skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovka 1977-sp 4,44.....
15:46:53
05.02.2016
05.02.2016
Jiskra - zrušená registrace
U mě je to o to horší, že tuto kombinaci mám na pneu - 175/70/R13. V zásadě řadím jen 2,3,4 a pak už jedu co to dá :-). Jednička je tak krátká, že ji ani nemá smysl řadit. Dvojka dobrá, pak rychle za tři... dobrý přechod, ale čtyřka beznadějne krátká. Musím teď zamakat na podvozku, to je silná slabina mého vozu. Zítra du na přední tlumiče - pokusím se tam napasovat ty z Lady. Sehnal jsem Fenoxy. Nemám možnost převařit držák, tak budu muset vrtat. Moc z toho válečku tam ale nezbude tak nevím. Mám tam teď staré Pal tlumiče tak ještě jsem přemyšlel jestli nezkusit přelisovat ty silentbloky, ale mám obavu abych ty nové nezničil... Asi to nakonec udělám tak jak to má Minno, ale musim sehnat někoho kdo mi to převaří. Ještě že si to Minno všechno fotí a pustí to ven. Ví co má nafotit a ve vysokém rozlišení je to pak paráda. Klobouk dolů pane...
17:31:58
03.02.2016
03.02.2016
Evž@
-> Jiskra: motor favorit si nechá líbit opravdu hodně :)
Jinač já mám dle TP 120 GLS [1980] sp 4.22 maximálku 150 :D.Ale na 5q 3,9 sem to nikdy nevytáhl.Bylo to spočítané.
Jinač já mám dle TP 120 GLS [1980] sp 4.22 maximálku 150 :D.Ale na 5q 3,9 sem to nikdy nevytáhl.Bylo to spočítané.
14:38:19
03.02.2016
03.02.2016
Tomaso435
-> Jiskra: já mám v záloze spriintový motory a pick up převodovku... to by asi na akceleraci mohla bejt dobrá kombinace, ale jezdit s tim by se asi nedalo... i když pokud bych jezdil to co jezdim, kopcovitej terén, mohlo by to bejt lepší .. resp jezdit to celý na pětku a neřešit že tady pod kopcem nutno 4 a nahoře pomalu 3 ..kor s tim plynem
14:36:19
03.02.2016
03.02.2016
sep
4,66 měly ještě i stovky na přání resp. jak bylo zmíněno horský převod.
14:35:18
03.02.2016
03.02.2016
sep
-> Tomaso435: :to sichr.-)
14:29:30
03.02.2016
03.02.2016
Jiskra - zrušená registrace
Moje užovka je z února 1977 a má také převodovku s SP 4,44. Stejná jako pro škodu 100. Dobrá akcelerace, ale při 4700 ot. mám na tachometru 120 km/hod a kravál v kabině... Do města super, ale na mezi město ježdění nic moc a spotřeba vyšší. Není divu, že byl brzo SP změněn. Dle mého názoru a zkušenosti obzvlašť s Fa motorem to není moc dobrá kombinace... Možná tak na sprint. Měnit ji nebudu je jako nová a funguje dobře, ale byl bych radši za 4q a SP 4,22. Odpich s Fa 136 a Lekrem to pravdu má, ale motor tah končí při 80 km/hod a dál se už nic zajímavého neděje. Na dálnici jsem dosáhl 140, ale ani Fa motor by ty otáčky moc dlouho nevydržel. Takže na křižovatce při rozjezdu ve městě moc aut šanci nemá, ale jen do 80 km/hod a pak mi dají za vyučenou :-).
12:31:39
03.02.2016
03.02.2016
Luky
-> miguelias: tzv. horský převod. Nevím kdo, kde kdy, jak, ale v některých autech to bylo
12:25:50
03.02.2016
03.02.2016
miguelias
Když už jsme u těch převodů, slyšel jsem že první mbčka měla sp 4,66. Je to možné :)
11:58:37
03.02.2016
03.02.2016
minno
-> Bukaj: Možno to bolo len podľa iných noriem, kedže aj výkon bol udávaný podľa inej normy.
11:24:09
03.02.2016
03.02.2016
Tomaso435
-> sep: tak to už bylo brko!
11:04:33
03.02.2016
03.02.2016
sep
-> Bukaj: MI motor LS v TP max.rychlost 142km/h.
08:01:56
03.02.2016
03.02.2016
Bukaj
Když tu byl na toto téma odkaz, tak to tu oživím...
Nebylo to s těmi konstrukčními rychlostmi 132 vs. 140 u 120 tak, že užovky a M1 měly tu nižší a Mka měly už 140?
Alespoň obě naše rodinné 120L měly v TP 132 Km/hod, jedno byla užovka 78 a druhá M1 83...
Nebylo to s těmi konstrukčními rychlostmi 132 vs. 140 u 120 tak, že užovky a M1 měly tu nižší a Mka měly už 140?
Alespoň obě naše rodinné 120L měly v TP 132 Km/hod, jedno byla užovka 78 a druhá M1 83...
17:41:33
04.05.2010
04.05.2010
Evž@
-> maron: tak to si nejsem jist....když si potahneš dolu je tam oseknovany udaj z andrta.....je tam převod 4,44 se montoval do července 1977...od srpna už jeli 4,22.....ale ta rychlost se udávala 132 někdy i s použitím 4,22 ....však si pročti tu debatu a uvidíš
08:52:07
04.05.2010
04.05.2010
maron
maximalna rýchlost 132 km/h a vyrobená 1979 mesiac presne neviem ale model do augusta
08:49:15
04.05.2010
04.05.2010
maron
-> Evž@: no tak podla toho čo píšeš mám aj ja v 120 so 1979 prevodovku 4,44 ???
22:51:45
03.05.2010
03.05.2010
Evž@
-> rapida: pokud 132 tak by měla byt 4,44...4,22 měla 140 ...a 4,22 (120LS) 150
22:48:22
03.05.2010
03.05.2010
rapida
brat má škodu 120 L rok výroby 1979 a teraz čítam techničák maximálna rýchlosť 132 km prevodovka 4,22
21:06:04
25.06.2008
25.06.2008
DuriQ
mno ja som mal v technicaku napisany na raplovy r.v. 1977 pritom to bolo vyplute 1988 :)) mno takze hosi ja mam teda uz veterana uz len vybavit zlte tabule max. speed mi tam radsej ani nedali : )) takze som sa nemohol vyhovarat na konstrukcnu rychlost keby ma namerali ze idem 330km/h
18:44:54
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
-> Syny: tak ja nevim no ..už to neřešmě
18:43:12
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Evž@: ale ja nemam 4,44 a mam v TP 125km/h :) Radsi an to serte, pac si tma kazdej pise co chce
18:36:45
25.06.2008
25.06.2008
David29
-> Evž@: No a Garde (120LS + 4,22) má 153 km/h. Ale nevim jestli hraje roli, že papírově je to Škoda 130...
18:30:08
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
jinak ty rychlosti u Škody 130 a 136 bych viděl spíš jako objektivní nebo konstrukční rychlosti,,,,páč to jede určitě víc......teda při použití převodovky co tam má být....tuším se SP 3,9
18:24:30
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
š1000(4,44)=120km/h
š100(4,44)=125km/h
š110ls(4,44)=140km/h
š105(4,22)=130km/h
š105(4,44) asi těch 125 km/h
š120(4,22)=140km/h
š120(4,44)=132km/h
š120 LS,GLS=150km/h
š130=150km/h (mě připadá málo)
š136=155km/h
.........asi tak bych to viděl
š100(4,44)=125km/h
š110ls(4,44)=140km/h
š105(4,22)=130km/h
š105(4,44) asi těch 125 km/h
š120(4,22)=140km/h
š120(4,44)=132km/h
š120 LS,GLS=150km/h
š130=150km/h (mě připadá málo)
š136=155km/h
.........asi tak bych to viděl
18:03:34
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> petr s: ja myslel ze se ptas Kazdopadne je to zajimaci a zajima me jak to je :) A 13ti stofky maj 153 vmax ne?
18:02:25
25.06.2008
25.06.2008
petr s
-> Syny: Jsem se díval do velkého TP
18:00:14
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> petr s: to uz bys po me chtel moc - jen vim ze kdyz realne mi to pro dalnicnim provozu (120 tacho - 110-115 real) bralo tak 7-8l / 100km. Po meste a tak 10l/100km... Ale zase po meste jezdim jako prase takze si tak...
17:57:43
25.06.2008
25.06.2008
petr s
-> Syny: A spotřeba 11 při 120
17:57:17
25.06.2008
25.06.2008
p.b.
-> Syny: 125km/h maj i stofky, alespoň myslim, TP ted u sebe nemam.
17:56:32
25.06.2008
25.06.2008
Syny
125 r.v.89 v TP vmax 140km/h
17:54:03
25.06.2008
25.06.2008
Syny
105 r.v.82 v TP vmax 125km/h
17:52:36
25.06.2008
25.06.2008
p.b.
120 r.v.86 v TP vmax 140km/h
17:51:02
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Labros: ja mam pocit ze Pedros mel top speed 132 :) A ten mel 120tku - uzofku rv 82... Nebyl nahodou rozdil 4q a 5q ?
17:42:16
25.06.2008
25.06.2008
Labros
-> Syny: to není možný, 120ka měla odjakživa maximálku 140 možná s vyjímkou těch prvních SP 4,44
16:55:23
25.06.2008
25.06.2008
Syny
Zajimavy, ted koukam do knizky a tam to je jak pise Lajos :) 105/120 - top speed 130. Ale v jinej je zase tech 125 pro 105ku a 132 pro 120tku Takze ja se nechavam poddat
16:54:23
25.06.2008
25.06.2008
petr s
-> Syny: 132 mám na 8 /78
16:52:35
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> petr s: Vsak ja celou dobu mluvim o 105. Ano papirove mam 105 ale motorove ne Ale stejen mam za to, ze nejaky auto ma 132. Tak to maj 120tky v tom pripade...
16:43:59
25.06.2008
25.06.2008
petr s
-> Syny 25.06.08 15:35:35: Ale máš papírově 105
16:35:25
25.06.2008
25.06.2008
Labros
-> Syny: Během studií se to toleruje...
Já myslel, že 105ky měly maximálku 130, aspoň emka, ale možná ouži měly 125.
Já myslel, že 105ky měly maximálku 130, aspoň emka, ale možná ouži měly 125.
16:31:51
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Evž@: Tos to je mozny
-> Labros: Asi jo, ale ja mel fakt za to ze tam mam 132 tyjo. Asi uz bych nemel brat ty drogy...
-> Labros: Asi jo, ale ja mel fakt za to ze tam mam 132 tyjo. Asi uz bych nemel brat ty drogy...
16:23:44
25.06.2008
25.06.2008
Labros
-> Syny: Co škodovka, to originál
16:23:02
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
-> Syny: hm...tak to je zajimavy....nemáš ty tam taky 4,44 ?
15:35:35
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Labros: Ted koukam do papiru a nema ni 132 ani 130 ale 125km/h Alespon ta moje cervena to ma v papirech...
15:07:33
25.06.2008
25.06.2008
Labros
-> Syny: Š105 má maximálku 130, ne 132
13:23:22
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Evž@: Tak to je pak jina... To by mohlo bejt tim...
13:22:00
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
-> Syny: ajaj....já zapoměl dodat že je to Škoda 120 L
13:18:50
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Evž@: Vsak to je vsecko pekny, ale pokud je to 105ka tka ty maj 132 normalne jako top speed. Ja to mam taky a mam 4,22
13:15:27
25.06.2008
25.06.2008
Evž@
-> Syny: no to je možná pravda...ale jak jsem zjistil tak vyjimkou jsou opravdu první užovky vyrobené do července 1977....tady důkaz ze servisní knížky
12:46:37
25.06.2008
25.06.2008
Syny
-> Evž@: 140 je max rychlost 120tky a 132 je max rychlsot 105ky Taky si davej pozor na rok vyroby a model roku... S tim sem taky bojoval kdyz sem zjistoval proc sem mel v ouze staticky pasy a nemel posilovac.
Kazdopadne te nikdo nebrani prepocitat zoubecky :)
Kazdopadne te nikdo nebrani prepocitat zoubecky :)
12:00:24
25.06.2008
25.06.2008
Labros
-> Evž@: tam ty rychlosti nasypeš jak tiptronic