Škoda 742 a její koncepce

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 05.02.2015 do 07.02.2015, založil/a Sejki - zrušená registrace
řadit dle data
15:53:01
07.02.2015
Bery
A skousel jsi neco delat s napravou,popripade mas zkusenosti s ruznyma pneu,tvrdosti směsi ,podvozky aby jsi řešil totalni rozjebani auta predtim nez z ty napravy dostanes celkem zajimave vlastnosti?
10:15:05
07.02.2015
MVM
-> Sejki: Tak to je snad pochopitelné... 8
10:13:05
07.02.2015
MVM
-> Sejki: Zmenší se počáteční nedotáčivost.
09:57:50
07.02.2015
m8rinek
-> Sejki: Jak píše VHML, slepý měnění zásadních věcí jako je koncepce nemusí dopadnout dobře i když se to tak může v hospodě u piva jevit...



Dá se udělat auto s rozložením 50:50 i s motorem v předu a hnanym zadkem, jen se vše musí naposouvat do těch správnejch míst.
09:37:47
07.02.2015
MVM
Zásadní změna v poloze těžiště a jiná poloha agregátu je podstatná věc. Jen nechápu co s tím má společnýho přední náprava??
upraveno 1x, naposled 07.02.2015 09:39:02
09:22:29
07.02.2015
vhml
-> Sejki - zrušená registrace 06.02.15 23:32:20: to nekde psali Slováci. Podle mě o taky hlavně bylo o tom, že si to zbastlili doma...
23:25:25
06.02.2015
haso
skoda-virt.cz/cz/.../1402 -duri554

tu je motor v strede
23:14:19
06.02.2015
MVM
-> Sejki - zrušená registrace 06.02.15 22:40:05: A jaký jsou ty "stávající" vlastnosti - pokud Tě zajímá ta změna? 9
21:45:05
06.02.2015
Bery
-> Sejki: a prozradíš nám teda o co jde,nebo to sám ještě nevíš a jde jen o plácání jater?
14:22:29
06.02.2015
Luky
-> MVM: proto jsem psal, že pokud je myšlen závodní prototyp s motorem uprostřed, tak je ptákovina to srovnávat se seriovkou, protože se tam toho liší víc. Spíš mě zaujala zmínka o těch dobových přestavbách. No jsem zvědavý co nám sem k tomu -> Sejki: napíše
13:36:55
06.02.2015
MVM
6 Téma jako takový o koncepci auta je asi o ničem. Z hlediska závodního - auta s motorem uprostřed budou vždycky nejlíp vyvážený a už na počátku nebude takový problém odtranit jejich přirozený neduhy v chování. Mám zkušenosti třeba s Porsche kde je taky vše vzadu a chová se to i v top závodní verzi dost zákeřně a není to jen tak řídit. A např Carerra s motorem vzadu je o skok jinde oproti "hodnýmu" Caymanu s motorem uprostřed. BMW s motorem vpředu řeší a chová se zase jinak. Ono to není "jen" o umístění agregátu - ale hlavně o druhu použiých náprav,jejich geometrie při propružení a jejich body potom protažená osa klopení karoserie.. Celý auto počínaje rozchodem a rozvorem musí mít hlavu a patu. A pakliže by škodovka šla cestou motor vepředu, a vzadu zůstala rozvodovka s výkyvnýma polonápravama .. stejně by to nebyla žádná sláva - stejně jako s tuhou nápravou ..viz Lada..
13:24:09
06.02.2015
Bery
já postrádám jako nějaký hlubší význam toho tématu - koncepce pro jaké účely? na ježdění na nákup?geniální,nemusíš jít pěšky. Na víkendové projíždění?v 21.století v pěkné škodovce-super zážitek.Na závody?dneska už dost drahá sranda.
13:47:52
05.02.2015
Luky
Zajímavé... Já si nic nevybavuju, teda kromě závodních speciálů, ale ty posuzovat je nesmysl, protože tam budou jízdní vlastnosti úplně jiné, a nebude to dáno koncepcí...

Nahoď nějaké foto, to mě zajímá
13:43:23
05.02.2015
Luky
On byl prototyp 742 s motorem uprostřed?
Extreme Tyres