Tady je krásně vidět průběh koef tření DS 2500 a ostatních směsí. Pro silniční provoz homologovaný DS Performance mají cca 0,46 - což je o trošku víc než DS 2500
www.ferodoracing.com/prod
ucts/.../ds2500
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdove oblozenie:..
-> m8rinek: Mohu si s tebou chvilku limitně pokvikovat? Uiiiii? 

-> T: DS PF se pořád vyrábí - ale předpokládám že už nejsou v sortimentu "starých škodovek" Jdou sehnat pravděpodobně od fáčka dál. To blokování kol - se musí řešit individuálně. Vyřešit a nastavit jde vše - ale je prostě potřeba se na to zaměřit.
Ne vždy platí univerzální řešení po netu.
www.ferodoracing.com/prod ucts/.../racing-brake-pads

www.ferodoracing.com/prod ucts/.../racing-brake-pads
-> MVM: : to bylo něco jako 2000 nebo ještě něco jiného ?
je mi jasné, čím je blokování způsobeno, leč jsem už před tím něco najezdil a začalo mi to dělat po pár kolech v Mostě a po několikáté návštěvě, tak proto se divím....
jinak jezdím aktuálně ATE
je mi jasné, čím je blokování způsobeno, leč jsem už před tím něco najezdil a začalo mi to dělat po pár kolech v Mostě a po několikáté návštěvě, tak proto se divím....
jinak jezdím aktuálně ATE
-> T 14.06.15 21:58:40: Kdyby se dělaly DS Performance (bývaly červený) - tak to bývaly desky vděčný k nezaplacení, právě pro "sportovní jízdu" a byly homologovaný. DS2500 klidně dej - ale podotýkám že blokování kol je z 80% způsobený jezdcem,nastavením podvozku,rozložením a dávkováním brzdnýho tlaku.
Obecně: Naučit se správně (progresivně) brzdit chce taky cvik jako každá disciplína motorsportu. I když si to málokdo přizná - málokdo umí správně brzdit. A krizový brždění ..dneska navíc s ABS (nepočítám závodní modifikace ABS) je to u lidí tragedie.
Obecně: Naučit se správně (progresivně) brzdit chce taky cvik jako každá disciplína motorsportu. I když si to málokdo přizná - málokdo umí správně brzdit. A krizový brždění ..dneska navíc s ABS (nepočítám závodní modifikace ABS) je to u lidí tragedie.

-> m8rinek 14.06.15 22:01:01: Ano, ale jen když chci... Jak jsem psal, dá se v pohodě brzdit tak, že si guma na nerovnostech pokvikuje (čili přesně na limitu adheze). Ale chápu, že jsem mistr vytrhávání kontextu a zřejmě si se udělal při představě jak jsi mě to teď natřel



-> T 14.06.15 21:58:40: Rozhodně do nich jdi.
-> Tuner#2: To ty jsi se tu oháněl tím, že se seriovou destičkou v pohodě zablokuješ kola se semislickama :D:D:D.
-> MVM: : našel jsem DS za pro mě poměrně slušnou cenu a něčím bych si udělal radost, tak se ptám
je to na moje použití...okresky a občas okruh....a musím přiznat, že poslední Most jsem měl problém s blokováním kol při brždění...absolutně nedávkovatelné brzdy, což jsem nikdy před tím neměl, je možné, že to byly desky ? na okresce se mi to letos nestalo....ale kde jsem na to taky stoupnul jako na okruhu, že ? :-/

-> T: DS2500 na 4p Kotouče jsou fialový - to nepopírám ale nekopou.
( Ta dvaapůlka je určením převážně na zadní brzdy).Jezdili jsme tu směs hlavne na Cliu RS2000 vzadu na nechlazených malých kotoučích a vepředu velký a DS3000 Tyhle auta ale mají ventil na omezení tlaku - tím pádem to auto zadkem skoro nebrzdí...
( Ta dvaapůlka je určením převážně na zadní brzdy).Jezdili jsme tu směs hlavne na Cliu RS2000 vzadu na nechlazených malých kotoučích a vepředu velký a DS3000 Tyhle auta ale mají ventil na omezení tlaku - tím pádem to auto zadkem skoro nebrzdí...
-> T 14.06.15 21:45:07: Na 4P to jezdí Honza5 na LRu. 

-> vhml: , -> MVM: : 4p ?
-> MVM 14.06.15 21:39:55: Díky za potvrzení toho co zde už nějakou dobu píšu. Blokování je fáma co se tu objevila a m8 jí akorát dokolečka papouškuje... Přitom je to blbost. 

-> T 14.06.15 21:35:14: já taky 

Seriová směs má uplně odlišnej graf průběhu koef.tření a teploty. Vydží takový zatížení pouze omezenou dobu a to z důvodů bezpečnosti. Ano ATE jsou jedny z lepších. Textar dodává obložení origo na obyč Porsche - Carerra,Caymann a pod co má malý brzdy. GT3 má Pagid. Ani ten textar to nezvládá a rozdrobí se. Chlazený kotouč tomu pomůže a můžou na něm potom fungovat i seriovky. Blokování seriových destiček je nesmysl -souhlasím s vadnutím což odpovídá přehřátí a tzv. fadingu brzd.
používá někdo DS2500 na jednoduchý kotouč nebo to tu každý jezdí na chlaďáku ?
-> m8rinek 14.06.15 21:26:06: Asi by to chtělo se naučit číst a nebo nemít při čtení mého nicku vždy tak zatemněno: -> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.15 21:03:33: Píšu tam i o Textaru a Brembu, které si pochvaloval Bery.
-> vhml 14.06.15 21:26:21: Mít jednoduchý kotouč, tak bych byl asi taky nešťastný, vím jak se přehřívají 2P a 4P na to trpí ještě víc.
-> vhml 14.06.15 21:26:21: Mít jednoduchý kotouč, tak bych byl asi taky nešťastný, vím jak se přehřívají 2P a 4P na to trpí ještě víc.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.15 21:23:18: hele já jich taky vyzkoušel spoustu a sériový bych už nechtěl 

-> Tuner#2: A cos mi poradil? Desky co nejdou sehnat :D, tak dík puso :D.
-> m8rinek 14.06.15 21:16:35: Vidíš snad, že bych někomu bránil a nebo snad zakazoval se vyjádřit? Ono se tu nenajde moc lidí co vyzkoušel víc sériových desek a pokud jo, mají stejnou zkušenost jako já... Ale je mě jasné, že to tvé ego ani nepřipustí 

-> Tuner#2: Mrzí mě, že jsi z mého seriozního dotazu udělal frašku, zajímal mě názor ostatních. Ne pouze ,,toho jež má vždycky pravdu,,. Mnohokrát jsem Tě žádal o to, aby jsi se na reakce na mé posty vykašlal, nedokážeš to... Hold když ji svrbí, je to horší jak podebraná pata...
-> m8rinek 14.06.15 21:10:16: Pořád lepší jak vůl
neskutečný co tady předvádíš a když seš ten nejchytřejší, proč jsi teda rovnou nezrenovoval 2P když je to nej řešení a zasíráš tu web rádoby dotazem?

-> Tuner#2: Jsi bůh :-*
-> vhml: Nejlepší ATE už skopil Tuner, takže nejsou, prdíme na 4P, zrenovujem 2P a osadíme DS2500 a nazdar párek :)))
-> m8rinek 14.06.15 21:05:06: Já vím narozdíl od tebe, že to s chlaďákem funguje bezvadně a klidně se zeptej Téčka, Eidyho, MATTESSem jak před každou zatáčkou v Mostě blokuju a mám plošky na R888




-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.15 21:07:48: V tom případě jest tak jak píšeš

-> vhml 14.06.15 21:07:02: Bavíme se o sériových deskách...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.06.15 21:03:33: Ne, nebude se všechno na jednoduchém kotouči přehřívat. Viz. třeba Honzovo 130LR. Protože se přehřívá destička a ne kotouč... Ale to už tu bylo tolikrát...
-> Tuner#2: Víš co Sašo? :)))
-> m8rinek 14.06.15 20:57:59: K závěru se došlo, ale to bys musel umět číst... Nejlepší sériové desky jsou ATE (mají nevýhodu, že se už nedělají a moje zásoby se tenčí) a Textrar, které chválil i Bery v dřívějších dobách mají stejnou směs a zřejmě i výrobu s Brembem. O ničem jiném bych na sportovnější svezení ani neuvažoval. Na jednoduchém kotouči se ale bude přehřívat vše, to je pravda nicméně tlachání o tom, že se něco blokuje a nejde dávkovat bych hledal jak poblém mezi sedačkou a volantem... 

-> Tuner#2: Přispíval, ale k závěru se nedošlo, ovšem dorazil samozvaný expert a zazdil to tu uplně stejně... Díky
-> m8rinek 14.06.15 07:20:24: Vzhledem k tomu, žes tam taky přispíval to nechápu stejně jako tvrzení, že sériová deska blokuje, nejde dávkovat a že se přehřeje
Asi by to chtělo občas přijet do Mostu na okruh, nic takového se mě ani tam neděje.

-> MVM: Tak nějak to vidim taky...
-> Toušík: hele můj plán je dotlačit ho k tomu aby nechal 2písty a za ušetřené peníze za nesmyslnou renovaci narval do pořádnejch desek ;).
-> Toušík: hele můj plán je dotlačit ho k tomu aby nechal 2písty a za ušetřené peníze za nesmyslnou renovaci narval do pořádnejch desek ;).
-> m8rinek: Hele jsi jedo kamarád :) Tak mu domluv že chce DSka a je to jediná volba.. A nebo mu dej jedny seriovky z půdy stejně je nevyužiješ :) A co žigulácký DS jsou levnější ne?
-> m8rinek: Seriový desky agresivním bržděním několkkrát po sobě přehřeješ tak jak tak. Pokud nemá na F DS,potom nezbývá než změnit styl jízdy. Mě se to stalo dvakrát a od tý doby jezdím DS2500 a nezajímám se o to kolik stojí -protože když nedobrzdím a rozbiju auto, tak si potom ty destičky vystavím leda na poličku.

-> Tuner#2: prijde Ti to jako novy tema? Krom virtu ziju i realnej zivot a nepamatuju si kde se tu kdy co sustlo. Protoze udelat seriovy desky neni zas tak velkej problem, nejdriv to nenadavkujes, jen to blokuje a pak to nebrdi, takovej je zivot. Ale o tom tu psal kde kdo, kdo zkusil lepsi brzy..
-> m8rinek 13.06.15 22:01:10: Nějak nemám pocit, proč by se mělo napřed zablokovat apak přehřát... Pravda mám chlaďák, takže tam to přehřátí prakticky moc nehozí obzvlášť na sériových gumách.
Jinak nevím proč vytahovat nové téma, když se to tu řešilo nedávno: skoda-virt.cz/cz/.../7574 6-nejlepsi-seriovy-kotouce -desticky
Jinak nevím proč vytahovat nové téma, když se to tu řešilo nedávno: skoda-virt.cz/cz/.../7574 6-nejlepsi-seriovy-kotouce -desticky
-> m8rinek: me Fiedler kdysi doporucoval ATE a fungovalo to
-> LUKAS: zas uplně obyč desky brát nechci, jezdím DS, ty fungují uplně super, EBC na škodovku nejsou, takže bych rád něco z produkce lepších desek, ale obávám se, že bude vše fungovat dost podobně, tj. nejdřív blokace a pak přehřátí...
-> m8rinek: ja som objednaval zo stranky autodilyhh a platne na 4p vyšli okolo 10e a ..v sériovom aute -rapide brzdia fajn...od prvovyrobnih azbestov čo som tam mal som nepostrehol rozdiel
Kamarád řeší na užovku obložení 4P, protože je socka, tak DSka nepřipadají v úvahu. Nějaká fundovaná rada co z produkce vybrat? Azbesty tu už nemam. Takže nějaká fundovaná rada? Je to na obyč složenou oužu s rychlejší třináckou. Nechlazený kotouče, takže asi něco co nebude vyloženě trpět na přehřátí?
-> Westas: Pokud schovávat, tak leda tu hezkou nezmačkanou a čistou krabičku... jinak ty destičky jsou sice dobrý, ale jinak bezcenný, toho se všude válí mraky...
-> Westas: Tak to netuším, u 2p som menil kotúče asi 2-3x po cca 20 tis. km, vždy mi to začalo vibrovať :-( Dal som 4-piestové brzdiče a kotúče si motkajú už 80 tis. km a sú stále OK, možno len šťastie na dobré kusy (sú to Lucass/TRW).
-> Westas:
Originál nový nebo originál starý ještě pěkný.
Originál nový nebo originál starý ještě pěkný.

-> minno: Dík 
EDIT: A aké kotúče k tomuto? Čo som zatiaľ čítal tak všetky sú rovnako zlé a po čase sa zvlnia, nuž babo raď :/

EDIT: A aké kotúče k tomuto? Čo som zatiaľ čítal tak všetky sú rovnako zlé a po čase sa zvlnia, nuž babo raď :/
-> Westas: Tak pre 2-piesty sú to zo sériových najlepšie platničky, takže nie je čo riešiť. Šup s nimi na auto (a teraz nemyslím na strechu
).

Oplatí sa to ešte dávať na auto, alebo to radšej zachovať pre budúce generácie? 

-> matoo: 300kc v