skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kulisa řazení favorit
15:13:55
03.06.2014
03.06.2014

Nepér
Buď je vůle mezi táhlem, co čučí z převodovky a kloubem, co na táhle drží přes nalisovanej kolíček. To se řeší tak, že se kloub nařízne, aby se mohl sevřít a místo kolíčku de tam utáhne šroub M8 s matkou. Nebo je vůle v kloubu přímo pod řadící pákou a to se řeší výměnou silonových pouzder v ceně desítek korun, opět je třeba jen dvojice klíčů 13. Jo a nebo... spodní kloub řadící páky je spojenej s motorem přes takový táhlo a silentblok, aby se neměnila poloha páky při pohybu motoru v jeho silentblocích, tak jestli tam to neni v háji. Záleží, co ti to dělá. Nicméně ve všech případech stačí základní nářadí, případně díly v cenách desítek korun.
10:41:02
03.06.2014
03.06.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
Ale jo dá se. Vyměnit celé táhlo nebo jen ty součásti. U převodovky jsem to řešil místo kolíčku šroubem a pod řadičkou se dala kdysi sehnat sada na opravu tedy nový šroub a nějaká plastová-silonová pouzdra. Průšvih je to rozdělat. Já skončil s flexou. Všechno se dá záleží jak moc se s tím všech srát a kolik investovat.
10:24:48
03.06.2014
03.06.2014

Mára-rs
takže asi nemá smysl to řešit
10:17:02
03.06.2014
03.06.2014

ZdeněkH - zrušená registrace
Nejspíš klasika tedy spoj u převodovky a pak přímo pod řadičkou a pod autem je takový spoj kde se to rádo uvolní. Pak máš vůli jak prase.
10:09:03
03.06.2014
03.06.2014

Mára-rs
čau lidi mam takovej dotaz ve favoritě mi ta řadička líta jako splašená to je tak na houby už od výroby nebo je u mě něco špatně ? i při zařazené rychlosti to má strašnej vakl