Vůle v zadních kolech

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 14.10.2014 do 16.10.2014, založil/a marek.latr
řadit dle data
23:43:31
16.10.2014
marek.latr
-> m8rinek: jj, jedna tam byla tak jsem dal radši ještě jednu (prej se tam po čase přidáva po demontáži bubnu)
23:16:31
16.10.2014
m8rinek
-> marek.latr: Pod buben jsi jistě dal 0,3mm podložku?
23:12:40
16.10.2014
marek.latr
Děkuji, tak to teda bude určitě málo utažený a na ten klínek bych to taky tipoval protože ten byl nějakej zmordovanej. Hned zítra to skouknu.
23:03:54
16.10.2014
m8rinek
-> marek.latr: Myslíš, že jsi klíčem udělal 200Nm (nebo kolik je předepsáno?)....



Jestli má klíč páku 33cm, tak to je 60kg...
23:02:31
16.10.2014
Eidy
-> marek.latr: Otázkou je, jak jsi tam nasadil klínek. Když ho dáš blbě (moc hluboko) sedí to na klínku a ne na kuželu. Pak se to pořád vymačkává.
22:57:01
16.10.2014
marek.latr
-> Evž@: No takhle nějak se to taky chová. Ale přibyl ještě další problém, 3x sem musel po pár km dotahovat bubny. Nechápu když je to na kuželu tak proč si to pořád sedá. Je to normální? Kuželové plochy nejsou viditelně poškozené nebo vymačkané. Musím se přiznat že jsem ty matice utahoval obyč. klíčem ale na fest .
09:10:27
16.10.2014
Evž@
Zkus tohle.Jak to ti to bude křápat jen v určité poloze stejně jak na videu tak je to v převodovce.

Kyvka
19:34:20
14.10.2014
stepan
-> marek.latr: Provizorně se na to můžeš leda vykašlat. Na STK stejně kontrolujou jen vůli přední nápravy, takže bych to neřešil.
19:29:36
14.10.2014
marek.latr
Zdravím, mám u zadní mokré nápravy hrk na kolech, prý to může být posunutým opěrným kroužkem za ložiskem. Nějaké podložky pod buben sem už dával ale furt stejné. Nemůže to tedy být vytřískanými kameny v diferenciálu (o těch to vím), když je to uložené ve výkyvném ložisku? Tak by to teoreticky mohlo bouchat v převodovce. Popř. nedalo by se to provizorně udělat bez odmontovávání poloos. (Mám před STK a potom tam chci stejně dávat vlečku.)
Extreme Tyres