skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skládáme nápravu...
-> T 17.12.12 17:28:40: To mě dělá Fávo taky, hlavně když je rozdílná teplota hodně. Dle mě vysvětlení jednoduché a to kondenzace, chytne to malinko lišku a proto prvních pár zabrždění to brzdí jako blázen (blokuje zadek i na mokru na křižovatce) ale stačí jedno/dvě větší zabrždění z větší rychlosti a je to OK po celou dobu jízdy.
-> T: nám se na Fku kolo jednou úplně zablokovalo v zimě. Ale už netuším čím to bylo.
opel astra F 1,6 16v s bubnama vzadu....auto je po noci studený a zadek brzdí jak ďas,až do zaseknutí ( zkoušel jsem na sněhu, ťuknul jsem na pedál a šel jsem bokem jako po rukávu ) zajedu pár km a vše je v pohodě....napadá někoho, co by to mohlo být ?
-> vhml: :




-> T: stejně jako v motoru dle nálady :-D Občas po roce, občas po dvou. S těma pár kilometrama na slalomu je to beztak jedno. Dokud tam je něco mastnýho, tak to pojede...
-> Tuner#2: : nene v pohodě, já už jsem si olej vybral tady po pročtení pár témat,ale tady se to nějak rozjelo, tak proč se nezeptat na rady zkušených 

-> Bery: 300 ostrých km... To je s tím naším domácím ježděním tak po sezóně. A to se docela dá... ;-)
-> Tuner#2: je to po cca 300 ostrých km,ale co já najezdim.Letošní fiasko s 0km mluví za vše.Uvidíme za rok.
ono neco šupinek se v tom nazbírá,protože ty kvalty tam člověk cpe pod tlakem.kdybych měl civilnější přístup k ježdění,tak bych nějaký častý vylejvání/nalejvání pustil z hlavy.Magnet to v klidu pochytá
ono neco šupinek se v tom nazbírá,protože ty kvalty tam člověk cpe pod tlakem.kdybych měl civilnější přístup k ježdění,tak bych nějaký častý vylejvání/nalejvání pustil z hlavy.Magnet to v klidu pochytá
-> T: Na druhou stranu má pravdu i Bery, ale ono závodní ostré nasazení na RZ je přece jen o něčem jiném než "naše" využití auta.
-> T 15.12.12 16:46:20: Hele zas tak moc to neprožívej, moje špajzka už jezdí od roku 2005, bude mít 30tkm + a olej pořád původní PP90tka čistě na léto. Dneska bych už taky dával nějakou s větším rozsahem, aby to řadilo i v zimě, která na podzim v Mostě či Běšinách už bývá. Ale to je stejně "problém" prvních 10km a pak už to funguje normálně.
-> vhml: : to nezní tak špatně
-> vhml: : a Tvůj interval výměny ?

-> vhml: : a Tvůj interval výměny ?
-> T: jak sixta,tak v kalmaru mi doporučovali po cca 200-300km vyměnit-ne vše-nechám olej pár týdnů odležet aby se usadil ten kovový prach,cca 1,5litru použiju a doleju novým.
-> vhml: řadí to normálně,bez problémů...když to jelito,co řídí nezmatkuje,tak no problem))
-> vhml: řadí to normálně,bez problémů...když to jelito,co řídí nezmatkuje,tak no problem))
-> T: jop
-> Bery: : OK, tak TAF-X je pryč ze hry....
-> vhml: : ty jezdíš Mogul syntrans 75w90 ?


-> vhml: : ty jezdíš Mogul syntrans 75w90 ?
-> Bery: to ti s TAF-X řadí? Četl jsem nejaky pojednání že škodovácká převodovka snese jen čistý GL-4 a všechno navíc je špatně. Proto tam leju ten Mogul, protože něco jinýho v čistý GL-4 je problém
-> T: Taf-X - olej na věky? měním po 200-300km:-))
-> vhml: : a nebo ještě jsem koukal na tohle : maziva.heureka.cz/castrol
-taf-x-75w-90/specifikace
-> vhml: : www.oleje.cz/p/mogul-synt
rans-75w-90-1-l--2112 tohle ?
změnu taky nečekam,ale když už se tadyta převodovka tváří dobře a je vyčištěná a olej na věky, tak jsem jí chtěl dopřát něco lepšího...takže v podstatě jakákoliv syntetika 75w90 ?
změnu taky nečekam,ale když už se tadyta převodovka tváří dobře a je vyčištěná a olej na věky, tak jsem jí chtěl dopřát něco lepšího...takže v podstatě jakákoliv syntetika 75w90 ?

-> T: 75W90 od mogulu jezdim. Nejakou zmenu jsem nepoznal. Addinol taky dela 75W90 v čistý GL4
-> Karel.: kratšie trubičky nevadia, jazdí tak 95% ľudí okrem Matthessa z TW

-> Syny: díky moc
-> Eidy: : a jéje, moje chyba
no dočetl jsem se něco o převodových olejích a vyšel mi 75W 90 a volba mi padla na mogul, tak jsem se ptal jestli někdo jezdí tohle

no dočetl jsem se něco o převodových olejích a vyšel mi 75W 90 a volba mi padla na mogul, tak jsem se ptal jestli někdo jezdí tohle

-> T: Ptáš se na disky nebo žárovky nebo rozvody?
-> Syny: U vlečky pokud si dobře pamatuju ty trubičky nejsou uvnitř příložek jako u kyvky.
-> Karel.: Pokud nevybehne z ty prilozky, tak bych ji tam v klidu dal...
Jinak: skoda-virt.cz/cz/.../1527 08-t-2-vs-vetev?gotopost=3 ... (projed si to pred i po tom mem prispevku a nazor si udelej sam) ;)
Jinak: skoda-virt.cz/cz/.../1527 08-t-2-vs-vetev?gotopost=3 ... (projed si to pred i po tom mem prispevku a nazor si udelej sam) ;)
-> Karel.: Právě že půlka lidí má jeden názor a půlka opačnej. Můj názor je, že je to jedno a klidně bych to tam dal.
-> stepan: provokace? Nevím kolikrát se to řešilo, nemám čas tu pročítat téma (ač vyhledávání používám), takže by mě stačila odpověď je to tu na té a té straně, nebo ANO či NE, složitý pro tebe?

-> Karel.: To je provokace? To už se tu řešilo mockrát a pokaždý to končí hádkou.
chtěl bych se zeptat jak moc vadí, když ty rozpěrný trubky mezi šikmým a podélným ramenem jsou kratší? Měl jsem kyvkový a fikl jsem je o něco víc, takže tam lehce lítají, je tam fuk cca necelj 1cm, díky
tohle jsem si po přečtení pár témat tady našel...má někdo zkušenost? www.autokelly.cz/
-> afro100: : já to nemohl najít
a to jsem ostatní našel....díky moc 


-> afro100: : nee, velikej O kroužek...asi bych ho nějak změřil,ale chtěl bych katalogový rozměr, tak jako u ostatních Ok kroužků....
-> afro100: odpoviem si sam, neni :D
-> T: není tam tak nahodou papierove tesnenie pod tymi deklami ?
nemá někdo rozměr O kroužků na vlečkovou převodovku ( kolem 13cm průměr ) na ty postranní víka kde jsou gufera pro poloosy ?rád bych katalogový rozměr, ale v katalogu to nemohu najít...
možná to bylo 800-nevim...dávali jsme ještě 2 lamely do diferáku a nevim jestli jsem je platil...každopádně jsem v převodovce za tolik,že ty víka už byla jen kapka v moři.Horší to s nima rozhodně nebude.
jenže podle toho jak to vypadá s rally to vyzkoušim na jaře někde na polní cestě za barákem a ne na závodech.
jenže podle toho jak to vypadá s rally to vyzkoušim na jaře někde na polní cestě za barákem a ne na závodech.
-> Bery: za 2000 se na to můžu směle vysrat :-)
Budu nad tím dumat zas až bude převodovka venku, teď se do toho srát nebudu :-)
Budu nad tím dumat zas až bude převodovka venku, teď se do toho srát nebudu :-)
-> vhml: kolem 1000-1100/kus myslim...už si přesně nevzpomínám,ale když se propočítávám tím,co jsem bral vychází to na těch 1100...jestli jsem si nepopletl celkovou částku ovšem:-)
-> Bery: co za ty víka chtel?
-> T: měl jsem na molčanovce díry 10,12,14...na tlumičích 10 a na ramenou 12...nekde to sedlo,někde jsem dovrtával
-> stepan: : no to by mělo tak být no....moje podélný nemají ani 14 a vypadají ty díry jako by je někdo nevrtal,ale okusoval....



-> stepan: jo
-> T: Tak sem přeměřil moje, a ty maj všechny díry přesně 14mm, ty jsou tušim od Kuby Řemena, viď -> m8rinek: ?
-> m8rinek: : náprava je od radkap a to by měl být molčan a držáky od Qwaka, což by měl taky být molčan jestli se nepletu...
-> T: vyrobce?
-> stepan: : na podélných ramenech malý díry a na vnitřní držáky jsou každej trošku jinej
to se dá všechno, jen to trošku přijde člověku líto za ty peníze...

to se dá všechno, jen to trošku přijde člověku líto za ty peníze...
-> T: Co se nepovedlo, máš blbý držáky?
-> stepan: : no jen blbá otázka pro jistotu....nějak se to někomu teda v tom případě při výrobě nepovedlo 

-> T: Jasně, když je tam stejnej silentblok, tak i stejnej šroub.