skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vydrží to náprava?
prohledat
215 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 21.05.2008 do 16.08.2008, založil/a Martin/125/
10:47:59
05.08.2008
05.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas: Tak nemusím. Je to fotka hned pod A5tkou: skoda-virt.cz/cz/.../8914
7-depozitar-a-muzeum-skoda
-1
10:44:45
05.08.2008
05.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas: Neměla. RSa měla plochý doraz jen s takovou lehce vylisovanou mističkou a měla tam mezi dorazem normálně vůli, alespoň teda ta okruhovka co je v muzeu. Klidně zítra hodím foto.
10:39:10
05.08.2008
05.08.2008
TTomas
-> forever_young: JJ takto to mela rs.
10:34:09
05.08.2008
05.08.2008
forever_young
-> deathcat: Ta nápravnice sedící na spodním rameni je hustá...
20:11:36
03.06.2008
03.06.2008
kovinko
tiez jedno funkcne unizenie pruzi to pekne a neskace tlmice to tiez zvladaju
10:59:23
27.05.2008
27.05.2008
deathcat
-> Qwert..: deathcat 25.05.08 20:19:01 napsal:
-> Vrba: No co taky náprava, která je za jistých okolností funkční.
Taky jsem nepsal, aby to udělal na té jeho nápravě. Reagoval jsem na Vrbovu fotku
-> Vrba: No co taky náprava, která je za jistých okolností funkční.
Taky jsem nepsal, aby to udělal na té jeho nápravě. Reagoval jsem na Vrbovu fotku
10:53:17
27.05.2008
27.05.2008
Qwert..
-> deathcat: jasný, jenže to už je absolutně jinačí způsob využití té nápravy, než je psáno v prvním příspěvku. Udělat tuto úpravu na tom vraku nápravy viz první fotka tématu tak nevím nevím...
19:03:58
26.05.2008
26.05.2008
deathcat
-> Tuner#2: Přesně tak ...
19:03:22
26.05.2008
26.05.2008
deathcat
-> Qwert..: Pokud chceš vidět jak to auto jede zajdi se podívat na nějaký ze závodů do vrchu. Je to náprava z auta mistra evropy Oskara Krále.
Tady máš fotku aby si věděl po čem koukat
Tady máš fotku aby si věděl po čem koukat
18:36:07
26.05.2008
26.05.2008
Martin/125/
Ono by ten most šlo uplně jednodušše trochu prohnout kladivem zespoda v místě kde by ten stablik do něj narážel,tak tam párkrát bouchnout a je to...ja si myslim že by to ničemu nevadilo ne?
18:07:22
26.05.2008
26.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: to vôbec nevadi:D ono most si zvykne
18:00:44
26.05.2008
26.05.2008
Syny
-> gabo00000: tady uz je ale most potunenej od stabiku jestli dobre vidim :)
17:56:56
26.05.2008
26.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Taky přidám fotku jednoho funkčního snížení sem tam pokryvim piestnicu tlmica ale inac funkcne btw -3.5 zavytu
17:01:42
26.05.2008
26.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Na vrchy a okruhy věřím že to funguje, obzvlášť s těmadle tlumičema.
16:20:13
26.05.2008
26.05.2008
Vrba
-> Qwert..: verim tomu že na nejrovnejsim asfaltu bez kaminku a der to bude paradni svezeni.
22:01:29
25.05.2008
25.05.2008
Qwert..
-> deathcat: pokud je to mozný zkus udelat nejaký to vido toho auta při jízdě :-) myslím že nejenom ja bych chtel videt ten kalup....
21:58:07
25.05.2008
25.05.2008
deathcat
-> Syny: Představ si že jezdí. A když to jede tak je to docela kalup
21:50:38
25.05.2008
25.05.2008
Syny
-> deathcat: To je funkcni snizeni na obrubniku ne? Pac jestli to takhle jezdi, tka nevim proc tma sou tlumice, stabik a pruziny
20:19:01
25.05.2008
25.05.2008
deathcat
-> Vrba: No co taky náprava, která je za jistých okolností funkční.
20:16:02
25.05.2008
25.05.2008
Honza M
-> deathcat: to je funkční? Vždyt už to mlátí do kastle ne?
20:04:30
25.05.2008
25.05.2008
minno
-> deathcat: taku by som veru chcel
19:57:39
25.05.2008
25.05.2008
Vrba
-> deathcat: ?????
19:44:38
25.05.2008
25.05.2008
deathcat
Vrba 22.05.08 17:22:34 napsal:
funkční snížení
Taky přidám fotku jednoho funkčního snížení
funkční snížení
Taky přidám fotku jednoho funkčního snížení
22:28:58
24.05.2008
24.05.2008
Honza M
-> minno: no bohužel. A místa tam je fakt málo...
22:14:37
24.05.2008
24.05.2008
minno
-> Honza M: ty si mal doteraz tie gumy neskrátené?
21:58:23
24.05.2008
24.05.2008
Honza M
-> minno: Dík. Takže to jde a zítra hurá na to
19:32:24
23.05.2008
23.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> kaprik faster:
16:56:43
23.05.2008
23.05.2008
Kapřík
-> Tuner#2: by ses divil Naloží do kufru bečku, kastl lahváčů, vedle sebe posadí čuníka a jupííííííííííí, jede se na grilovačku
16:42:45
23.05.2008
23.05.2008
minno
-> Tuner#2: to je tunynk šéfe
14:16:51
23.05.2008
23.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 22.05.08 23:40:35: Ta guma má tak dlouhou dráhu k dorazu, že se snad ještě ani nepotkali co?
23:40:35
22.05.2008
22.05.2008
minno
blbá fotka ale rozdiel vo veľkosti v porovnaní so sériou snáď vidno
23:37:52
22.05.2008
22.05.2008
minno
-> Honza M: -> petr s: guma sa dá urezať aj zhora cca o 1 cm - koniec gumy spolu s tou drážkou, drážku tam potom urobiť novú a takto sa dá pekne nasunúť do nápravnice a drží tam rovnako dobre ako pred úpravou. Tiež to tak mám, upraviť jednu gumu je otázka 10 min. a netreba sa trápiť s opracovaním gumy zospodu.
23:06:40
22.05.2008
22.05.2008
Pavel P..
-> petr s: a jakej je problem tam tu drážku vyříznout? Majkl to má takhle a nic nepadá.
23:00:25
22.05.2008
22.05.2008
Honza M
-> petr s: nj
22:59:28
22.05.2008
22.05.2008
petr s
-> Honza M: To ti zase nedrží ona je tam tvarovaná
22:58:34
22.05.2008
22.05.2008
Honza M
když už řezat tu gumu tak co ji řezat z druhé strany? Aby víc zalezla do misky?
22:52:17
22.05.2008
22.05.2008
minno
-> Vrba: konečne niekto, kto pochopil, že tá dorazová guma tam nie je len na to, aby určovala maximálny možný výkyv ramien, ale aj na to, aby pri veľkom prepružení to prepruženie zároveň ta guma tlmila. Preto keď ju niekto fikne na 1 cm, tak tá jej pružnosť sa stratí a pri prepružení to je potom ako kov o kov.
18:31:31
22.05.2008
22.05.2008
Kapřík
-> Čokin: krásně napsané
-> Martin/125/: už to fakt víc neřež nebo se s tím někde zabiješ!! Fiknutí o závit, závit a půl je v pohodě, ale víc to fakt nedělej. Už takhle to je docela extrém v kombinaci se starou nápravou, vyběhanejma tlumičama atd.....
-> Martin/125/: už to fakt víc neřež nebo se s tím někde zabiješ!! Fiknutí o závit, závit a půl je v pohodě, ale víc to fakt nedělej. Už takhle to je docela extrém v kombinaci se starou nápravou, vyběhanejma tlumičama atd.....
17:12:12
22.05.2008
22.05.2008
Vrba
-> Martin/125/: Cao,tu dorazovou gumu v žadnem případě neřež!!!To je ta chyba proč to pak mlatí.Ta guma se totiž učastni pruženi a bez ni to nefunguje jak má.Udelej toto: misto te misky dorazu navař nejlepe elektrikou rovny plech,pružinu nežež jen z jedne strany,ale nejlepe z kazde strany o ten zavěrný závit,a tlumiče vypodlož na tom spodnim uchyceni nejakou podlozkou cca 1cm. Vyrobiš ji z kulatiny.Stabilizator bych neřešil,protože se vymačkne most po par propruženích a pak to jen zatřeš barvou a nic se neděje.Když udělaš tohle,tak ti to nebude mlatit,jestli to bude odskakovat je už otazka tlumiču,ale tohle je jediny funkční řešení,ktery se mi osvedčilo.P.S. ty gumy v žadnym pripadě neřezat!!!! Uřezaním to jedině zhoršíš.
16:58:13
22.05.2008
22.05.2008
Čokin
-> Martin/125/: Normálně uřízni ten doraz toho tlumiče, pak vyndej pružinu a uřež ji o deset závitů, tlumiče nech seriové ty jsou tam jen tak nemají žádnou funkci, stabilizátor bych taky vyhodil uplně pryč jsou to jen kila na víc na autě vlastně ho tam z výroby dávali proto že jim přebývala kulatinová ocel, takhle to bude snížený uplně suprově bude to ležet až na zemi, ale bacha na kola ty musíš dát aspon 15 jinak ti budou málo dřít o podběh a to je pak nuda.
No a pak bych celou tu střelu pořádně umyl navoskovla naposledy bych se sní vyfotil a poslal expres rekomando do šmelcu.
Tady přidávám kontakt na jeden kvalitní tam se o ni postarají v rukavičkách a celou ti ji povaří autogenem.
Metal Šrot Tlumačov
okres Kroměříž
Ale je i spousta dalších tuningových firem na likvidaci autovraku.
Omlouvám se za přehnaný rozsudek nad tvoji škodovkou ale pokud to co popisuješ chceš opravdu udělat tak hlavně stím prosím tě nevyjížděj na cestu nerad bych tě na ni potkal.
Rozbij si hubu radši někde na polnačce.
Mej se a nic ve zlym čau Čokin.
No a pak bych celou tu střelu pořádně umyl navoskovla naposledy bych se sní vyfotil a poslal expres rekomando do šmelcu.
Tady přidávám kontakt na jeden kvalitní tam se o ni postarají v rukavičkách a celou ti ji povaří autogenem.
Metal Šrot Tlumačov
okres Kroměříž
Ale je i spousta dalších tuningových firem na likvidaci autovraku.
Omlouvám se za přehnaný rozsudek nad tvoji škodovkou ale pokud to co popisuješ chceš opravdu udělat tak hlavně stím prosím tě nevyjížděj na cestu nerad bych tě na ni potkal.
Rozbij si hubu radši někde na polnačce.
Mej se a nic ve zlym čau Čokin.
12:34:21
22.05.2008
22.05.2008
Syny
-> Martin/125/: Tak hlavne aby sis nekde esteticky nerozbil drzku :) Protoze jestli tohle chces jeste snizovat na seriovej naprave, tak si blazen... Navic predek nizko tak jak to chces a zedek origo je uz poukazka do pruseru sama o sobe :)
11:25:56
22.05.2008
22.05.2008
ondie
-> minno: já doufám,že i martinův dotaz je recese
11:04:31
22.05.2008
22.05.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Bedřich: No a co? dyt to je preci jedn ze to bude fungovat na hovno! Ale bude to hlavne vypadat!!! Co je na tom k nepochopeni? Dyt na tomhle je zalozenej celej hypernova tuning...hlavne at to vypada, funkce je vedlejsi, v mnoha pripadech zadna..
09:04:13
22.05.2008
22.05.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Martin/125/ 21.05.08 23:46:23: Podle jakých měřítek?Když už asi desátý člověk ti řekl, že to bude vypadat a fungovat blbě.
07:42:50
22.05.2008
22.05.2008
minno
-> ondie: verím že toto čo si napísal bolo napísané len z recesie
01:23:52
22.05.2008
22.05.2008
ondie
-> Martin/125/: hele neboj se nic..tu misku co drží ten gumovej doraz úplně uřízni,ať nemáš s dorazem už problémy....doraz na spodním rameni taky odřízni ať to tam nemlátí....
pružinu sejmi ještě aspoň o dva závity,podle fotky se to zdá ještě strašně vysoký...a tlumiče nech ihned přitvrdit
pružinu sejmi ještě aspoň o dva závity,podle fotky se to zdá ještě strašně vysoký...a tlumiče nech ihned přitvrdit
23:46:23
21.05.2008
21.05.2008
Martin/125/
-> Qwert..: především estetický dúvod
22:42:32
21.05.2008
21.05.2008
Qwert..
-> Martin/125/: nemůžu si pomoct ale zajímal by mě důvod této úpravy ? ( předpokládám, že se jedno o naprosto sériové auto viz tvoje ID... )
jinak bez vyztužení, nových per ( nejlépe vyrobených na zakázku ) k tomu odpovídajících tlumičů, stabilizátoru a jeho vyztužení se tomu jen usmívám, klidně si to udělej a sám poznáš během pár měsíců jak vypadá náprava omlácená od stabiku, utržený držení stabiku, vylágrovaný tlumiče, popř ohnutý ramena. Toť můj názor, prosím o zodpovězení mojí otázky viz nahoře. díky
jinak bez vyztužení, nových per ( nejlépe vyrobených na zakázku ) k tomu odpovídajících tlumičů, stabilizátoru a jeho vyztužení se tomu jen usmívám, klidně si to udělej a sám poznáš během pár měsíců jak vypadá náprava omlácená od stabiku, utržený držení stabiku, vylágrovaný tlumiče, popř ohnutý ramena. Toť můj názor, prosím o zodpovězení mojí otázky viz nahoře. díky