Otázka na lidi se zkušeností s unibaly. Rozmýšlím nad tímhle industrial.cz/detailsklk.
aspx?sklk_id=GO... a nad tímhle www.korbel-loziska.cz/sor
timent/.../p531.html
První je dražší kvalitní značka, to druhý čína. Nicméně první nemá krytování, zatímco druhá varianta ano. Co se týká statického i dynamického zatížení, druhá varianta je na tom podstatně líp. Ale je to čína. Nějaký postřeh k tomu?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skládáme nápravu...
23:44:06
29.08.2018
29.08.2018
Eidy
19:36:02
24.08.2018
24.08.2018
isti
-> minno: Ale ja som myslel na použité rozobrané riadenie
09:14:26
24.08.2018
24.08.2018
Bukaj
-> minno 24.08.18 07:52:51: Tak, že je ke gumě tvarovaná i převodka (nemá vybrání)
08:53:41
24.08.2018
24.08.2018
minno
-> isti: Ak ich máš toľko, že nevieš, čo s nimi, tak pribaľ. Zaplatím samozrejme.
07:52:51
24.08.2018
24.08.2018
minno
-> Bukaj: A ako je to potom riešené (fixované voči vrteniu) u favo/feldy?
00:53:26
24.08.2018
24.08.2018
Bukaj
-> minno: No, v té fávogumě se škodovácká převodka víc vrtí a může se pootáčet...
19:23:25
23.08.2018
23.08.2018
isti
-> minno: Kvôli tomu to mám fotiť?Či jednu ti zabalím k plechu?
18:33:50
23.08.2018
23.08.2018
minno
-> isti 23.08.18 16:35:00: Tiež by ma zaujímalo, či to má na niečo zlý vplyv.-> isti 23.08.18 16:38:20: Áno, to je logické, len by som to chcel vidieť :-)
16:38:20
23.08.2018
23.08.2018
isti
-> minno: Skriňa riadenia v tomto mieste vyzerá tak ako správná guma z vnútornej stany,jedna hrana je skosená
16:35:00
23.08.2018
23.08.2018
isti
-> Bukaj 23.08.18 10:55:17: Počujem poprvé,idem skontrolovať zásoby Čomu vadí ak je tam favo guma?
12:48:19
23.08.2018
23.08.2018
minno
-> Bukaj: To mám ako fakt 10 rokov nesprávnu gumu?
Podľa katalógu je číslo dielu 114590800, pod týmto číslom google nachádza gumu ako mám ja, ešte aj katalóg dielov zobrazuje túto fotku:
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../114-590800.jp g
Pemit má ale v ponuke tvrdú gumu "správneho tvaru":
skoda-virt.cz/cz/.../9247 -podvozek-tvrde-silentblok y
Môže to mať až tak zásadný vplyv?
Celkom sila takéto zistenie...
Nenašla by sa fotka skrine hrebeňa, ako to vyzerá v tomto mieste?
Podľa katalógu je číslo dielu 114590800, pod týmto číslom google nachádza gumu ako mám ja, ešte aj katalóg dielov zobrazuje túto fotku:
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../114-590800.jp g
Pemit má ale v ponuke tvrdú gumu "správneho tvaru":
skoda-virt.cz/cz/.../9247 -podvozek-tvrde-silentblok y
Môže to mať až tak zásadný vplyv?
Celkom sila takéto zistenie...
Nenašla by sa fotka skrine hrebeňa, ako to vyzerá v tomto mieste?
10:55:17
23.08.2018
23.08.2018
Bukaj
-> minno 23.08.18 10:33:15: Jo, čím víc to stáhneš, tím víc to ta pružina drží, ale ta pružina je dost dlouhá a drží to fest i když tam ještě nejde nandat šroub...
Gumy máš ty z Favorita/Feldy (velká guma byla jiná). Zkus dát originální velkou gumu a uvidíš
www.autodily-akumulatory. cz/-vyprodej/169-guma-uloz eni-rizeni-trw-jbu169.html
Gumy máš ty z Favorita/Feldy (velká guma byla jiná). Zkus dát originální velkou gumu a uvidíš
www.autodily-akumulatory. cz/-vyprodej/169-guma-uloz eni-rizeni-trw-jbu169.html
10:33:15
23.08.2018
23.08.2018
minno
-> Bukaj: Áno, ja vždy len extra anomálie
No u mňa práveže volant má axiálnu vôľu a až takú veľkú silu na to vyvinúť netreba. Po pustení sa to pružne vráti nazad.
Na pozici hřídele v tisícihranu vůči ose sloupku nezáleží.No práveže čím viac sa to dotiahne/zmontuje bližšie k sebe, tak o to viac sa tá pružina stlačí a tým pádom pružina drží ložiska v kope väčšou silou, či nie?
Gumy v držiakoch prevodky by mali byť OK - sú tam tieto skoda120.inetbox.sk/!img/ .../27.jpg
Púzdrom hrebeňa to nebude, hrkotalo to rovnako aj keď bolo nové a pri poslednej kontrole bolo to púzdro stále OK.
Či ten hrkot robí naozaj volantovka s istotou povedať neviem, ale proste zvuk hrkotania ide spod volantu, nie od nápravy.
No u mňa práveže volant má axiálnu vôľu a až takú veľkú silu na to vyvinúť netreba. Po pustení sa to pružne vráti nazad.
Na pozici hřídele v tisícihranu vůči ose sloupku nezáleží.No práveže čím viac sa to dotiahne/zmontuje bližšie k sebe, tak o to viac sa tá pružina stlačí a tým pádom pružina drží ložiska v kope väčšou silou, či nie?
Gumy v držiakoch prevodky by mali byť OK - sú tam tieto skoda120.inetbox.sk/!img/ .../27.jpg
Púzdrom hrebeňa to nebude, hrkotalo to rovnako aj keď bolo nové a pri poslednej kontrole bolo to púzdro stále OK.
Či ten hrkot robí naozaj volantovka s istotou povedať neviem, ale proste zvuk hrkotania ide spod volantu, nie od nápravy.
10:14:10
23.08.2018
23.08.2018
Bukaj
-> minno: Ty musíš mít vždy něco extra...
Celý sloupek řízení s volantovou tyčí je poměrně bezporuchová věc - pokud auto nebylo vytopené, ložiska ve sloupku ani klouby volantovky jsem neviděl poškozené a ani u největších vraků, které jsem znal to tam nikde nehrkotalo (zato z převodky řízení a celé nápravy bylo zvuků...).
Na pozici hřídele v tisícihranu vůči ose sloupku nezáleží, jen šroub tam musí jít volně, aby nedřel závitem o tisícihran...
Jinak volant v autě nemá žádnou axiální vůli, ta pružina ho drží celkem fest a jen při velmi silném cuknutí směrem k sobě překonáš odpor pružiny. Napadlo mne, jestli třeba nemáš pružinu prasklou, nebo nějak vyosenou převodku řízení v držákách, že by se klouby hodně křížily. Máš originální gumy v držácích převodky, nebo tu velkou máš Favorití (kde chybí oproti originálu kus gumy)? To by mohla být převodka pootočená...
A jsi si jist, že to opravdu jde od volantovky? Nepřenáší se jen do volantovky "klasická" vůle plastového pouzdra na pravé straně převodky?
Celý sloupek řízení s volantovou tyčí je poměrně bezporuchová věc - pokud auto nebylo vytopené, ložiska ve sloupku ani klouby volantovky jsem neviděl poškozené a ani u největších vraků, které jsem znal to tam nikde nehrkotalo (zato z převodky řízení a celé nápravy bylo zvuků...).
Na pozici hřídele v tisícihranu vůči ose sloupku nezáleží, jen šroub tam musí jít volně, aby nedřel závitem o tisícihran...
Jinak volant v autě nemá žádnou axiální vůli, ta pružina ho drží celkem fest a jen při velmi silném cuknutí směrem k sobě překonáš odpor pružiny. Napadlo mne, jestli třeba nemáš pružinu prasklou, nebo nějak vyosenou převodku řízení v držákách, že by se klouby hodně křížily. Máš originální gumy v držácích převodky, nebo tu velkou máš Favorití (kde chybí oproti originálu kus gumy)? To by mohla být převodka pootočená...
A jsi si jist, že to opravdu jde od volantovky? Nepřenáší se jen do volantovky "klasická" vůle plastového pouzdra na pravé straně převodky?
09:57:19
23.08.2018
23.08.2018
minno
Tak včera som šiel pár km po "tankodrome" a stále to hrkoce -> minno 15.08.18 09:28:12: .
Hrkotanie (zvuk) ide od volantovky. Keď za jazdy po takomto tankodrome pritiahnem volant rukami k sebe, tak to hrkotanie je také tlmené (čiže je to lepšie), ale stále tam to hrkotanie je.
V akej polohe má byť zmontovaný spoj volantová hriadeľ a kardánová tyč? Myslím ten spoj v tisíchrane. Viď. foto.
Mne sa to minule podarilo dotiahnuť nanajvýš tak, že drážka pre skrutku v tisíchrane na konci hriadele je ako na fotke, čiže nie je úplne v strede. Žlté čiary vyznačujú ako ide skrutka (na foto bez skrutky). Modré čiary vyznačujú drážku.
Má to byť úplne v strede? Drážka voči skrutke?
Čo tak vypodložiť tú pružinu pre silnejší prítlak a menej hrkotu? :)
Ložiská vo volantovke nezvyknú byť po mnoha rokoch a km KO a potom to hrkoce? Ešte som nekontroloval.
Hrkotanie (zvuk) ide od volantovky. Keď za jazdy po takomto tankodrome pritiahnem volant rukami k sebe, tak to hrkotanie je také tlmené (čiže je to lepšie), ale stále tam to hrkotanie je.
V akej polohe má byť zmontovaný spoj volantová hriadeľ a kardánová tyč? Myslím ten spoj v tisíchrane. Viď. foto.
Mne sa to minule podarilo dotiahnuť nanajvýš tak, že drážka pre skrutku v tisíchrane na konci hriadele je ako na fotke, čiže nie je úplne v strede. Žlté čiary vyznačujú ako ide skrutka (na foto bez skrutky). Modré čiary vyznačujú drážku.
Má to byť úplne v strede? Drážka voči skrutke?
Čo tak vypodložiť tú pružinu pre silnejší prítlak a menej hrkotu? :)
Ložiská vo volantovke nezvyknú byť po mnoha rokoch a km KO a potom to hrkoce? Ešte som nekontroloval.
20:58:00
15.08.2018
15.08.2018
isti
-> minno: Nemám tvoju adresu ,ale kolega ti ponukol že vypálí hociaké množstvo a môžeš to klepať
16:56:18
15.08.2018
15.08.2018
MOLSO
10:49:45
15.08.2018
15.08.2018
minno
-> isti: Stále mi od teba neprišiel plech pod 5q kulisu, nevieš v čom je problém?
10:38:47
15.08.2018
15.08.2018
isti
-> minno: Človeče čo popisuješ v poslednej vete to je nastavitelný volant,s tým sa netráp
09:28:12
15.08.2018
15.08.2018
minno
-> srdcar 120L: To je úplne niečo iné.
-> Eidy 14.08.18 15:18:26: Pohral som sa s tým včera. Musel som úplne vykrútiť spodné 4 skrutky upevňujúce volantovú hriadeľ k stĺpiku riadenia, aby som to dokázal zasunúť viac do kardánového kĺbu. Ale tak nejako sa podarilo. Bol som to prebehnúť doslova po tankodrome, kde by aj V3S mala čo robiť a ja som tam skoro nechal nápravy, ale zdá sa, že došlo k zlepšeniu. Už nebuchoce pravidelne, už si to len občas raz klepne pri fakt veľkom skoku. Takže asi OK.
Budem sledovať pri ďalších jazdách.
Ale pri potiahnutí volantu k sebe je tam stále cítiť maličkú vôľu. Pohne sa to celé aj s pastorkom hrebeňa. Ale fakt len málo. Ale to je asi v poriadku.
-> Eidy 14.08.18 15:18:26: Pohral som sa s tým včera. Musel som úplne vykrútiť spodné 4 skrutky upevňujúce volantovú hriadeľ k stĺpiku riadenia, aby som to dokázal zasunúť viac do kardánového kĺbu. Ale tak nejako sa podarilo. Bol som to prebehnúť doslova po tankodrome, kde by aj V3S mala čo robiť a ja som tam skoro nechal nápravy, ale zdá sa, že došlo k zlepšeniu. Už nebuchoce pravidelne, už si to len občas raz klepne pri fakt veľkom skoku. Takže asi OK.
Budem sledovať pri ďalších jazdách.
Ale pri potiahnutí volantu k sebe je tam stále cítiť maličkú vôľu. Pohne sa to celé aj s pastorkom hrebeňa. Ale fakt len málo. Ale to je asi v poriadku.
18:37:20
14.08.2018
14.08.2018
srdcar 120L
-> minno: Nechci tě strašit, ale mě se stalo něco podobného a nakonec z toho vylezlo, že se mi rozsypal horní silentblok svisláku, byl tam nový pouze 1 rok a za tu dobu jsem s ním najel asi 3.000 km. Za jízdy po nerovnostech to klepalo a měl jsem pocit, že to je v hřebenu, ale bylo to v levém svisláku. Koukni se na to. Když vůz stál na silnici a kýval jsem kolem, nic se nedělo. Až když jsem přizvedl rameno a svislák se odlehčil, tak se to projevilo. V zatáčce na asfaltu si guma občas jemně zakňourala. Ze silentbloku zbyla pouze venkovní a vnitřní trubička. Po výměně je ticho. Radši si toto taky zkontroluj.
15:35:21
14.08.2018
14.08.2018
minno
-> suri: čudné vozy no :)
-> Eidy: Skúsim sa s tou volantovkou ešte raz pohrať. Ale už som s tým dávnejšie manipuloval a nič moc som s tým nevymyslel. Skúsim znovu :)
-> Eidy: Skúsim sa s tou volantovkou ešte raz pohrať. Ale už som s tým dávnejšie manipuloval a nič moc som s tým nevymyslel. Skúsim znovu :)
15:18:26
14.08.2018
14.08.2018
Eidy
-> minno: To bude volantovka. Ložiska hřídele nedrží nijak pohromadě a když je hřídel volnější, tak to v ložiskách klepe. Dělalo mi to taky a řešil jsem to tak, že jsem spodní díl (kardan) nasazoval na hřídel s povoleným spodním držákem trubky hřídele. Konec hřídele je tak blíž k řízení a kardan jde nasadit o kousek dál. Zatáhnul jsem šroub kloubu a pak zvednul konec trubky a přitáhnul ke kastli. Zkus to taky.
15:13:17
14.08.2018
14.08.2018
suri
-> minno: mne to robí felicia odjakživa ak nohou opriem o volantovú tyč tak je ticho , tak neviem ... už je tam aj servo tyč , trochu to stíchlo ale objaví sa to zase
14:26:38
14.08.2018
14.08.2018
minno
Kde mám chybu? Mám taký dlhodobý problém (anomáliu). Vopred sa ospravedlňujem za dlhý text.
Pri jazde po kamenistej poľnej ceste, resp. ak je na ceste veľký hrb/veľká nerovnosť, tak mi buchoce riadenie (zvuk drrr drrr). Búchanie kov o kov. Cítiť to na volante, zvuk ide od hrebeňa alebo od stĺpika riadenia. Na normálnej ceste, aj keď rozbitej, to nerobí, to musí byť fakt že poľňačka, na ktorej sa dá ísť max 10-20 km/h.
Tak ma napadlo, že by som to mohol skúsiť vyriešiť :-) Problém sa vyskytol po prvej demontáži prednej nápravy pred 10 rokmi. Vtedy som namontoval úplne inú repasnutú nápravu a iné repasnuté riadenie. Kompletný hriadel volantu vnútri auta, proste všetko od pastorku po volant je pôvodné.
Za 150 tis. km je to stále na rovnakej úrovni, ani sa to nezlepšilo, ani nezhoršilo.
Riadenie ako také je pevné, bez vôlí. V tom čase pri repase som dal nové ložiská pastorku, nové púzdro hrebeňa, nové misky(panvičky) tyčí riadenia a nové závitové redukcie. Riadenie bolo predtým s neznámym počtom km.
Guľové čapy sú OK.
Pred cca 70 tis. km som mal nápravu znova von a kontroloval som riadenie (vrátane púzdra hrebeňa). Všetko viditeľné, citeľné, bolo v poriadku.
Vymedzovaciu skrutku aj prítlak hrebeňa mám nastavený tak nejako (amatérsky) OK. Skrutka zakrútená na doraz a následne povolená tuším o 3/4 otáčky a zaistené matkou, tak ako sa to má robiť.
Skúšal som pred časom aj odobrať vymedzovaciu plechovú podložku pod tým spodným vekom, rovnako aj vypodložiť prítlačnú pružinu podložkou, ako je písané aj v tomto článku ( skoda-virt.cz/cz/.../7563 -odstraneni-vibraci-volant u-resp-jejich-minimalizace ), no to potom nešlo točiť volantom, tak som to vrátil nazad.
Hral som sa pred časom aj s hriadeľom volantu, aby to bolo skompletované a dotiahnuté tak nejako bez vôlí, no ani to stav nezmenilo.
Čo stojí za zmienku je to, že volant sa mi dá použitím väčšej sily zo sedadla vodiča mierne pritiahnúť k sebe (pár mm), po uvoľnení sa nazad vráti, hýbe sa to asi celé s pastorkom? (nie som si istý, sám to nepreverím).
Nestretol sa s tým niekto? Pripadá mi to, akoby bola chyba aj niekde v hriadeli volantu, ale kde.
Alebo potom nejaký blbý kus riadenia s miliónom km.
Pri jazde po kamenistej poľnej ceste, resp. ak je na ceste veľký hrb/veľká nerovnosť, tak mi buchoce riadenie (zvuk drrr drrr). Búchanie kov o kov. Cítiť to na volante, zvuk ide od hrebeňa alebo od stĺpika riadenia. Na normálnej ceste, aj keď rozbitej, to nerobí, to musí byť fakt že poľňačka, na ktorej sa dá ísť max 10-20 km/h.
Tak ma napadlo, že by som to mohol skúsiť vyriešiť :-) Problém sa vyskytol po prvej demontáži prednej nápravy pred 10 rokmi. Vtedy som namontoval úplne inú repasnutú nápravu a iné repasnuté riadenie. Kompletný hriadel volantu vnútri auta, proste všetko od pastorku po volant je pôvodné.
Za 150 tis. km je to stále na rovnakej úrovni, ani sa to nezlepšilo, ani nezhoršilo.
Riadenie ako také je pevné, bez vôlí. V tom čase pri repase som dal nové ložiská pastorku, nové púzdro hrebeňa, nové misky(panvičky) tyčí riadenia a nové závitové redukcie. Riadenie bolo predtým s neznámym počtom km.
Guľové čapy sú OK.
Pred cca 70 tis. km som mal nápravu znova von a kontroloval som riadenie (vrátane púzdra hrebeňa). Všetko viditeľné, citeľné, bolo v poriadku.
Vymedzovaciu skrutku aj prítlak hrebeňa mám nastavený tak nejako (amatérsky) OK. Skrutka zakrútená na doraz a následne povolená tuším o 3/4 otáčky a zaistené matkou, tak ako sa to má robiť.
Skúšal som pred časom aj odobrať vymedzovaciu plechovú podložku pod tým spodným vekom, rovnako aj vypodložiť prítlačnú pružinu podložkou, ako je písané aj v tomto článku ( skoda-virt.cz/cz/.../7563 -odstraneni-vibraci-volant u-resp-jejich-minimalizace ), no to potom nešlo točiť volantom, tak som to vrátil nazad.
Hral som sa pred časom aj s hriadeľom volantu, aby to bolo skompletované a dotiahnuté tak nejako bez vôlí, no ani to stav nezmenilo.
Čo stojí za zmienku je to, že volant sa mi dá použitím väčšej sily zo sedadla vodiča mierne pritiahnúť k sebe (pár mm), po uvoľnení sa nazad vráti, hýbe sa to asi celé s pastorkom? (nie som si istý, sám to nepreverím).
Nestretol sa s tým niekto? Pripadá mi to, akoby bola chyba aj niekde v hriadeli volantu, ale kde.
Alebo potom nejaký blbý kus riadenia s miliónom km.
08:10:19
07.08.2018
07.08.2018
Shatter
Chlapi, krytka ložiska vpredu na shade, nepasuje z iného auta niečo rozmerovo rozumne? Neviete?
09:33:15
03.08.2018
03.08.2018
SO545
-> Jozka 02.08.18 21:43:32: je to tak...sice skrutkovania trochu viac ale trapenie skoro ziadne...
21:43:32
02.08.2018
02.08.2018
Jozka
-> Shader 02.08.18 20:16:32: Jsem kdysi dávno zjistil, že je mnohem jednodušší odpojit rameno na opačným konci v takovýmhle případě. Sice je to spousta matic (a jeden šroub, pokud se pamatuju dobře), ale pružina se vkládá dosti pohodlně a její stlačení je taky snadný - až tak, že na vyndaný nápravě stačí rameno (čep) přišlápnout nohou..
21:10:17
02.08.2018
02.08.2018
Shader
-> bajou: Jo, no asi mi nic jiného nezbude
21:08:34
02.08.2018
02.08.2018
Shader
-> isti: Origo, jako zbytek auta -> Kocvin: Nééé, zvyšuju na zimu
20:58:30
02.08.2018
02.08.2018
bajou
-> Shader: To není až tak potřeba Já to dělal pomocí dvou heverů. Jeden uprostřed pod nápravou, druhým jsem zvedal to rameno...
20:57:09
02.08.2018
02.08.2018
Kocvin
-> isti: Asi potřebuje najet na STK na válce..
20:51:23
02.08.2018
02.08.2018
isti
-> Shader: Nemáš to skrátené???To nemyslíš vážne
20:50:06
02.08.2018
02.08.2018
Shader
-> Kocvin: -> isti: Ok, tak snad to tam dostanu bez újmy na zdraví. Záložní plán je flexa a seříznutím upravit ten nesmysl
20:42:22
02.08.2018
02.08.2018
isti
-> Shader: Robil som to ako píše Bajou,tolko by som k tomu dodal že môžeš povoliť matky u silentbloku spodného ramena aby rameno bol ochotnejší(vlastne by sa silentbloky mali dotiahnú až vtedy ak je náprava zaťažená).Po zdvihnutí auta je potrebné majzlíkom trošku potlačiť horné rameno nadol a je to zložené.Vlastne ešte hodinové trápenie s štabilizátorom a je to zložené
20:40:36
02.08.2018
02.08.2018
Kocvin
-> Shader 02.08.18 20:23:52: Zmáčkne..
20:23:52
02.08.2018
02.08.2018
Shader
-> bajou: Hm, takže abych to auto zvedal úplně někde pod strop ... zmáčkne se ta kilometr dlouhá pružina pod tíhou auta? Nebo mám dát nějakou pšenici do kufru?
20:19:35
02.08.2018
02.08.2018
bajou
-> Shader: Jde to úplně normálně. Odtlačit rameno, dát pružinu do nápravnice, pak doladit spodek pružiny na rameno a rameno si zvednout (a tím stlačit pružinu) heverem... Jen jsem to teda neměl nabarvičkovaný, takže jsem se nemusel bát. Ale podložit hever nějakou gumou by problém být neměl...
20:16:32
02.08.2018
02.08.2018
Shader
Jak? Jak mám dostat kilometr dlouhé originální pružiny mezi rameno a nápravnici? Vždy jsem montoval krátké pružiny, originální nikdy. Jak to tam ti soudruzi montovali? Bez stahováku pružiny to asi neudělám že? Nechci si omlátit celou nápravu. Jaké máte zkušenosti, nějaký fígl? Auto je na kozlících.
16:21:23
04.07.2018
04.07.2018
Borderer
-> Kilián: Je to M14, vnější průměr 32mm, tloušťka 3mm. Měřena náhrada od m8rinka.
15:41:06
04.07.2018
04.07.2018
minno
-> Kilián: dá sa použiť aj obyčajná z obchodu, myslím rozmer M14 veľkoplošná, ale je o niečo užšia ako originál. Alebo nechať vypáliť laserom. Origo by mala mať cca 3 mm myslím.
Alebo ich tam nasekaj viac a máš zároveň upravený záklon zvislého čapu a bude ti auto lepšie držať v zákrutách: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7571_2011-09 -10_14-18-36_16.jpg (foto vhml).
Alebo ich tam nasekaj viac a máš zároveň upravený záklon zvislého čapu a bude ti auto lepšie držať v zákrutách: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7571_2011-09 -10_14-18-36_16.jpg (foto vhml).
15:21:16
04.07.2018
04.07.2018
Kilián
Diky všem.
A vyrábí se to ještě jako nd nebo to nahrazujete nějakou podobnou z klasickýho spojovacího materiálu?
A vyrábí se to ještě jako nd nebo to nahrazujete nějakou podobnou z klasickýho spojovacího materiálu?
13:43:16
04.07.2018
04.07.2018
minno
-> Borderer 04.07.18 13:37:43: a to som do toho katalógu čumel teraz pekne dlho, je to tam pekne nafigu vyznačené.
13:41:51
04.07.2018
04.07.2018
minno
-> Kilián: V katalógu to asi fakt nie je. Jedná sa o silnú podložku za spodnou hlavicou zvislého čapu (na spodnom ramene medzi hlavicou zvisláku a ramenom - zadná strana).
13:37:43
04.07.2018
04.07.2018
Borderer
-> Kilián: skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../03_04.jpg Číslo 32, šťastný umístění to zrovna není, co se týče čísla.
13:34:54
04.07.2018
04.07.2018
Eidy
-> Kilián: V katalogu tu podložku nevidím. Ale být tam má.
13:17:10
04.07.2018
04.07.2018
Kilián
-> Eidy: -> Borderer: kluci, kterou podložku máte na mysli? budu ted o víkendu skládat nápravu a z katalogu nd mi není jasný o jaký podložce je řeč? nikde jí tam nevidim
13:19:18
13.06.2018
13.06.2018
Borderer
-> Eidy: No do háje, tak na pravém kole ta podložka nejspíš není. Nenahmatal sem ji, je tam díra jak do zadele a přitom si sem 100% jistej, že sem ji tam dával (a při úklidu garáže na zemi nic). Ještě dneska nebo zítra to rozdělám a prohlídnu pořádně...
12:57:34
13.06.2018
13.06.2018
sep
-> Antony: :A00 je náhodou docela kvalitní vazelína a určením rozhodně na svisláky lepší než LA2,alternativy sehnat jdou třeba od shell nebo total ale balení od 5kg nahoru.
12:53:15
13.06.2018
13.06.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy:
-> minno:
No mám kousek od Baraku podnikovku Parama, takže myslím, že LA2 by mělo stačit
Díky
eshop.paramo.cz/zbozi.asp x?kod=V59120...
-> minno:
No mám kousek od Baraku podnikovku Parama, takže myslím, že LA2 by mělo stačit
Díky
eshop.paramo.cz/zbozi.asp x?kod=V59120...