snizeni predni napravy

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 26.11.2005 do 23.04.2015, založil/a SHADE-CINI
řadit dle data
17:34:08
23.04.2015
dan999
Tak na nejmenované technické v nejmenovaném městě mimo mé bydliště mi technik řekl, že pokud svary budou hezky zabroušeny, přetřeny tlumexem a nebude na něj koukat kus čistého kovu neměl by to být problém, ale dle legislativy by to tam býti nemělo. A od 30mm snížené přední pružiny by taktéž neměl býti problém :). Už se mi vezou :D.
22:58:11
21.04.2015
dan999
Dobrá, vyšlu posly, ať vím... Úplně v souladu to asi nebude že? :D
08:09:32
21.04.2015
minno
-> dan999: To sa choď spýtať na vašu STK, ako sa im to bude páčiť :) Osobne na vystužené úchyty tlmičov na spodných ramenách prednej nápravy a na výstuhy šikmých a pozdĺžnych ramien na zadnej vlečenej náprave mi na STK nikdy nič nepovedali.
00:34:53
21.04.2015
dan999
Jo to máte pravdu :D jsem se trochu posekal nad tím :D. Jak se tváří na STK na vyztužené nápravy? Jedná se o vaření do podstatných částí... Nebudou s tím mít problém? :D
17:43:23
20.04.2015
stepan
-> dan999: K pružinám 250cm (2,5 metru) budeš muset asi udělat úprav poměrně dost...
08:29:51
20.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> dan999: u pružin nejde ani tak o délku, jako o její tuhost. Všeobecně když daš kratší a tužší pružiny, musíš i tvrdší tlumiče. A pak to navazuje: -> vystužit uložení tlumičů -> vlastně celou nápravu -> taky tužší silentbloky. A nakonec máš úplně jinou nápravu 1
23:40:40
19.04.2015
dan999
Právě generálkuju přední nápravu a chci také ten předek trošičku snížit ať to tolik neplave :D. Chápu teda správně, že k pružinám 250cm mi stačí origo tlumiče a všecko? Jde mi o to, že když s tím dělám chci už pořádně :D. Jak je to s vyztužením nápravy? Nebudou s tím mít problém na technické? Děkuji 5
16:49:06
27.11.2005
SHADE-CINI
auto mam pro bezne jezdeni a bohate mi staci kdyz bude rovne...
15:59:29
27.11.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Crack: jj a jeste ty SB nejsou, co bylo origo (kvalitou) a kloudnou znacku taky nesezenes, protoze vsichni na skocny kaslou a tak si na tom vydelavaj jen ti co delaj nekvalitni "levnej" smejd.......
15:41:33
27.11.2005
Crack
ono když budeš mít tvrdší tlumiče a pružiny a vystužený rtameta,tak se ti stejně brzy vymačkaj silenbloky a půjdou rychlejch do hajzlu čepy,tak si rozmysli jestli to auto máš na normální ježdění nebo jen na výstavu a ježdění jen svátečně
07:51:55
27.11.2005
Jarda - zrušená registrace
-> rolls: pokud chces cumak dolu, tak vidim problem v prednim stabilizatoru, protoze se ti bude vylamovat z mostu karoserie, vystuzeni napravy (ramen a napravnice- hlavne v tom ohybu) a prevareni dorazu, zrejme pro tebe nebude problem, pokud jo, tak se na to vykasli, jinak bude o TUZERA vic 3 , jedina moznost bude prevareni mostu vys a rezervu presunout do kufru...., vhodnejsi nez davat extreme kratke pruziny by bylo zapustit celou napravu vic do karosetie, ale to by bylo moc naroce.......

-> SHADE-CINI: jako Pilot 105 po 5tis. to by byla hodne pred smrti, pred upravou podvozku to chce udelat GO napravy, oni hrkajici kulaky a svislaky a styrely a urvany vsechny SB nejsou moc dobrym zakladem pro dalsi upravy......... 4
03:24:25
27.11.2005
Pilot 105
-> SHADE-CINI: Pokud použiješ pružiny 260 L/A a např. ty žigulácké tlumiče, vyztužovat nemusíš, nemusíš ani předělávat misky dorazů, ale pokud koupíš např. 240ky nebo 250ky tvrdší o 10%, určitě nápravu vyztuž + převař misky dorazů na spodním rameni. Výztuhy koupíš např. od Faanna nebo si je můžeš vyrobit sám z 2 mm plechu.
01:34:47
27.11.2005
SHADE-CINI
ja jsem se docet na skoda tech webu, ze pokud dam tvrdsi tulmice a pruziny a nevystuzim ramena, tak jdou tak po 5000km do pr.... a to bych velice nerad. jinak se ke me dostala rada at si sezenu ty kratsi pruziny a tlumice at pouziju z zigula.. nevite nekdo, kde a zakolik by se dali nechat vystuzit napravy??? jinak diky za pripominky, vezmu si to k srdci (k autu) a budu o tom premyslet a mozna ze k vanocum dostane o neco vic nez jen kola..
00:14:33
27.11.2005
Majkl
-> rolls: já zvolil 245ky s kombinaci s tvrdyma tlumicema, ale jeste to nemam ani koupeny (objednany) tak nemuzu rict jak to je na aute, ale staci hledat a podivat se jak vypada auto (z virtu) na 240kach a myslim ze to uz je dole docela dost !! 4 pak se mrkni treba na 250ky a 260 a muzes udelat obrazek, ovsem jen orientacne kazdy auto je "unikat" a seda si trochju jinak, nekomu min a nekomu vic
20:03:49
26.11.2005
Hurdis
-> rolls: Já jsem nedávno dával 260ky, auto se pěkně srovnalo, už žádný motorový člun, ale na první pohled na autě nepoznáš, že má kratší pružiny- výhoda je ,že se nemusí upravovat dorazy a stačí sériové tlumiče. Pokud bys chtěl jít níž, třeba na 240, počítej s úpravou dorazů, rozhodně bych vyměnil tlumiče a možná bude třeba upravit geometrii. K tomu ať se raději vyjádří někdo kdo ty 240ky má na autě.
19:56:37
26.11.2005
rolls
-> Hurdis: taky smart som aj ja4 mam pouzit 260, 250 alebo 240, to je otazka5 4
19:51:19
26.11.2005
Hurdis
-> rolls: kratsie znamená s menší volnou délkou např. 260, 250, 240 mm, oproti sérii což je tuším udávaná hodnota 284mm v případě eMka4
19:41:35
26.11.2005
rolls
-> Majkl: mozno blbej dotaz...ale co znamena kratsie? 5 neviem sa konkretne rozhodnut ake kratke si mam objednat.... ide mi o to aby cumak bol dole8
13:33:27
26.11.2005
Majkl
-> SHADE-CINI: jj setrit se nevyplaci, to rika tuxik dobre...

jedine kratsi pritvrzeny pruziny "faann@faann.net&quo t; 1300 pár a pak tvrdsi tlumice
13:27:10
26.11.2005
Tuxik
-> SHADE-CINI: z hlediska bezpecnosti je urcite nejlepsi napravu vyztuzit (alespon uchyty tlumicu na ramenech), dat kratsi pruziny (nejsem zastance rezani zavitu flexou - kratsi pruziny dela Saky a napr. Zufaannka :-)) a upravit celej podvozek, setrit na podvozku se nevyplaci
13:24:24
26.11.2005
Crack
když na to nemáš,tak e na to vykašli!jinak péra stojej asi 1200kč,což není moc a snížení tam je okolo 4cm
13:19:41
26.11.2005
SHADE-CINI
jaky je nejlepsi zpusob co se tyce ceny a zaroven zivotnosti naprav???? predek na mym shade se mi zda strasne vysoko a na sportovni tvrdy podvozek nemam nehlede na to ze bych musel zpevnit ramena.
Extreme Tyres