Povrchová úprava strmeňov a bubnov

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 25.11.2007 do 22.12.2008, založil/a MOLSO
řadit dle data
20:22:30
22.12.2008
Čokin
-> MOLSO: no na třmeny zrovna ne spíš na nápravy
20:01:48
22.12.2008
MOLSO
-> Čokin: komax na stmenoch praska
19:59:04
22.12.2008
Čokin
Jak je na tom komaxit versus alkyton? Ted myslím komaxit v pravém slova smyslu tudíž nastříkat a šup do pece.
17:47:23
22.12.2008
MOLSO
-> Kočislav: newa aspon som si zaspominal 3
17:33:35
22.12.2008
Kočislav
-> MOLSO: No nechtěl jsem zbytečně zakládat nové téma, když v podstatě jen navazuju4 ...dík za zkušenosti, použiju alkyton.
16:30:45
22.12.2008
MOLSO
-> rockboy: o to sa postarali platničky ... 2x zabrzdenie na ulici a kotuče boli okamžite čisté4
16:19:33
22.12.2008
rockboy
-> MOLSO: a barvu z brzdný plochy jsi nějak strhnul (zbrousil...?) nebo nahodil a čekal až to obstaraj pístky?
16:07:08
22.12.2008
MOLSO
TYKRAAAAAAAAVOO3 3 3 moje stare tema ... 47 neverim ze som chcel davat stacat kotuce na 7.5 mm to nemoze byt pravda 3 a žltozinkovat kotuče ... no hamba 42



-> Kočislav: toto je moja naprava v alkytone, na brzdičoch asi 3 vrstvy a ma za sebou 300 - 400 km (moc som nenajazdil ale zato stály režim BRZDA -PLYN) po jazdách sa nedalo chytiť disku kolesa lebo bol horúci (brzdenia zo 110 - 40Km/h, skúšky bŕzd v kopcoch a podobne) Alkyton prežil nepopraskal neodlepil ani nič podobné.



Jedine čo sa stalo je to že alkyton opadol z nábojov predných kolies ale to kvoli zle odmastnenemu povrchu 8. TO na strmenoch je iba špina. A navyše som mal kotúče komplet celé natreté (všimni si hranu kotúča - je žltá) a nezliezla z neho farba kvoli teplote 4
zvětšit Povrchová úprava strmeňov a bubnov - obrázek od MOLSO vložen 22.12.2008 16:07:08
10:15:36
21.12.2008
MATTESS
-> Kočislav: chce to hned očistit, jinak se poruší
08:56:05
21.12.2008
Kočislav
Ještě se zeptám, jestli máte někdo nějakou zkušenost s tím, jak se ten alkyton chová při náhodném styku s brzdovkou, např. při odvzdušnování apod. Jestli se hned naruší a sloupne, nebo jestli mu to až tolik nevadí...
17:24:52
20.12.2008
Kočislav
Tak to asi na základě vašich doporučení svěřím tomu alkytonu. Nejde mi o vzhled, ale o ochranu proti korozi.
17:14:14
20.12.2008
MATTESS
-> Danster: po zimě taky poreferuju. Na jaře jsem natíral alkytonem
16:37:25
20.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik: Budeš se divit, ale spotřebák jezdí i v zimě.



-> Jakub M. 20.12.08 16:16:31: Budu se opakovat, ale když to vydrželo i teplotu brzd na okruhu, kdy byli kotouče do fialova, tak to musí vydržet běžný provoz bez problému. Jediné, kdy se mě udělali trochu bublinky je zadních bubnech, kde je přímý styk s obložením, tak tam se to trochu odfouklo. Tak jsem to asi po 2 letech obrousil a dal jen jednu tenčí vrstvu a drží to v pohodě.
16:19:20
20.12.2008
Jakub M.
-> U-Geen: no, je fakt, že už od pohledu ten výsledný povrch, který vytvoří alkyton vypadá lépe než popisovaná barva..
16:18:39
20.12.2008
Danster
16:17:54
20.12.2008
Danster
Na spotřebákovi to mam natřený Alkytonem od března a drží to až budu přezouvat po zimě na liťáky tak poreferuju 4
zvětšit Povrchová úprava strmeňov a bubnov - obrázek od Danster vložen 20.12.2008 16:17:54
16:17:48
20.12.2008
U-Geen
-> Jakub M.: uvidis jak vydrzi barva na brzdy, me opadala.
16:16:31
20.12.2008
Jakub M.
oml. se za OT.. ale jak je na tom alkyton s tím, kolik vydrží °C než začne hořet? já jsem vždy na zrestaurované 4p brzdiče viz příspěvek člena pistaa: .. tzn. pozink.. dával jen barvu na brzdy.. která je cca do 600°C a je přímo určená na zinkovaný povrch... docela bych měl strach, že ten alkyton to nevydrží, při otřejším brždění..
15:47:45
20.12.2008
Crestik
-> Tuner#2: a kolik solí, sněhu, a dešťů to projelo?

Jako dle mě, když někdo v březnu natře brzdy a v prosinci prohlásí, že po 25tis km je vše OKa, tak to by fakt vydržela pomalu i barva na vlasy
12:27:18
20.12.2008
U-Geen
-> Crestik: nezkousel jsem.
12:26:12
20.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik: Ale neříkej...



Já mám Alkyton na brzdičích už 4 roky a drží krásně i po velkém zahřátí na okruhu.
12:25:47
20.12.2008
havlik
-> Crestik: co 25tis km? nauč se číst
12:23:43
20.12.2008
Crestik
U-Geen 20.12.08 11:46:26 napsal: → Kočislav: mam to na toledu asi 3/4 roku a zatim drzi, najeto tak 25tkmlol, tak tohle by snad vydržel i primalex :-)
11:46:26
20.12.2008
U-Geen
-> Kočislav: mam to na toledu asi 3/4 roku a zatim drzi, najeto tak 25tkm
11:06:45
20.12.2008
Kočislav
Chci se zeptat k tomu použití alkytonu na brzdiče... drží tam skutečně dlouhodbě? Nevadí mu vysoké teploty? Nebo na povrchu brdziče už tak vysoké teploty nejsou? Nikde jsem totiž nenašel alkyton, který by byl pro použití na místa s vysokou teplotou.
01:03:04
27.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky 25.11.07 21:59:45: Zinkovaný, nebo jinak povrchově upravený kotouče jsou docela běžnou věcí a já s tím měl "problém" prvních 100km, ale teď je super, že kotouč rezne jen na brzdné ploše když auto stojí dlouho, jinak ne:



www.ebc-brakes.cz/index_s oubory/Produktuebersicht.h tm
11:07:23
26.11.2007
Kapřík
-> 12MOLS: alkyton forever...2
10:28:53
26.11.2007
Gemini
22:23:02
25.11.2007
MOLSO
a ešte som zabudol .... minimum pre 2p brzdy je hrúbka kotúča 7mm.
22:22:19
25.11.2007
MOLSO
nový kotúč má tuším 8,5mm a ak je poškodená trecia plocha, dá sa presústružením opracovať na hrúbku 7,5 mm. To je písané v múdrej knižke 1 1 so zinkovaním to bol len taký nápad 2 2 3 3 3 3
21:59:45
25.11.2007
Saky
-> 12MOLS: 7,7mm to uz musi bejt pod hranici zivotnosti ne? a jeste kdyz to srovnas, vzdyt nove stojej asi 500 tak co resis.. jinak zinkovat kotouc je vazne super vec.. nez se ten zinek sedre tak to nebrzdi a pak muzes vyhodit desky-) kdyby to bylo tak super tak by to delali vsichni vyrobci kotoucu a ja neznam ani jednoho ze by zinkoval kotouce mimo Kabrta a s tema jsou vyse uvedene problemy..
21:01:40
25.11.2007
MOLSO
-> TTomas: co som zase povedal??? 3 3 3 3 3 3
20:43:24
25.11.2007
TTomas
-> 12MOLS: neblbni:))
20:31:06
25.11.2007
MOLSO
-> pistaa: nooo vyzera to lakawo .... a kotuce sa daju presustruzit ked maju nerovnosti od platničiek (drážky v smere otáčania) Inak majú ešte viac ako 7,7 mm len by to chcelo stočiť aby neboli také všelijaké. Kotúče sa tiež žltozinkujú ???
20:29:43
25.11.2007
Shade Nouf
Já mám bubny i brzdiče v alkytonu a drží to v pohodě a dobře se to omejvá když je to zasraný :)
20:21:40
25.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: 157
20:15:14
25.11.2007
pistaa
ja len tajkto...

ak chces spravim GO ak chces
zvětšit Povrchová úprava strmeňov a bubnov - obrázek od pistaa vložen 25.11.2007 20:15:14
19:12:17
25.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: zlty pozink...mne sa to tak najviac paci1
19:07:42
25.11.2007
MOLSO
-> gabo00000: zinkovy spej ?????? alebo pozinkovanie ????
18:47:10
25.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: inac zinok forever1
18:45:10
25.11.2007
MOLSO
a ma niekto skusenosti s alkytonom ???? lebo farby laky take spešl farby nepoznaju a alkyton je všade
18:43:47
25.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> 12MOLS: na bubnoch by to malo drzat v pohode....mne drzala na strmenoch normalna syntetika ale ked chces nieco special tak v plechovke som este nevidel ale spreje na brzdice su bezne k mani...alebo take ziaruvzdorne vselijake...
18:36:55
25.11.2007
MOLSO
Chcem sa opýtať, či obyčajný alkyton vydrží napríklad na brzdovom strmeni a či nezhorí. Prípadne či existuje nejaká teploodolná farba. Ďakujem vopred za odpovede
Extreme Tyres