
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyosení poloosy vůči nohavici
Tak druhou stranu (poloosu) mám vyosenou taky, takže bude asi v pořádku.

no vzhledem k tomu že poloosa je uložena v naklápěcím ložisku a má výkyv kvůli kamenům v diferáku, tak je vždy trochu vyosená vůči nohavici..... ať mě kdyžtak někdo opraví jestli se pletu :-))
Jiný štít jsem zkoušel, dokonce nový, nepomohlo.
Asi bych zkusil jiný štít, nebo celou nohavici...
Ahoj, mám zajímavý problém...
Na zadní vlečné nápravě Škody 110r jsem zkoumal proč levé kolo nebrzdí.
Zjistil jsem, že vyosená poloosa vůči nohavici(šále) ve které se točí.
To má za následek různé vzdálenosti nasazeného bzdového bubnu vůči brzdovému terči, který drži pakny. Rozdíl je cca 5mm.
Při otáčení buben-polosa nehází = rozdíl vzdáleností je pořád ve stejném místě.
Napadá mě jedině, že je křivý kříž, na který se přišrubuje brzdový terč, vůči nohavici.
Neměl by někdo z vás prosím nějakou radu či zkušenost čím by to mohlo být způsobeno? Díky.
Na zadní vlečné nápravě Škody 110r jsem zkoumal proč levé kolo nebrzdí.
Zjistil jsem, že vyosená poloosa vůči nohavici(šále) ve které se točí.
To má za následek různé vzdálenosti nasazeného bzdového bubnu vůči brzdovému terči, který drži pakny. Rozdíl je cca 5mm.
Při otáčení buben-polosa nehází = rozdíl vzdáleností je pořád ve stejném místě.
Napadá mě jedině, že je křivý kříž, na který se přišrubuje brzdový terč, vůči nohavici.
Neměl by někdo z vás prosím nějakou radu či zkušenost čím by to mohlo být způsobeno? Díky.