řízení felicia a blinkry

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 20.02.2015 do 20.02.2015, založil/a ZdeněkH - zrušená registrace
řadit dle data
21:46:34
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: Pšššt to castrol ještě netuší 3
21:42:44
20.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: to by som neurobil 3 -> Mr._Nosferatu: aj tak to moze dopadnut 1
21:30:01
20.02.2015
Mr._Nosferatu
-> ZdeněkH: Aby ti někoanec -> castrol: nedělal komplet GO...
21:25:43
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> castrol: To víš že jo to rozebereš do šrotu 3 Však se pak nějak asi domluvíme.
upraveno 1x, naposled 20.02.2015 21:25:59
21:08:40
20.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: alebo nechaj to uma a ked bude hotovo dojdes si pren 1
21:03:53
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> castrol: Tak to je cajk. Chtěl jsem něco napsat, ale raději mlčím ještě bys mi zavřel před nosem 3
20:37:58
20.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: skor tyzden
20:31:48
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> castrol: Si na mě vyhradíš víkend nebo i týden jo? 3
20:19:19
20.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: dones kukneme aj to 40
20:18:52
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> castrol: Tak jestli je to to co si myslím tak na to zvysoka seru 3 Ručičky nebojte se udělám z vás Arního Švarcenegra 3
20:16:46
20.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: najlepsie by ho bolo dobre vytiahnut a komplet premazat snek
17:32:57
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Celkem se děsím chvíle až dojdu na motor abych nedopadl jak nedávno tady borec s povolenou hlavou motoru. Pak si budu moct dělat srandu leda sám ze sebe 1
17:30:17
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> castrol: Můžeš poradit co kde konkrétně napatlat? Z Xantie jsem naučen patlat řízení taky. V motorovém prostoru byl takový kloubek, který zatuhával. Mimochodem je absurdní, že u Xantie s posilovačem a felda bez posilovače jdou na místě a za studeného motoru obě stejně. Myslím točení volantem.



Ono s tím autem je stejně trápení. Třeba mě pořád zlobí chcípání motoru když vyšlápnu spojku nebo podle mě i co jsem viděl jiné feldy tak dlouho startuje než chytne, i když jsem zkoušel sem tam něco promazat tak se nějak nevrací páčka od otvírání kufru u řidiče. Jsem takhle dojel za borcem pro díly, otevřu páčkou kufr a páčka zůstala nahoře (nedošlo mi to) a pak chci kufr zabouchnout a ejhle ať boufám jak mlátím tak nic. Odmontoval jsem jednu vzpěru a nasraně odjel. Až pak doma mi to došlo, že ta páčka u řidiče zůstala nahoře. Dal jsem ji dolu a pohoda 3
17:30:14
20.02.2015
haso
-> ZdeněkH: jaj, felda to ma urcite nejak lepsie zakrytovane ten pristup



no ja to mam len v 120ke tie packy, tak no 40
17:25:55
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> haso: Jo za chvilku. Já už měnil zlomenou od stěračů a to bylo: volant dolů, spodní kryt dolů a horní oddělat. Jsem to tam nedokázal bez oddělání krytů narvat.
17:21:30
20.02.2015
haso
-> castrol: packu vymenis zachvilku, je len nacvaknuta vtom drziaku...a u vas v CR mate tych paciek urcite kvanta za par korun...4
17:20:00
20.02.2015
castrol
-> Mr._Nosferatu: ten vystupok na páčke je na obe strany -> ZdeněkH: to chce premazat riadenie ale keď dôjdes kumne môžeš si zatrénovať ako to ide v poho otáčať a to mám 185ky gumy
17:14:55
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: To napiš jasně ne: ano páčka v piči 3 Výstupek na volantu je, při dání blinkru se taky vysune takový čůráček jen asi uvnitř je teda něco zlomeného. Chjo. Na posunutí nevěřím to by nedělala jen jedna strana. Ale dík
16:44:49
20.02.2015
Mr._Nosferatu
-> ZdeněkH: Když zapneš směrovku, tak se z páčky vysune zobáček, který potom volant zasune a tím se páčka vrátí.

Tady je vidět ten výstupek na volantu, který zasouvá zobáček do páčky, jelikož to dělá jen jedna strana, typuju že je to páčkou ... Pak zkusit posunout páčky blíž k volantu ...
zvětšit řízení felicia a blinkry - obrázek od Mr._Nosferatu vložen 20.02.2015 16:44:49
upraveno 1x, naposled 20.02.2015 16:45:55
16:39:55
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: Zobáček? Můžeš být přesnější? Ale nemělo by to pak dělat při obou stranách?
16:32:41
20.02.2015
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: zvyknout je lepší :D

-> ZdeněkH: přefoukni si gumy a dej si ráfky s vyšším ET. tim to zůžíš a bude se ti točit o hodně lehčejc :D
16:29:02
20.02.2015
Mr._Nosferatu
-> ZdeněkH: S těmi blnkry, může být ulomený "zobáček" co vrací blinkr, takže asi vyměnit páčku, nebo si zvyknout ....
16:26:29
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Jasan v pažích 3

Ne vážně prostě mi to přijde jako moc tuhé. Když jedu běžně a nebo i při stání když otočím volantem v rozsahu běžném při jízdě tak ok, ale když chci vytočit volant víc tak mi přijde, že nejdřív to je ok, ale pak se to začne zhoršovat
upraveno 1x, naposled 20.02.2015 16:26:51
16:05:23
20.02.2015
havlik
-> ZdeněkH: a máš posilovač?47
16:03:02
20.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Chlapci dnes jsem si všiml (no jo moc kilometrů kromě dovozu jsem zatím s feldou neabsolvoval), že když jedu a točím volantem je to celkem ok. Jinou feldu na porovnání nemám. Ale když chci zaparkovat nebo prostě když musím zatočit víc volantem tak si už připadám jako v posilovně. Co by mohlo být v háji? Nebo je to vlastnost? Kdyby bylo špatné ložisko co je u tlumičů tak to jde blbě furt přece?



Druhá věc. Dám blinkr, točím volantem a následně se volant vrací. Když je blinkr vpravo tak se po narovnání volantu blinkr vypne ok. Když dám blinkr doleva tak ani piču. Opět co může být v piči? Jediné co mě napadá je páčka jako taková ne?
Extreme Tyres