Opět tachometr

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 09.09.2015 do 14.09.2015, založil/a Crewy
řadit dle data
08:03:09
14.09.2015
Crewy
-> darklord: díky ale myslel jsem pouze lanko. a to jsem vyměnil bez demontáže převodovky.

Takže muj problem by měl být vyřešený, ale auto ještě nejelo. (vyskytl se další problem a to prasklá hadicka na vodu)
07:08:05
14.09.2015
darklord
-> Crewy: Da sa to. ALE! Po vlstnej skusenosti viem, ze je rychlejsie a prijemnejsie si tu prevodovku z auta vybrat. Pokial to budes robit na aute, nevyhnes sa demontazi priecky prevodovky, budes komplet od prevodoveho oleja (nikdy nevypustis vsetko), ruky od krvi, a dost pravdepodobne sa ti nepodari na 100% utesnit viko po opatovnom namontovani.
15:35:41
11.09.2015
Crewy
rychlý dotaz. Dá se náhon vyměnit bez demontáže převodovky? povolením jen pár matic co jsem studoval materiály? 17
09:09:46
10.09.2015
minno
-> Jirik_Tuňák1983 09.09.15 23:33:09: Mne sa to v dávnej minulosti párkrát stalo. Ručička rýchlomeru potom len poskakovala.
08:07:16
10.09.2015
john simple
-> Bukaj 10.09.15 06:32:26: no to se mi před časem stalo, teď jak vyměnit to kolečko v převodovce?

nejlépe, abych ji nemusel sundat. 5Q mokrá.
07:53:10
10.09.2015
Crewy
Takže včera poslední pokus. Lanko se vždy zastrčilo do bovdenu a tím pádem se čtyřhran nedostal kam měl. po pár operací jsem čtyřhran dostal kam potřebuju. Ale ted mám jiný problém 1 vše už funguje ale nulu na tachometru mám zhruba na 90km/h a za jizdy kmitá rychleji nez hlava návstěvníka metalového koncertu.1 Takže asi vyměnit náhon?
upraveno 1x, naposled 10.09.2015 07:54:17
06:32:26
10.09.2015
Bukaj
-> Crewy: Zkus vytáhnout celé lano z bowdenu. Občas praskne, respektive se ukroutí (většinou až u převodovky). Poznáš to podle toho, že na konci nebude čtyřhran s pravidelným koncem, ale roztřepené "cosi"...

Pokud by bylo lano v pořádku, a nefunguje ani jeden z budíků, tak mohlo prasknout plastové kolečko v převodovce (například kvůli špatné montáži převlečné matice a dotažení lana nedosedlého do budíku)7
01:45:23
10.09.2015
Jozka
-> Jirik_Tuňák1983: Že se ti to nestalo, neznamená, že se to stát nemůže. Já vím zcela jistě, že může 4.
23:33:09
09.09.2015
Jirik_Tuňák1983
-> minno 09.09.15 12:03:50: S tím jsem nikdy problém neměl. Vždycky jsem tam nějak sáhl a přitahoval náhon současně s maticí a fungovalo to vždy a to jsem to měl sundané mockrát.
13:25:10
09.09.2015
Crewy
první samozrejmě dávám náhon, až nakonec převlečenou matici.
12:03:50
09.09.2015
minno
-> Crewy: A zakladáš náhon na tachometer správne? Ak to funguje len so samotným tachometrom, tak rovnako to musí fungovať aj s celou osadenou prístrojovkou. Pri montáži náhonu do tachometra si treba prevlečenú maticu odtiahnuť stranou, ako prvé zasunúť náhon do budíka až na doraz a až potom prisunúť a zakrútiť maticu. Ak to robíš tak, že sa snažíš náhon do tachometra zasunúť rovno aj s maticou, je možné, že to tam dobre nedosadne.



Potom už len môže byť problém niekde v náhone.
upraveno 1x, naposled 09.09.2015 12:08:05
10:12:52
09.09.2015
Crewy
Už jsem bezradný s rukou pořezanou od plechu pod přístrojovkou od zapojování 1 měnil jsem přístrojovku za tu s otáčkoměrem (obojí kulaté budíky) jenže se naskytl problém. vše fungovalo asi 8km, poté se přestalo počítat km a chvilku nato i ukazovat rychlost. tak jsem si řekl prasklo ozubené kolečko v budíku. Vyměnil jsem tedy za starý funkční a zrada, nefungoval od začátku. Tak jsem se mrkl na táhlo a točit se točí. Ale zdálo se mě že je čtyřhran víc zastrčený než by měl. Povytáhl jsem ho s citem, nasadil budík bez přístrojovky a fungoval. Ale jakmile budík namontuju do přístrojovky a usadím tak funguje asi 10s a pak zase nic. Když jedu dál tak jde slyšet jak táhlo cvaká ale budík se ani nehne. nic,mrtvola 10 . Nevíte někdo kde je problém?8
Extreme Tyres