-> Milan 136 18.11.15 12:11:58: a půjdou s tím takhle dělat eště tyyyy burnouti?
-> Milan 136 18.11.15 12:10:48: Bylo to znát bohužel hned, tedy ta změna místa výroby. Ostatně pokles kvality kol byl znát před cca dvěma lety plošně na vyvážitelnosti, kvalitě lakování, kvalitě opracování. Ty laborace, aby z toho neopadala závaží než se kola vyexpedují....

Na autě se pak odstředivkou přitlačí, ale při skladování to byl problém.
Někteří výrobci nepoužívali při výrobě ani hlavu. Tzn., že na diskách nebyla třeba ani dostatečně široká plocha pro nalepení závaží (disky nebyly uzpůsobené ani pro klips) a celá vnitřní plocha byla jakoby frézovaná s drážkama, takže tam závaží drželo jen na těch jakoby vlnkách a jak to do nějaké doby nejelo, tak to spadlo.
Viz. tady třeba testovací ukázka cvičně nalepeného závaží jak vycházelo. Nešlo použít ani rozdělení za paprsky.
Pak se dělal ještě jeden typ a ten měl přesně uprostřed místa pro závaží drážku po celém obvodu s lomem / převýšením asi 1 mm. Takže sis mohl vybrat, jestli nalepíš závaží šikmo a nebo jen půlkou.