Bagrr (Zase spamujou:D) 21.06.08 04:00:08 napsal: Bagrr (Zase spamujou:D) 21.06.08 03:55:49 napsal: -> Labros: A všimni si že menší ložisko blíže k poloose nemá v nápravě dorazy - tenkrát pakliže si to dobře pamatuju si to zrovna řešil ty že po nalisování na hřídel a nalisovnáí do nápravy ti nedosedlo až na doraz
Dobře blbě sem to napsal:D má doraz ale z jedný strany a nelisuje se až k němu protože ho nepustí poloosa... Podle mě je tam pro krizový případ vysypání vnějšího ložiska aby ti nevycestovala poloosa ven:D
no vždyť přesně tohle jsem tady psal... je tam z jedný strany doraz ale asi půl mm od ložiska, takže není axiálně předepnutý. A
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vlečka nebo kyvka?
Bagrr (Zase spamujou:D) 21.06.08 03:55:49 napsal: -> Labros: A všimni si že menší ložisko blíže k poloose nemá v nápravě dorazy - tenkrát pakliže si to dobře pamatuju si to zrovna řešil ty že po nalisování na hřídel a nalisovnáí do nápravy ti nedosedlo až na doraz
Dobře blbě sem to napsal:D má doraz ale z jedný strany a nelisuje se až k němu protože ho nepustí poloosa... Podle mě je tam pro krizový případ vysypání vnějšího ložiska aby ti nevycestovala poloosa ven:D
Dobře blbě sem to napsal:D má doraz ale z jedný strany a nelisuje se až k němu protože ho nepustí poloosa... Podle mě je tam pro krizový případ vysypání vnějšího ložiska aby ti nevycestovala poloosa ven:D
-> Labros: v případě ložisek ve zkratce co si pamatuju ze střední:D Jedno ložisko může být na pevno jak na hřídeli tak v nápravě, druhé musí být napevno na hřídeli a v nápravě musí mít možnost pohybu díky rozatžnosti materiálu (ano je sice lisované, ale má toleranční třídu jinou nežli v případě pevného uložení na druhém konci. A všimni si že menší ložisko blíže k poloose nemá v nápravě dorazy - tenkrát pakliže si to dobře pamatuju si to zrovna řešil ty že po nalisování na hřídel a nalisovnáí do nápravy ti nedosedlo až na doraz a to bylo správně, musí prostě mít "volnost pohybu").
suri 16.06.08 17:32:55 napsal: -> Herbi: tak tak na kyvke mas lacne diely jednoducha konstrukcia vydrzi tiez dost nevypadavaju polosy nerobia sa acka nekrutia pozdlzne ramnea a diely zozenies v kazdej prhlave
Jenže protejká olej z převodofky do brzd a to mě na tom štvalo
Jinak dej LR
Jenže protejká olej z převodofky do brzd a to mě na tom štvalo

Jinak dej LR

-> Labros: Tak to mi nic nerika, ale mozna ho jen neznam...
-> Syny: můj bejvalej spolužák tam možná u vás dělá doktoranda, nebo už je doktorand... Honza Očenášek. Pamatuju si, že tam dělal právě mechanický/mechatronický simulace.
-> Labros: ja zatim simuluju mechanicky soustavy na papire
Nejaky tohleto me ceka az po bakalari na magisterskym... Takze jeste casu dost...

-> Nwkt: aha.. koukám na web..
-> Syny: Čím simulujete ty mechatronický soustavy? Neslyšels někdy o Dynastu?
-> Syny: Čím simulujete ty mechatronický soustavy? Neslyšels někdy o Dynastu?
-> Labros: Ne, on je FAVák mechanik bo jak se tomu oboru nadává 

-> Syny: Jo, jo, jo, co jsi to za studenta !!!???
Jestli jsi felák, nebo jak se to jmenuje u vás, tak jsme dva.


Jestli jsi felák, nebo jak se to jmenuje u vás, tak jsme dva.

-> Syny: a čo si mi to prosím ťa potom za študenta, keď neštuduješ strojarinu?

-> Labros: Student sem, ale nestuduju strojarnu :)
-> Syny: měl jsem v povědomí, že jsi student, a většinu studentů na virtu zařazuju mezi strojaře :)
Každopádně axiální síly na kyvce i na vlečce zachycuje jen to velký ložisko (6205?) který je uložený ve stejný domečku na konci nohavice anebo šikmýho ramena a zajištěný tím zakulaceným domečkem. Radiální sílu přenáší zhruba stejnou na obou nápravách, na kyvce o něco větší, protože poloosa je delší (o to větší sílu pak zachycuje malý vlečkový ložisko).
Každopádně axiální síly na kyvce i na vlečce zachycuje jen to velký ložisko (6205?) který je uložený ve stejný domečku na konci nohavice anebo šikmýho ramena a zajištěný tím zakulaceným domečkem. Radiální sílu přenáší zhruba stejnou na obou nápravách, na kyvce o něco větší, protože poloosa je delší (o to větší sílu pak zachycuje malý vlečkový ložisko).
-> Labros 19.06.08 10:03:00: Strojar opravdu nejsem a jak si na to prisel nevim :) Jak to je na vlecce nevim, taky sem psal ze to je moje teorie a ze ji nikomu nepcu pac si tim jistej nejsem. Ano na kyvce je venjsi lozisko stejny ale na druhej strane ta poloosa neni upnuta na pevno (v unaseci se muze pohnout k sobe i od sebe).
-> minno: opakuju, to není jen tím silentblokem, že se přes něj nepřenáší hluk. To je hlavně konstrukcí nápravy, respektive u vlečky už ten silentblok není součástí nápravy! Nepřenáší se přes něj tíha auta, ani síly působící na kola při zatáčení, brždění, akceleraci a při přejezdu nerovností. Proto může být měkčí a proto i míň přenáší vibrace agregátu.
-> Labros: No tak jo no, sem se jen zeptal 

-> Matthes z TechWebu: a to vnější ložisko je úplně stejného typu jako kyvkové a přenáší skoro stejnou sílu, dokonce o něco menší. Takže to opravdu není třeba řešit. Pokud na vlečce odejde ložisko, je to většinou to vnitřní, to je obyčejné kuličkové radiální.
-> minno: co je speciální? Jako každý silentblok je to kus gumy o určitý tvrdosti nalepenej na plech. Co by na něm mělo být speciální... Cena byla pokud si pamatuju asi 180kč.
-> Matthes z TechWebu: prosímtě to naklápěcí je tam právě kvůli přenosu axiálních sil. Samozřejmě že v ložisku se hřídel nenaklápí. Pokud vím tak naklápěcí ložisko se ani nedělá kvůli naklápění.
Znovu musím říct, že nechápu, co řešíte.
Znovu musím říct, že nechápu, co řešíte.
Hele a neslo by u vlecky misto toho naklapeciho loziska dat valeckove? Ze by mohlo vic vydrzet ... To se ta hridel pri jizde tak ohyba ze to nejde? 

-> Labros 19.06.08 09:55:38: tom som ja samozrejme pochopil, len ma zaujimalo co je specialneho cisto na tom vleckovom prevodovkovom silentbloku :)
Syny 16.06.08 20:16:15 napsal: -> Nwkt 16.06.08 15:52:15: Je to totiz debilne vymsleny, pac to vnitrni lozisko mam dojem, ze tam je nalisovany z obou stran - jak ze strany hridele, tak ze strany vnejsiho ulozeni a to vnejsi je taky tak, takze uz to je pouzakza do riti podle me, pac kdyz se hridel vlivem teplot malinko roztahne nebo smrsti, tak se to hejba prave v tom lozisku a to se znici. Je to takova moje teorie, takze za to ruku do ohne nedam a nehodlam to tvrdit, ale myslim, ze by na tom neco bejt mohlo.
Ale pocitej s tim, ze pokud nedas vlecku, tak nejsi skodovkar
Ty studuješ strojařinu, pokud vím?
Tak se nechám poučit, jak jinak se ještě montujou ložiska, než nalisováním? Myslíš, že by to ložisko mělo bejt nalisovaný jen vnitřkem, a vnějškem by mělo mít půl milimetru vůli? Aby tam lítalo, anebo by mělo bejt přišroubovaný? Kyvku moc neznám, ale podle mě je vnější ložisko uložený úplně stejně, jako na vlečce, v tom domečku v nohavici, kterej je stejnej jako domeček v šikmým ramenu na vlečce, přes kterej se montuje brzdovej štít. Co se týče vnitřního ložiska, lisuje se z vnitřní strany hřídele na doraz na hřídeli, stejně tak v šikmým ramenu je doraz, kterej je ale o nějakej půlmilimetr dál, takže ložisko samozřejmě není axiálně předepnutý.
Ale pocitej s tim, ze pokud nedas vlecku, tak nejsi skodovkar
Ty studuješ strojařinu, pokud vím?
Tak se nechám poučit, jak jinak se ještě montujou ložiska, než nalisováním? Myslíš, že by to ložisko mělo bejt nalisovaný jen vnitřkem, a vnějškem by mělo mít půl milimetru vůli? Aby tam lítalo, anebo by mělo bejt přišroubovaný? Kyvku moc neznám, ale podle mě je vnější ložisko uložený úplně stejně, jako na vlečce, v tom domečku v nohavici, kterej je stejnej jako domeček v šikmým ramenu na vlečce, přes kterej se montuje brzdovej štít. Co se týče vnitřního ložiska, lisuje se z vnitřní strany hřídele na doraz na hřídeli, stejně tak v šikmým ramenu je doraz, kterej je ale o nějakej půlmilimetr dál, takže ložisko samozřejmě není axiálně předepnutý.
minno 17.06.08 09:19:16 napsal: mna by skor zaujimalo, co je take spesl na tom vleckovom silentbloku uchytenia prevodovky, ze to prenasa menej hluku do kasne. Osobne sa mi to uchytenie moc nepaci, viac sa mi paci technicky kyvkove ulozenie na 2 silentoch. Som zvedavy, ake to budem mat hlucne, ked na kyvke budem mat vsetky tieto silentbloky nove a uz to nebude len kus "gumeneho kamena".
Vždyť je to jasný, koukám žes nápravy ještě ani úplně nepochopil. Jak už naznačil Sep, na kyvce je převodovka součástí zavěšení kol, přenáší se na ni část váhy zadku auta, a proto silentbloky převodovky jsou součástí odpružení auta. Musí být proto na to dimenzovaný. Potom se samozřejmě přenáší spousta vibrací agregátu do karoserie. Na vlečce je agregát nezávislej na odpružení auta, náprava je samostatná část, přes kloubový hřídele se přenáší jedině krouticí moment, proto je vlečková převodovka uložená poměrně volně.
Co furt řešíte, prostě kyvka i vlečka vždycky stály a vždycky budou stát za prd, ale vlečka bude vždycky o něco lepší. Z hlediska jízdních vlastností i hluku. A asi bude potřebovat i víc údržby, ale až po několika desítkách tisíc km.
Vždyť je to jasný, koukám žes nápravy ještě ani úplně nepochopil. Jak už naznačil Sep, na kyvce je převodovka součástí zavěšení kol, přenáší se na ni část váhy zadku auta, a proto silentbloky převodovky jsou součástí odpružení auta. Musí být proto na to dimenzovaný. Potom se samozřejmě přenáší spousta vibrací agregátu do karoserie. Na vlečce je agregát nezávislej na odpružení auta, náprava je samostatná část, přes kloubový hřídele se přenáší jedině krouticí moment, proto je vlečková převodovka uložená poměrně volně.
Co furt řešíte, prostě kyvka i vlečka vždycky stály a vždycky budou stát za prd, ale vlečka bude vždycky o něco lepší. Z hlediska jízdních vlastností i hluku. A asi bude potřebovat i víc údržby, ale až po několika desítkách tisíc km.
-> viliwu: taky mám na kyvce stab...mužeš kouknout do ID
Syny 16.06.08 20:16:15 napsal: -> Nwkt 16.06.08 15:52:15: Ale picu, jen mi nebavi pak poslouchat debilni narazky. Takze to tady hodne omezim.
Jinak k tematu - ano vlecka je konstrukcne lepsi. Ale kdyz si clovek predstavi co vsecko tam je, miliok kulicek nebo jehicek, sami manzety, silentbloky a lziska, ktery furt huci a podobne + se k tomu pripocte dostupnost novejch dilu, tak pro me byla kyvka jasna volba. Ten kdo pise o padani kola je fakt blazen a mel by se semnou svezt a videt co provadim s kyvkou a nikdy se nci nestalo. Zadny kolo neupadlo, nazacalo tect gufero, proste nic... Gufero mi teklo akorat na cervenej po "odbornem" stahnuti bubnu v servisu velkou palici - takze vyskocila pruzinka z gufera.
Kdyz se nad ti mclovek zamysli, tak vlecka je lepci v tom ze min meni geometrii pri propruzeni, coz se hodi hlavne pro prasojizdu nebo zavody. Pokud to je na obyc jezdeni tka bohate poslouzi kyvka s tim, ze se na ni vsecko da sehnat novy (alespon ty podstatny dily jo) a neni to vubec slozita naprava. Ac sem teda ze zacatku s tim bojoval a nevedel co a jak, tak ted se toho fakt nebojim. Zkratka kdyz se kyvka dobre vymezi u prevodovky a dobre se utahne buben a obcas se to vsechno zkoukne, tak si myslim ze to je naprost pohodava naprava. To uskakovani zadku co popisuje Rizek je pravda, ale hodne v tom maj prsty tlumice. Pokud sou novy tlumice, pruziny buchty a kyvka je v dobrym stavu tak uskakovani zadku temer nehorzi pokud se s tim nevymetaj metrovy diry nebo se s tim neskace na rally. To je to sami jako kdybych tu furt predhazoval ze u vlecky vyskakujou tripody nebo huci loziska a tak dale.
Ale pokud sou obe napravy tip top, tak je pravda ze kyvka ma vetsi hlucnost. Pokud vlecka nema na sracku loziska (jako ze 99% vlecek je na sracku ma), tak je opravdu tissi. A co sem sledoval tak i po vymene je otazka chvilky a ty loziska huci zas. Je to totiz debilne vymsleny, pac to vnitrni lozisko mam dojem, ze tam je nalisovany z obou stran - jak ze strany hridele, tak ze strany vnejsiho ulozeni a to vnejsi je taky tak, takze uz to je pouzakza do riti podle me, pac kdyz se hridel vlivem teplot malinko roztahne nebo smrsti, tak se to hejba prave v tom lozisku a to se znici. Je to takova moje teorie, takze za to ruku do ohne nedam a nehodlam to tvrdit, ale myslim, ze by na tom neco bejt mohlo.
Ale pocitej s tim, ze pokud nedas vlecku, tak nejsi skodovkar
souhlas s každym slovem :)
Jinak k tematu - ano vlecka je konstrukcne lepsi. Ale kdyz si clovek predstavi co vsecko tam je, miliok kulicek nebo jehicek, sami manzety, silentbloky a lziska, ktery furt huci a podobne + se k tomu pripocte dostupnost novejch dilu, tak pro me byla kyvka jasna volba. Ten kdo pise o padani kola je fakt blazen a mel by se semnou svezt a videt co provadim s kyvkou a nikdy se nci nestalo. Zadny kolo neupadlo, nazacalo tect gufero, proste nic... Gufero mi teklo akorat na cervenej po "odbornem" stahnuti bubnu v servisu velkou palici - takze vyskocila pruzinka z gufera.
Kdyz se nad ti mclovek zamysli, tak vlecka je lepci v tom ze min meni geometrii pri propruzeni, coz se hodi hlavne pro prasojizdu nebo zavody. Pokud to je na obyc jezdeni tka bohate poslouzi kyvka s tim, ze se na ni vsecko da sehnat novy (alespon ty podstatny dily jo) a neni to vubec slozita naprava. Ac sem teda ze zacatku s tim bojoval a nevedel co a jak, tak ted se toho fakt nebojim. Zkratka kdyz se kyvka dobre vymezi u prevodovky a dobre se utahne buben a obcas se to vsechno zkoukne, tak si myslim ze to je naprost pohodava naprava. To uskakovani zadku co popisuje Rizek je pravda, ale hodne v tom maj prsty tlumice. Pokud sou novy tlumice, pruziny buchty a kyvka je v dobrym stavu tak uskakovani zadku temer nehorzi pokud se s tim nevymetaj metrovy diry nebo se s tim neskace na rally. To je to sami jako kdybych tu furt predhazoval ze u vlecky vyskakujou tripody nebo huci loziska a tak dale.
Ale pokud sou obe napravy tip top, tak je pravda ze kyvka ma vetsi hlucnost. Pokud vlecka nema na sracku loziska (jako ze 99% vlecek je na sracku ma), tak je opravdu tissi. A co sem sledoval tak i po vymene je otazka chvilky a ty loziska huci zas. Je to totiz debilne vymsleny, pac to vnitrni lozisko mam dojem, ze tam je nalisovany z obou stran - jak ze strany hridele, tak ze strany vnejsiho ulozeni a to vnejsi je taky tak, takze uz to je pouzakza do riti podle me, pac kdyz se hridel vlivem teplot malinko roztahne nebo smrsti, tak se to hejba prave v tom lozisku a to se znici. Je to takova moje teorie, takze za to ruku do ohne nedam a nehodlam to tvrdit, ale myslim, ze by na tom neco bejt mohlo.
Ale pocitej s tim, ze pokud nedas vlecku, tak nejsi skodovkar
souhlas s každym slovem :)
-> Herbi: Malé ačko je ku prospechu.Jinak si muzes nastavit odklony jake chceš posunutim uchytu sikmeho ramena jako to mam ja.Jinak proti ačkovatění stači vyztuzit podelne rameno v okoli spoje se šikmym ramenem-a je potreba poradne ten spoj dotahnout.
-> Herbi: Všechno nový 

Tak díky šinci,jjednoznačně vlečka,ale spíš mi poradte co udělat aby tam nebyli áčka,pomuže když kdám tvrdší žabky a sportovní podvozek (tlumiče + pružiny)?
-> Herbi: Zkus si dat pořádný motor na kyvku a uvidiš hned co je lepší.Jednoznačně vlečena naprava!!!
-> Matthes z TechWebu: dalo by se to vyřešit dlouhýma šroubama skrz celou výšku ramene.
-> viliwu: rozdíl tam je. Míň se to naklání a líp se s tím driftuje
Neřekl bych, že adheze se výrazně zlepšila, ale celkově je to poslušnější.
-> viliwu: rozdíl tam je. Míň se to naklání a líp se s tím driftuje

-> Eidy: Sakra ja blbec uz navaril vyztuhy na podelny ramena, to stabik musim nak jinak pridelat 

->Eidy:Skvele auto
,je citit rozdiel,ked je tam ten stabilizator?

..já mohu dodat můj subjektivní pocit rozdílu,když sem se něco naprasil s úzkou vlečkou versus širokou kyvkou a vycházelo mi to pořád líp pro vlečku i když byla úzká...
viliwu 17.06.08 16:58:07 napsal: A co tak na kyvku pridat stabilizator?Niekde som to videl jo, třeba mým autě 

->Matthes z TechWebu:Ked tak daj vediet ako to dopadlo,chystam sa aj ja na go ,ale kyvnej napravy,tak som rozmyslal o stabiku,tak este uvidim.
-> viliwu: No to nevim jesi se to oplati, zkusim uvidim, kdyztak to sundat muzu vzdy. Je ale fakt ze to je vzadu nezavisle zaveseno a ta stabilizace by mela teoreticky dost pomoci
A nebo muzes koupit tvrdy pera a pak ten stabik ztraci smysl, ale zase perama snizis komfort jizdy 


->Matthes z TechWebu:Ako to ovplyvni spravanie auta?Oplati sa to?
-> viliwu: A co ho pridat na vlecku, ja to mam v planu 

A co tak na kyvku pridat stabilizator?Niekde som to videl
-> gabo00000: lenze sa pozri co ty s tym autom dorabas volakde po letisku sa salet tak sa nedivim a este azvarit diferak :(
-> Eidy: 22:57:11
16.06.2008
16.06.2008

Tuner#2 16.06.08 22:34:37 napsal: -> Eidy: a proto dáváš Molčanovo svařenec, což je taková vylepšená vlečka
Jenže Molčanův svařenec je podobnej vlečce asi tak jako vlečka kyvce
. Normál vlečku bych si tam nedal, jenže tohle je něco úplně jinýho. To, že tam pasujou vlečkový hřídele ještě neříká vůbec nic o vlastnostech té nápravy. Především jde o to, že je to svařenec a má větší tuhost jako celek a za další má mnohem tužší uchycení.
Jenže Molčanův svařenec je podobnej vlečce asi tak jako vlečka kyvce

-> gabo00000: Ale to je ten hlavní důvod
-> suri: viz môj priklad..aj ja som to dokazal
a mam ahke auto a nic moc motor...u mna asi zahral velku rolu zavareny diferak

-> suri:
no to je pouze zkušenost...
no to je pouze zkušenost...
-> Jakub M.: to neviem ako si dosiahol rozdrvit klinok alebo kamene poznam kopu silnych motorov na kyvke a nie nejaku 30rocnu lsku ktora ma nabehane 10000000km
-> sep:
tak tak
-> ALL:
ale jak to tady čtu tak tak 50% z vás se svezlo s vlečnou nápravou, která je 100%.. ono té vlečce stačí aby byly trošku horší silenty podélnejch ramen a hned se to hluboko propadá pod vlastnosti kvyných polonáprav. Když tedy vezmeme třebas Š130, pneumatiky OR 34, jen jedna z nich bude mít místo vlečky kyvku. Pokud budou obě auta v top sériovém stavu, tak bude mít vlečka zcela jednoznačně navrch co se týče jízdních vlastností. Homokineťáky se nerozpadnou.. to je nemoc těch všemožnejch spatlanin se 120tkovejma silentblokama na podélných ramenech, které se tu objevují. Říkám to tu stále dokola.. ale mám doma skvělej příklad funkčnosti vlečky = má najeto 170tkm, jednou měněný ložiska, jinak silenty, ramena, vše origo... je to 135 GL rv.88 model 88 vyrobeno 1. srpna. áčka to nemá, nic... je to udržovaný atd. Ano s kyvkou je prdel, ale neni problém se sériovým LS motorem zpřetrhat kameny v převodovce, ukroutit klínky atd. a pokud ne, bude chyba v motoru asi
. mě osobně jezdí LSa 180kmh podle GPS na rovném úseku s větrem v zádech
. a Kyvka je v týhle rychlosti nepužitelná (sérové pružiny, + vzadu přední tlumiče Š1203).A na kyvce je všeckno vpořádku... Prostě dle mých zkušeností je kyvka náprava ryze spotřební, jízdní vlastnosti jou do 120ti km/h celkem dobré, ale jakmile má následovat prudší vyhýbací manévr = dochází k velkému přetáčivému efektu, kvyná náprava NEMÁ samozatáčivý efekt, což je její velké mínus.. všechny dnes používané nápravy, včetně vlčky! ho mají, takže jedinné plus kyvky je to, že jí tak často neodcházejí ložiska, protože se koupou v oleji z převodovky... ony ty ložiska na kyvce odcházejí v průměru po 100tkm a pokud odejdou dřív = nějakej matlák ne namontoval špatně a nedodržel předepsané přesahy a vůle
. toť asi vše co se k tomu dá říct a vpodstatě už to tu řečeno je 
tak tak

-> ALL:
ale jak to tady čtu tak tak 50% z vás se svezlo s vlečnou nápravou, která je 100%.. ono té vlečce stačí aby byly trošku horší silenty podélnejch ramen a hned se to hluboko propadá pod vlastnosti kvyných polonáprav. Když tedy vezmeme třebas Š130, pneumatiky OR 34, jen jedna z nich bude mít místo vlečky kyvku. Pokud budou obě auta v top sériovém stavu, tak bude mít vlečka zcela jednoznačně navrch co se týče jízdních vlastností. Homokineťáky se nerozpadnou.. to je nemoc těch všemožnejch spatlanin se 120tkovejma silentblokama na podélných ramenech, které se tu objevují. Říkám to tu stále dokola.. ale mám doma skvělej příklad funkčnosti vlečky = má najeto 170tkm, jednou měněný ložiska, jinak silenty, ramena, vše origo... je to 135 GL rv.88 model 88 vyrobeno 1. srpna. áčka to nemá, nic... je to udržovaný atd. Ano s kyvkou je prdel, ale neni problém se sériovým LS motorem zpřetrhat kameny v převodovce, ukroutit klínky atd. a pokud ne, bude chyba v motoru asi




Převodovka u kyvky musí být z principu uložena pevněji než u vlečky,když bude převodovka lítat sem a tam tak se bude díky konstrukci rozhazovat zároveň vzadu geometrie.
mna by skor zaujimalo, co je take spesl na tom vleckovom silentbloku uchytenia prevodovky, ze to prenasa menej hluku do kasne. Osobne sa mi to uchytenie moc nepaci, viac sa mi paci technicky kyvkove ulozenie na 2 silentoch. Som zvedavy, ake to budem mat hlucne, ked na kyvke budem mat vsetky tieto silentbloky nove a uz to nebude len kus "gumeneho kamena".
Shade Nouf 17.06.08 09:09:42 napsal: příčku přichytit na vlečkovou příčku
asi si myslel prevodovku uchytit na vleckovu priecku....
tak to by bolo mozne, ale musela by sa prestavat prevodovka, ten predny dekel na prevodovke je iny, cize bud vymenit ten, ale napchat do vleckovej prevodovky kyvkovy diferak.
asi si myslel prevodovku uchytit na vleckovu priecku....
tak to by bolo mozne, ale musela by sa prestavat prevodovka, ten predny dekel na prevodovke je iny, cize bud vymenit ten, ale napchat do vleckovej prevodovky kyvkovy diferak.