skládáme nápravu...

prohledat
6497 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 23.09.2007 do 16.09.2024, založil/a T
řadit dle data
14:55:23
04.03.2018
havlik
-> Jozka 04.03.18 12:42:30: já sem tedka z užovké nápravy, určite ne z žádného závodního auta vyndal 2x3mm tzn 6mm z každé strany
13:08:12
04.03.2018
Jozka
-> Eidy: Z hlavy nevím přesně - už je to dost dlouho, co jsem se s tím babral naposled (nastuduju si to snad zas letos v létě). A jo, když na autě neklapne, dá se jedině začít znova od začátku.
12:49:49
04.03.2018
Eidy
-> Jozka: Tak že by to bylo +- 18 minut? Každopádně to není moc a bez správných podložek s tím už nic neuděláš.
12:42:30
04.03.2018
Jozka
-> Eidy: Podložkou 1mm se nažene necelých 18, excentr dá 45 - nebo ne?

-> berni: Dává se nazpět, co tam bylo, u starších nápravnic se místní zvyklost 2 + 3 mm nedá tupě aplikovat, původně byly svařovací přípravky přesnější. Na přesný vychytání (účelem je mít k dispozici celej rozsah excentru a ne být hned na začátku někde na kraji regulačního pole) je nutnej přípravek (úhloměr), kterej už skoro nikdo nemá - anebo si to trochu nastudovat a zaimprovizovat.
10:52:08
04.03.2018
Eidy
-> berni: Vzhledem k nepřesnosti výroby se tím nahrubo nastavuje odklon svisláku v rámci stupňů. Excentrem naženeš jen 18 minut, což je nic. Takže si s tím pohraj. Zpravidla to bývá 2 a 3 mm.
10:45:25
04.03.2018
berni
diky diky, 8.8 tam mam, tak je necham... a jeste otazka na podkovovite podlozky u hornich kozliku... kniha rika pouze ze se vlozi, nerika ale v jakem poctu...urcuje se napr. nejaka vzdalenost od nekud nekam a podlozkami se vymezi?
08:13:55
04.03.2018
Polyš
-> Tuner#2: Když jsem rozebíral na podzim přední nápravu M ,byly dole na kozlikách taky 8.8 .
00:00:34
04.03.2018
Jozka
-> berni: 8G čili 8.8 - M8 se snad ani ve vyšší pevnosti na kilech / MB nevyskytujou ?
23:28:03
03.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> berni 03.03.18 23:06:11: Nahoře 8.8, na spodních kozlíkách má eMko 10.9. Jak to má 100vka netuším.
23:06:11
03.03.2018
berni
poprosim o radu, ohledne pevnostni tridy sroubu uchyceni hornich ramen k napravnici na s100. Na zacatku teto diskusni vetve se to resilo, to vim, ale konkretne tyto srouby jsem nezaznamenal, ze by byla uvedena jejich trida. Klasika 8.8 ci vic?diky
20:13:40
28.02.2018
isti
-> Kilián: Ano,asi ano.
20:09:30
28.02.2018
Kilián
-> Bukaj: a vlečkový rozpěrací trubičky jsou kratší než kyvkový?

pokud se použije kyvková příložka, tak by délka zůstala stejná ne?
07:08:01
26.02.2018
Bukaj
-> stepan 25.02.18 16:09:05: Ty "spojený gumy" v platíčku po 8 ks jsou právě ty silnější TF press...

-> Antony - zrušená registrace 25.02.18 17:03:49: 40
20:12:55
25.02.2018
Vojťas
-> Antony: jo tak to sem nevedel, ale na fci se ptat nechci 1
17:03:49
25.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: jsou dvě délky, jedna pro kyvku, druhá pro vlečku, pak byly ještě ztraceny, pro L/A kde se místo gumy dáválo lino.

A pro oživení fora se zkus zeptat, na fci těch trubiček 3
16:37:44
25.02.2018
Vojťas
Tak ze jsou ruzny dylky tech trubicek pro vlecku a kyvku? Nebo je to jinak zapusteny? Vleckovy sem v ruce nemel. Jinak novy mam, ale vadi mi jak se zmackne ta guma a doseda stejne kov na kov, ruzne se to prohejba a pak povoluje atd. Tohle by bylo cisty reseni
16:09:05
25.02.2018
stepan
-> Bukaj: Nový trubičky pro kyvku, nový ramena, nový příložky a nový gumy. Gumy takový ty spojený, co se od sebe trhaly. Ale teď už mi to je celkem jedno, kyvka dávno leží na skříni. 1
13:08:59
25.02.2018
ondie
-> Bukaj: Jsou zaznamenaný i vlečkový auta s kyvadlovou příložkou origo z výroby. Z BAZu 3 tam se s tim nemydlili

upraveno 1x, naposled 25.02.2018 13:10:26
12:54:59
25.02.2018
Bukaj
-> stepan 25.02.18 11:33:44: Že by špatná délka rozpěracích trubiček?3

Tam se nemá co prolomit. Tedy pokud jsi nedal nějaké extra tlusté gumové vložky...

...napadá mne, že druhoškové gumy (TF press) byly silnější, než originály, tak to by mohlo být ono...7
11:58:48
25.02.2018
isti
-> peter13789: Aj ja som jazdil vlečku s kyvkovými príložkami bez problémov vela rokov a aj teraz by som s tým jazdil keby to auto malo značky,ale tým nechcem nikoho nahovoriť na túto variantu.Vtedy som nevedel zohnať vlečkové príložky a pôvodné boli vyhnilé.Ku kyvadlovej sú podla mňa vlečkové úplne zbytočné.
11:33:44
25.02.2018
stepan
-> Bukaj: Já jsem teda při předepsanym momentu na kyvce obě prolomil.
11:23:36
25.02.2018
Bukaj
-> stepan 25.02.18 10:57:40: No, nevím, je to poměrně bytelná věc a zkřivit jí bude docela problém - pokud není shnilá na prach 4
11:10:21
25.02.2018
peter13789
-> MOLSO: ja som taku vlecku tusim jazdil a uplne bez problemov 4
11:05:13
25.02.2018
MOLSO
-> stepan: tak sa na nu musis pozerat pekne rovno 1
10:57:40
25.02.2018
stepan
-> Bukaj: Kyvková se zkřiví už když se na ní křivě podíváš. 1
10:31:41
25.02.2018
Bukaj
-> Vojťas: Jde hlavně o to, že rozpěrné trubičky jdou u kyvkové skrz, zatímco vlečková je z masivního kusu oceli...

...nepředpokládám, že by se na vlečce kyvková příložka deformovala, ale testovat to nehodlám3

A ani jedna z variant mi nepřipadá jako nedostatkový díl - vlečkové se díky své masivnosti moc nekazí a kyvkové se poměrně snadno dají sehnat nové...4
10:27:26
25.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> MOLSO: Tak kyvku s vlečkovýma příložkama si dokážu představit, ale vlečku s kyvkovyma, do toho bych snad ani nesedl 1
10:02:45
25.02.2018
MOLSO
-> Antony: po úprave dĺžky rozperiek to myslím nie je problém, už som videl aj vlečky s kyvkovými príložkami
09:23:52
25.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> MOLSO: spíš jde o to, jestli jde dát vlečková na kyvku.
09:10:31
25.02.2018
MOLSO
-> Vojťas: vlečka ma príložku liatinovú, kyvka plechový zvarenec.
09:06:25
25.02.2018
Vojťas
Pro jistotu se zeptam, prilozka na podelny rameno, ktera se stahuje proti nohavici/uhlovymu ramenu je zamenna? vlecka vs kyvka
18:12:47
17.02.2018
Bery
jj. ty kozliky. předpokládám absenci gumy na napravach, tak právě počítám s vyšším namahanim.

tak to asi nebudu hrotit. uvidim taky jaký to bude mít vliv na cenu a kdyztak to urcite bude drzet tak i tak.
16:08:30
17.02.2018
Eidy
-> Bery: Já zinkoval jen 2 sady čepů a dobrý. A to ty současný jsou stočený kvůli unibalům na 17mm. A pár děr už jsem taky vymetl.
15:25:06
17.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 17.02.18 14:50:00: Myslíš ty kozliky? Nikdy jsem neslyšel o problému.
14:51:02
17.02.2018
havlik
-> Bery: Neprasklo už asi na 5 nápravě opiskovano nazinkovano a v pohode
14:50:00
17.02.2018
Bery
řešil někdo po zinkovani vodikovou křehkost dílů, co drží ramena na napravnici ? šrouby teď neřeším, to dam nový, ale jestli to někdy někomu neprasklo po utazeni. nechci to podcenit ani přehánět, taxe ptám....
12:16:34
03.02.2018
MOLSO
-> peter13789: uz asi kupili aj ohybacku 40
11:42:38
03.02.2018
Bery
vyztuhy na sikmy tu mám navíc. tak 4 pary- kdyby někdo chtěl...ohnute
upraveno 1x, naposled 03.02.2018 11:43:03
10:08:51
03.02.2018
peter13789
-> Antony: ale oni ponukaju pokisl viem neohnute, aspon par rokov dozadu to tak bolo
23:03:02
02.02.2018
Kocvin
-> Antony: Nijak, ještě jsem od nich snad nic nebral.. 1 Nějaké špatné ohlasy? Jinak díky..
22:57:05
02.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> Kocvin: nevím jak jsi na tom s jejich oblibou, ale tu je mají taky.

shop.tym-motorsport.cz/cz /.../vyztuhy-a-vzpery.html
22:44:35
02.02.2018
Kocvin
-> Antony: Nabízí ale polotovary.. Musím zjistit u svého klempíře, jestli je schopen výztuhy na šikmé ramena ohnout..

Radši bych hotové.. 4 Ale pokud nezbyde nic jiného, tak vezmu ty Štěpánovy..
22:41:23
02.02.2018
Antony - zrušená registrace
-> Kocvin: myslím že je tu nabízí i štěpán.
22:33:15
02.02.2018
Kocvin
Chlapi kde momentálně sehnat výztuhy na šikmé a podélné ramena na vlečku? Kdysi jsem bral ještě od sakyho ale ten už je nejspíš nedělá.. Nebo ano?
16:30:43
31.12.2017
eben
-> MOLSO: keby sa mam zaradit do kategorie,tak som tak na jeden a pol tehly 5 5 ano odkedy sa objavili na trhu rezne kotuce,tak odvtedy mam sportovy podvozok 3 3
16:19:18
31.12.2017
MOLSO
-> eben: to budes asi rovnaka vahova kategoria ako ja 3 3 ale dnes uz na motorovom člne jazdia len originalisti a dochodcovia 47
16:16:36
31.12.2017
eben
-> MOLSO: no vyskusam to niekedy povolit,ale fakt mi pride ze je prilis dotiahnuty,ake som to kupil take som nahodil v domneni ze bude dobre,ale uz aj Dodo mi vravel ze to neni ono ze by to chcelo nastavit,kazdopadne vam obom dakujem za pomoc snad to nejako dopadne 6 Molso-ked som mal original pruziny tak som ani tie tehly nepotreboval 3
16:00:06
31.12.2017
MOLSO
-> MVM: Aha prepac cital som len tvoj posledny post na ktory som aj reagoval. Je pravda ze ten stredovy srob moze byt dotiahly na fest a preto to ide tazko.







-> eben: Ak by ti povolenie tej skrutky nepomohlo, je treba malinko zvacsit volu pridanim podlozky pod tu prirubu. Riesil som tu uz viacero aut ktorym islo riadenie tuho alebo naopak lahko a mali volu v riadeni .... vymedzenie vole sa da spravit hocikde aj na parkovisku alebo pred domom, auto sa zdvihne vpredu, ( mne stacia 2 tehly pod predne kolesa 40 ) a odmontuje sa cela ta priruba, a prida / uberie sa jedna z tych podloziek cim sa zmeni nastavenie vole. Potom sa to namontuje nazad do auta a jazdnou skuskou sa overi ci to nebolo moc. Vacsinou mali auta velku volu a po vybrati najtensej podlozky to bolo vzdy akurat. Niekedy su tam 2 hrube a treba vymenit jednu za tensiu, niekedy je aj vybratie 0,1mm podlozky moc a potom treba laborovat a skusat. Raz pomohlo z tej priruby zoskrabat pozostatky hermetiku a zrazu bolo vsetko OK.
15:50:21
31.12.2017
MVM
-> MOLSO: Dik za upozornění a upřesnění,, Však ano, utáhnout na doraz a povolit - to píšu v prvním odkazu. Ano máš pravdu, protože je tam ještě tlačná pružina která trvale tlačí na kámen a ten potom přitlačuje hřeben do záběru pastorku - tak těmi podložkami lze změnit to předpětí . Ovšem nepředpokládám že bude dělat ozborku. Spíš jen jestli někdo s tim šroubem třeba netočil a není dotažený fest,nebo to řízení mohlo při skladování spadnout na ten šroub.. to už jsou teorie...
Extreme Tyres