skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Silentbloky zadní nápravy Škoda 100
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 07.04.2019 do 10.04.2019, založil/a moucan - zrušená registrace
-> Kaňa: Zeke už je prodal pokud vím.
-> moucan: Pragos má bohužel ty termíny v celým rozsahu (od brzo po nikdy)..
Zkontrolovat v odlehčeným stavu určitě nezaškodí, jinak je úplný odtržení samozřejmě za jízdy slyšet. Ale nikam moc daleko to ani potom "neuteče"
Zkontrolovat v odlehčeným stavu určitě nezaškodí, jinak je úplný odtržení samozřejmě za jízdy slyšet. Ale nikam moc daleko to ani potom "neuteče"

-> Jozka: Jestli s ni najezdim 1000-2000 rocne tak to bude moc a budou to kochacky. Tu vuli a vubec stav celyho ulozeni jeste necham poradne prekontrolovat az bude auto na zvedaku.
Diky za odkaz. Snad "brzo" nebude znamenat za x let nebo nikdy.
Diky za odkaz. Snad "brzo" nebude znamenat za x let nebo nikdy.
-> moucan - zrušená registrace 07.04.19 21:48:02: Jestli se rameno vůči krabici nemele sem tam, byl bych v klidu, žádnou divočinu s tím stejně asi neplánuješ.. Ony se tu a tam vyskytnou, bohužel časy, kdy se tyhle "buchty" válely na každý burze nebo je člověk dostal za odvoz, jsou pryč - ale třeba zas i budou:
pragos.cz/veterani/clanek ?id=997&...
pragos.cz/veterani/clanek ?id=997&...
-> moucan: od nedávna se dělá druhoška a lidi to moc scháněj takže se vždy na obchodech nárazově objeví zásoba x setítek ks a hned se vyčerpá a čeká se na další sérii. občas pohledej a zas se objevěj.
Diky za reakce. S tim unibalem jsem si to myslel. Co se tyka opravy tak to vypada ze stejne budu muset nechat na aute tyhle originalni a doufat ze neco jeste snesou protoze proste nejsou. Ani novy ani slusny bazarovy. Treba se v budoucnu postesti na ne nekde narazit.
-> moucan: Teoreticky lze povolit ty čtyři matice, násilím vytáhnout rameno pod úroveň podlahy, odbrousit (odvrtat) ty tři původní nýty a přišroubovat třema šroubama silentblok novej (doporučovala se velikost M10, tj. malinko zvětšit otvory v silentblocích i rameni, ale M8 to taky snesou).
Ale mnohem líp se mění samozřejmě na komplet vyjmutým rameni, resp. na podskupině ramene s poloosou (kvůli zachování geometrie). Na druhou stranu, jak se rozebere víc, tak reálně hrozí, že to skončí generálkou zadní nápravy
.
Ale mnohem líp se mění samozřejmě na komplet vyjmutým rameni, resp. na podskupině ramene s poloosou (kvůli zachování geometrie). Na druhou stranu, jak se rozebere víc, tak reálně hrozí, že to skončí generálkou zadní nápravy

Mno hele, ten unibal že speedpra tam určitě nedávej. To je čistě závodní věc, aby se zvýšila tuhost a presnost vedeni kol při jizde. Auto ale bude velmi hlučné, tvrdé, bude vibrovat a v neposlední řadě bude namahana karoserie v místě uložení.
Zdravím.
Mám dotaz ohledně silentbloků zadní nápravy na Škodě 100. Zjistil jsem že jsou už hodně načnutý a roztrhaný a i samotný pouzdro je dost ohnilý. Chtěl bych je vyměnit ale přes net už neni prakticky šance je sehnat. Našel jsem jakousi náhradu viz. www.speedpro.eu/unibal-za dni-napravy-skoda-1000-rap id-p-15932.html. Jak moc to změní jízdní vlastnosti nebo případně přenos nějakejch rázů do karoserie atd? Má cenu o tom uvažovat?
Co se týká výměny samotnejch silentbloků ... musí kvůli tomi ven celá náprava? Nebo jak to případně bude servisně náročný? Chtěl bych podle toho rozplánovat opravy.
Díky.
Mám dotaz ohledně silentbloků zadní nápravy na Škodě 100. Zjistil jsem že jsou už hodně načnutý a roztrhaný a i samotný pouzdro je dost ohnilý. Chtěl bych je vyměnit ale přes net už neni prakticky šance je sehnat. Našel jsem jakousi náhradu viz. www.speedpro.eu/unibal-za dni-napravy-skoda-1000-rap id-p-15932.html. Jak moc to změní jízdní vlastnosti nebo případně přenos nějakejch rázů do karoserie atd? Má cenu o tom uvažovat?
Co se týká výměny samotnejch silentbloků ... musí kvůli tomi ven celá náprava? Nebo jak to případně bude servisně náročný? Chtěl bych podle toho rozplánovat opravy.
Díky.