4 pístky - dotaz

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 28.01.2015 do 29.04.2015, založil/a Kadelus
řadit dle data
22:39:41
07.02.2015
dragon_cb_cz
-> RSTuning: To odvzdušňování se sjetejma destičkama resp. bez nich je kvůli předepnutí gumovejch kroužků, který "tahaj" pístek zpátky - když je všechno nový, tak tahaj až moc ochotně a krok pedálu je pak dlouhej. Proto je lepší nechat pístky povyjet trochu víc než pak za provozu budou, aby se pak vracely jen o ten potřebnej kousek. Se samotným odvzdušněním to nemá nic společnýho a stejnýho efektu se podle mě dosáhne, pokud se nejdřív odvzdušní a až pak se vyndaj desky, pístky se patřičně povyšlápnou ven, zatlačí zpátky a desky se vrátí....
20:12:58
06.02.2015
MVM
-> RSTuning: Jsu naprosto stejnýho názoru s těma propojkama. Brácha měl seriovýho rapida před deseti lety a zapojení origo je na odvzdušňování taková prasečina,že jsem větší za svoji praxi nezažil. (kromě vzduchokapalinových posilovačů Tatra a Liaz) 3
20:07:33
06.02.2015
RSTuning
Nějak jsem nepochopil to odvzdušňování bez destiček, příp. se sjetejma destičkama. Brzdy jsem odvzdušňoval nejednou, kolem aut se nějakou dobu taky motám, ale tohle jsem ještě neslyšel. Ale pořád se je co učit...

U 4 pístů hodně záleží na pořadí odvzdušňování. A vždycky od nejvzdálenějšího místa od HBV. Takže nejdřív PZ kolo, pak LZ kolo, PP a nakonec LP. To je ale asi známý.

Nevím teď přesně, kterej pár pístlů je u Rapida propojenej se zadními koly, ale to, že ti z šroubu 3 teče málo kapaliny i bublin může způsobit i to, že je vzduch v tom zadním okruhu a bylo by potřeba nejdřív odvzdušnit ten zadek a pak teprve horní přední pár pístků. Potom spodní a začal bych opět vnějším odvzdušňovákem.

Mě přijde mnohem lepší způsob zapojení 4p jako měla 130LA, s propojkou a okruhy pěkně předek/zadek. Mám to tak na eRku a i bez posilovače naprosto OK. A už asi 10 let.
10:52:42
29.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Zdenek136: 3
10:49:48
29.01.2015
Zdenek136
-> Sejki: Super, hned do oblíbených..to se bude hodit, až vyrvu vzteky všechny trubky a všechno znova.
10:09:17
29.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Zdenek136: nebo tady



karban.info/sroubeni.html
10:07:25
29.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Zdenek136: to co nemaj v sortimentu tak ti udelaj
10:07:01
29.01.2015
Zdenek136
-> Sejki: Už na to koukám, zajímavá firma. Díky.
10:01:37
29.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Zdenek136: je to od firmy Bekas na vyzadani...
09:06:04
29.01.2015
Zdenek136
-> Sejki: to je pěknej nákres, z čeho to je? Popř. dá se to nějak sehnat? :)
06:56:16
29.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> Kadelus: já tam dával sjetý desky, pak nevyjede nic. Prostě dát něco, co má o cca 4-5mm menší šíři, než desky, který tam pak přijdou 4
05:53:30
29.01.2015
Kadelus
-> Antony: Aha - tak neni nic jednoduššího než vytáhnout závlačky a sundat destičky. Nevyjedou mi pak pístky? To by mně pěkně nakrklo.
18:19:11
28.01.2015
Antony - zrušená registrace
-> Kadelus: nové gumičky na pístkach způsobujou, že se ti pístky po uvolnění tlaku moc vrátí. Proto je lepší nové brzdy odvzdušňovat bez destiček, popř s hodně sjetýma destičkama. .
17:39:52
28.01.2015
Kadelus
-> Bery: S destičkama. A HBV jsem odvzdušnil.
12:53:08
28.01.2015
Bery
Nechal jsi vyjet pistky z brzdicu po vymene? Naslapal jsi to bez desticek?
12:08:08
28.01.2015
Sejki - zrušená registrace
Jeste jsem zapomel, odvzdusnoval si ten HBV? Jestli je zavzdusnenej tak muzes slapat jak chces a z brzdicu ti nic nepotece... tady mas zapojeni tak na to mrkni...
zvětšit 4 pístky - dotaz - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 28.01.2015 12:08:08
12:02:42
28.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Kadelus: ted zhlavy nevim jak je to zapojeny origo... kdyz povolis treti na obou stranach tak pedal neklesne?
11:59:26
28.01.2015
Kadelus
-> Sejki: To by to snad protejkalo u HBV ,ne? A nevysvětluje mi to že mi nechce odtékat brzdovka ze 3 odvzdušňováku.
11:36:51
28.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> MOLSO: pises, ze si menil gumicky v HBV, to jeste neznamena ze bude 100% cajk. Nekdy se stane, ze pri odvzdusnovani systemu znicis HBV. Pri brzdeni nema takovy chod a pri odvzdusneni ho mackas az nadoraz a tim se muzou zmrsit gumicky... Pri vymene gumicek je dulezite cistota prostredi...Ale chapu ze ti za to pak muze maminka ci manzelka dat do drzky kdyz to delas doma v koupelne :)
zvětšit 4 pístky - dotaz - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 28.01.2015 11:36:51
11:19:29
28.01.2015
MOLSO
-> Kadelus: asi ti umreli gumicky v HBV
10:29:45
28.01.2015
Kadelus
Takhle nějak ...
zvětšit 4 pístky - dotaz - obrázek od Kadelus vložen 28.01.2015 10:29:45
09:31:58
28.01.2015
Kadelus
Zdar všichni. Hledám tu jako blázen ale nic co by mi odpovědělo a mojí otázku nenacházim. Popíšu problém stav věci: Mněnil jsem zadní prasátka celá - přední prachovky a manžety ve 4pístkách a teśněníčka v pístkách HBV a spojky. JNo a teď jsem při odvzdušňování prohnal už asi 2 litry brzdovky ale furt nic moc. Po odvz. padál tvrdý a po nastartování změkne a všechno maká jak má. Příjdu 2-3 den zabrzdím chcíplý auto a pedál se propadne až na podlahu a brzdí to asi až 1 cm nad zemí. Tak se rozčílim a jdu zase s tátou odvzd. a zase pohoda - ztvrdne - brdí a za 2-3 dny to samý... Nikde nic neteče ani se neztrácí kapalina. Čeho jsem si ale všiml že vepředu na brzdičích z toho horního /budu ho číslovat pořadím od hadic "3"/ nejde vzduch ani pořádně kapalina. U 1 a 2 se pedál propadne jak má ale u toho 3 ne. Jak to? Nenapadá vás něco?Možná to nebude mít na funkci vliv.

Co by dělalo otočené těsnění na pístku v HBV?

Předtím byly pístky v brzdičích zatuhlé že se některé ani nehýbaly a teď je vše rozchozeno - něměl bych se podívat na nastavení trnu v posilovači do HBV?

Předtím to brzdilo normálně....
Extreme Tyres