Klasika vs posilovač/dvoupístky vs čtyřpístky

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 25.10.2015 do 29.10.2015, založil/a Jackfree
řadit dle data
20:47:23
29.10.2015
ochoda
-> Borderer: Co myslíš? Tu bezposilovačovou konzolu? V podstatě se tam tušim origo pedál nahradil brzdovym pedálem z posilovačový konzole. Moc už si to nepamatuju a konzole je v trapu.
07:09:56
29.10.2015
Eidy
-> Jackfree: Tak hlavně jestli to jdeš dávat do eRka, tak tam se vejde hřebenový řízení s origo pedálovou konzolou bez úprav.

Mirdovo řešení je taky pěkný, ale ne nutný.
00:00:25
29.10.2015
Borderer
-> ochoda: A vymysleli ste to už? Já bych totiž rád nechal i starší typ HBV, protože brzdy jsou trochu lehčeji, ale ten má zase o trochu jinou rozteč, než novější provedení. Leda udělat nějakou redukci a napasovat to na trn.
22:39:01
28.10.2015
Milan 136
-> Jackfree: pokud dobře čtu, tak máš erko ne?

Takže cca nějak takhle jako Mirda třeba
zvětšit Klasika vs posilovač/dvoupístky vs čtyřpístky - obrázek od Milan 136 vložen 28.10.2015 22:39:01
22:35:39
28.10.2015
Jackfree
Takže náprava s hřebenem, při osazení na kastli s konzolou bez posilovače si žádá úpravu této konzoly. Prostě tyč řízení jde ven z kabiny trochu jiným směrem, aby se spojila s převodkou hřebenovou. Takže buď nápravu přestavět na nápravnici co má šneka a nebude nutná úprava konzole, nebo upravit konzolu, aby vše fungovalo a vešlo se.
21:43:23
28.10.2015
stepan
-> Jackfree: Ne, je jiná nápravnice.
21:39:58
28.10.2015
Jackfree
A jinak jde hřeben vymontovat a namontovat maticovou převodku na misto hřebenu?
20:58:42
28.10.2015
Milan 136
20:19:29
28.10.2015
Tomáššš
-> Jackfree: prvé emká mali takúto prednú nápravu 4
19:59:35
28.10.2015
Jackfree
vím, že odbočuji, ale široká náprava s maticovým řízením? je to možné, aby to vyšlo tak aby se vše vešlo?
16:56:53
28.10.2015
Luky
-> ochoda: tak brzdi palcem a na plyn šlapej malíčkem. Dělám to tak ve všech autech včetně Rapida a celkem to funguje
15:58:02
28.10.2015
ochoda
-> minno: Já už s tim experimentoval na starým autě, ale pak sem to zavrhnul. ...ještě mě napadl jeden důvod, aby nebyl tím hlavní "lepší dávkovatelnost" . Jelikož mám fpiči asi synchróny a řadím dolu s meziplynem, tak se chci naučit brzdit patou a kopat tam meziplyn jako Eidy ( zkoušel sem s posilovačem a mám v tom prd cit, málem sem se zakousl do volantu) páč škodováckej pedál plynu má dlouhej krok a brzdit špičkou a kopak meziplyn patou dost dobře nejde. Co ty na tuten duvod? 3
15:34:58
28.10.2015
minno
Vidím to tak, že medzi virťákmi prebehne vlna demontážistov posilňovačov, "pretože lepšia dávkovateľnosť"1
15:18:45
28.10.2015
ochoda
...lepší dávkovatelnost brzd? Mě to hned flekuje, měl bych se naučit brzdit a koupit lepší gumy.

...ono dát lepší posilovač proč ne, ale něco co tam vleze aniž bych musel cokoli vařit? -> stepan: Však uvidíme, právě to chci udělat tak aby tam šel kdyžtak vpoho vrátit.
14:15:53
28.10.2015
stepan
-> ochoda: Já bych teda bez posilovače nejezdil, záleží na využití auta, ale po 6 RZ v Mejtě budeš tejden kulhat jak tě bude bolet noha. 4
14:08:15
28.10.2015
minno
-> ochoda: A čo tak upraviť posilňovač? Vyhodiť membránu a tú veľkú pružinu a malo by to byť spojené priamo.

I keď moc nechápem tejto úprave :) Ja by som bral skôr silnejší posilňovač ako ho vyhadzovať úplne.
13:07:30
28.10.2015
ochoda
-> Jackfree: Teď budu řešit taky bezposilovač na hřebenu. Ale mám to zatim vymyšlený tak, že bych vyhodil posilovač a nahradil ho ocel. plechem (tl. cca 10mm, nebo aby to bylo dost silný prostě), otázka je jak se na to bude tvářit trn. Ten od pedálu stavitelnej není co? Dělal sem si stavitelnej na ručku, ale že bych tomu věřil tak že bych to dal na pedál, to asi fakt ne.
12:47:01
28.10.2015
TTomas
-> Jackfree: hrebenova tyč řízení koliduje s brzdovým pedalem. Je nutné ho posunout ohnout nebo udělat nový. Někdo tam snad i dal pedál z konzole s posilovacem.
12:21:56
28.10.2015
Jackfree
Děkuji z rady, potěšili jste mne. Auto by mělo být na normální provoz a občasné rychlejší svezení. Neni to rally nebo tak. Ještě se zeptám, někdo tu na to narazil, konzole bez posilovače vs Mkova naprava s hřebenem? Nebude to pasovaz bez úprav..
00:06:13
28.10.2015
TTomas
Z vlastni zkusenosti rozhodne bez posilavace. Je sice treba vetsi sila, ale krasne se to davkuje i treba na mokru nebo sotoline. Rozdil plochy pistku 4 pist vs novejsi 2pist je minimalni. Podstatny rozdil je ve velikosti desticky a predevsim taky v cene. Do 2pistu pořídis kvalitni desku okolo 1000kc a do 4 pistu tak 3000.
23:32:11
27.10.2015
dragon_cb_cz
-> Jackfree: Dvoupísty i bez posilovače fungujou, jen se musíš naučit nebát se na ten pedál šlápnout... a až po projížďce s eRkem sedneš do "moderního" auta, tak si dát bacha na první křižovatce, jinak překousneš volant 1
23:31:14
27.10.2015
dragon_cb_cz
-> minno: Ani bych neřekl... škodovky se 4p mi na pedálu přišly vždycky takový vlažnější, ale dvoupísty + posilovač je pocitově velmi aktivní kombinace - o dost kousavější než spousta moderních aut. Ale je to vždycky kus od kusu...
19:51:00
26.10.2015
ochoda
-> Borderer: Hele známej měl nějak upravenej pedál a jeho uložení na bezposilovačový konzoli. Právě kuli hřebenu.
18:40:40
26.10.2015
Borderer
Za mě taky, mam Š 105, dvoupísty, bez posilovače a když dupnu na pedál, nemám problém zablokovat kola....Jak už zde bylo řečeno, brzdí to pořád stejně, jen se míň nadřeš, ale zase podle mne jsou ty brzdy bez posilovače mnohem líp dávkovatelný.... Já třeba budu teďka hledat způsob, jak zachovat variantu bez posilovače na hřebenovym řízení.
09:22:35
26.10.2015
Evž@
Mě třeba při posledním delším závodě v roce 2014 na rychlé trati kde mě brzdily jen retardéry přestaly brzdy před cílem v podstatě fungovat a po zastavení doutnaly :D.Tohle by vyřešily jiné desky?(2 písty).Když pominu že na takový styl už by měli být aspon 4 písty a chlaďáky.
09:18:53
26.10.2015
minno
Tak ono aj sadnúť z moderného auta do škodovky s posilňovačom je dosť výrazný skok dole.

A sadnúť z moderného auta do auta bez brzdového posilňovača, u toho, čo na to nie je zvyknutý, tak sa na tom prvé metre asi zabije :)
18:31:25
25.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Eidy: a pridas k tomu dva dny v tydnu do posilovny a pak to taky bude brzdit lepe:)
18:04:04
25.10.2015
Eidy
-> Jackfree: Záleží co přesně od auta očekáváš. S posilovačem to bude brzdit pocitově líp, protože nemusíš tolik šlapat na pedál. Nicméně výkon brzd jako takových nezvětšíš takže se připojuju ke klukům a jsem pro bezposilovou variantu s lepšímy komponenty. I s 2p se dá dost brzdit.
17:40:37
25.10.2015
vhml
Určitě bez posilovače. A za mě taky 2 písty a lepší desky. I tak to brzdí až až.
17:38:43
25.10.2015
Venca.
Za mě nechat původní brzdy bez posilovače, maximálně dát nějaký lepší desky(DS2500) a třeba pancéřovaný hadičky. Posilovač je celkem zbytečnej a když už, tak né ze škodovky. K čemu má to auto být?
13:36:55
25.10.2015
Jackfree
Ahoj, chci se zeptat a posbírat pár rad od lidí, co s tím mají zkušenost a mohly v reálu porovnat.

Mám škodu 110r před renovací. Řeším teď otázku brzd. Chci aby to brzdilo. Podotýkám, že jsem v životě neřídil auto bez posilovače brzd, vyjma škody Octavie z 61.roku. Zajímá mne tedy, je velký rozdíl mezi škodovkou s posilovačem a stejnou bez posilovače? Je velký rodíl mezi čtyřpístkovým a dvoupístkovým brzdičem? Kompinace čtyřpístky bez posilovače? Je to možné? Bude to lepší než dvoupístky? Nebo se nevyhnu tak jako zabudování posilovače pro výraznější zlepšení. Děkuji za odpovědi.
Extreme Tyres