-> Schade12: Kdyby sis vyplnil bydliště v ID kartě, tak ti určitě někdo poblíž řízení nabídne. Také bych měl nějaké navíc.
Favorití převodka je jednak úplně jinak uchycená, a hlavně úplně jinak dlouhá (je cca o 5-10 cm kratší, než Mková...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120l demontáž řízení
-> Schade12: stačí se jen zeptat, měl bych jeden starší, dobrý kus, stačí se domluvit. Jinak přes SZ.
Důvodem je to že mám prasklý ten přovod řízení a potřebuji ho vyměnit a na 120 nejde nikde sehnat kdežto na favo je toho všady plno a za lidové ceny
-> Milan 136: možná doufá ve strměší převod
-> Schade12: na 120 máš klemy co drží těleso řízení přidělané k nápravnici vertikálně, kdežto FA/FE má klemy horizontálně. Šlo by to předělat, ale nevidím důvod, proč to dělat
Zajímalo by mě zda by po drobné úpravě šlo použít převod řízení z š favarita a š120l nebo v čem se to liší?
-> ILoveSkod: jedině zkusit nějakou inzerci jako bazoš nebo neco takovyho a nebo sehnat na vw brouka ten taky měl 4x130
-> Skili: aha tak dik ... a nevedel by si neaku stránku s elektronmi "15 na tento rozchod srubiek :)
-> ILoveSkod: bubny bych nechal ale pokud chceš inspiraci tak si stačí projít karty některejch aut.... třeba Jack to má pěkně udělany skoda-virt.cz/cz/.../3467
-jack51-136gl
-> Skili: a v zadu na bubne ako ?
-> ILoveSkod: já ale furt nechápu proč to řešit takhle když bohatě stačí nahodit čtyřpístky a přídadně vrtanej kotouč... je to v podstatě plug & play a léty prověřená metoda
-> Milan 136: je to dané nábojom 

-> ILoveSkod: roztěč není ale dána kotoučema

-> Skili: Lepší brzdní učinok a na takyto rozchod šrubiek je ľahke zohnať elektróny
-> ILoveSkod: je to úplně jiny, stačí si je porovnat a bude ti jasny proč
E: nějak stejně nerozumím tomu proč by to někdo vůbec chtěl takhle dělat
E: nějak stejně nerozumím tomu proč by to někdo vůbec chtěl takhle dělat
-> Skili: prečo ?
-> Schade12: Je to jiné.

Chci se zeptat jestli by se dal použít ten převod řízení s řídícími tyčemi z favorita nebo jestli je to jiné
-> ILoveSkod: nedaly
Daly bz sa vymeniť prednè kotuče aj strmeň z škody 120 za kotuče a strmene s škody fabie 1 ? Len či by to bolo možnè...



-> Schade12: Jsou tam kužele, na který se páky dotažením matic nalisujou. Takže buď stahovák, nebo šikovná práce kladiv (buší se dvěma proti sobě na objímku páky, tzn kolmo k ose čepu, ne na závitovou část čepu - a chce to trochu grif).
Zdar, potřebuji vymontovat řízení ze 120tky, už to mám všechno odmontované. Teď jsem ale uvázl na odmontování těch řídících tyčí od pák u kol. Normálně jsem odtáhl ty matky klíčem 17 co jsou na těch čepech. Pak jsem myslel že už jen čepy vyrazím a řízení je venku. Ovšem tyče vyrazit nejdou. Tak se ptám jestli se musí ještě něco udělat, nebo se to normálně jen vyraží jak jsem myslel a mám to pouze zarezlé díky