (skoro). podívej se ke mě k autu na poslední fotku jak to vypadá, když brzdíš naplno

21:42:43
10.08.2008
10.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: No prehrejou se na filete, ale u skodovky kde na predku sedi par kilo?
21:38:50
10.08.2008
10.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Pak ještě Zdeněk Saab, Michal Tuareg, ale dle mě je to bez změny posilovače a válce krok zpět. Brzdy z Feliny jsou totálně na prd, ty se přehřejou v druhé zatáčce.
23:11:20
09.08.2008
09.08.2008

PetrDNX
-> Matthes z TechWebu: myslim že brzdič z obyč,205,309,306 s malejma brzdama by mělo pasovat,samo že chlazený na chlazený a opačně,ale nezkoušel sem to
23:08:59
09.08.2008
09.08.2008

havlik
Matthes z TechWebu 09.08.08 23:07:36 napsal:
-> petr s: Mi 16? :)
JJ
-> petr s: Mi 16? :)
JJ
23:07:36
09.08.2008
09.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Mi 16? :)
-> PetrDNX: A origo kotouc by nesel?
-> PetrDNX: A origo kotouc by nesel?
23:06:26
09.08.2008
09.08.2008

petr s
-> PetrDNX: Řiíkal jsem si že to bude peugeot servis se divím že tam nemáš MI
23:04:10
09.08.2008
09.08.2008

PetrDNX
-> petr s: To víš,když je kde brát

23:01:17
09.08.2008
09.08.2008

petr s
-> PetrDNX: To bude za chvíli celé auto peugeot
22:59:24
09.08.2008
09.08.2008

PetrDNX
-> petr s: kotouče sou nějakej starej Peugeot,myslím 504,ale sou stočený na 247 a podložený,takže to vychází +- jako normál.chlazenej.
22:54:47
09.08.2008
09.08.2008

petr s
-> PetrDNX: Ale jaké máš k tomu kotouče?
22:53:40
09.08.2008
09.08.2008

PetrDNX
-> Matthes z TechWebu: Pasuje to na 2píst. držák,ale je problém sehnat tyhle brzdiče v dobrým stavu,teď zrovna vymejšlím něco lepšího,ale v každým případě je to lepší než 4píst,podle mně.
22:49:33
09.08.2008
09.08.2008

PetrDNX
-> Kuladmin: Bendix
21:17:56
09.08.2008
09.08.2008

Eidy
-> Kuladmin: to vím taky, ale když chce jinej třmen, může si ušetřit práci.
17:13:01
09.08.2008
09.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Zajimave ... 

16:27:58
09.08.2008
09.08.2008

Kuladmin
-> Eidy: No to jsou klasicky 1pis plovouci Girling akorad to ma na chladaku. Nic vic.
16:13:34
09.08.2008
09.08.2008

Eidy
Co třeba řešení ala Petr DNX? skoda-virt.cz/cz/auta?id3
=2698&a... myslím, že držáky jsou origo, akorát nevím jestli 2 anebo 4 pístové.
15:48:15
09.08.2008
09.08.2008

David29
-> suri: Jo, tak to jo 

15:47:28
09.08.2008
09.08.2008

suri
-> David29: seriove ale ako uprava sa davali 4p
15:46:57
09.08.2008
09.08.2008

David29
-> suri: Fáčko mělo snad plovoucí třmen, ne?
15:46:15
09.08.2008
09.08.2008

suri
-> David29: na favority sa davli 4p
15:39:03
09.08.2008
09.08.2008

David29
-> Matthes z TechWebu: Co sem slyšel, tak ty plovoucí třmeny brzdí snad hůř.. mám dojem že dokonce existuje Fávo (možná je z Virtu) s 4pístama...
14:56:08
09.08.2008
09.08.2008

suri
-> Matthes z TechWebu: asi ako pise kuladmin musis zohnat kotuce strmene a da vyrobit drziaky
14:33:29
09.08.2008
09.08.2008

Kuladmin
-> Matthes z TechWebu: Co se ti pos na 2/4 pistech ??? to prave castejsi problem jsou fa/fe to vidim doma zlaty dvoupistky co sem mel na skodarne po cca 20letech pistek a prachovky netknuty a vse makalo jak ma a tydy na facku ktery je o 8 let mladsi uz stacil prireznout sezvejkat prachovku a ta vule ve vodicich cepech - hruza.
14:02:49
09.08.2008
09.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No penez do toho moc nedam, jen ty drzaky. Kdyztak brzdice se daji prodat ...
2 pisty jsou na prd, o tom neni treba nebatovat, no a 4 pisty jsou na vetsi prd
Pac dvojnasobna pravdepodobnost ze se to posere a tak 
2 pisty jsou na prd, o tom neni treba nebatovat, no a 4 pisty jsou na vetsi prd


13:42:11
09.08.2008
09.08.2008

suri
-> Matthes z TechWebu: z feldy a vymyslet drziaky kotuce ad celkovo do toho das penazi a efekt bude k hovnu ja by som dal zrepasovane 2piesty pripadne 4piesty a hotovo ta plocha platniciek ti aj tak aj ked je vecsia nepomoze ked je tam len jeden piestik
13:40:04
09.08.2008
09.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Nezahnije, ma nekdo nejaky napad? 
