Něco mi vzadu bouchá

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 09.07.2005 do 07.05.2014, založil/a petis
řadit dle data
20:29:54
07.05.2014
Antony - zrušená registrace
Zdroj bouchání odhalen. Křivě přetočenej buben, byť se to při přeměřování nezdálo, a tudíž pakny bouchají z boku do štítu . . .
16:51:19
29.04.2014
stepan
Tak u mně bylo skřípání asi způsobený uvolněnou poloosou od unašeče, po dotáhnutí to přestalo.
10:35:10
29.04.2014
minno
-> Antony: brzdový štít dokáže teda pekne búchať a na pohľad fakt nevidno, že je to povolené. Tiež mi to búchalo po sadnutí novo zloženej nápravy (podložky si sadli do farby) a nemohol som na to prísť, čo to je.
20:15:05
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Stepan FUN: 3
20:12:29
28.04.2014
StepaNoFUN
-> Antony: To není pedantství. :-D To je už paranoia. :-D
17:37:03
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to doufejme že ne, problém nastal až po výměně bubnu 4

-> Stepan FUN: já to beru podle sebe, když bubny stáčím, rovnám to podle této plochy, ale stejně ji nakonec aspoň 2 desetinama líznu. Asi je to zbytečný, ale já jsem pedant 4
17:24:14
28.04.2014
StepaNoFUN
-> Antony: Tak ten buben stáčelo prase... :-/ Dosedací plocha pro unašeč se nestáčí, ale musí se to podle ní srovnat.
upraveno 1x, naposled 28.04.2014 17:24:45
17:23:15
28.04.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Antony: Vohnuta hridel nebo unasec?
17:20:52
28.04.2014
Antony - zrušená registrace
Tak jsem to rozhodil a výsledek je následující:

štít i unášeč dotažený, vizuálně vše ok. Buben na 1/2 polovině obvodu spálený alkyton. A jelikož už je jednou stáčený na soustruhu, usuzuji, že se stočil jen průměr bez dosedací plochy pro náboj. Takže v reálu brzdná plocha šmajdá, proto ta závislost na otáčkách kola i nesouměrně spálený alkyton.
22:49:39
27.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Stepan FUN: zítra to rozhodím a budu moudřejší, ale myslím že vyrezlý místa to nebudou, neb auto bylo zvednutý na kozách a ručka nebyla zatažená.
22:37:09
27.04.2014
StepaNoFUN
-> Antony: Napíšu asi kravinu, ale většina věcí bejvá jednodušších než se zdá - Nejsou to jenom orezlý bubny v místě kde stály pakny?
22:33:47
27.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> peti: Člověk se pořád učí, ale z logiky věci se mi to nezdá. Je možný, že mě to dělá něco jiného 4

-> Tuner#2: Unašeč vypadá taky ok, divný je mi to, že na podzim bylo vše v pohodě. .
22:15:21
27.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 27.04.14 21:30:00: Mě takové divné zvuky závislé na rychlosti vydával volný unašeč ještě na staré nápravě s bubnama. Musel jsem vůli utěsnit nějaký splešl Loctitem na hřídele, znova utáhnul a byl od té doby klid.
22:14:22
27.04.2014
peti
-> Antony: mne to buchalo, tak nehovor ze nie, jak drziaky v predu tak stity vzadu
22:09:33
27.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> peti: Jsou tam 8-čky šrouby, díry ve štítu jsou 8,2mm takže ikdyby by byl štít povolenej, tak to neudělá takovou ránu a hlavně by to byla jen jedna rána. Jako jasný že na to kouknu pořádně, ale nezdá se mi to. .
22:04:05
27.04.2014
stepan
Mně zase od zadního kola při brzdění hnusně skřípe. Mám podezření, že se při stahování prohnul náboj a špatně na něm sedí buben.
22:01:17
27.04.2014
peti
-> Antony: na podlzke nepoznás ze to je o pol otacky povolene, zhod dole bubon a vsetko podotahuj
21:58:58
27.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt: jelikož jsou pérový podložky stlačený, usuzuju že nee. A dále by tam musela být nějaká síla, která by vracela ten štít zase z5 při každým otočení kola, aby to bylo závislý na frekvenci otáčení 4
21:31:00
27.04.2014
Nwkt
-> Antony: povolenej štít?
21:30:00
27.04.2014
Antony - zrušená registrace
Obnovím tema:

Z prostoru zadního kola na vlečce při brzdění začne něco bouchat, frekvence dle otáček kola. Intenzita dle síly na pedálu. Ostrý, ale ne kovový zvuk. Po zběžný kontrole vše OK. Na podzim bylo vše OK. Někdo nějaký nápad, popř. zkušenost? Díky
17:34:47
28.11.2013
Exon
Je to vlečka a tak cca 14 dní zpět sem jí vyztužoval a stříkal takže to bude asi tím přes víkend se na to podívu..
22:37:02
27.11.2013
minno
-> Exon: presne ako píše Klubko_, ak je to u škodovky, budú to robiť asi povolené brzdové štíty, mne sa povolili pár týždňov po tom, ako som nahodil zrepasovanú čerstvo natretú nápravu a skrz veľa vrstiev farby si to sadlo a dlho som nemohol prísť na to, čo to búcha.
16:21:03
27.11.2013
Klubko_
-> Exon: jo, presne to jsem mel na mysli, dotahnout.

BTW, hodilo by se napsat, jaky auto.
16:15:23
27.11.2013
Exon
Ne je to bouchnutí. Zkusím se podívat na ten štít ten mě nanapadl zkusit jestli je dotáhlý..
16:06:03
27.11.2013
Klubko_
-> Exon: pakny se nemaji kam pohnout. To vypada na povolenej stit brzd, kterej se prave zmenou smeru pri brzdeni pootoci. Nez bouchani bych to videl na cvakani, ne?
16:00:53
27.11.2013
Exon
Zdravím mám taký problém když jedu dopředu normálně brzdím pak sjíždím na zpátečku do dvora zabrzdím tak se ozvou takové tupé rány ze zadu.. Spodek sem kontroloval a bylo všechno dotáhlé dobře. Dělá to jenom při brzdění. Můžou to dělat brzdy? Vím že jsou pakny nerovnoměrně sjeté a bubny sem nechal zarovnat. Říkal sem si že se tam ty pakny pokaždé nejak hnou protože to dělá jenom při změně směru jízdy dopředu a dozadu při nerovnostech tam nic nebouchá.. Může to být teda těma paknama? Nechci kupovat zbytečně nové.. Samostavy chodí dobře.. Díky za rady.
13:11:02
13.07.2005
Gryzly
mě to dělalo malý ložisko v pravým šikmým rameni, zvedni to kolo, sundej kolo a buben odpoj poloosu od příruby a zkus stím zalomcovat a taky zatočit jestli to nezadrhává.
17:37:47
11.07.2005
Kaňa
no moze to byt rozsypany tlmic, ako som mal ja. tak isto v zakrutach buchalo, ale nestaral som sa o to, lebo auto slo rovno do srotu.
18:16:07
10.07.2005
Sušenka
-> petis: Nespravil, naprava je i s celym autem na repasi 1
17:08:57
10.07.2005
Labros
-> petis: no jestli je ta frekvence primo umerna rychlosti jizdy tak hledej chybu nekdo okolo poloosy, hridele kola a lozisek, proste tam kde se neco toci, jinak hledej chybu v perovani (tlumic) anebo neco co o sebe muze bouchat pri properovani.. Jestli je to ten prvni pripad a kloub to neni a slysis to z jedny strany, tak to muze byt to lozisko.
11:25:31
10.07.2005
petis
-> Labros: ta frekvence toho bouchání je celkem velká a rekl bych ze kdyz jedu rychlej tak to fakt bouha rychlej.kdyz jedu v aute sam tak to neni tak hrozne,zatacku projedu v 80km/h a nic,ale kdyz mam plne auto tak staci tak 65km/h a uz to boucha.A bouchá to treba i pri nejake nerovnosti na ceste kdyz se auto zhoupne
09:27:24
10.07.2005
Rapid135
-> honzam: vidis mas pravdu na to bych malem zapomel. tak at naprava dobre slouzi
07:45:01
10.07.2005
Labros
Jak rychle to boucha? Zavisi frekvence toho bouchani na rychlosti jizdy? Obvykle ti kazdej rekne ze je to homokinetak. U me to ale bylo lozisko.
21:31:55
09.07.2005
Honza M
-> Rapid135: Dnes jsme to hrdlo řešili u vás před barákem 1 No taky si myslím že by to mohlo být ono...
20:00:57
09.07.2005
petis
-> Rapid135: je to origo 130tka





-> Crisp: a jaks to spravil?
19:38:31
09.07.2005
Sušenka
Mne to delala poloosa vysouvajici se z prevodovky...
18:45:48
09.07.2005
Rapid135
a mas origo 130 nebo prestavenou zneceho jinyho, jestli mas origo tak nevim ale jestli mas prestavenou a mas hrdlo nadrze na kyvku tak to dela ono hrdlo. me to taky mlati pac mam prestavbu ze 120L a hrdlo mam pro kyvku
16:20:27
09.07.2005
petis
Mám š130 s vlečnou nápravou,a kdyz projizdim levotočivou zatácku tak mi vzadu zacne neco bouhat.kdyz zatacku projedu pomalu tak to nedela,ale kdyz mam plne auto tak je to jeste horsi to musi do zatacky najizdet jeste pomaleji aby to nebouchalo.mel jsem to i v servisu tam mne rekli ze je mozna spatny homokinetický kloub,ale meli to rozdelané a je udajne dobry,tak fakt nevim. jestli s tím mate nekdo zkusenosti tak predem dik za radu1
Extreme Tyres