2306 po cca 40tkm

prohledat
587 příspěvků (zobrazeno 551 až 587) od 27.06.2008 do 07.12.2023, založil/a COL
řadit dle data
00:06:43
30.06.2008
COL
-> Matthes z TechWebu: ten navrh je taky uchylarna... :o), zas tam cpat tohle lozisko, ale pro eventuelni home made upravu ma jednu obrovskou vyhodu - resi obtizne resitelny poroblem sousosoti lozisek.....



Mimochodem, jak moc to lozisko kvrdla (vyuziva moznosti kyvani hridele) na kyvce? Napada me totiz, ze by to mohl byt duvod proc na vlecce odchazi - tam hridel urcite "nekvrdla" a kulicky bohuzel bezi stale na stejnych drahach, ale na kyvce, pokud ta polosa trochu lita vlivem horniho ulozeni v kamenech, by behaly po vice drahach... Tady ale asi stejne odesla nejdriv ta kulicka, tak by to bylo fuk.
00:04:20
30.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
btw ja som vyndal z vlecky ukrainske a su kupodivu peken8
00:01:02
30.06.2008
Nwkt
-> COL: On má kyvku, toho neřeš 40
23:57:57
29.06.2008
COL
-> Syny: Tak ja ti vyfotim jak tam ta CSSR dopadnou, jo :o)... ? Mam jedno puvodni ve skrini jeste s hridelem. No vlastne to fotit nemusim, ta vyjeta drazka je tam uplne stejna, akorat, ze se udelala u vnejsi rady kulicek. Jestli je tam take rozpadla kulicka jsem se nekoukal.
23:54:29
29.06.2008
COL
-> Eidy: jestli to neni tim, ze bejvaji n x drazsi nez loziska, ktera bezne v automotive veceh vydrzi.

Ja jsem od konstrukteru i ruznych prodejcu lozisek slysel, ze pokud jde o max. kvalitu tak jedine NACHI nebo SKF.
23:52:50
29.06.2008
Syny
Ja bych sehnal CSSR :) Ja to tak udelal, tak doufam, ze mi nezklamou :)
23:51:16
29.06.2008
COL
2306 je made in Sweden

6205 je made in France
23:24:44
28.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Fakt jo? No je pravda, že SKF je tam už asi 3 roky a drží, ale pokud mezi tím je výroba i někde jinde a kvalita šla dolů, tak to je teda peklo... Bohužel si to "děláme sami" když se pořád honíme jen za cenou a i kvalitní firmy jsou nuceni přesunout výrobu a tím dojde někdy i k porušení kvality.
23:17:02
28.06.2008
petr s
-> Tuner#2: Ale už mě přišly do ruky ložiska SKF poland a životnost 2 měsíce
23:14:29
28.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak zrovna Kelly bych prozměnu nevěřil já. Táta vyzkoušel se strejdou do spodní frézy snad všechny možný ložiska a jediné které tam drží těch asi 11000ot/min. je SKF.
23:08:31
28.06.2008
Eidy
Co se týká SKF tak jim moc nevěřím. Třeba na autokelly.cz NEBEJVAJ doporučený jako náhradní díl.
08:34:08
28.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> COL: super uz len keby mi niekto povedal ze budu zarucene dobre
00:45:27
28.06.2008
David29
-> Syny: A doprdele 3 Průser, a zase se to týká mě 3
23:19:44
27.06.2008
Syny
-> Jakub M.: Depa - menilo se te na Gardeckach z BAZu... To tam odflakli...
23:18:46
27.06.2008
petr s
-> Jakub M.: BAZ a věř tomu že si to pamatuji
23:17:27
27.06.2008
Jakub M.
-> petr s:

to se měnilo na garančkách u prvních Gardes z AZNP Kvasiny... bylo tam málo mazacího tuku.
22:07:36
27.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Je teda fakt ze ta kuzelikova by se davala do ramen blbje, ale coz tkhle na vnejsi cast hridele valeckove a na vnitrni takoveto kulickove naklapeci? 6
22:04:05
27.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> COL: Kdyz jsem navrhoval zmenu tak me nektery virtaci poslali do rite 8 3
21:47:39
27.06.2008
COL
-> petr s: nebo je proste pouziti tohohle loziska na vlecce konstrukterska chyba a lozisko je pretizeny. S loziskama na vlecce jsou problemy furt. Srovnej to s predkem, na lehkem predku jsou celkem velka kuzelikova loziska (tedy primkovy styk) na tezkem zadku kulickova (bodovy styk na 2 kulickach).... Mozna si meli dat praci a dat i za cenu slozitejsi konstrukce kuzelikove lozisko - napr. v kombinaci s valeckovym (tj. obdobne jako je to v prevodovce na hnanem hrideli). Valecek vne na radialni sily, dvojity kuzelik dovnitr na axialni sily, a bylo by to nesmrtelny....
21:46:45
27.06.2008
petr s
-> suri: Nepovedlo se to a na některých se dávali celé nápravy
21:44:58
27.06.2008
minno
no pekne pekne :/
21:43:54
27.06.2008
suri
-> petr s: tam sa aj hriadele menily nie? co to bolo chyba materialu alebo co?
21:42:16
27.06.2008
petr s
-> COL: BAZ rapidy a garde se ložiska měnily při první garančce
21:41:20
27.06.2008
suri
-> COL: ale myslim ze na tie jeho vyjazdy mu postaci aj zkl
21:39:19
27.06.2008
COL
-> suri: no ono tech 40tkm je tak hranice, kdy se zacne vlecka se ZKL srat resp. hlucet. Tohle hlucelo uz asi od 5tkm, ale ne moc, rapidne se to zhorsilo vloni pri odjezdu na dovcu a od ty doby to nalitalo jeste dalsich 10tkm...
21:36:42
27.06.2008
COL
-> gabo00000:

2306 SKF asi 970,- bez dph, 6205 SKF asi 150,- bez dph, mazivo LGWA-2 200g tuba asi 250,- bez dph.
21:19:58
27.06.2008
suri
-> gabo00000: toto bolo nejaky vadny kus najzdil 40 000km a ty na svojom ak najazdis 10 000 za cely zivot
20:08:48
27.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: nj ..takze vadny kus8
18:58:20
27.06.2008
petr s
-> gabo00000: Jedna kulička byla překalena jak se takhle drobí
18:54:04
27.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> COL: tak na to ze sme skodovkary by sme mali uz konecne najst nieco spolahlive1 mna to docela sere btw kolko stali SKF?
18:46:45
27.06.2008
COL
gabo00000 27.06.08 18:25:03 napsal: oh cipana...cim to bolo mazane? vlecka?



vlecka, ze by ta loziska nejak moc odchazela na kyvce jsem neslysel.

mazano necim od mogulu, ale si nepamatuju cim, ale melo to stacit.



ted jsou tam SKF a mazivo taky SKF (LGWA-2, jestli si to pamatuju dobre), vic se uz udelat neda.
18:44:51
27.06.2008
petr s
-> charon: Oboje kyvka i vlečka
18:38:19
27.06.2008
charon
-> gabo00000: 2306 je kyvkove lozisko, ne?
18:25:03
27.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
oh cipana...cim to bolo mazane? vlecka?
18:18:35
27.06.2008
petr s
Zapoměli zakalit
18:14:58
27.06.2008
COL
Vnejsi cast loziska
zvětšit 2306 po cca 40tkm - obrázek od COL vložen 27.06.2008 18:14:58
18:14:15
27.06.2008
COL
ZKL 2306 kulicka na vnitrni strane nevydrzela...
zvětšit 2306 po cca 40tkm - obrázek od COL vložen 27.06.2008 18:14:15
Extreme Tyres