-> MOLSO: asi tak :D
-> minno: už sa mi to až tak nepáči ako kedysi... sú aj iné možnosti...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uprava tunelu pro 5 Kvalt. Užovka
14:02:34
28.10.2014
28.10.2014

samadi
13:55:18
28.10.2014
28.10.2014

MOLSO
-> minno: lebo ho už má 

13:42:26
28.10.2014
28.10.2014

minno
-> samadi: prečo by si to už nerobil?
13:11:52
28.10.2014
28.10.2014

samadi
-> BooCheer: kompletný návod aj s popisom je na garde.virt.cz/ v sekcii Úpravy --> Prevodovka
ja už to mám za sebou (a myslím, že teraz by som to už nerobil)
ja už to mám za sebou (a myslím, že teraz by som to už nerobil)
10:08:48
26.10.2014
26.10.2014

Jozka
Se musím v létě dostat k bejvalýmu erku mýho souseda někde na sraze - pokud současnej majitel 5q úpravu nevrátil (což je téměř jistý), zkusím nafotit, jak by měla taková úprava vypadat..




08:38:00
26.10.2014
26.10.2014

Bucin
-> m8rinek: serie je serie ale kdz to tam chtěj ...
08:28:25
26.10.2014
26.10.2014

m8rinek
-> Bucin: Sorry, ale jestli myslíš, že jsi mi tím vytřel zrak a máš díky tomu většího pipíška... Provedení a svary obdobný, jen to máš pak přejetý lamelákem...
Za mě to má vypadat takhle skoda110r.eu/1150rr/srpen 1420002.jpg
Za mě to má vypadat takhle skoda110r.eu/1150rr/srpen 1420002.jpg
00:45:57
26.10.2014
26.10.2014

Bucin
A tady interier ...
(ještě na foto ještě není dovařený a obroušený to když tak blejsknu zitra)
(ještě na foto ještě není dovařený a obroušený to když tak blejsknu zitra)
00:43:34
26.10.2014
26.10.2014

Bucin
-> m8rinek 02.10.14 12:37:30: když tak koukám na ty fotky to je dobrá šílenost tady je moje práce....
A to jsem si říkal že to mám ošklivý když jsem to dával do díry co vykousal předchozí klemíř.
A to jsem si říkal že to mám ošklivý když jsem to dával do díry co vykousal předchozí klemíř.
22:46:00
22.10.2014
22.10.2014

rené
-> m8rinek: Tak to jsem si pomoh, že jsem odvezl kilo od klempíře k sobě na zimoviště.
Pádokaždě díky za reakci.

22:38:01
22.10.2014
22.10.2014

vhml
-> m8rinek 22.10.14 22:34:54: víceméně 

22:34:54
22.10.2014
22.10.2014

m8rinek
-> rené: Synchronní...
22:29:31
22.10.2014
22.10.2014

rené
-> m8rinek: To je celkem peklo :). A to je bezsynchronní nebo synchronní řazení? Asi blbej dotaz, ale převodovka je pro mě zkrátka domeček plný koleček.
21:51:48
22.10.2014
22.10.2014

m8rinek
-> rené: Úskalí je tuším 46tkč...
21:50:49
22.10.2014
22.10.2014

rené
Téma už je trochu mrtvola, ale snad se někdo ozve. Když se tu nakousl 5q v krátké 4q skříni... Jaká to má úskalí? Má tu s tím někdo zkušenost? Po Světelský rally se odporoučel synchron na dvojce, takže převodovka pujde tak jako tak ven a ten jeden kvalt navrch přecjenom chybí. A do kastle se řezat nechce.
06:06:36
03.10.2014
03.10.2014

radekp
dlouhé převody na pětikanál? To bych radši říznul ten tunel...
18:31:35
02.10.2014
02.10.2014

vhml
-> m8rinek 02.10.14 17:55:15: dlouhej čtykvalt ale není žádný hrdinství :-D
17:55:15
02.10.2014
02.10.2014

m8rinek
-> vhml: maj pravdu oba, jen každej myslí jiný auto :D.
16:38:50
02.10.2014
02.10.2014

vhml
16:35:41
02.10.2014
02.10.2014

ozzman1000
-> radekp:
4q s dlhými prevodmi a SP
4q s dlhými prevodmi a SP

14:16:29
02.10.2014
02.10.2014

radekp
-> m8rinek: 5q do krátké skříně?
13:22:45
02.10.2014
02.10.2014

vhml
-> Toušík 02.10.14 12:43:01: Provedu, už mám objednanou převodovku :-)
-> m8rinek 02.10.14 12:49:40: zrovna tvoje řešení mi snažší nepřijde ani maličko :-) Minimálně finačně
-> m8rinek 02.10.14 12:49:40: zrovna tvoje řešení mi snažší nepřijde ani maličko :-) Minimálně finačně

12:49:40
02.10.2014
02.10.2014

m8rinek
-> Toušík: přitom je řešení tak jednoduché :)))
12:43:01
02.10.2014
02.10.2014

Toušík
-> vhml: Jseš barbar a vrah !!! Jestli jí to provedeš tak už tě znova nepůjdu na svatbu, ale budíky si vezmu!
12:42:24
02.10.2014
02.10.2014

vhml
-> m8rinek 02.10.14 12:37:30: vím, četl jsem oba.
Z prznění kastle taky radost nemám, ale už mě ten čtyřkvalt prostě nějak sere. Závodit se s tím nedá, cestovat se s tím nedá...
Z prznění kastle taky radost nemám, ale už mě ten čtyřkvalt prostě nějak sere. Závodit se s tím nedá, cestovat se s tím nedá...
12:37:30
02.10.2014
02.10.2014

m8rinek
-> vhml: na 110r jsou dva články, včera jsi posílal jinej.
Fotky má dejvid
skoda110r.eu/130s/.../8.j pg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%281%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%282%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%283%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%284%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../10. jpg
skoda110r.eu/130s/.../10% 20%281%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../11. jpg
skoda110r.eu/130s/.../11% 20%281%29.jpg
Postup je jednoduchej, vykosíš díru, zkusíš tam cvaknout převodovku namontovanou na příčce (kdyžtak díru přivykosíš víc) a pak už to jen pozavíráš zevnitř je to sranda a z venku musíš zavřít dvojitou stěnu nad špajzem. Pak jen posunout v tunelu průchodku táhla (rámeček) a zkrátit řadící tyč. Voala máme zprzněnou kastli ;).
Fotky má dejvid
skoda110r.eu/130s/.../8.j pg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%281%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%282%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%283%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../8%2 0%284%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../10. jpg
skoda110r.eu/130s/.../10% 20%281%29.jpg
skoda110r.eu/130s/.../11. jpg
skoda110r.eu/130s/.../11% 20%281%29.jpg
Postup je jednoduchej, vykosíš díru, zkusíš tam cvaknout převodovku namontovanou na příčce (kdyžtak díru přivykosíš víc) a pak už to jen pozavíráš zevnitř je to sranda a z venku musíš zavřít dvojitou stěnu nad špajzem. Pak jen posunout v tunelu průchodku táhla (rámeček) a zkrátit řadící tyč. Voala máme zprzněnou kastli ;).
08:33:23
02.10.2014
02.10.2014

vhml
-> m8rinek 02.10.14 08:19:59: články na 110r mám nastudovaný. Spíš jestli někdo nemá vlastní fotky a popis u auta nebo tak něco...
08:17:23
02.10.2014
02.10.2014

vhml
Nějakej pěknej návod na stovku nemáte? 

06:22:22
02.10.2014
02.10.2014

MOLSO
-> m8rinek: jaa viem 

23:02:37
01.10.2014
01.10.2014

m8rinek
-> MOLSO: Jj, u erka/kila je to ale solidní pomsta... skoda110r.eu/1150rr/srpen
140004.jpg
22:31:18
01.10.2014
01.10.2014

MOLSO
-> m8rinek: na 742 stačí rovný plech 

22:25:59
01.10.2014
01.10.2014

Jozka
-> m8rinek:



22:23:20
01.10.2014
01.10.2014

m8rinek
Cesta tam je jednoduchá, zpět je složitá :D.
22:21:53
01.10.2014
01.10.2014

MOLSO
-> BooCheer: tie originalne bodove zvary sa daju odtrhat obyčajnym šrobovákom .... vobec sa toho neboj. Akurát je vraj dobré neurezávať tú prednú spodnú časť (ten spodok, ktorý odtial odrežeš - kde sú kotviace miesta na pásy) kým ten tunel nie je navarený. Ja som na vrchu toho pásu urobil drážku do ktorej som vložil ten výlisok 5q tunela, navaril ho a až po navarení som ten pás s kotevnými úchytmi odrezal.
Možno zbytočná priposranosť, ale nechcel som riskovať
Možno zbytočná priposranosť, ale nechcel som riskovať

22:03:25
01.10.2014
01.10.2014

Evž@
-> BooCheer: tak rozpůlení auta opravdu nehrozí.Maximálně deformace kastle proto se doporučuje během instalace tunelu s autem nemanipulovat.
21:55:41
01.10.2014
01.10.2014

BooCheer
Díky moc chlapci,přesně tohle jsem ptořeboval pro představu :) Ještě jeden dotaz. Vzhledem k tomu že jsem sváteční svářeč mám strach že to zavařím nekvalitně. Někde jsem totiž slyšel a četl že když se výměna této části neprovede se 100%ní kvalitou tak hrozí rozpůlení auta protože to msíto které se rozřízne je udajně nějaká důelžitá nosná část. Omluvte moje blbé dotazy ale já jsem spíše přes elektriku,motory atd. A taková karosařina je pro mě vysoká škola :D
21:38:25
01.10.2014
01.10.2014

MOLSO
-> BooCheer: niečo málo som našiel ale žiadne podstatné info .... tak aspoň fotogalérka ktorá napovie ... molso.rajce.idnes.cz/2009
-03-02_-_5q_tunel
21:34:49
01.10.2014
01.10.2014

stepan
-> BooCheer: Nešlo. Nebo možná šlo, ale je to pořádná prasárna. Normálně to vyřízni z eMka a navaří se to tam. stepan1234.rajce.idnes.cz
/skoda
21:34:36
01.10.2014
01.10.2014

MOLSO
pred časom som to tu niekomu vypisoval .... možno to nájdem. Každopádne samotné kladivo nestačí - treba vyrezať kus kasne a zavariť dieru originálnym tunelom, prípadne vyrobeným kusom plechu
21:30:05
01.10.2014
01.10.2014

BooCheer
Zdravím. Chci se zeptat zkušených škodovkářů ,nejlíp těch,kteří už mají tůto upravu za sebou. Bud neumím hledat nebo nevím co hledat ale nemůžu nikde najit rozumné vysvětlení ani fotodokumentaci upravy tunelu. Mám stroj z roku 79 a ještě neni kastla nachystaná na 5 kvalt. Byl by někdo ochotný mi poslat nějaký odkaz,nebo fotku,kde se tomuto tématu někdo věnuje? Viděl jsem na vrakovišti kastlu která to už má nachystané a napadlo mě jestli by ten hrb za těma sedačkama nešel udělat zkrátka nějak na hulváta než to celé rozřezat a převařovat. Prostě to prorazit velkým kladivem :D a nějak podobným způsobem vytvarovat. Díky moc