Hučení z diferenciálu

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 16.08.2015 do 17.08.2015, založil/a BooCheer
řadit dle data
15:29:35
17.08.2015
minno
-> BooCheer: Ak máš druhovýrobné tiahlo, tak to je ten problém. U druhovýroby je kĺb (kosť) plastový, kdežto u origa je to gumokov. Cez ten plast sa potom prenášajú tie hrozné zvuky. Riešenie - vymeň kosť za gumokov.



Tiež popozeraj uloženie brzdových laniek okolo prevodovky. Tie dokážu byť tiež poriadny zvukovod a prenášať do interiéru nepekné zvuky od prevodovky, až by človek neveril.
15:21:46
17.08.2015
BooCheer
Tak jsem se nad tím dnes zamýšlel,ani nevím jak mě to napadlo ale zjistil jsem zajímavou věc. Zmýlil jsem se s tvrzením že to dělá na všechny rychlosti. Hučí to pouze na pětku ale jakmile při zařazené pětce odtlačím řadící páku tak pul centimetru od sebe (doprava)

tak hučení zcela ztichne a převodovku vůbec neslyším "ani nevim že tam nějaká je" :D Tak ted už vůbec nevim čím to může být. koupil jsem kloubové táhlo řazení druhovýrobu tak mě napadá jestli neni třeba špatně svařené ,tudiž by bylo něco málo pootočené než má být a tím pádem se v převodovce ta řadící fajka enbo jak to nazvat silou opírá o stěnu té kulatinky na které je řadící vidlička pětky a z toho se přenáší zvuk přes táhlo který rezonuje po celém autě. Neni to pěkný zvuk. Napadá vás nějaký nápad jak to odstranit? Napadlo mě že bych si udělal klínovou podložku mezi řadící táhlo a řadící kulisu aby se táhlo trochu odklonilo.
upraveno 1x, naposled 17.08.2015 15:22:16
21:11:03
16.08.2015
Vrba
-> BooCheer: To nemůžeš jen tak složit a dobrý. Každá jetá převodovka potřebuje minimálně znovu seřídit vůle kuželíkových ložisek. Pokud jsi navíc třeba nechtěně zaměnil víka diferenciálu a nebo podložky pod nimi,máš nevhodně nastavenou zubovou vůli. Takové pískání by ale spíše odpovídalo špatné poloze pastrosku ve skříni - tj zadní podložky pod ložiskem. Podle popisu píská stálý převod.
upraveno 1x, naposled 16.08.2015 21:12:45
20:07:45
16.08.2015
minno
-> BooCheer: Tak ak si tam mal predtým papier a teraz bez neho (len silikón), tak to má inak vymedzené vôle ako boli predtým....otázka však je, či to bolo správne vymedzené s tým papierom....

Takže možnosti sú také, že to necháš tak a bude ti to hučať, alebo sa to znova rozoberie a nanovo vymedzí a hučanie možno prestane :)
14:17:25
16.08.2015
BooCheer
no hučí to na všechny kvalty :) a já jsem tam měl těsnící papír. Žeby už to teda někdy někdo rozebíral a dával si práci s tím vystřihovat papír? je to možné
upraveno 1x, naposled 16.08.2015 14:18:20
09:04:01
16.08.2015
minno
-> BooCheer: Medzi bloky sa snáď nikdy nedával papier, ale tmel. Čo si tam mal pri rozoberaní?



Ložiská boli v poriadku?

A si si istý, že je to diferák? Hučí to len zhruba pri tej 90 km/h na 5ke? To môže byť kľudne hučiaca 5. rýchlosť (celkom bežná vec), alebo ak to hučí pri všetkých kvaltoch, tak stály prevod.
06:04:19
16.08.2015
BooCheer
Zdravím vás. Možná se to tu už probíralo ale nejspíš neumím hledat. Potřeboval bych radu. Koupil jsem suchou převodovku pětikvalt. Nebylo do ní nikdy zasahované. Jak ji složili ve fabrice,tak jsem ji dostal. Jen jsem ji rozdělal,vyčistil,dal nové synchrony,přetěsnil a vše složil tak jako to bylo. Všechno funguje perfektně akorád mi celkem dost hučí diferenciál. Nejvíc to hučí kolem rychlsoti 90Km/h když udržuju konstantní rychlost. Když z kopce uberu plyn tak aby motor nezabíral a zároven aby auto nebrzdilo motorem tak to utichne. Projevuje se takovým způsobem malá vůle enbo velká vůle diferáku v ložiskách? Napadla mě jedna věc a to že místo papírového těsnění jsem dal mezi bloky silikon. Mohlo by to být tím? Že jsou ty bloky o tu tlouštku těsnění více sevřené tudiž by byl diferák v ložiskách moc natěsno bez vůle? Díky předem
Extreme Tyres