skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Disky Škoda 1203
díky
-> Radoch: to je stará octavia.
Dobré velmi pozdní odpoledne, měl bych dotaz.
Je tento disk z 1203ky nebo čeho? vypadá na 4x 130, ale vedle děr ty 2 prolisy mě matou. Troska měla 1, který šel šrobové díry směrem ven. Chci nechat původní 14" opískovat a přelakovat a prozatím tam dát tyto a velmi omezeně s tím šoupat po dvorku a do lakovny.
Je tento disk z 1203ky nebo čeho? vypadá na 4x 130, ale vedle děr ty 2 prolisy mě matou. Troska měla 1, který šel šrobové díry směrem ven. Chci nechat původní 14" opískovat a přelakovat a prozatím tam dát tyto a velmi omezeně s tím šoupat po dvorku a do lakovny.
-> Borin: To ano, ale pak s nima někde ostře řízneš zatáčku a můžou se ufouknout, jelikož nemají ten žlábek.
-> Karlos: Určený na bezdušový pneumatiky nejsou ale držej tlak v pohodě


Díky za postřehy. Jen jsem trošku uvažoval. Nedám je tam.
jj s tými zotrvačnými silami ma karlos pravdu rozbiehanie celkom haluz lebo zmenou obvodu to spravi asi ako 4,22 vs 3,9 prevodovka+ naviac ta vaha jedného disku aj 20kg voci 12tim ktoré ma obutá or-ka , dať to do fleku s dvojpiestami po komplet go vo vačšej rýchlosti bol celkom zažitok a ked už boli vo fleku tak to brzdilo "úplne parádne" poznáte to "umelohmotna zmes" cize skoro nijak

hehe ja som ich skúšobne obul na moju shade celé aj s pneu akurát nie tie komančovské diagonály alebo čo to bolo ale na "zánovných" pneu (70% dezén) Matador MP300 jazdné vlastnosti zaujimave rýchlo som sa bál na tom ísť ale sedelo to pekne, tvrdo jo a este prahy boli tak 30cm od zeme na normálnom škodováckom hevery som to mal problém zdvihnúť musel ísť až nadoraz

-> Pšenda: To je sice moc fajn, ale nezapomeň, že ta setrvačná hmota, kde váží jeden disk s pneu kolem 12 kg potřebuje brzdy v perfektním stavu.Navíc na mokré vozovce pak díky setrvačným hmotám ztrácíš cit vůči vozovce a auto má tendenci jít při ostřejším brždění do ne příliš zvladatelného smyku, kdy pustíš brzdy a kola zůstávají nadále stát. Ty kola nejsou ideální, vím o čem mluvím, dá se s nima jezdit a i rychle, ale někdy je to ubrzdit peklo. Na tuning to není, já je mám na zimní provoz (spíš stání), kde ti krásně zvednou světlou výšku auta, na náklaďáku, jako je TAZ je to něco jiného. Opravdu je lepší když už chceš 15ky tak tyto prodat někomu, kdo má 1203 a shánět plechy z brouka, ty jsou z tenčího plechu tudíž mají všechna pro.
Mě to zajímá z toho důvodu že jich mám celkem dost. Měl jsem 1203 a lecos mě zbylo.
-> Pšenda: Jestli mohu poradit, poohlížej se spíš po sedmipalcových broukáckých kolech.
-> Karlos: akorát sem to chtěl napsat

-> Pšenda: S nízkoprofilovýma ne.. Navíc tyto disky jsou 4,5 palce široké, což není moc, jsou těžké a nejsou určeny pro bezdušové pneumatiky. Jinak je v pohodě provozuju na rapidu v rozměru 185/65/15
je to hnus a ta váha panečku....
Mám dotaz nezkoušel jste někdo na škodovku dát disky z 1203 s nízkoprofilovýma pneu?