zavařenej diferak

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 07.08.2007 do 17.08.2007, založil/a memfis (kian)
řadit dle data
00:22:13
17.08.2007
Syny
-> COL 10.08.07 10:31:02: Tak to je na me naky slozity - vim priblizen jak to funguje ale tohle uz je moc dloubani 1
10:31:02
10.08.2007
COL
-> Syny: to samozrejme ne, zalezi, jak je kolo zatizeno (jakym momentem). Pr. kolo tocici se ve zduchu ma nejake otacky, ale moment neprenasi zadny, kolo ktere se stejne rychle protaci treba na suchem asfaltu prenasi moment vyrazne vetsi...
10:15:54
10.08.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> DuriQ: na beznu jazdu urcite! s tym suhlasim..ale vyskusal by som to pretekarskom awte8
10:04:09
10.08.2007
DuriQ
mno ja som takyto samosvor mal : ) ne ze by som sa hral zo zvarackou :) ale dako som v zime upiekol prevodovku ked som sa vykopaval zo zaveju : ) a zrazu som mal samosvor... co mozem povedat na margo jazdnych vlastnosti... tak je to uplne ale uplne zle... mal som jedine stastie ze na ceste bolo kopec snehu takze som mohol doslova dodriftovat domov... problem bol v tom ze ked som isiel do zakruty tak diferak rozklada prenos sily... pokial je na pevno na skodovke tak ta sila sa prenasa do karoserie ale mocne huste... takze pri funkcnom diferaku by to malo byt tak ze ked napr odbacam do leva... LZ kolo obieha mensu drahu, PZ vecsiu drahu a preto sa toci o kusok rychlejsie... ked mu to neni topriate tak sa tato sila prenasa do karoserie brutalnymi vybraciami ktore sa daju odstranit tym ze sa obe napravy budu tocit rovnako cize na drift(smekem) super a celkom dobre sa s tym driftilo na SNIEZIKU ale na suchom asfalte to bolo utrpenie... na beznu jazdu uplna kokosovina :)
09:21:59
10.08.2007
105
no a jaka cast diferencialu se zavaruje?1
01:50:22
10.08.2007
Syny
-> COL: Mno kdyz tam jdou stejny otacky, tak tam musi jit i stejnej tocivej moment ne?
21:25:19
09.08.2007
Jarin-22
Já to mam odskoušené a 120 se zavařenym diferákem funguje jen na nezpevněném povrchu, respektive na sněhu, kde je to výhoda. Ale na asfaltě to pořád chce jet rovně. Kdežto u favorita se dá tak jezdit i na závodních slickách, jen je to dost o ruce.
09:56:47
09.08.2007
COL
-> Syny: nejde tam "stejna sila" ale stejne otacky.... viz. muj prispevek nize.
02:26:07
09.08.2007
gabo000000 - zrušená registrace
neska som to robil na zigule..u zigula je to pecka vec ale ako to je v skodovke? ...podla man tazky zadok :/ zo seriovim motorom by to bola len strata casu ...pravdepodobne :/

23:41:07
08.08.2007
Max
-> memfis: budeš to mít jak na motokáře...akorát že ta je konstruovaná tak,že v zatáčce se vždy vnitřní kolo,které opisuje menší kružnici nadlehčí.

23:35:46
08.08.2007
Syny
Mno pokud je tu rec o funkci ktera je u terenaku pod nazvem zamek diferencialu, tak to se vyuziva pouze v pipade za auto nekde zapadne nebo proste uvizne a to zpusobem ez se mu jedno kolo protaci pac je odlehcene a to druha se tudiz netoci. Tak se zamkne difik a na obe kola jde stejna silatudiz i na to ktery se puvodne netocilo - tim padem auto vyjede... Asi tak... Ale jezdit s tim jako normalne to je pekna kravina...
20:54:33
08.08.2007
COL
-> Mr.Din: No spis do terenu....
20:06:36
08.08.2007
Fifa
Tak ten má zavařenou klec diferenciálu, abych to upřesnil... Ale přece jen si to může někdo splést.
20:03:38
08.08.2007
Fifa
Někdo tím může myslet i zavařený čepy satelitů diferenciálu. Tuneman to tak má, ale myslím že to tak nenazývá4
18:53:14
08.08.2007
Syny
-> Mr.Din: spis na sprint v zime... Nevim jak by se tvaril zavarenej diferak na zatacku na namrzlej ulici... Respektive jak by ses tvaril ty pri projizdeni...
18:49:23
08.08.2007
Mr.Din
-> COL: takže se dá říct že je to převodovka vyloženě na zimu.. ??
08:22:54
08.08.2007
COL
-> Martin: Je to opacne, stejny moment se na kola prenasi, kdyz diferencial funguje tak, jak ma. Coz je prave duvod, proc je problem se rozjet s jednim kolem na lede. zjednoduseny Pr.: kolo na lede zacne treba pri momentu 1Nm prokluzovat a druhe kolo se prense take jen 1Nm. Temer veskery vykon, ktery se aktualne dodava se spotrebuje na protacejicim se kole, resp. stycne plose. A ten 1Nm (1Nm pochopitelne nikdy nestaci - to cislo je jen pro nazornost)bud staci na prekonani pasivnich odporu a auto se zacne pomalu rozjizdet (momentem 2x1Nm a vykonem danym soucinem 2Nm a uhlove rychlosti otaceni neprokluzujiciho kola), nebo nestaci a auto stoji.

Poku se ten diferencial zavari, prenasi se na obe kola, na misto stejneho momentu, stejne otacky. Tudiz dojde k tomu, ze treba i pri prujezdu zatackou na neutral budou kloubove hridele prenaset obrovske momenty, pomoci nichz se budou vyrovnavat otacky tech kol. Taky to bude tim padem mizerne sedet v zatackach, ale rozjezd na kluzku bude lepsi.

07:17:04
08.08.2007
Vojtik
taky potom takové auto bude mít slušnou spotřebu poloos, budou se měnit častějc než olej3 1 Pokud to ovšem neni na nějaký hobbyrallyecross, na hlíně, blátě, sněhu, trávě... by to mohlo bejt docela dobrý, je ovšem otázkou, jestli by to za jízdy v zatáčce na takto kluzkém povrchu naopak nezvyšovalo tendenci přetáčivosti - myslím u škodovky. Jinak ny vyjetí v takovymhle kluzkym terému to může bejt dobrý, asi by to chtělo vyzkoušet, to jsou jen teorie, nicméně na asfaltu to asi žádnej zázrak nebude
00:34:52
08.08.2007
borrico
-> memfis: Přesně tak to funguje, ale trvale.
22:19:10
07.08.2007
memfis (kian)
ale kdyz projedeš zatačkou,tak se to neroztrhne??jestli to dobre chapu tak to funguje jako uzaverka u traktoru???nebo to je zas neco jinyho??
21:57:03
07.08.2007
Saky
no jeste si zapomnel na nejvetsi vyhodu-) a to cena-) nebot nejakej lamelovej samosvor stoji kolem 25000 a tohle si kazdej smudla doma smrkne svarekou sam-) a kde vydelas 25 za hodku prace? -) jeste k tomu privaris hrusku ze 4,44kovy prevodovky a mas super prevodovku na zavody a muzes konkurovat treba Sixtovi kterej za to "same" chce kolem 50ti-)))
21:52:42
07.08.2007
Martin
Znamená to, že při průjezdu sebemenší zatáčkou budou pneumatiky řvát a hořet a nejspíš se tomu ani nebude chtít moc zatáčet.

Výhoda ? Snad jen že se odstraní nevýhoda diferenciálu, který přenáší moment na odlehčené kolo, tedy že se moment bude přenášet na obě kola souměrně.
20:53:56
07.08.2007
memfis (kian)
co to znamena???jak se to dela???vyhody nevyhody???dik
Extreme Tyres