Skoda octavia 2 facelift

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 25.01.2017 do 13.02.2017, založil/a ulicek
řadit dle data
09:40:12
13.02.2017
ulicek
-> MVM: stal jsem vedle a nebylo to zase tak hrozny, akorat vse zajebany od brzdovky...
09:37:06
13.02.2017
ulicek
-> StepaNoFUN: tak to bude problem, protoze ji na to nozni odvzdusneni odpojil...kua to jsou problemy, jeste abych radil jak to chci udelat...Takze je to nejspise zase zavzdusnene, kdyz jsem s tim jel, tak by se eventuelne mela ta bublina pomalu posouvat k brzdicum?
18:33:41
12.02.2017
MVM
-> StepaNoFUN: Přesně tak (My asi víme o čem je řeč) Ale popravdě mám trošku obavu co nacvičovali na tom zmíněném autě.. Ono vymyslet v servise lze ledasco2
18:18:21
12.02.2017
StepaNoFUN
-> ulicek: Tak plnička a dolejvání nejdou tak nějak dohromady... Plnička posílá do nádobky kapalinu pod tlakem, takže dolejvat není potřeba... ;-)

S tím VAGem to bylo myšlený tak, že si přes diagnostiku akčních členů spustíš čerpadlo ABS a tím z něj vyženeš případnej vzduch. Ale jak bylo zmíněno níže - lze i tak, že sundáš ze zvedáku, jedeš se projet a několikrát aktivuješ to čerpadlo prudkým bržděním (pokud to lze prudce zabrzdit)...

Edit: Drobnej pokles tlaku (při stojícím autě a trvalým tlaku na pedál) je normální - pedál pomalu klesá prakticky až dolů...
upraveno 1x, naposled 12.02.2017 18:20:29
18:03:53
12.02.2017
ulicek
-> MVM: oni vzdy dolili az po odvzdusneni vsech 4 brzdicu.Auto se dalo dolu a dolilo se a ja jel domu...odvzdusnivaky jsou utazeny...ohledne toho poklesu brzd rikal, ze je to normalni, ale prislo mi to moc. Mozna je to tim, ze se na to clovek zameril... chce to tedy odvzdusnit kazde kolo zvlast a dolit? Nevim jak moc mizi z nadobky po odvzdusneni kazdeho kola, ale kdyz jsme odvzdusnovali spojku, tak jsme 2x dolevali...
17:49:27
12.02.2017
MVM
-> ulicek: TO že při stojícím autě a nastartovaným motoru u TDI klesá pedál pod nohou je "běžné" .. i mě to dokáže někdy rozhodit i na vlastním autě když člověk dělá brzdy a hodně to pozoruje. Co se týká nástupu brzd - bude to podle mě furt blbě odvzdušněný ať se to někomu líbí/nebo ne. Já to klidně jezdím projet víckrát, někde (teď v zimě to bylo ideální že se snadno uvedlo ABS v činnost -když není VAG po ruce) to zkusím pořádně probrzdit a až pak usuzuju zda to brzdí jak má. Přes počítač si to celý usnadníš tím,že uvedeš motor čerpadla ABS v činnost i na zvedáku. Pokud ale chlapci stíhali dolívat kapalinu do nádobky - tak je zavzdušnění některý větve spíš nepravděpodobný. Ty zadní zaoxidovaný třmeny dovedou potrápit samy o sobě - hledal bych potíže spíš tam.HBV toho snese u nových aut poměrně dost - zase záleží jak citlivě k tomu přistupovali při vyšlapávání ...
17:01:51
12.02.2017
ulicek
-> StepaNoFUN: ano bylo to tou plnickou, spatne jsem se vyjadril..prvni problem byl, ze jsem odjel a blbe to brzdilo, otocil jsem se a vratil zpet. Problem byl prave zedni kolo, chcala brzdovka, nevim proc ale pry nejaky bordel mezi odvzdusnovakem a trmenen...vytocil se a udelali se odvzdusneni pres tu plnicku, ale pedal proste brzdil pozdeji nez pred vymenou...projel to se mnou a rekl, ze mu to prijde normalni, ze pry oktavky takto brzdi, ale neni to proste ono...jak by to zjistil pres tu diagnostiku.?
16:23:21
12.02.2017
StepaNoFUN
-> ulicek: Nedělalo se i něco jinýho? Například destičky?

Mimochodem - jinak než plničkou už bych dneska kapalinu neměnil. Ten kompresor je taková "berlička", když není nic jinýho... Každopádně odvzdušňění špaláním bejvá docela hrob pro HBV. Prostě ve chvíli povolení odvzdušňováku pracuje v jiný poloze než milionkrát předtím a to mu zrovna dobře nedělá.

Každopádně by to asi chtělo minimálně přes diagnostiku pustit čerpadlo ABS a zkusit odvzdušnit znovu. Mohla se dostat bublina do čerpadla. Pokud nepomůže, tak bych to viděl na HBV.
13:30:40
12.02.2017
ulicek
Tak male oziveni, olej v prevodovce vymenen, vymenena i brzdovka...Ale je problem, auto po vymene nebrzdi tak jako pred vymenou...3x odvzdusneno,ale neni to ono... kdyz naslapu pedal a drzim seslapnuty, tak pomalu klesa dolu az na doraz...za jizdy take brzdi pozdeji, po seslapnuti auto flekuje, ale pribrzdeni je horsi nez pred vymenou...meneno v servisu, nejdrive pres kompresor a pote odvzdusneno pres pedal...kontrolky nesviti... dik za rady
22:08:12
26.01.2017
ulicek
Vymenim ho 4
15:23:45
26.01.2017
Milan 136
-> ulicek: nespekuluj a vymen ho
12:25:37
26.01.2017
ulicek
Kdyz ho vymenite je to v necem znat? Hluk,razeni? U automatu ano, ale u manualu?
12:23:10
26.01.2017
palinator
-> minno:

Zrovna teď se na TSI výměna o skoro 1000 km přetáhla a to jen kvůli tomu, že v -10°C se mi to fakt dělat nechtělo. Ale vzhledem k tomu, kolik čerstvýho oleje se tam za ten interval nalilo, tak bych to neviděl jako problém. Vlastně se ten olej stih vyměnit už při 10 tkm.47
12:17:44
26.01.2017
castrol
-> minno: neboj nist tomu nebude
08:36:15
26.01.2017
minno
-> ulicek: To už nepotečie, to už bude treba povyberať von lopatkou :)

-> Milan 136 25.01.17 17:08:39: Asi tak. Aj ja každému vravím, meň olej v prevodvke :) A každý ma tak akurát vysmeje, že načo by ho menil. Tomu sa predsa nemá čo stať :) Veľa ľuďom sa nechce ani v motore meniť olej častejšie, ako uvádza príručka.
08:10:54
26.01.2017
suri
-> ulicek 25.01.17 21:14:02: Uvidíš koľko to vydrží .
21:14:02
25.01.2017
ulicek
Tak vyreseno, odvzdusnen spojkovy valec, dolita brzdovka a vymenena a vse funguje jak ma.... prusti mesic necham vymenit olej v prevodovce a sem zvedav co z toho potece po skoro 300tis km
17:08:39
25.01.2017
Milan 136
-> ulicek: ja koupil cca 5ti lety auto se 125 tkm a olej vymenil. Osobne bych ho menil po 60 jako na felde.

Olej na sebe vaze vodu a pak rozebere clovek skrin a je tam rez.

Rika to i Sixta a v dobe spoluprace se Skodovkou se snazil protlacit vymeny do servisniho planu a neuspel...
14:01:15
25.01.2017
George88
-> ulicek 25.01.17 13:09:46: taky tam ale píšou, že životnost auta je počítána na 9let :)
13:09:46
25.01.2017
ulicek
-> Nwkt: vim, ze je to nesmysl, ale v manualech to pisou3 ...Presne receno, kdyz jsem mel golfa 4 , tak to tam psany bylo a kdyz jsem to chtel v servisu ve 160 000 vymenit, tak se ptali proc, asi to moc lidi neresej...
12:48:17
25.01.2017
Nwkt
-> ulicek: Však jasně celoživotní, vyměníš to i s převodovkou 3 3 3
11:49:33
25.01.2017
ulicek
-> saskyn2: tak dnes se pokusim vymenit tu brzdovku, pokud to nepomuze, budu resit ty valce...



Ja se nejvic bal, aby nebyla v haji prevodovka, kdyz neslo radit...Jeste se zeptam mimo misu, rika se, ze v prevodovce je celozivotni napln, neverim tomu... V kolika se meni v manualni prevodovce? U automatu je to casteji, ale u manualu nevim...
10:30:27
25.01.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: 5q má venku, 6Q má ložisko-převodovka dolu, ale to 1.9 neměla.
10:26:19
25.01.2017
Jirik_Tuňák1983
A u OII je pomocnej na převodovce s pákou a nebo musí převody dolů?
10:11:26
25.01.2017
saskyn2
-> ulicek: Ano komplet, nádobka společná. Pro cenovou představu dělám kapalinu za komplet 1000kč, ten na převodovce práci 400, ten hlavní práci 900, ceny za válce jsem psal. Někde mimo Prahu by to mělo být možná o fous levnější.
10:03:56
25.01.2017
ulicek
-> saskyn2: ano tak nejak to vychazi co jsem nasel ja...



Ohledne te brzdovky asi vymenit komplet vcetne brzdicu? Ja jen co mam rict, ze chci na aute udelat...

Auto je plne servisovany, ale brzdovku jsem bohuzel nemenil, asi to bude dusledek problemu.
09:57:33
25.01.2017
saskyn2
Jestli si pamatuju dobře tak 2000 ten hlavní a asi 1500 na převodovku. Osobně bych začal pouhou výměnou brzdovky.
09:57:22
25.01.2017
StepaNoFUN
-> suri 25.01.17 09:02:16: Kdyby to mělo skoro 3mega, tak se to už dávno rozsypalo na prvočinitele. :-D
09:52:39
25.01.2017
suri
-> ulicek 25.01.17 09:45:52: môžeš , tie valce sú dosť drahé
09:45:52
25.01.2017
ulicek
-> suri: ano brzdovka je cerna 10

Tak se jdu podivat na net v jakem rozmezi se pohybuji ceny...Muzu s tim dojet do servisu? Cca 15km
09:02:16
25.01.2017
suri
-> ulicek 25.01.17 09:00:40: Ak to má 2800000km a nik s tým nerobil nič tak vymeň čo som ti kázal , iné opravy budú na chvíľu , brzdovka v tom bude čierna ako bagandža lebo to nikto nemení .
09:00:40
25.01.2017
ulicek
Dik za radu, dnes jsem jeste volal jednomu znamemu a ten take rikal neco o spojkovem valci, pry nedavno resil ten podobny problem na pasatu b5.5 a byl to spojkovy valec...

Sam se do toho poustet nebudu, nebot nemam hever a ani teplou garaz a v motoraku ani nevim kde to hledat, jestli je pristup shora nebo zespodu...Jeste mi poradili, abych se podival na mnozstvi brzdovky, pry je spojkova hadice az nahore a mohlo by to na to mit take vliv, ale te je tam dost...
08:26:59
25.01.2017
suri
Ak chceš pokoj vymeň hlavný aj pomocný spojkový valec aj trubku medzi ním a máš pokoj . Ak chceš laborovať tak môžeš meniť postupne ale pri tých km to budú obidva . Výmena toho na prevodovke je v pohode , ten pri pedáli by som bez skúseností meniť neskúšal .
07:57:59
25.01.2017
ulicek
Zdarec borci, resim maly problem. Vcera pri jizde po dalnici cca hodku na tempomat rychlost 160km/h se mi stal problem pri sjezdu z dalnice a nasledujicim razeni. Pedal spojky jde stlacit lehounce do poloviny a dalsi pulka jde o dost hur nez jindy, radit jde take hur, ale jde to... pri ceste domu to same s tim, ze jiz neslo zaradit jiny kvalt...Zastavil jsem a od 1 to jiz slo...Nevite nekdo cim by to mohlo být? Kolega co to auto servisuje je bohuzel na dovolene...jde mi o to, zda zo nebude nejaka kravina co bych udelal sam...nikdy driv takovy problem nebyl...ve 160 000km jsem menil dvouhmotu, spojku a lozisko...ted ma vozidlo najeto 280 000 ... Jedna se o motor 1.9 tdi 2010 , origo 77kw ( pred pul rokem chip)... dik za kazdou radu, auto denne v provozu spise delsi trate...
Extreme Tyres