skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po výměně převodovky jde špatně řadit zpátečk
10:12:13
17.09.2008
17.09.2008

Zaki
Vymen pritlacak, to je hodina roboty
23:25:00
16.09.2008
16.09.2008

Micko
Tak jsem tam koukal a zdá se mi vše v pořádku. Ovšem seštelovat to nejde...když nechám předepsanou 3-5mm vůli, tak nezařadím. Když to vyšroubováním tyčky otlačím taktak, že se začíná točit ložisko, tak zařadím, zpátečka se o pár zoubků otře, ale nic děsnýho, ovšem sere mě to....
14:53:09
12.09.2008
12.09.2008

Micko
no abych pravdu řek tak se to spíš zlepšuje
ale snažím se moc nejezdit a jen co seženu někoho kdo mi píchne s výměnou převodovky "HRADEČÁCI" ;) tak to zkouknu až to bude dole...

11:56:09
12.09.2008
12.09.2008

Zaki
skontroluj ten pritlacak a hned budes mudrejsi. Pocas jazdenia sa to nezhorsuje? Neradi sa ti stale tazsie?
12:53:05
11.09.2008
11.09.2008

Micko
ahaa..no tak nevím..měnil prej i setrvák, ale nevím co tam teda vlastně je a jestli to vůbec takhle jde..ach jo...poruč a udělej sám :(
12:37:53
11.09.2008
11.09.2008

Zaki
pokial mas tu tycku na spojke na max. a pri radeni rychlosti ti drhne a ide cez zuby (spiatocka ako prva, ostatne sa pridaju neskor, keby si s tym dalej jazdil) tak budes mat zrejme zniceny pritlacak (prasknuty, ohnuta packa, pripadne viacero paciek).
Daj dole kryt spojkoveho valceka na prevodovke, zober baterku a posviet si na pritlacak. Popros niekoho aby ti pomaly otacal motorom a kontroluj.
A mimochodom, z fava mozes mat iba pritlacak, lebo lamela nepasuje a ta tycka na fave neni
Daj dole kryt spojkoveho valceka na prevodovke, zober baterku a posviet si na pritlacak. Popros niekoho aby ti pomaly otacal motorom a kontroluj.
A mimochodom, z fava mozes mat iba pritlacak, lebo lamela nepasuje a ta tycka na fave neni
02:03:51
10.09.2008
10.09.2008

Micko
Prosííím 

11:20:38
05.09.2008
05.09.2008

Micko
A hned druhý problém...Po výměně motoru mi tam známej dal fávo spojku, údajně i s tyčkou a tou odtlačovací packou...ale jak už se tu psalo: záběr u podlahy a zpátečka přes zuby...problém je s tím štelováním...protože abych tam tu zpátečku vůbec dal, tak jse mtu tyčku musel vyšroubovat tak, že jsem tu packu už v klidové poloze odtlačil = nulová vůle >> a čekám kdy to odsere ložisko...až se bude měnit ta převodovka tak bych to rád vyřešil - nemáte někdo nejakej tip? :) díky
11:18:06
05.09.2008
05.09.2008

Micko
Už jsem psal Eraserovi na ICQ..ale mám podobný problém - potřebuju v HK vyměnit převodovku a nemám kde...tak kdyby někdo něco věděl ;) D9ky
18:07:13
04.09.2008
04.09.2008

maca
Pavel P.. 04.09.08 17:27:34 napsal: -> maca: mrkni na spoj táhla s řadičkou, jestli ti nevypdal ta guma mezi tim a neni to volný a nebo jestli táhlo neni nalomený v tomhle místě, případně to bude ta kost mezi táhlem a převodovkou. jestli máš nový provedení od roku 86 vejš
mam 88,zitra na to mrknu......diky za rady -> Pavel P..: -> pyroman:
mam 88,zitra na to mrknu......diky za rady -> Pavel P..: -> pyroman:
17:39:39
04.09.2008
04.09.2008

Pavel P..
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): 

17:38:19
04.09.2008
04.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: To jsi mi zklamal teda
Ja myslel ze mas vsechno 


17:32:40
04.09.2008
04.09.2008

Pavel P..
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): ani jednu..... nepotřebuju je
17:30:46
04.09.2008
04.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Kolik mas doma tech gumovych kosti sysle? 

17:27:34
04.09.2008
04.09.2008

Pavel P..
-> maca: mrkni na spoj táhla s řadičkou, jestli ti nevypdal ta guma mezi tim a neni to volný a nebo jestli táhlo neni nalomený v tomhle místě, případně to bude ta kost mezi táhlem a převodovkou. jestli máš nový provedení od roku 86 vejš
17:09:18
04.09.2008
04.09.2008

pyroman
-> maca: tohle mi na SUVerénu dělalo taky.... vyměnil se ten mezikus co je na táhle u převodovky - to gumový Háčko - a zadní rychlosti zase běhali 

17:06:02
04.09.2008
04.09.2008

maca
no tak to tady oživim,jde mě na rapidu špatně řadit 2 a 4řka.....občas blbne 1čka....je možné,že je to kulisou řazení?nezdá se mě převodovka,že by byla v háji

08:33:27
01.04.2007
01.04.2007

Max
-> Syny: cenu to asi nemá....ale já jak jsem klidnej člověk,tak bych tam asi zajel.
21:22:31
31.03.2007
31.03.2007

Gryzly
-> Syny: Sice mám balkon, ale nekouřím a kafe nepiju. A taky si dělám na autě všechno doma sám.
21:16:58
31.03.2007
31.03.2007

Syny
-> Gryzly: ze skusenosti te rikam ze to nemas cenu... Debilovi nikdy nedokazes ze je debil... Je to ztrata casu a nervu... To si radsi sedni na balkon dej si kafe a cigo a bud v pohode - to te vyjde lip 

21:14:27
31.03.2007
31.03.2007

Gryzly
-> Eraser: Já bych tam zajel je zprcat
16:50:53
30.03.2007
30.03.2007

Eraser
Syny: No jo, to už vím teď taky. Potřeboval jsem vyměnit převodovku, žádnej servis to nechtěl dělat (a to jsem se pochopitelně neptal v autorizovaným, ale v takovejch těch jak opravujou starý auta) a 1 člověk na skoda.panda.cz mně doporučil tohle, že on tam jezdí. Taky se mně to moc nelíbilo, ale nakonec jsem si řekl, že si to snad nemůžou dovolit kurvit a že jim snad mistr kouká pod ruce a kontroluje to po nich. No, spletl jsem se.
16:40:31
30.03.2007
30.03.2007

Nwkt
-> Syny: Jo to mi otec řikal, když je měl v práci na praxi, že to jsou paka co neumí ani povolit kolo 

16:37:56
30.03.2007
30.03.2007

Syny
-> Eraser: Mno jako uz jen napad dat uto k ucnm do servisu je teda jako hustej a koleduje sio pruser... Nehlede na to ze jednoho kamose tam mam a podle toho co rika bych tam vzivote nadal ani trikolku... A von je na to jeste pisnej...
15:46:01
30.03.2007
30.03.2007

Eraser
Byl to školní autoservis SOŠ a SOU, Vocelova 1338, Hradec Králové. "Servis" sídlí ve Vážní 456, Hradec králové. Pozor na ně !
14:24:40
30.03.2007
30.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Labros: mno prave

14:20:30
30.03.2007
30.03.2007

Labros
-> Eraser: tak to je síla, z těch budou automechanici radši v životě nevidět
13:45:46
30.03.2007
30.03.2007

hans
-> Eraser: tak to je docela mazec... :// napis kdyztak kde ti to delali aby tam nikdo neskoncil podobne
13:40:00
30.03.2007
30.03.2007

Eraser
Tak "causa" převodovka už je snad vyřešená. Ta zpátečka přes zuby byla asi jednak spojkou (tu jsem nastavil sám aby zabírala vejš) a tím, že ti dementi neutáhli ten šroub na táhle. To mně taky stačilo vypadnout. Naštěstí tam zůstala zařazená trojka, tak šlo dojet. Sehnal jsem na doporučení chlapa, kterej spravuje auta doma v garáži asi jako přivýdělek k důchodu a přidělal to. Ta převodovka začala zase chcát a příčina byla ta, že ti zasranci nedali na vypouštěcí šroub těsnění a dotáhli ho rukou. A taky tam nalili jen litr oleje, hovada. Docela drahá zkušenost a hlavně ty komplikace a nervy s tím. Říkal ten chlap, že u něj byl někdo, kdo měl auto taky u těch učňů a oni mu zapojili benzínovou hadici do šměšovače LPG. Hrozný
11:19:33
28.03.2007
28.03.2007

Labros
-> Eraser: Jestli spojka začne zabírat až úplně u podlahy, tak ti jenom (jak říkali přede mnou) úplně nevypíná, takže se jeden z hřídelů převodovky pořád točí, a proto jde špatně řadit. Takže jen zkrátíš délku vypínací páky a mělo by to být ok. Šteluje se to jednoduše, není to oproti Favoritu nic složitýho. Favorit má spojku úplně stejnou, jen se nevypíná válečkem a tyčkou, ale lankem v bovdenu a systém štelování spojky je tam jinej. Jinak v Praze nedělají vůbec žádný problémy spravit stodvacítku, většinou se i spravuje líp, než novější auta.
23:21:28
27.03.2007
27.03.2007

Eraser
Tom.t: A věděl bys o někom v HK a blízkým okolí? Zejtra si zkusím trochu pohrát s nastavením spojky. Pokud to nepomůže, tak nevím.
23:02:58
27.03.2007
27.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Eraser: favorit neni taky zadna vyhra a ze by z nich v servisech meli radost se taky neda rict ...
kdyz na to nemas podminky tak nez to dat nakym kryplum tak se tady domluv s nekym z virtu kdo je pobliz a kdo tu moznost s tim neco udelat ma, je tady hodne sikovnejch lidi
kdyz na to nemas podminky tak nez to dat nakym kryplum tak se tady domluv s nekym z virtu kdo je pobliz a kdo tu moznost s tim neco udelat ma, je tady hodne sikovnejch lidi

21:34:38
27.03.2007
27.03.2007

gabo000000 - zrušená registrace
ved tam ti treba len 2 12ky kluce
18:55:10
27.03.2007
27.03.2007

Matsoft
-> Eraser: si pohraj s delkou toho stelovaciho sroubu... aby ti zabirala vejs.... a kdyz to nepomuze, hraj si s kulisou...
nebo zkus: zarad zpatecku, nastartuj, mej furt vyslaplou spojku, pokud to bude mit tendenci jet, tak si hraj s tim stelovakem.
nebo zkus: zarad zpatecku, nastartuj, mej furt vyslaplou spojku, pokud to bude mit tendenci jet, tak si hraj s tim stelovakem.
18:43:01
27.03.2007
27.03.2007

Eraser
Matsoft: Spojka zabírá úplně od podlahy a při rozjezdu vibruje auto. Nevím proč a co s tím dělali, protože před výměnou převodovky a i těsně po ní spojka zabírala plynule zhruba veprostřed. Tak, jak jsem to auto koupil. Ostatní rychlosti jdou dobře.
Tom.t: Bohužel, k tomu, abych to udělal sám nemám ani prostory ani vybavení (bydlím v paneláku). Platil jsem za to 1300 Kč. On je problém, že s těmahle starejma škodovkama už nechtěj normální servisy nic mít. Vědět to, tak koupím Favorita.
Tom.t: Bohužel, k tomu, abych to udělal sám nemám ani prostory ani vybavení (bydlím v paneláku). Platil jsem za to 1300 Kč. On je problém, že s těmahle starejma škodovkama už nechtěj normální servisy nic mít. Vědět to, tak koupím Favorita.
16:57:23
27.03.2007
27.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
jojo, co si clovek neudela sam ...
bych teda rozhodne auto do servisu nedal, a k ucnum uz vubec ne ...ale kdyz neni jina moznost
-> Eraser: jen tak pro zajimavost - kolik si jim za tu praci platil?
bych teda rozhodne auto do servisu nedal, a k ucnum uz vubec ne ...ale kdyz neni jina moznost
-> Eraser: jen tak pro zajimavost - kolik si jim za tu praci platil?

16:40:15
27.03.2007
27.03.2007

Matsoft
pokud ti ostatni kvalty jdou OK, ale spojka zabira uplne od podlahy, tak si pohraj se spojkou.
pokud se ti zda, ze 2 a 4 maj moc kratkou drahu razeni, tak pohni s kulisou.... vic neporadim.....
pokud se ti zda, ze 2 a 4 maj moc kratkou drahu razeni, tak pohni s kulisou.... vic neporadim.....
16:36:15
27.03.2007
27.03.2007

Eraser
Už jsem tu psal jednou ohledně výměny převodovky u Š 120, resp. kde to udělaj. 1 člověk mně doporučil v Hradci Králové školní autoservis u učňáku na automechaniky. Vyměnili teda převodovku, řadila výborně na rozdíl od tý starý. Jenže druhej den pří pojížďkách jsem viděl pod autem louži oleje, tak jsem kouknul pod auto a olej tekl z převodovky čůrkem. Tak jsem tam okamžitě jel, dali to na zvedák a že prej to teče kolem hřídele, že buď špatný gufero nebo prasklá příruba a že teda vyndaj motor a podívaj se na to. Naštěstí to bylo gufero a dneska jsem si auto vyzvednul. Hned jsem musel reklamovat vysoký otáčky volnoběhu (špatně tam přidělali lanko plynu, takže byl vlastně pořád přidanej). No pak při parkování před barákem jsem zjistil, že zpátečka tam jde přes zuby, nepomůže ani několikerý vyšlápnutí spojky ani sebepečlivější "práce" s pákou. Upozorňuju, že po výměně než do toho začali zase hrabat to řadilo všechny ryhclosti včetně zpátečky výborně a hladce, takže v převodovce to asi nebude. Předpokládám, že něco zase pokurvili s tím táhlem. Chtěl bych se zeptat čím to může bejt a jak to odstranit. Reklamovat to do toho "servisu" už nepojedu, protože by tohle odstranil ia zase zkazili něco jinýho nebo to už i z pomsty odflákli.