skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aké origo puklice na Škoda 130l ročník 86?
15:06:37
27.08.2024
27.08.2024
Jozka
-> MATTESS:
14:50:34
27.08.2024
27.08.2024
MATTESS
-> Jozka: jj, vím. To je foto naší Máni A na kostkách, to bylo "žůžo"
14:00:09
27.08.2024
27.08.2024
Jozka
-> MATTESS: Ty jsou nezapomenutelný.. Měl je kdysi kdosi za rohem a začínaly "hrát", jak vyjel od vrat - ani ho ještě nebylo vidět.
11:52:05
27.08.2024
27.08.2024
MATTESS
Tady jsou ty celoplošný rachotící
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../033_2009-07- 04_17-32-13_54.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../033_2009-07- 04_17-32-13_54.jpg
10:35:32
26.08.2024
26.08.2024
sep
Když nepočítám okolí Gottwaldova kde se díky Samohýlovi vyskytovalo dost nestandardních kusů tak potkat v 80kách i jen kopretiny byla událost a velmi zle se sháněly i ony zmíněné originální poklice s držákem které se taky mohutně kradly(stejně jako krytky origo tažného ,stěrače atd).
23:48:10
23.08.2024
23.08.2024
Bukaj
-> fobust: Na luxusnějších 130L z Vrchlabí (do modelu 86 130L, později označení 130GL) byly z výroby vždy poklice celoplošné světlešedé (šisující do béžova) s kovovým třmenem - viz -> MATTESS 17.08.24 23:24:19: .
Na 130L z Boleslavi jak kdy - někdy klasické černé pokličky, často však také celoplošné šedé.
Jiné, než tyto dva druhy se z výroby nemontovaly a byly k mání jen jako originální příslušenství (celoplošné černé či lakované na červeno či stříbrno, možná i jiné barvy, dále celoplošné "rachtáky" - poklice s nápisem ŠKODA - též šedé, černé či lakované stříbřenkou).
Na 130L z Boleslavi jak kdy - někdy klasické černé pokličky, často však také celoplošné šedé.
Jiné, než tyto dva druhy se z výroby nemontovaly a byly k mání jen jako originální příslušenství (celoplošné černé či lakované na červeno či stříbrno, možná i jiné barvy, dále celoplošné "rachtáky" - poklice s nápisem ŠKODA - též šedé, černé či lakované stříbřenkou).
13:26:01
17.08.2024
17.08.2024
Jozka
-> fobust: Kryty nevím - ale jiný, než plechový disky byly velká rarita.
Ale občas si někdo sadu Meteorů nějak opatřil - ty jsem dobově v provozu zahlídnul, víc byly k vidění český kola, ale ani u nich nebyl výskyt nijak závratnej. Třeba kamarád měl na svý vyšlechtěný užovce Metaz kopretiny nějak od roku 82-83. Ale byl celým okolí (asi 7 tis. duší) možná jedinej.
Ale občas si někdo sadu Meteorů nějak opatřil - ty jsem dobově v provozu zahlídnul, víc byly k vidění český kola, ale ani u nich nebyl výskyt nijak závratnej. Třeba kamarád měl na svý vyšlechtěný užovce Metaz kopretiny nějak od roku 82-83. Ale byl celým okolí (asi 7 tis. duší) možná jedinej.
22:09:15
16.08.2024
16.08.2024
fobust
Zdravíčko. Premýšľam aké boli originálne dodávané puklice na Škoda 130L z roku 1986 pred celozávodnou dovolenkou. Na mojej boli pri kúpe od 1. majiteľa tie klasické malé čierne, ktoré boli hádam najrozšírenejšie a dávali sa aj na "socka 105" modely. To boli aj "vlajkové lode" predávané s tými istými?
A čo sa týka diskov Apollo, Meteror a pod., boli vôbec nejaké v 80. rokoch v ČSSR? Možno na individuálny dovoz pre papalášov, alebo tak nejak. Pamätá si niekto, že by tie disky v tých rokoch na autách videl? Díky!
A čo sa týka diskov Apollo, Meteror a pod., boli vôbec nejaké v 80. rokoch v ČSSR? Možno na individuálny dovoz pre papalášov, alebo tak nejak. Pamätá si niekto, že by tie disky v tých rokoch na autách videl? Díky!